If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Значи изкаш да се обзаложим за маршрут Горублянско ханче > табела Несебър - 3 часа, така ли?
А за коя С-класа говорим, все пак, коя година?
П.П.
И какво разбираш под "хубави финансови залози"?
Цетката е 220ЦДИ 2005 набор 150кс.
А за финансите.... Представи си някой твой познат идва при теб и ти разправя - а бе дай да отидеш до Несебър при скорост от 140км/ч?
Ти какво би поискал?
Скоро дизела ще стане 4 лева и тогава ще говорим пак.
Мразя пушилки, смърдочи и сажди чадещи пред мен, които всеки ден ме тровят. Добре, че не зависи от мен иначе бих въвел нов сандарт:
ЕВРО 10, тоест забранявам дизела за леки автомобили. При колите няма никакъв икономически ефект - само околната среда страда.
Не на нафталина!
П.С. Това е лично мнение и не желая никой да се засяга от него.
Поздрави и дано забранят дизела някой ден.
Alfa 155 2.0TS8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Скоро дизела ще стане 4 лева и тогава ще говорим пак.
Мразя пушилки, смърдочи и сажди чадещи пред мен, които всеки ден ме тровят. Добре, че не зависи от мен иначе бих въвел нов сандарт:
ЕВРО 10, тоест забранявам дизела за леки автомобили. При колите няма никакъв икономически ефект - само околната среда страда.
Не на нафталина!
П.С. Това е лично мнение и не желая никой да се засяга от него.
Поздрави и дано забранят дизела някой ден.
А дали страда околната среда, то вече е много спорен факт.
Като погледнеш характеристиките на отработените газове, то ще се убедиш, че дизела е много по-екологичен към околната среда от колкото бензиновия двигател.
Това, където го виждаш да излиза (черния пушек) въобще не е опасно за разлика от не центрован бензинов двигател, който те трови 10 пъти повече. Единствения проблем на дизеловия двигател са твърдите частички, но вече и за това има решения
Остави нас да тровят дизеловите двигатели, пък бензиновите нека тровят теб, пък да видим ако единствения фактор е само това кой би живял по-дълго.
А и пак опираме до пустото, тъпо, пропаднало състезание Льо Ман.
Прочети характеристиката на победителя и след него първия бензинов двигател, виж статистиката за изпуснатите вредни вещества във въздуха и после единствено ще се молиш да има благоухание на изгорял дизелов аромат
Не случайно в момента новия би турбо дизелов агрегат на Фиат отговаря на Евро 5, без никакви допълнителни приспособления.
Кажи бензинов агрегат да постигне това?
Екологията ти праща много поздрави 'ша знаеш, без да се обиждаш
Скоро дизела ще стане 4 лева и тогава ще говорим пак.
Мразя пушилки, смърдочи и сажди чадещи пред мен, които всеки ден ме тровят. Добре, че не зависи от мен иначе бих въвел нов сандарт:
ЕВРО 10, тоест забранявам дизела за леки автомобили. При колите няма никакъв икономически ефект - само околната среда страда.
Не на нафталина!
П.С. Това е лично мнение и не желая никой да се засяга от него.
Поздрави и дано забранят дизела някой ден.
Колега, как можа да кажеш такава глупост бе Дизеловия двигател е много по-екологичен. Явно говориш наизуст. Гледаш пушилка и кво...? Викаш... басси, тоя как замърсява Околната среда я замърсяваш ти с бензина Ако един ден от екологична гледна точка нещо ще се забранява... това няма да е дизела а някой друг мотор с вътрешно горене
Първо: до кога ще стоите само на спора бензин/дизел? Има метан и газ още! Спите ли кво прайте? Дремете ли, кво прайте?
Второ: На вас ясно ли ви е, че Сърбия е сърдита на всичко и всички и задавали ли сте си въпроса какво ще стане с Евровизия 2008, която трябва да се провежда на територията на Сърбия и по-точно в Белград? Не сте ли си го задавали? Е спите ли, дремете ли, кво прайте?
Трето: Събирам пари...кой с каквото може да помогне. От 50стотинки до 2лв. Не е проблем за никого да ми помогне, членски внос трябва да плащам. Мерси!
Четвърто: Къде ми е мобифона? Търся го да се обадя на Ленчето. В тоя ред на мисли ако не знаете къде ми е мобифона, а знаете къде е Ленчето ми кажете, така няма да има нужа да й се обаждам и да я питам къде е...
Значи изкаш да се обзаложим за маршрут Горублянско ханче > табела Несебър - 3 часа, така ли?
А за коя С-класа говорим, все пак, коя година?
П.П.
И какво разбираш под "хубави финансови залози"?
Цетката е 220ЦДИ 2005 набор 150кс.
А за финансите.... Представи си някой твой познат идва при теб и ти разправя - а бе дай да отидеш до Несебър при скорост от 140км/ч?
Ти какво би поискал?
....много ми е интересно ..каква ще е средната скорост ...и как ще вземе с 140км/ч прословутото кръгово кръстовище на магистралата преди Стара Загора ...това с мотор..може и да се постигне!...но с кола, ще трявва да се спре движението...заради вас
Вярвай ми с кола по имаш някакви шансове да влзеш там с тази скорост от колкото с мотор.
Вярвам ти ...за мотора, имам предвид времето за което може да се вземе това растояние, а не точно кръговото!!!...просто ми е интересно, как ще го вземе с колата с 140км.....говори за някаква си постояна скорост, която не може да я подържа....заради пътните условия!.....като бях по буен, по млад.... на 4-ти километър влезнах с една Ланчия с 120-130км в кръговото...но, не ми се разправя за необмислени неща и техните последствия......
Значи изкаш да се обзаложим за маршрут Горублянско ханче > табела Несебър - 3 часа, така ли?
А за коя С-класа говорим, все пак, коя година?
П.П.
И какво разбираш под "хубави финансови залози"?
Цетката е 220ЦДИ 2005 набор 150кс.
А за финансите.... Представи си някой твой познат идва при теб и ти разправя - а бе дай да отидеш до Несебър при скорост от 140км/ч?
Ти какво би поискал?
ВО, вие предишния път сте го правили без пари, а сега изведнъж трябва да се правят "хубави финансови залози"
Аз не бих тръгнал изобщо
Боби, на теория, средната скорост много лесно може да се постигне с *00-*20км/ч по магистралата и 90-100км/ч след магистралата - смятай
Работата е там, че с *00км/ч по магистралата от край до край, няма как да не мине покрай нито един патрул и няма как този един патрул да не го спре, а това спиране коства поне 5мин.
Примерно на петолъчката на Сливен, през Карнобат, през още няколко такива междинни градчета и селца, няма как да се мине с 100км/ч без да им проблем.... нали се сещаш, че един-два ТИР-а да застигне и да не може да ги задмине веднага, и е загинал, а после идват кръговите в Бургас или прекия път към Несебър по който пък не можеш да караш толкова бързо, колко през Бъргас, ама през Бургас пък е по-далеч, освен това, след Бургас рано сутрин като се затътрят работници към строежите в Сл.Бряг и Несебър, и става страшно.... и т.н., и т.н. - разсъждения от които стигам до извода, че да се стигне за 3ч. от София до Несебър е възможно, но не трябва да има движение за да можеш да караш както си знаеш и трябва да имаш голям късмет, за да не те спрат нито веднъж полицаи, карайки толкова бързо през цялото време
И колеги, хайда да наричаме нещата с истинските им имена - дизела е толкова по-екологичен, защото има цифра катализатори, за цифра пари
Значи изкаш да се обзаложим за маршрут Горублянско ханче > табела Несебър - 3 часа, така ли?
А за коя С-класа говорим, все пак, коя година?
П.П.
И какво разбираш под "хубави финансови залози"?
Цетката е 220ЦДИ 2005 набор 150кс.
А за финансите.... Представи си някой твой познат идва при теб и ти разправя - а бе дай да отидеш до Несебър при скорост от 140км/ч?
Ти какво би поискал?
ВО, вие предишния път сте го правили без пари, а сега изведнъж трябва да се правят "хубави финансови залози"
Аз не бих тръгнал изобщо
Боби, на теория, средната скорост много лесно може да се постигне с *00-*20км/ч по магистралата и 90-100км/ч след магистралата - смятай
Работата е там, че с *00км/ч по магистралата от край до край, няма как да не мине покрай нито един патрул и няма как този един патрул да не го спре, а това спиране коства поне 5мин.
Примерно на петолъчката на Сливен, през Карнобат, през още няколко такива междинни градчета и селца, няма как да се мине с 100км/ч без да им проблем.... нали се сещаш, че един-два ТИР-а да застигне и да не може да ги задмине веднага, и е загинал, а после идват кръговите в Бургас или прекия път към Несебър по който пък не можеш да караш толкова бързо, колко през Бъргас, ама през Бургас пък е по-далеч, освен това, след Бургас рано сутрин като се затътрят работници към строежите в Сл.Бряг и Несебър, и става страшно.... и т.н., и т.н. - разсъждения от които стигам до извода, че да се стигне за 3ч. от София до Несебър е възможно, но не трябва да има движение за да можеш да караш както си знаеш и трябва да имаш голям късмет, за да не те спрат нито веднъж полицаи, карайки толкова бързо през цялото време
И колеги, хайда да наричаме нещата с истинските им имена - дизела е толкова по-екологичен, защото има цифра катализатори, за цифра пари
...едно е да го изчислиш!...друго e да го постигнеш!...ни, най малко с теб ще споря ...и то за цифри .....но искам да знам, дори и с 200км. да кара на магистралата?...какво ще му изпише на компа. за средна скорост накрая.....пробвал сам...и след това съм се учудвал защо ми e толкова ниска средната скорост.....a през по голяма част от дадена отсечка съм подържал 160km/ch.... ..формулата за изсчисление....ти си я знаеш ...S=V.T ....това ми e останало от скромното ми средно образование
Comment