Известие

Collapse
No announcement yet.

Качеството на бензин/газ в България

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Голем смех!Представете си,че след първото каране,докато зареждате от второто гориво,задуха вятър-насрещен,завали дъжд,или избега некоя "центровка"...От празно до празно))Много полезно за бензинова помпа,и да засмуче боклуците от дъното))Продължаваме да черпиме полезни съвети и схеми...

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Ами който. както иска да кара. важен е краиният резултат, какъв разход е дала колата....
      Няма такъв филм кой както иска.
      Кара се еднакво, с една и съща скорост, по едентичен начин.
      Защото правим сравнение с максимално близко повтарящи се условия, до колкото е възможно. От първия метър докато загасне.
      Караме с 90, за да не се налага да изпреварваме, за да можем да поддържаме постоянно една и съща скорост, точно заради повтаряемостта и да изведем максимално близки условия, надявайки се, че за няколко часа вятъра няма да обърне посоката и да повлияе негативно, което си е реалния риск. Но няма как иначе, приемаме го и това е.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
        Голем смех!Представете си,че след първото каране,докато зареждате от второто гориво,задуха вятър-насрещен,завали дъжд,или избега некоя "центровка"...От празно до празно))Много полезно за бензинова помпа,и да засмуче боклуците от дъното))Продължаваме да черпиме полезни съвети и схеми...
        Аз споменах нещо такова две страници назад, ама то все едно да спориш с грамофон, та бидейки кибик ще си кибича да чакам резултатите от тази методология, от която дори агенцията по метрологичен и технически надзор може да научи нещо


        Comment


        • #94
          [QUOTE=BO;1553877]Няма такъв филм кой както иска.
          Кара се еднакво, с една и съща скорост, по едентичен начин.
          Защото правим сравнение с максимално близко повтарящи се условия, до колкото е възможно. От първия метър докато загасне.
          Караме с 90, за да не се налага да изпреварваме, за да можем да поддържаме постоянно една и съща скорост, точно заради повтаряемостта и да изведем максимално близки условия, надявайки се, че за няколко часа вятъра няма да обърне посоката и да повлияе негативно, което си е реалния риск. Но няма как иначе, приемаме го и това е.[/QUOT
          Не виждам какво те бърка, но щом така искаш..... добре

          ---------- Post added at 14:34 ---------- Previous post was at 14:16 ----------

          Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
          Голем смех!Представете си,че след първото каране,докато зареждате от второто гориво,задуха вятър-насрещен,завали дъжд,или избега некоя "центровка"...От празно до празно))Много полезно за бензинова помпа,и да засмуче боклуците от дъното))Продължаваме да черпиме полезни съвети и схеми...
          Добре дошъл.... липсваше ми твоето мнение....това да не е на баща ти жигулката, като сипеш по нискооктаново гориво, да върти делкото... интересно как ще ми избяга центровката.... е това вече е смешно.... една бензинова помпа е 82 лв..... а облога е за 300...няма да съм на загуба... относно метеоролгичните
          условия.... ами има риск.... то още колко фактори може да се намесят... само господ знае... та това си е един вид бас, и си трябват ташаци, за да се хванеш...
          Пак ще кажа.... Ало кибийците, защо коментирате..... седете и гледайте сейр..

          ---------- Post added at 14:48 ---------- Previous post was at 14:34 ----------

          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Ако ще карате "кой както иска", нищо по отношение на евентуалната разлика в качеството на горивата няма да установите. По-добре сравнявайте дветете горива на празен ход, като засичате времената.
          Интересно предложение, да се засича на моточасове, но се губи човешкият фактор... аз все пак разчитам на него до някъде[COLOR="Silver"]

          ---------- Post added at 14:52 ---------- Previous post was at 14:48 ----------

          [/COLO]
          Еко, прати ми тел. си номер на л. с... ако ще си рефер.... с ВО се чухме и горе долу сме се разбрали....
          Last edited by Бобби; d.m.y г., 17:54.
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #95
            [QUOTE=Бобби;1553883]
            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Няма такъв филм кой както иска.
            Кара се еднакво, с една и съща скорост, по едентичен начин.
            Защото правим сравнение с максимално близко повтарящи се условия, до колкото е възможно. От първия метър докато загасне.
            Караме с 90, за да не се налага да изпреварваме, за да можем да поддържаме постоянно една и съща скорост, точно заради повтаряемостта и да изведем максимално близки условия, надявайки се, че за няколко часа вятъра няма да обърне посоката и да повлияе негативно, което си е реалния риск. Но няма как иначе, приемаме го и това е.[/QUOT
            Не виждам какво те бърка, но щом така искаш..... добре

            ---------- Post added at 14:34 ---------- Previous post was at 14:16 ----------


            Добре дошъл.... липсваше ми твоето мнение....това да не е на баща ти жигулката, като сипеш по нискооктаново гориво, да върти делкото... интересно как ще ми избяга центровката.... е това вече е смешно.... една бензинова помпа е 82 лв..... а облога е за 300...няма да съм на загуба... относно метеоролгичните
            условия.... ами има риск.... то още колко фактори може да се намесят... само господ знае... та това си е един вид бас, и си трябват ташаци, за да се хванеш...
            Пак ще кажа.... Ало кибийците, защо коментирате..... седете и гледайте сейр..

            ---------- Post added at 14:48 ---------- Previous post was at 14:34 ----------


            Интересно предложение, да се засича на моточасове, но се губи човешкият фактор... аз все пак разчитам на него до някъде
            По принцип ти не си от тези,които биха липсвали някому,камо ли на мене,учудва ме факта,какви предложения и съвети раздаваш,не само в тази тема-още от преди...Добре заварил.Под центровка,имах предвид,нещо общо по компонентите на токове и горивна система,ма ще те чакам да дадеш още 'полезни' съвети,както обичайните тиКато тоя с горелото масло в казанчето за хидравликата...смех!

            ---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

            [QUOTE=ivopifeca;1553894]
            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
            По принцип ти не си от тези,които биха липсвали някому,камо ли на мене,учудва ме факта,какви предложения и съвети раздаваш,не само в тази тема-още от преди...Добре заварил.Под центровка,имах предвид,нещо общо по компонентите на токове и горивна система,ма ще те чакам да дадеш още 'полезни' съвети,както обичайните тиКато тоя с горелото масло в казанчето за хидравликата...смех!
            Отделно,като се абстрахирам от предложенията на обичайния разбирач,дори при еднакви климатични условия,ми то при второто каране с другия вид бензин,съм способен да ти докарАМ,и преразход,и икономия,само с десния педал....Ако не разбираш-как бих подавал газ,обороти на превклиучване...как подаваш газ-плавно или рязко,и т.н.Знаеш ли как ще ти стопя разликата в качеството на горивото?

            Comment


            • #96
              [QUOTE=ivopifeca;1553894][QUOTE=Бобби;1553883]По принцип ти не си от тези,които биха липсвали някому,камо ли на мене,учудва ме факта,какви предложения и съвети раздаваш,не само в тази тема-още от преди...Добре заварил.Под центровка,имах предвид,нещо общо по компонентите на токове и горивна система,ма ще те чакам да дадеш още 'полезни' съвети,както обичайните тиКато тоя с горелото масло в казанчето за хидравликата...смех![/QUOTE
              Твоят съвет беше по ценен в оная тема.... с нафта.... тази тема не е мястото да спорим за хидравлика....но ти обичайно си преливаш, от тема в тема.... нали ти казах като какво...
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                Това го виждам от подписа ти.......
                Говорим за моя усет и моята кола.......даже ще ти дам и аванта.....с горивото от Марешки, ще карам аз с 80 км/ч...а с горивото от Шел ще караш ти с 100км/ч...по един и същи маршрут.......кажи кога ти е удобно....на 3-ти септември съм в София, от утре излизам в отпуска....почивни дни са ми сряда, събота и неделя......за 300 лв, добре ли е да се обзаложим...?....гарантирам 1 л. икономия с ви-паура на Шел....и то ти ще караш с него колата, заради Иван давам тоя бонус, ако е под 1 л....или случайно го изравниш разхода ти давам парите, ако не обратното....
                Колата е Алфа 155 1.8 129 к.с.
                п.п....надявам се, че ме разбра какво предложих, да не се обясняваме допълнително....
                Не видях смисъл в това да се упомене,че колата била 155 с мотор на Алфа?Ако го казваш с неква тежест....се едно каза,че ще бъдеш с АЛФЕТТА116-та серия,поне е култова АЛФАА и не видех смисъл в тва,да подчертаваш модела?Колата може и последен модел Фиат да е-трябва да е същата при второто зареждане.Щел да бъде с еди кво си-смех!Нема да се снимаме бре

                Comment


                • #98
                  И пак се почна! Изненадааа!
                  До тук имаме двама, "представили се" с нещо полезно -
                  Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                  и
                  -
                  Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                  Еййй, страшни овце сте.
                  Един е решил, че горивото ни не става и значи е закон български.
                  Една статйка, която показва, че има отклонение и край - горивото ни е със сяра. Смях.
                  Ето и независими проби по държави, за да се сравняваме все пак:
                  https://www.eea.europa.eu/publicatio...lity-in-the-eu

                  Ама нали, ние сме Българи и значи сме прецакани винаги.
                  Иначе си спорим.

                  Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                  Много полезно за бензинова помпа,и да засмуче боклуците от дъното:
                  Помпата смуче винаги от едно и също място, тежките фрагменти винаги са най долу, отворите свързващи секциите на резервоарът също са най отдолу. Поради това , твърдението Ви че при малко количество гориво, помпата ще засмуче боклуци е мааалко пресилено. Да, за помпата малкото гориво е вредно, опасност от прегряване и дефектиране, но и това е под въпрос. Щото като не смуче гориво помпата, двигателят не работи дълго. Това е актуално ако автомобилът се движи на газ и помпата работи през това време.
                  Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:21.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                    И пак се почна! Изненадааа!
                    До тук имаме двама, "представили се" с нещо полезно -

                    и
                    -

                    Иначе си спорим.


                    Помпата смуче винаги от едно и също място, тежките фрагменти винаги са най долу, отворите свързващи секциите на резервоарът също са най отдолу. Поради това , твърдението Ви че при малко количество гориво, помпата ще засмуче боклуци е мааалко пресилено. Да, за помпата малкото гориво е вредно, опасност от прегряване и дефектиране, но и това е под въпрос. Щото като не смуче гориво помпата, двигателят не работи дълго. Това е актуално ако автомобилът се движи на газ и помпата работи през това време.
                    Виж,факт е ,че й се разказва играта без гориво,от лични наблиудения го казвам,гледал съм навремето хора оставяли колите си без бензин...Разбираш ли?

                    ---------- Post added at 17:43 ---------- Previous post was at 17:40 ----------

                    [QUOTE=Бобби;1553896][QUOTE=ivopifeca;1553894]
                    Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                    По принцип ти не си от тези,които биха липсвали някому,камо ли на мене,учудва ме факта,какви предложения и съвети раздаваш,не само в тази тема-още от преди...Добре заварил.Под центровка,имах предвид,нещо общо по компонентите на токове и горивна система,ма ще те чакам да дадеш още 'полезни' съвети,както обичайните тиКато тоя с горелото масло в казанчето за хидравликата...смех![/QUOTE
                    Твоят съвет беше по ценен в оная тема.... с нафта.... тази тема не е мястото да спорим за хидравлика....но ти обичайно си преливаш, от тема в тема.... нали ти казах като какво...
                    Ти нещо друго некога казвал ли си,а това с преливането,защо не каза,като какво?От такива капацитети,като тебе е изградена целата индустрия на държавата,иначе за" научни" капацитети,като тебе нема банове,а?

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                      Виж,факт е ,че й се разказва играта без гориво,от лични наблиудения го казвам,гледал съм навремето хора оставяли колите си без бензин...Разбираш ли?
                      Ако наблюденията Ви се свеждат до....гледане - не разбирам.
                      Аз лично съм горил помпа заради малко бензин и съм карал с малко бензин без да изгаря. От 30г карам и също имам "наблюдения".
                      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                        Ако наблюденията Ви се свеждат до....гледане - не разбирам.
                        Аз лично съм горил помпа заради малко бензин и съм карал с малко бензин без да изгаря. От 30г карам и също имам "наблюдения".
                        +1

                        Още един глас "срещу" постановката от празно до празно.
                        Разтопена в резервоара помпа не е никак приятна гледка.

                        Да не рисуваме и далеч по-неприятните сценарии.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                          Не видях смисъл в това да се упомене,че колата била 155 с мотор на Алфа?Ако го казваш с неква тежест....се едно каза,че ще бъдеш с АЛФЕТТА116-та серия,поне е култова АЛФАА и не видех смисъл в тва,да подчертаваш модела?Колата може и последен модел Фиат да е-трябва да е същата при второто зареждане.Щел да бъде с еди кво си-смех!Нема да се снимаме бре
                          Хайде вържи се и ти, ако си еркек, а стига си правил смях....да видим, как ще си играеш с педала.....
                          С ВО нещата почти са договорени.....ако ти стиска ...заповядай, ако не по добре не се обаждай...
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • Давайте ги тия 300кинта насам да ви кажа как става номера без да си трошите колите

                            ВОДА...
                            Итак, чтобы определить, разбавлен ли бензин водой, понадобится марганцовка. Наливаем топливо в стакан, добавляем туда марганцовку и хорошенько взболтываем смесь. Если кристаллы растворятся (должен появиться розовый оттенок), значит, в бензине присутствует конденсат.

                            ...ПРИСАДКИ
                            Для того чтобы определить, присутствуют ли в бензине вредные присадки, следует смочить им лист бумаги, а после этого его высушить. Затем нимательно посмотреть на этот лист. Если горючее не оставило каких-либо следов, это говорит о его высоком качестве.

                            ...И ПРИМЕСИ
                            Для определения наличия смол, масел и других нежелательных веществ необходимо капнуть бензином на чистое стекло и поджечь. Если после выгорания топлива на стекле остаются белые разводы, это свидетельствует о том, что горючее не содержит примесей. А если разводы приобретают желтый, оранжевый или коричневый цвет, значит, в этом бензине присутствуют смолы в высоких концентрациях. Остатки сажи на стекле говорят о том, что в горючем есть бензол.

                            Ако трябва да превеждам, взимам евтино....
                            Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              +1

                              Още един глас "срещу" постановката от празно до празно.
                              Разтопена в резервоара помпа не е никак приятна гледка.

                              Да не рисуваме и далеч по-неприятните сценарии.
                              Лично аз така и не разбирам смисъла на предложеният експеримент! В смисъл - ако се тества едно и също по спецификация гориво - добре. Ще разберем дали в бензиностанция 1, горивото е по зле/по добро от това на бензиностанция 2. Ама случаят не е такъв.
                              Боби твърди че си "усеща" колата и тя работи по добре с по качествено гориво, като иска с това да докаже, че "навън" горивото е по качествено. Дотук - добре. Обаче като доказателство трябва да послужи тест на две различни горива у нас, като се надява че това косвено ще потвърди твърдението му. Междувремено - Боби се съгласява че пътните условия могат да променят с до 30 процента консумацията на едно и също гориво, но твърди че усеща повишена консумация с 1/100 заради по качествено гориво. Без да взима предвид пътните условия, разбира се.
                              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                +1

                                Още един глас "срещу" постановката от празно до празно.
                                Разтопена в резервоара помпа не е никак приятна гледка.

                                Да не рисуваме и далеч по-неприятните сценарии.
                                Помпата съм е сменял миналата година, тогава и чистих резервоара, нямаше почти кой знае какви боклуци, все пак е пластмасов.....преди това сумати пъти съм свършвал бензина....не е кой знае какъв проблем....това е моята кола, а не на някой друг....не би трябвало да се тревожите толкова много.....
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X