Известие

Collapse
No announcement yet.

За монтьорите, диагностиците, сервизите и.т.н.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Я,гледай,то тука станало като в баварска бирария!Колеги,плюенето помежду ни,само намалява доверието.От писаното оставам с впечатление,че нямате телефони.Просто е.Като дойде кола,която е била в някой друг сервиз или просто не можеш да откриеш,от къде е проблема,вдигаш телефона и се обаждаш на колегата си.От това няма да станеш по-малко майстор.В България нямам сервиз и като съм тука работя в сервиза на един приятел.Когато се сблъскам с някой проблем,който не мога да хвана,моментално се обаждам на някой колега.Тъжното е , че се налага да се обаждам в чужбина.Там колегите се потдържат,а не се плюят.Щом има проблем,веднага по веригата се предава и се решава.Така и клиента е доволен и не се налага да се разкарва по сервизите,а ние си запазваме достойнството.Име се гради трудно,но се губи много лесно.Навсякъде има завист и ревност,но май у нас е в повечко.От това и нямате връзка и проблем с който някой се е занимавал,буквално преди минути и е още пресен,не се хваща от другия.И се започват простотиите.Ще ви дам пример от снощи.Един огромен трактор Форд,започва да се държи странно.Не работи изобщо над ниски обороти и има силен бял пушек.След ремонт на помпи,дюзи и всякяква центровка,проблема пак е на лице.Преди да го аутопсират и да набутат клиента с един основен ремонт,развъртат телефоните.Само след един час,трактора беше готов.Оказа се подгревателна свещ.Част за 12 евро.Само я изолираха.При тях е топло и няма нужда от нея.Така,около десетина човека от България,Гърция и Турция решихме задачата.Запознахме се,макар и задочно с нови хора.Вече,като отида в Измир,ще знам,че ще срещна приятели.Хората там помнят добрината и не питат,ама кой точно се сети за тая работа.Работили са всички.А ние в рамките на БГ,място колкото едно магаре да се отъркаля,вместо да си помагаме се джавкаме като помияри и си мериме пишките.Я седнете и се разберете!Иначе губиме всички.И майстори и клиенти.Още е рано,но наздраве на всички
    Колега;поздравявам те за умните и уравновесени приказки.В този форум,а и въобще навсякъде даже и в реалния живот рядко се среща такова нещо.
    Мерене на пишки има в повечето сервизи,кой от кого повече знае.Всичко щеше да е по-лесно ако всички майстори или въобще хора се възприемахме като човешки същества,а не като да мислиш за другия че е минжитурка и че си повече от него.
    Ние Българите в последните няколко години доста сме се озлобили един срещу друг,а мисля че трябва да се ПОДКРЕПЯМЕ,не да се мислим всичките за майстори,то и в различни свери било.
    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

    Comment


    • Mоля прочетете това и вижте как се отнасят там с най-новия си потребител и какво ми казахте или помогнахте ВИЕ.http://italauto-bg.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=914

      Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

      Comment


      • Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщение
        Mоля прочетете това и вижте как се отнасят там с най-новия си потребител и какво ми казахте или помогнахте ВИЕ.http://italauto-bg.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=914
        просто тая тема се изроди в спречкване м/у А и Б.. щеше да ти се обърне повече внимание просто ако беше пуснал нова тема... Просто на фона на това което тук се писа твоят пост не се погледна.. толкова ли не се сети
        147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
        Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
        156 2.4 JTD - ex

        Comment


        • Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщение
          Mоля прочетете това и вижте как се отнасят там с най-новия си потребител и какво ми казахте или помогнахте ВИЕ.http://italauto-bg.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=914
          а ти каква помощ очакваш от потребителите на форума това си е лично между теб или твоя приятел както представяш нещата и сервиза които мое мнение се опитваш да охулиш за да си освободиш душичката от чувството за вина което я гложди ние тука ако земем отношение по всяко едно подобно събитие ще стане на алфа форум ами адвокатско събрание или по скоро другарски съд

          Comment


          • Колеги ще си позвлоя да напиша пост без да съм изчел всичко до сега. Колегата просто е поискал малко разбиране и евентуален съвет. И аз отначало посещавах орторизиран сервиз с кодовото наименование "АА". Е няма такъв цирк, в такива приключения ме вкараха, че само пътната помощ ми струваше повече от техните услуги, при положение че платих около 500лв само за обслужване. Моя съвет към колегата е по всички форуми да раздухаме въпросния сервиз. Наистина смешковците в гащеризони, в момента в който се появиш при тях стават равни на господ. Ако има как всичко, което имаме да правим да бъде извън тази страна щеше да е идеално. Ние просто си живеем в Абсурдистан!
            http://shop.bakbg.com/
            Fiat Coupe 20VT

            Comment


            • Първоначално публикувано от LEVSKI Покажи съобщение
              Колеги ще си позвлоя да напиша пост без да съм изчел всичко до сега. Ако има как всичко, което имаме да правим да бъде извън тази страна щеше да е идеално. .....Ние просто си живеем в Абсурдистан!
              Темата я обсъдихме, аз коментирам само твоето мнение сега колега.
              Левски, ама Васил е написал, че:
              "Ние сме във времето и времето е в нас, то нас обръща и ние него".
              Ако сме в Абсурдистан, това се дължи на факта, че сме абсурдистанци.А страната ни се казва България и българите сме тези, които я правят, такава каквато е в момента, не някой друг.
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • Голямо четене падна, но се справих. Темата е доста интересна, представени са различни гледни точки. Изводите, които си направих/затвърдих са следните:

                1. Посещавам само сервизи, на които по една или друга причина имам доверие.
                2. Колата си бих я оставил в сервиз за повече от един ден само в краен случай. До сега не ми се е случвало и горещо се моля да не ми се налага. Защо ли? Основната причина е липса на ДОВЕРИЕ. Имам приятели, които са виждали собствените си автомобили да минават покрай тях. Обеснението от сервиза било, че "спешно им се наложило да отидат за части, защото служебната кола в момента я нямало". С подмяната на части няма да изпадам в подробности. Разбира се, не всички сервизи са такива, но когато доверието в системата липсва...
                3. Всеки прави грешки, обаче признат грях е половин грях. Лошото е, че в сервизите НИКОГА не грешат.
                4. Трябва да си призная, че има клиенти, които са невъзможни. Но всяко стадо си има мърша, нали?

                Имам някаква странна вяра, че както всичко в БГ отива към по-добро (дали е така или не е въпрос на друга тема, моля да не се хващате за тези думи) и в сервизите ситуацията ще се подобри. Дано!
                italauto-bg.net
                Fiat Marea Weekend 1,6 16V 103 / AG Zenit

                Comment


                • Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщение
                  Mоля прочетете това и вижте как се отнасят там с най-новия си потребител и какво ми казахте или помогнахте ВИЕ.http://italauto-bg.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=914

                  а, ново дваисе. гориво въздушната смес се диагностицирала от еку-то. пък аз си мислех че за целта ти трябва да ръгнеш газ-анализатора в ауспуха независимо на какво гориво си.а ти видя ли въпросното бутало щото може пак да те мятат по върбите.
                  точка

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    а, ново дваисе. гориво въздушната смес се диагностицирала от еку-то. пък аз си мислех че за целта ти трябва да ръгнеш газ-анализатора в ауспуха независимо на какво гориво си.а ти видя ли въпросното бутало щото може пак да те мятат по върбите.
                    брех,мноо разбирачи в тоя форум

                    ами от къде екуто разбира колко смес да пусне и колко е изгоряла и колко не е-сигурно от газ анализатора

                    те тея ламбда сензори са прищевка на техниката

                    и не ми стана ясно как с газ анализатора ще нагласяш смес без да си вътре в екуто с подходяща диагностика

                    тва да не е карбуратор-врътнеш тоя оня винт и готово

                    бутни пръста и пий шара
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • ни най малко не се имам за разбирач, но ми обясни

                      - за какво да променяш сместа като тя е зададена.това е всекидневка, като и буташ екуто и горивната смес не правиш ли чип тунинг.на такава кола как и с какво се променя картата през буксата за диагностика

                      -може ли само от едно вакумно маркуче толкова да ти обеднее сместа че да стопи буталото

                      -при толкова бедна смес колата не би трябвало да има никаква мощност,да има силни детонации и да прегрява. това може ли да остане незабелязано

                      -няма ли да светне лампата за грешка на инжекцията

                      -защо само едно бутало се е стопило. тука нещо на гарнитурка май намирисва

                      -ламбда сондата е прищевка на техниката според кого. искаш да кажеш че не върши никаква работа ли

                      -защо съм останал с впечатлението че газ анализатора е уред за ДИАГНОСТИКА, показва доста точно и го има във всеки сервиз

                      от тая тема за сега е ясно
                      -че има доста хора с неработещи коли
                      -че има доста хора недоволни от препоръчвани сервизи
                      -че има доста скрапове в следствие добрите автомонтьори
                      -че ремонта на автомобил е много сложно нещо изискващо той да престои минимум 3 седмици паркиран пред сервиза
                      -като ти ремонтират колата, трябва психически и финансово да се подготвиш за съвсем скорошен ремонт
                      - че диагностиката е скъпа, но не показва точно къде е проблема,всъщност нищо не показва,но трябва да я направиш няколко пъти задължително
                      - че майсторите вместо да си помагат по работа, си звънят да вдигат цените
                      точка

                      Comment


                      • пич,ще ме извиняваш ,но явно не ти е работа да се занимаваш с неща които не разбираш,но въпреки това ще ти дам отговори на въпросите ти

                        не ти говоря за принодително изменение на сместа или картите на екуто,а от грешни показания на някой датчик

                        значи именно защото само на един цилиндър се обеднява прекалено сместа ,екуто с гаранция го отчита като занижени стойности на изгорелите газове(ламбдата трябва да подаде сигнал на екуто че кислорода в изпускателната с-ма е повече от нормалното)и то ще се старае да нормализира стойноста,НО поради факта че е на един цилиндър,на другите на които не е нарушена хермитизацията сместа ще стане богата а на този ще си е БЕДНА

                        НЕ ЗНАЕХ ЧЕ НА ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ИМА ЧЕК

                        ламбдата е прищевка според тебе,тя точно служи за измерване на количеството кислород в изпускателната с-ма

                        ако нещо не ти е ясно,ПИТАЙ,с радост ще ти отговоря
                        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                        Comment




                        • ми да питам

                          -кой датчик ще подаде грешна информация така че проблема да се получи само в единия цилиндър

                          -екуто няма ли да се усети и да мине в авариен режим със съответната индикация на таблото

                          -богатата смес на другите цилиндри няма ли да се отрази върху електродите на свещите и така да се забележи проблема

                          -не е ли единствено инжектор това което може да промени горивната смес само в един цилиндър.ти знаеш ли случай от запушен или пикаещ инжектор да се стопи бутало

                          -газовия инжекцион няма чек, но случайно той не ползва ли стандартните датчици на колата и ако някой е повреден, при запалване на бензин няма ли да светне лампата на инжекцията

                          ако щеш предположим дори и за момент че газовата е причина за това, то пак автомонтьора е отговорен за повредата щото той последен е пипал по колата, щом не може да настрои газовата е трябвало да я изключи, не да си вири носа колко е добър.
                          точка

                          Comment


                          • не,колега,колата последно е била при газаджии в пловдив по думите на собственика,ама явно той е забравил да го спомене
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • Продължавайте!Много интересно се забатачи темата.Май вече никой не знае за какво се пусна темата.Гледам,че и колегите от Фиат форума помагат.Кашата е пълна.Абе,кажете кой е тоя сервиз , за да има някаква полза от говорилнята.Само гадаеме и изказваме предположения,на база на нещо,което не сме видяли.Никъде не прочетохмкъде се е стопило буталото.Качете някоя снимка.А сега към колегата,отворил темата.Мисля,че няма нормален човек във форума,който като е прочел за какво става въпрос,да не е теглил една майна на съответния сервиз.За това мисля,че сме единодушни.Проблема е,че няма конкретна информация и е нормално да сме подозрителни.Стопило се бутало!Добре,но дайте да видим как.Виждал съм стопени бутала и без да е била бедна сместа.Хванахме се за някакви скобички и вървиме по тях като магаре след морков.Основния въпрос,който изисква отговор е кой е тоя сервиз.Всичко друго е второстепенно.Ако са за дърво е друг въпрос,ако има и други начини,нека се споделят,но не може да решаваме без информация.От какво се плаши колегата!?Колата му е повредена и от него зависи какво ще се прави.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                                не,колега,колата последно е била при газаджии в пловдив по думите на собственика,ама явно той е забравил да го спомене
                                ......аз съм сменял масло на ЖТД и на другия ден се чупи турбото на автомобил които не съм поддържал и веднага станах виновен щото след счупването на турбото 2 литра масло ги нямало вътре (един вид съм си ги прибрал тез 2 литра селения за толедото ми) а колега се изказал че липсващото масло било причина за повредата на чипосания дизел с 10см спукан маркуч след интекулера и издухана ос и перки на турбокомпресора в ауспуха
                                та в тоя ред на мисли ДРИГАТА .....аз мисля че си се захванал с невъзможната мисия да обесниш на технически неграмотни люде нещо което те така или инак не могат и по лошото е че не искат да разберат ....тоест един вид губиш си времето а ако се надяваш по някакъв начин да защитиш себе си и колегите ...не се надяваи вече са те разнесли по всюе какви сте пе..раси верваи ми

                                Comment

                                Working...
                                X