Известие

Collapse
No announcement yet.

КАК ДА РЕАГИРАМЕ ПРИ ОПАСНИ И ЕКСТРЕМНИ СИТУАЦИИ НА ПЪТЯ!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Разбира се, че при аквапланинг се натиска съединителя!
    Не е 100% гаранция, че ще зацепи колата, но поне не вреди, ако не помогне

    == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от mim
      разговорихме се тука и се сетих за 2 варианта, да не заспи човек докато кара:

      1ят е да си говори постоянно с пътниците, с поне един, иначе мълчанието е много успиващо

      2рият е когато няма пътници, да пее на висок глас - действа (съвсем сериозно)
      Като пътувам с други хора си говорим постоянно и няма начин да заспя, но въпреки това умората си казва думата и реакциите ми се забавят чувствително. Аз пия Red Bull като ми се спи, който я е измислил тази напитка трябва да получи Нобелова награда.
      Audi/BMW, скоро и ALFA

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от trustworthy
        145/6 смучат на нивото на бронята, където е най-издадената и част По-добре е да те гони параноята, отколкото да правиш основен ремонт.

        Що се отнася до спама, мисля че това инфо за смукателя, макар и не и от животоспасяващо значение, е също много важно да се знае.
        Явно обаче хората са си го измислили, защото аз като вали дъжд и има една локва доста прилична (където умря този с Х5-цата) и през нея с 40-50 си минавам и се кефя как хвърля вода настрани. До сега година и половина не ми се е случило да засмуче вода (да чукам на дърво). Ама сега като ги прочетох тия работи май няма да минавам така вече от там..
        Lexus IS200

        Comment


        • #64
          Като чета тая тема,виждам,че в България всеки от всичко разбира.Май няма нужда от школи за автомобилни пилоти Аз пък съм на мнение,че от вски шофьор не става!Водач на МПС-да,но шофьор е друго По мое мнение трябва да въведат категории инвалидност ва шофирането(не искам да обиждам инвалидите).Даже нека се почне от автоинструкторите-те лека кола не могат да карат,а са тръгнали да учат курсисти(те не карат,те се возят).Аз примерно съм гледал как се кара самолет,ама не мога да карам
          Аlfa 164 Super 2.5TD

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Kuku
            Колеги, понеже виждам, че ми отправяте директни заблежки и направо упреци, за мнението ми, че преминаването през локва трябва да става с натиснат до долу сиединител, то може ли аз да ви помоля да обясните на младите шофьори, как се овладява кола при аквапланинг?!
            А преди това можете да обясните и как се стига до аквапланинг!
            Няма да е лошо да се замислите и какво се случва, когато гумите на автомобила се въртят еднакво задвижвани от двигателната сила, но имат различно сцепление с пътя, защото едната е на мокро?!
            Може да споменете и при какви случаи гумите могат да блокират върху лед и сняг (спирачка, висока предавка, ниска предавка, рязък завой....), как и защо автомобилите завиват или НЕзавиват на заледен завой, и как аджеба вие овладявате колите си през зимата, когато поднесат на лед и сняг.... все неща, които мисля ще са интересни за всички и в същото време ще си отговорим на някои въпроси
            Много съм чел по доста от въпросите, но въпреки това не ми се е случвало и не мога да знам как ще реагирам... но защо не обясниш все пак ? Може да науча нещо ново (и сигурно ще - примерно това за завиването на леда не го знам ...)
            Fiat Punto Mk.II 1.2 8v
            Fiat Punto Mk.I GT1

            Comment

            Working...
            X