Първоначално публикувано от stefoo
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Защо в USA не карат АЛФИ?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщениеДа ама не виж какво става в момента с Тойота, масово я съдят за технически повреди и точно на американският пазар.
Comment
-
В Сащ като има зима, има много сняг, пътищата са идеални, няма дупки, прави, магистралите уникални. За какви жени от по 100кг се говори, както и тук има и пълнички, но доста голям % са си в нормите.
Горивото си е ефтинко два пъти от тук.
Дизел си се кара, и си се зарежда както тук точно до бензина, четох големи глупости, от хора които и понятие си нямат явно.
Пикапите са страхотни машини, големи, проходими, вършат работа като решиш да си купуваш хладилник, да си караш байка в нивята и за какво ли не още. Толкова е комфортен, че ми се е случвало да кача бордюр и даже неразбрах, все едно нищо не е станало.
Двг им са много качествени, те дори масло не сменят често, и няма чупене тези машини. Това са си глупости, алфа никога няма да пробие пазара там, просто не е достатачно качествена. Нивото на горивото и качеството на колите в в пъти по-добро от тук!!!sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеВ Сащ като има зима, има много сняг, пътищата са идеални, няма дупки, прави, магистралите уникални. За какви жени от по 100кг се говори, както и тук има и пълнички, но доста голям % са си в нормите.
Горивото си е ефтинко два пъти от тук.
Дизел си се кара, и си се зарежда както тук точно до бензина, четох големи глупости, от хора които и понятие си нямат явно.
Пикапите са страхотни машини, големи, проходими, вършат работа като решиш да си купуваш хладилник, да си караш байка в нивята и за какво ли не още. Толкова е комфортен, че ми се е случвало да кача бордюр и даже неразбрах, все едно нищо не е станало.
Двг им са много качествени, те дори масло не сменят често, и няма чупене тези машини. Това са си глупости, алфа никога няма да пробие пазара там, просто не е достатачно качествена. Нивото на горивото и качеството на колите в в пъти по-добро от тук!!!
Comment
-
Алфа определено има място на американския пазар, затова има и съвсем реални планове за завръщането и. Тя съответно ще бъде в категорията на БМВ, Ауди, Акура, Инфинити и т.н.
Тези коментари за гредите в каросериите на пикапите и леките коли са пълни глупости. Също така тук маслото се сменя много по-често, на всеки 3000 мили което е около 5800 км. В САщ освен големи коли доста успешно се продават и малки такива като Мини например. Коли на газ и метан няма. В последно време след скокът на цените на бензина тенденцията е да се карат по-малки коли или такива с алтернативно гориво като етанол дори и дизел, също така и хибридни автомобили.
Качеството на американските модели не е от най-добрите но това не е защото използват остарели технологии ами защото се опитват да намалят себестойността и влагат по-евтини материали. Преди около година автомобилостроенето в Сащ беше в сериозна криза, сега като че ли са на път да излезнат от нея. Най-добри показатели има Форд в последно време.
---------- Post added at 13:13 ---------- Previous post was at 13:04 ----------
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеЕ, в момента, ама колко години си продават в щатите и мисля,че за 2002 Камри беше най-здравата кола според статистиката на дилърите, дала е най-малко дефекти. Я се замисли колко дела щеше да има срещу Алфа, ако се продаваше през това време?Last edited by pavlin; d.m.y г., 15:15.
Comment
-
Коли на газ верно няма. За маслото, еми аз за две години пребиваване от контакти с над 10 американски граждани, сиго макс двама знам да си го сменят, др даже не се сещаха...затов мога да поспоря, явно познатите са ти добросъвестни, при мен не бяха, да не говорим че от над 10 работни коли, никой не се сещаше, че това масло не е за цял живот. Но нямаха чупене, само каране и пълнене и това си беше, евала им правя!!!
Алфа има концепция за пазара в САЩ, но честното ми мнение е че никога няма да пробие, не е за там просто. Карат се малки коли, ама си е рядко това. Повечето такива са първа кола на некой тъкмо взел книжка (мой наблюдения). Доколкото съм осведомен цената на галон е ефтинка, е за американеца винаги е скъпо, нищо че за един ден работа си пълни резервоара.
От европейските марки пазар има за мерцедес за мен лично. Другите са си индивидуални случаи, които не надброяват много.
За справка исках да си купувам мотор 2008 лятото ямаха р1, топ версията, която в Бг струваше 25к лв, а в САЩ от магазин бе едва 8к $.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Когато една кола се купи нова или на лизинг минава задължителни техн. прегледи на които се сменят масла, филтри и т.н. Обикновенният американец въобще не му пука какво точно правят на тези прегледи и затова явно е неинформиран. Някои модели като БМВ и Мерцедес използват специални масла с дълъг пробег. Освен Мерцедес от вносните модели успешно се продават БМВ, Ауди, Акура, Лексъс, Инфинити и т.н. все клас луксозни.
Във Флорида сняг няма но пътищата са задоволително чисти и в добро състояние.Last edited by pavlin; d.m.y г., 15:58.
Comment
-
Това ,че не сте виждали LPG НЕ значи ,че няма. Ще ви дам жокер, на такива коли задния номер е боядисан в светло синьо! А метан се използва масово в автобусните линии на градския транспорт.
http://www.autoweb.com.au/cms/A_5547...wsarticle.htmlLast edited by Galeano; d.m.y г., 17:16.sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщениеТези статистики са много относителни и са си просто опити за реклама. Въпреки всичко като процент най-много продадени коли в САщ си остават американските.
А за горивата доколкото придобих представа карат леки автомобили на бензин, дизел няма. Големи камьони на нафта, и някои SUV пикапи. На газ мисля, че карат лимозините и такситата във Вегас .
Аз със сигурност знам, че маслото на автомобилите в щатите се сменя по-препоръка на сервизи (оторизирани и неоторизирани) на 3000 мили, а също така знам случаи на американци които от закупуване на автомобила първа смяна правят на 35000мили, и то случайно влязъл в сервиз за накладки. Като го попитали дали скоро е сменял масло, човечеца просто казал, че си е купил колата от магазина и маслото било ново.........Карал е Lincoln Continental.
Last edited by Доко; d.m.y г., 17:01.
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеа също така знам случаи на американци които от закупуване на автомобила първа смяна правят на 35000мили, и то случайно влязъл в сервиз за накладки. Като го попитали дали скоро е сменял масло, човечеца просто казал, че си е купил колата от магазина и маслото било ново.........Карал е Lincoln Continental.
. И не говорех за нови обслужени коли колега, а такива с изтекла гаранция!!!
БМВ и ауди много малко съм виждал, живях близо до Бостън. Говоря за стари коли на повече от няколко коли, еми честно забреавят що е това масло. Но въпреки това нямат чупене, евала просто.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеЗа коли ли ще си говорим, или за камьони ? Принципно 50% от дяловия пазар на превозни средства (МПС) в щатите се държи от SUV и Truck - ве. В останалите 50% си мисля, че японците доста здраво са стъпили, а от дяла на японците си мисля, и не знам за реклама ли става въпрос, но Toyota-Lexus заемат по-голямата част на пазара.
А за горивата доколкото придобих представа карат леки автомобили на бензин, дизел няма. Големи камьони на нафта, и някои SUV пикапи. На газ мисля, че карат лимозините и такситата във Вегас .
Аз със сигурност знам, че маслото на автомобилите в щатите се сменя по-препоръка на сервизи (оторизирани и неоторизирани) на 3000 мили, а също така знам случаи на американци които от закупуване на автомобила първа смяна правят на 35000мили, и то случайно влязъл в сервиз за накладки. Като го попитали дали скоро е сменял масло, човечеца просто казал, че си е купил колата от магазина и маслото било ново.........Карал е Lincoln Continental.
Като дял най-голям е на леките коли следвани от пикапи и луксозни СУВ. Сега продажбита на Тойота падат катастрофално и Форд се приближава по продажби на GM.
Comment
-
Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщениеКолега незнам кой какво яйце е изръсил, ама тия небивалици дето си писал ми звучат като - не съм ял салам ама съм гледал как го ядат. Като не могат да се поберат(китовете) в алфа 159 изненадващо как се побират в БМВ 1и3, Мерцедес-Цклас, Ауди А3 които жънат високи продажби там. А по това ,че на някой си вайпъра бил шит , е несериозно да заключаваш за цялата спортна концепция на америка. Като гледаш Топ гиър погледни епизода с корвета срещу ферарито там се вижда кой кого. За дизеловите автомобили, не само , че са разпространени , ами има алтернативи на ток, пропан бутан и метан.
Хамериканците сега произвеждат "спортни" коли, когато започнат да прозвеждат спортни автомобили с двигател с еднаква кубатура с италианските спортни автомобили и без турбо/компресор и бият италианските тогава се обади.Дотогава сравнението ще е 6900кубиков корвет срещу 3500 кубиково ферари...Щот толко могат.
Затова във формула 1 няма нито един американски производител който да участва...., а в тяхната "формула" всики "болиди" са с турбо и ограничителен клапан на мощността на двигателя, който се задейства при достигане на тази мощност с цел да не я надхвърли и конските сили над ограничението отлитат във въздуха...Целта им е реклама на спонсорите на отбора който се състезава, така и споснорите са доволни и пари ще има за отбора и ако могат да победят добре, във Формула 1 е точно обратото спонсори на отбора в масовият случай са самите производители на автомобили-фиат, ферари, БМВ, мерцедес, хонда и др., като целта е косвената реклама при победа както при конструкторите/производителите така и при пилотите.единствено напоследък се появиха няколко отбора -имаше един индийски(явно някой чичко паричко е решил че има излишни пари за харчене) споснорирани от милиардер. Да си чувал в хамериканската формула за класиране на при конструкторите/производителите.
При спортните автомобили единствените които могат засега при автомобилите без компресор/турбо да конкурират италианките донякъде са германците с порше, и мерцедес а АМГ и БРАБУС тунинг, ауди също, но те като собственици на ламборджини използват преработена версия на ламбо двигател в "С" и "РС" сериите си и сортните им купета...БМВ имат през посаледните години изключително добри бензинови битурбокомпресор двигатели в 5-та серия-2000куб. двигател от 0 до 100 за 5.5. секунди(по данни на производителя)...
Използването на природен газ като гориво/етанол започна след 2001 година, когато в резултат на войната с Ирак цената на петрола скочи и първите които започнаха да използват алтернативните горива бяха големите таксиметрови фирми в Ню Йорк...
Хамериканците НЕ СА ВИНОВНИ просто толко могат...Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 12:18.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеКолега "мъдренето" е от теб, явно освен другото си и сляп за да пропуснеш разликата в кубатурата.За този епизод за който говориш се сравняват на старт, пробег и спирачен път ферари с 3500 кубиков двигател и корвет с 6900кубиков двигател, ти ако това наричаш "кой кого"....
Хамериканците сега произвеждат "спортни" коли, когато започнат да прозвеждат спортни автомобили с двигател с еднаква кубатура с италианските спортни автомобили и без турбо/компресор и бият италианските тогава се обади.Дотогава сравнението ще е 6900кубиков корвет срещу 3500 кубиково ферари...Щот толко могат.
Затова във формула 1 няма нито един американски производител който да участва...., а в тяхната "формула" всики "болиди" са с турбо и ограничителен клапан на мощността на двигателя, който се задейства при достигане на тази мощност с цел да не я надхвърли и конските сили над ограничението отлитат във въздуха...Целта им е реклама на спонсорите на отбора който се състезава, така и споснорите са доволни и пари ще има за отбора и ако могат да победят добре, във Формула 1 е точно обратото спонсори на отбора в масовият случай са самите производители на автомобили-фиат, ферари, БМВ, мерцедес, хонда и др., като целта е косвената реклама при победа както при конструкторите/производителите така и при пилотите.единствено напоследък се появиха няколко отбора -имаше един индийски(явно някой чичко паричко е решил че има излишни пари за харчене) споснорирани от милиардер. Да си чувал в хамериканската формула за класиране на при конструкторите/производителите.
При спортните автомобили единствените които могат засега при автомобилите без компресор/турбо да конкурират италианките донякъде са германците с порше, и мерцедес а АМГ и БРАБУС тунинг, ауди също, но те като собственици на ламборджини използват преработена версия на ламбо двигател в "С" и "РС" сериите си и сортните им купета...БМВ имат през посаледните години изключително добри бензинови битурбокомпресор двигатели в 5-та серия-2000куб. двигател от 0 до 100 за 5.5. секунди(по данни на производителя)...
Използването на природен газ като гориво/етанол започна след 2001 година, когато в резултат на войната с Ирак цената на петрола скочи и първите които започнаха да използват алтернативните горива бяха големите таксиметрови фирми в Ню Йорк...
Хамериканците НЕ СА ВИНОВНИ просто толко могат...Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеХамериканците НЕ СА ВИНОВНИ просто толко могат...
Е как няма да са нови, те почти не са напрегнати, важното е да има литри под капака, пък това че няма да се ползват никога, това е друга бира.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеГлупости. Затова ли американските двигатели са кото нови дори и на 1 милион мили, а европейските малолитражки се сдухват на 300К?
познавам няколко Хамериканци както ги наричате и за тях не е проблем да карат 20 годишна кола, стига да върви и да е комфортна.
и са ми казвали как автобусите не 15 ами 30 години се използват и не им пука, че не е най-новото - нали работи, защо трябва да се наливат излишни пари да се купува нов автобус ? - да харчи 2 пъти по-малко, ама нали стария вече си е избил парите няколко пъти, а пък ще се продаде/рециклира на безценица... защо да дават 70-80 хил ук долара за нов ?sigpic
днес съм в почивка ---
Comment
Comment