Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо в USA не карат АЛФИ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Absente_ Покажи съобщение
    аз нямам логично обяснение за това защо не карат алфи в щатите
    Но докато бях в щатите си показвах снимки (възможно най-представителните разбирасе) на приетелите американци на по 19-20 години бяха на 7-8 човека съм я показвал и супер много я харесаха и като им казах че струва 4000 долара някъде се запалиха да си купуват )) но просто там ги няма по автокъщите незнам тупи са.Но интересното е че някои знаеха марката и казваха че я харесват.Но винаги като казвах че Ферари са произлезли от Алфа и много се впечатляваха.
    аз пък си мислех че ферари са на фиат не на алфа.сигурен съм че са се запалили да купуват за 4000 долара кола 98година,при положения че за тези пари могат да си купят по-нова и по-добра от техният пазар.
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=25667

    Comment


    • #47
      Карат дизели как да не карат само че не са толкова разпространени, може би защото дизелът е най скъпото гориво и не всички безиностанции го предлагат. Иначе всички големи камиони са на дизел, от колите мерседес и vw само предлагат дизелови модели. Мисля , че до известна степен е държавна политика дизелът да не тилкова популярен.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Absente_ Покажи съобщение
        аз нямам логично обяснение за това защо не карат алфи в щатите
        Но докато бях в щатите си показвах снимки (възможно най-представителните разбирасе) на приетелите американци на по 19-20 години бяха на 7-8 човека съм я показвал и супер много я харесаха и като им казах че струва 4000 долара някъде се запалиха да си купуват )) но просто там ги няма по автокъщите незнам тупи са.Но интересното е че някои знаеха марката и казваха че я харесват.Но винаги като казвах че Ферари са произлезли от Алфа и много се впечатляваха.
        Ферари не са произлезли от Алфа, просто Енцо Ферари е работил за Алфа преди да създаде Ферари.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
          Ами като искат ТОРГ защо не карат дизелаци тогава.
          Вие май не попрочетохте че в за САЩ алфа не са хомолгирали колите си след 164 -ката (заради кризата в която изпада компанията) В САЩ Фиат груп продава само Мазерати и Ферари - сега мислят да се завърнат пак и с Алфа.
          Може да си закупиш в САЩ Алфа, но трябва да подпишеш една декларация, че ще я шофираш само на писта или частни пътища.
          Имаш ли инфо кой ги продава тези алфи.

          Comment


          • #50
            въпрос към колегата pavlin ти да не си от дестин?
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=25667

            Comment


            • #51
              Не живея във Форт Лодардел Флорида

              Comment


              • #52
                Колеги, американците си искат мощни коли и големи.
                За пример новия CTS започва от 263 коня за $35хил, BMW 3-ка от 230, една 159-ка докато стигне до САЩ ще стане по-скъпа.
                Говорите за дизайн, но това, което е красиво за нас не е за други. Те са свикнали със воите форми, горда нация са и могат да правят впечатляващи автомобили, макар ние да не разбираме методите им.

                Американците имат модели с 50-годишна история, Корвет, Челинджър, Мустанг, Камаро, както и десетилетия утвърждаване на японските марки пред европейските. Мерцедес бяха хит в последните 15 години, но сега хората си купуват Лексус и Форд, Линкълн и Кадилак, а Фолксваген Голф(Рабит) 170 коня е първата кола за 16-годишния син на тати.
                Всичките ми познати, които се върнаха от там, а и тези които още не са бяха исумени от нежеланието на американците да карат компактни автомобили.
                У нас масовият втомобил е с размерите на Астра, Фокус и Голф, но при тях е с размерите на БМВ 5, Е-клас, Пасат(по който в момента са полудели).

                Да не говорим,че в САЩ SUV-сегментът е по-развит от вскъде другаде, къде точно могат да се наместят алфа? Между Navigator, CTS, Lexus LS460, Mustang, Touareg, 300C.

                Как да се намесят в пазар, за който нямат модели?

                Comment


                • #53
                  [QUOTE=HUN73R;340570] Говорите за дизайн, но това, което е красиво за нас не е за други. Те са свикнали със воите форми, горда нация са и могат да правят впечатляващи автомобили, макар ние да не разбираме методите им.
                  QUOTE]

                  Напълно подкрепям. 2003 година ми дойде на гости позната американка , за двадесетте дни които бе в България най-много се смя на колите ни , особено на малките модели тип корса , панда , пунто ...... ,а тук е пълно с този клас автомобили . Изглеждаха и супер странни и дори с грозни . По същата причина , не можа да се нахрани като хората , имат съвсем различно светоусещане .
                  Last edited by Доко; d.m.y г., 21:00.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от HUN73R Покажи съобщение
                    Да не говорим,че в САЩ SUV-сегментът е по-развит от вскъде другаде, къде точно могат да се наместят алфа? Между Navigator, CTS, Lexus LS460, Mustang, Touareg, 300C.

                    ?

                    Приблизително 50% от продажбите на превозни средства в USA са SUV и TRACK - ове .

                    Comment


                    • #55
                      [quote=Доко;340597]
                      Първоначално публикувано от HUN73R Покажи съобщение
                      Говорите за дизайн, но това, което е красиво за нас не е за други. Те са свикнали със воите форми, горда нация са и могат да правят впечатляващи автомобили, макар ние да не разбираме методите им.
                      QUOTE]

                      Напълно подкрепям. 2003 година ми дойде на гости позната американка , за двадесетте дни които бе в България най-много се смя на колите ни , особено на малките модели тип корса , панда , пунто ...... ,а тук е пълно с този клас автомобили . Изглеждаха и супер странни и дори с грозни . По същата причина , не можа да се нахрани като хората , имат съвсем различно светоусещане .
                      странно за двете години които прекарах там видях страшно много и малки автомобили.особено последната година откакто цените на бензина се вдигнаха.американците карат изключително много скутери и малки автомобили с нисък разход.разбира се има и адски много тръкове
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=25667

                      Comment


                      • #56
                        Страшно много на фона на времето от преди тези 2 години, когао най-малката кола в била ФВ рабит?
                        Най-продаваните коли в САЩ са Форд Ф-сериите, Таурус, Тойота Камри и т.н.
                        Малките коли се търсят като 2-ра кола, служебни коли, най-вече зкуриерски услуги и т.н. И рзбира се говорим за Фиеста, Корса, Астра и Фокус - отново пазар, където Алфа много трудно би се наместила със 147 например.

                        Comment


                        • #57
                          Точно в каласът на 149 са додж калибър, тйота матрикс, VW голф, нисан верса, шеви кобалт, ауди А3, хюндай елантра, форд фокус и т.н. и тези коли са доста разпространени тук в САщ така че напълно има място както за Алфа 149 така и за 159.

                          Comment


                          • #58
                            Забравяш фактора цена.
                            Додж Калибър - от $15,000
                            Форд Фокус - от $15,000
                            Тойота Матрикс - от $15,000
                            Кобалт от - $15,600
                            Елантрата почва от 13-14,000
                            Голфа и той е от 15,000
                            По простата причина, че всички тея коли се произвездат във фабриките на големите компании, GM, Ford. etc.
                            147 ще е значително по-скъпа от конкурентите си, $23,000 Голф GTI с всички естри, у нас е 50,000+ лв. RX-8 е $26,000.
                            159 трябва да излезе на пазара на БМВ 3, С-клас, А4, но на цени по-близки до 5-та серия, Е-клас и А6. И докато немците са се утвърдили на този пазар от десетилетия и моделите им се произвеждат в САЩ как ще убедиш амерканеца да си купи 159, вместо 5-ца, дори вмсто 3-ка? Това дори у нас трудно става, улиците са заринати с 3-ки и Ц-та.

                            Comment


                            • #59
                              1 49 естествено ще е на цената на Ауди А3 и БМВ 1 , 159 на цената на БМВ 3 Мерцедес С и т.н. Едва ли от Алфа Ромео са толкова глупави че да ни ги пуснат новите коли на кокурентни цени.

                              Comment


                              • #60
                                Защото дирниците им са твърде масивни, за да се поберат в една алфа Да си карат там пикапите и смешните джипове и да се радват, кухи янки
                                Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

                                Comment

                                Working...
                                X