Известие

Collapse
No announcement yet.

ПАТРУЛКИ С РАДАРИ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    е затва карате бавно и внимателно
    а 150 никъде не е позволено да се кара
    аман от тъпотии
    има закони
    тъпи умни - няма значение
    трябва да се спазват
    иначе ред няма да има никога
    и няма да ги стигнем
    американците
    щото сме диваци и си крадем
    чистачките
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от lan Покажи съобщение
      Не го тълкувай в буквалния смисъл, колега. Мисля, че ще се съгласиш, че като тръгнеш да пътуваш извън града непрекъснато около пътя има всякакъв род добитък, при това по много...
      А телета има достатъчно, явно не си пътувал скоро в посока Кърджали и надолу. По пътя можеш да срещнеш повече телета, отколкото има кучета в София. И при това по всяко време на денонощието и без никой да ги пази... На това аз му викам идиотщина...
      За тези, които трябва да отговарят за правилното функциониране съм напълно съгласен, но това е друга и много дълга тема.
      Успех


      Част от мерките, които се вземат на мигистралите са, огради, които пречат на животни да излязат на пътя. Т.е. е предвидена мярка, която в момента не е функционирала при твоя случай.
      I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
      Roosevelt

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
        има закони
        тъпи умни - няма значение
        трябва да се спазват
        Абе закони макони. Хората ти казват че имат гледна точка и успеваемост 1000000% пък ти са пънеш тука с некви закони...
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

        Comment


        • #94
          не казвам , че по българия не съм карал с 20-30 над ограничението ама 150 откъде и да го погледнем е 2 пъти и кусур повече от позволената скорост

          там на колко пъти ми се е случвало някои лудак да реши да пресече пред мен...

          тези супер високи скорости не са за града, защото се застрашава живота на околните

          по магистралата ако искате си дънете до абс. макс. колата, не мога да отрека, че не съм го правил не веднъж, но там риска е поне малко по-малък с нова кола, още повече, че няма примерно 20 души на спирка, които можеш като пилци да ги отнесеш...

          никои не съди никой според мен..просто не е разумно да се кара с такива скорости в града, колкото по-често го правиш, толкова по-голяма вероятността да се случи нещо, недай-си-боже... проста математика...
          sigpic
          днес съм в почивка ---

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
            не казвам , че по българия не съм карал с 20-30 над ограничението ама 150 откъде и да го погледнем е 2 пъти и кусур повече от позволената скорост

            там на колко пъти ми се е случвало някои лудак да реши да пресече пред мен...

            тези супер високи скорости не са за града, защото се застрашава живота на околните

            по магистралата ако искате си дънете до абс. макс. колата, не мога да отрека, че не съм го правил не веднъж, но там риска е поне малко по-малък с нова кола, още повече, че няма примерно 20 души на спирка, които можеш като пилци да ги отнесеш...

            никои не съди никой според мен..просто не е разумно да се кара с такива скорости в града, колкото по-често го правиш, толкова по-голяма вероятността да се случи нещо, недай-си-боже... проста математика...
            По България ограничението е 70 км/ч + 30 = 100 км/ч - проста математика.
            Извинявай, но не можеш да ме убедиш, че след като на магистралата караш на макс в града си примерен, още повече в компанията на нагли таксита, маршрутки и надъхани типове.
            sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от lan Покажи съобщение
              По България ограничението е 70 км/ч + 30 = 100 км/ч - проста математика.
              Извинявай, но не можеш да ме убедиш, че след като на магистралата караш на макс в града си примерен, още повече в компанията на нагли таксита, маршрутки и надъхани типове.
              на магистралата си позволявам да карам на макс по веднъж на 3 месеца, за 5-10 минути, когато няма жива душа

              да ускоряваш бързо и да караш с висока скорост са две различни неща
              sigpic
              днес съм в почивка ---

              Comment


              • #97
                Неска в края на магистралата към СТЗГ, тя прави десен завой, и виждам че двама идат поне с 180 зад мене - минавам възможно най вдясно, като нищо не ми пречеше да се монтирам в авариината, но може би добре направих че не го направих - в авариината лента си дремят в една патрулка две куки, паркирали срещу движението, и това става во време на деня когато е вече почти тъмно......радара изпищя на момента, може да се каже че минах на метър от тях......в същото време отляво ме изпреварват двама с поне 30-40 кмч по висока скорост......ако имах калашник, и знаех че няма да ме фанат, щях да спра на 100 метра и да ги зачеша.......успях само да държа клаксона 100 метра натиснат.......абсолютни гадове......как да спазвам правилата, когато ме дебнат по тоя начин......никога.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                  Аз продължавам да твърдя, че с възрастта не идва умение.
                  С възрастта може да дойде един вид умереност. Т.е. на светофара някой като се напъва да тръгне да не го И да. Ако имам фирма определено няма да взимам шофьоти на 18, но няма да взимам и на 40. Кой ти дава гаранция какво му е в главата на отсрещния?

                  ====
                  колко...
                  Не по възрастта не можеш да съдиш, а по делатата.
                  Познавам много добри професионални шофьори, които са на 25 и съответно на 50 с еднакви умения.
                  Иначе аз съм с шапка и точно на светофари се изстрелвам понякага ,.
                  Ама аман от пъпчиви пубери, дето мислят, че всичко знаят и могат, то спора не от вчера на тая тема.
                  ПП а който мисле че е супер шофьор Формула 1, 2 3, Льо ман и прочее състезания, отбори и какво ли не чакат такива навсякъде, пазара е отворен

                  [B]Копнах и извадка от статистики разни :Прочетете, както се казва фактите говорят
                  Според годишния доклад на Държавно-обществената консултативна комисия за безопасност на движението (ДОККБД) Най-голям дял на катастрофите по вина на водачите е превишената и несоъбразената скорост. Поради тази причина са станали 3210 произшествия, при които са загинали 439 за миналата година. От комисията твърдят, че ако се намали средната скорост на движение на автомобили с 10%, броят на жертвите се намалява с 30%. Неправилното изпреварване и навлизането в насрещното движение е второто по степен на опасност нарушение. Следствие от тях през 2005 г. са станали 550 катастрофи, при които са загинали 145 човека и са ранени 854, пише в годишния доклад на комисията за безопасност. Най-голям брой пътнотранспортни произшествия със загинали граждани поради горните две причини са допуснали водачите на възраст между 25 и 35-годишна възраст.- Отнемането на предимство е причина за смъртта на 144 човека и 2798 ранени, участвали в 2139 катастрофи. Други причини за катастрофи по вина на шофьора са отнемане на предимството на пешеходец, употреба на алкохол, неправоспособност...

                  - От участвалите в катастрофи едва 58 на сто са ползвали колани на предните седалки на колите, а на задните седалки са мизерните 2%. Ползването на детски обезопасителни седалки е още по-ниско - 1%. Задължително е да се отбележи, че в по-голямата част децата, които са загинали в автомобили при катастрофи миналата година, техният брой е 26, са били без колани и защитни седалки, а са седели или на предната седалка, или в скута възрастните отзад.- ..

                  Близо 10 хил. са ранените; най-опасни за пътуващите са вечерните часове на денонощието, отчете НСИ

                  През 2007 г. по пътищата на България са загинали 1006 души, други близо 10 хил. са ранени, сочи зловещата статистика на Националният статистически институт. Най-много жертви - 40%, има сред шофьорите.

                  Най-опасни за пътуващите са вечерните часове на денонощието, показва статистиката. Между 19 и 20 ч. са загинали 130 души, други 123-ма - час по-рано, в същите часове са най-многобройни и автопроизшествията.

                  Денят от седмицата с най-много катастрофи и с най-голям брой загинали е съботата, сочат данните на НСИ. От общо 8 хил. произшествия в събота са се случили 1278.

                  В 95% от случаите причина са неправилните действия на шофьора, 3,4% са по вина на пешеходците, а под 1% се падат на техническите неизправности, влошените пътни условия или поведението на пътниците.

                  В близо половината от случаите грешката на шофьора е в това, че не е преценил скоростта, а на второ място, но с три пъти по-нисък дял - отнемането на предимство. Зловещи числа - През 2005 г. са регистрирани 85 772 пътнотранспортни произшествия. - Според статистиката на КАТ миналата година в България са станали 8224 катастрофи, при които са пострадали 10 112 човека. 35 на сто от тях са станали след сблъскване между два автомобила, при което са загинали 350 човека. - Според годишния доклад на Държавно-обществената консултативна комисия за безопасност на движението (ДОККБД) Най-голям дял на катастрофите по вина на водачите е превишената и несоъбразената скорост. Поради тази причина са станали 3210 произшествия, при които са загинали 439 за миналата година. От комисията твърдят, че ако се намали средната скорост на движение на автомобили с 10%, броят на жертвите се намалява с 30%. Неправилното изпреварване и навлизането в насрещното движение е второто по степен на опасност нарушение.

                  Следствие от тях през 2005 г. са станали 550 катастрофи, при които са загинали 145 човека и са ранени 854, пише в годишния доклад на комисията за безопасност. Най-голям брой пътнотранспортни произшествия със загинали граждани поради горните две причини са допуснали водачите на възраст между 25 и 35-годишна възраст. - Отнемането на предимство е причина за смъртта на 144 човека и 2798 ранени, участвали в 2139 катастрофи. Други причини за катастрофи по вина на шофьора са отнемане на предимството на пешеходец, употреба на алкохол, неправоспособност... - От участвалите в катастрофи едва 58 на сто са ползвали колани на предните седалки на колите, а на задните седалки са мизерните 2%. Ползването на детски обезопасителни седалки е още по-ниско - 1%.
                  [/COLOR][/B][/B]
                  Last edited by fred; d.m.y г., 21:32.
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment


                  • #99
                    Айде моля да спрем с караниците. Не знам кого убеждавате, че сте си купили по 150 коня коли, за да не вдигате повече от 130, но има изцепки, които минават границата на допустимото и за тях оправдание няма. А колкото до млади и стари - акъл и мензис не дойдат ли навреме - не ги чакай...
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                      Най-голям брой пътнотранспортни произшествия със загинали граждани поради горните две причини са допуснали водачите на възраст между 25 и 35-годишна възраст.

                      Абе айде сега

                      К'ви са тия да противоречат на форумните майстори?!
                      Alfa Romeo 146 1.9JTD набор 2000

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Гаспод Покажи съобщение
                        Абе айде сега

                        К'ви са тия да противоречат на форумните майстори?!
                        Тия не могат, у нашио форум са други
                        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                        Нагоре по стълбата, която води надолу
                        sigpic

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          Айде моля да спрем с караниците. Не знам кого убеждавате, че сте си купили по 150 коня коли, за да не вдигате повече от 130, но има изцепки, които минават границата на допустимото и за тях оправдание няма. А колкото до млади и стари - акъл и мензис не дойдат ли навреме - не ги чакай...
                          Това искам и аз да кажа, но...
                          А относно последното мисля, че си ОТВРАТИТЕЛНО прав...
                          sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                            ...
                            [B][/COLOR][/B][/B]
                            Колега, несъобразена и превишена скорост са различни понятия.
                            На бул. България и 70 може да са несъобразена... и тоя цирк го гледах като ги изненада снега и не беше чистено, майсторчета с калпави гуми ходеха с вратите напред с по-ниска скорост даже.
                            Лошото е друго, че това - несъобразена скорост го пляскат наред като причина, за да имат основание да слагат нови и нови (в маса случаи недомислени) ограничения, зад които да дебнат за рушветче.
                            Та като едно 50% от маркировките, светофарите и знаците в страната са тотална недомислица, направо те предизвикват да си нарушител.
                            И тоя похват е добре познат - ха да видим кой ще се сети защо, как и от къде
                            Welcome to the real world

                            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                              Колега, несъобразена и превишена скорост са различни понятия.
                              На бул. България и 70 може да са несъобразена... и тоя цирк го гледах като ги изненада снега и не беше чистено, майсторчета с калпави гуми ходеха с вратите напред с по-ниска скорост даже.
                              Лошото е друго, че това - несъобразена скорост го пляскат наред като причина, за да имат основание да слагат нови и нови (в маса случаи недомислени) ограничения, зад които да дебнат за рушветче.
                              Та като едно 50% от маркировките, светофарите и знаците в страната са тотална недомислица, направо те предизвикват да си нарушител.
                              И тоя похват е добре познат - ха да видим кой ще се сети защо, как и от къде
                              Да, несъобразената скорост може да бъде 90 км на заледен мост на магистрала, все пак в града над едно ниво, често пъти може да е несъобразена.Статистиката е ясна, изводите тоже.Никой не е идеален разбира се нито пък аз мисля че съм такъв, говорим по принцип.
                              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                              Нагоре по стълбата, която води надолу
                              sigpic

                              Comment


                              • Снощи една ПАТРУЛКА С РАДАР ми задигна талончето в Разград на главен булевард еднопосочен при ограничение 50 ме хванаха с 92км/ч е как да караш по тоя празен и широк път с 50 баси !

                                П.П полицаят ми каза ,че имали заповеди от 8 часа смяна радара да работи 4 часа с пълна пара ,иначе имало санкции за тях ,а радарчето си записвало от кога до кога работи и помни всички засечени. !!!!!!!!!!!!!!!!
                                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                                sigpic
                                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                                Comment

                                Working...
                                X