Първоначално публикувано от Absente_
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Защо в USA не карат АЛФИ?
Collapse
X
-
Карат дизели как да не карат само че не са толкова разпространени, може би защото дизелът е най скъпото гориво и не всички безиностанции го предлагат. Иначе всички големи камиони са на дизел, от колите мерседес и vw само предлагат дизелови модели. Мисля , че до известна степен е държавна политика дизелът да не тилкова популярен.
Comment
-
Първоначално публикувано от Absente_ Покажи съобщениеаз нямам логично обяснение за това защо не карат алфи в щатите
Но докато бях в щатите си показвах снимки (възможно най-представителните разбирасе) на приетелите американци на по 19-20 години бяха на 7-8 човека съм я показвал и супер много я харесаха и като им казах че струва 4000 долара някъде се запалиха да си купуват)) но просто там ги няма по автокъщите незнам тупи са.Но интересното е че някои знаеха марката и казваха че я харесват.Но винаги като казвах че Ферари са произлезли от Алфа и много се впечатляваха.
Comment
-
Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщениеАми като искат ТОРГ защо не карат дизелаци тогава.
Вие май не попрочетохте че в за САЩ алфа не са хомолгирали колите си след 164 -ката (заради кризата в която изпада компанията) В САЩ Фиат груп продава само Мазерати и Ферари - сега мислят да се завърнат пак и с Алфа.
Може да си закупиш в САЩ Алфа, но трябва да подпишеш една декларация, че ще я шофираш само на писта или частни пътища.
Comment
-
Колеги, американците си искат мощни коли и големи.
За пример новия CTS започва от 263 коня за $35хил, BMW 3-ка от 230, една 159-ка докато стигне до САЩ ще стане по-скъпа.
Говорите за дизайн, но това, което е красиво за нас не е за други. Те са свикнали със воите форми, горда нация са и могат да правят впечатляващи автомобили, макар ние да не разбираме методите им.
Американците имат модели с 50-годишна история, Корвет, Челинджър, Мустанг, Камаро, както и десетилетия утвърждаване на японските марки пред европейските. Мерцедес бяха хит в последните 15 години, но сега хората си купуват Лексус и Форд, Линкълн и Кадилак, а Фолксваген Голф(Рабит) 170 коня е първата кола за 16-годишния син на тати.
Всичките ми познати, които се върнаха от там, а и тези които още не са бяха исумени от нежеланието на американците да карат компактни автомобили.
У нас масовият втомобил е с размерите на Астра, Фокус и Голф, но при тях е с размерите на БМВ 5, Е-клас, Пасат(по който в момента са полудели).
Да не говорим,че в САЩ SUV-сегментът е по-развит от вскъде другаде, къде точно могат да се наместят алфа? Между Navigator, CTS, Lexus LS460, Mustang, Touareg, 300C.
Как да се намесят в пазар, за който нямат модели?
Comment
-
[QUOTE=HUN73R;340570] Говорите за дизайн, но това, което е красиво за нас не е за други. Те са свикнали със воите форми, горда нация са и могат да правят впечатляващи автомобили, макар ние да не разбираме методите им.
QUOTE]
Напълно подкрепям. 2003 година ми дойде на гости позната американка , за двадесетте дни които бе в България най-много се смя на колите ни , особено на малките модели тип корса , панда , пунто ...... ,а тук е пълно с този клас автомобили . Изглеждаха и супер странни и дори с грозни . По същата причина , не можа да се нахрани като хората , имат съвсем различно светоусещане .Last edited by Доко; d.m.y г., 21:00.
Comment
-
Първоначално публикувано от HUN73R Покажи съобщениеДа не говорим,че в САЩ SUV-сегментът е по-развит от вскъде другаде, къде точно могат да се наместят алфа? Между Navigator, CTS, Lexus LS460, Mustang, Touareg, 300C.
?
Приблизително 50% от продажбите на превозни средства в USA са SUV и TRACK - ове .
Comment
-
[quote=Доко;340597]Първоначално публикувано от HUN73R Покажи съобщениеГоворите за дизайн, но това, което е красиво за нас не е за други. Те са свикнали със воите форми, горда нация са и могат да правят впечатляващи автомобили, макар ние да не разбираме методите им.
QUOTE]
Напълно подкрепям. 2003 година ми дойде на гости позната американка , за двадесетте дни които бе в България най-много се смя на колите ни , особено на малките модели тип корса , панда , пунто ...... ,а тук е пълно с този клас автомобили . Изглеждаха и супер странни и дори с грозни . По същата причина , не можа да се нахрани като хората , имат съвсем различно светоусещане .
Comment
-
Страшно много на фона на времето от преди тези 2 години, когао най-малката кола в била ФВ рабит?
Най-продаваните коли в САЩ са Форд Ф-сериите, Таурус, Тойота Камри и т.н.
Малките коли се търсят като 2-ра кола, служебни коли, най-вече зкуриерски услуги и т.н. И рзбира се говорим за Фиеста, Корса, Астра и Фокус - отново пазар, където Алфа много трудно би се наместила със 147 например.
Comment
-
Забравяш фактора цена.
Додж Калибър - от $15,000
Форд Фокус - от $15,000
Тойота Матрикс - от $15,000
Кобалт от - $15,600
Елантрата почва от 13-14,000
Голфа и той е от 15,000
По простата причина, че всички тея коли се произвездат във фабриките на големите компании, GM, Ford. etc.
147 ще е значително по-скъпа от конкурентите си, $23,000 Голф GTI с всички естри, у нас е 50,000+ лв. RX-8 е $26,000.
159 трябва да излезе на пазара на БМВ 3, С-клас, А4, но на цени по-близки до 5-та серия, Е-клас и А6. И докато немците са се утвърдили на този пазар от десетилетия и моделите им се произвеждат в САЩ как ще убедиш амерканеца да си купи 159, вместо 5-ца, дори вмсто 3-ка? Това дори у нас трудно става, улиците са заринати с 3-ки и Ц-та.
Comment
Comment