Първоначално публикувано от Tie
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщениеМоля те прочети по-горени ми постове за автомобилния спорт и дизелите, защото почвате да ме дразните с невниманието си вече. Нали знаеш, че тия 1500 кубикови двигатели с 1000 коня са предназначени точно за 1 състезание и после нищо не става от тях? Защо си мислиш. че от дизела не може да се направи това?Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщениеП.С. Нали много обичате "саунда" на дизелов ДВГ - пуснете си такъв от някой атм. 12-ак: Ферари, Ламбо, Пагани Зонда и пр. и после сами за себе си си кажете честно: има ли база за сравнение с която и да е нафта, ама честно?!?!?
Скоро и в Ламбо ще го чуеш.
Да ти кажа и тоя дизел не звучи зле
http://www.youtube.com/watch?v=ChGGW...eature=related
Comment
-
Колега Connor - нали се шегуваш че не схващаш че става дума за грешка при попълването на обявите в немското мобиле?!?!? Иначе ако е истина, то от 600 куб.см. вадят м/у 65 и 130 к.с. АТМОСФЕРНИ при това!!! Веднага си късам дипломата и предлагам да направят същото вкупом всички "енжинери" и проектанти на автомобилни агрегати изобщо!!!
П.С. Замисли се колко ще е реалното тегло на такъв "пистов" мотоциклет с дизелов ДВГ!!!
Пич - ти сериозно ли това гнусно фучене го наричаш "състезателен звук"??? Я за най-просто си пусни как РЕВЕ едно Енцо ФХХ и пак да коментираме тука кое как. А иначе пускай някои клипове на примерно СКАНИЯ V8 като за камионджии-фенчета на "тежки" матори като мен.Last edited by Tie; d.m.y г., 16:40.
Comment
-
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеНали, а тия дизелите от Le Mans през седмицата механиците ходят на пазар с тях...12 Hours of Sebring, FIA, World Touring Car Championship и други
---------- Post added at 13:36 ---------- Previous post was at 13:32 ----------
Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщениеКолега Connor - нали се шегуваш че не схващаш че става дума за грешка при попълването на обявите в немското мобиле?!?!? Иначе ако е истина, то от 600 куб.см. вадят м/у 65 и 130 к.с. АТМОСФЕРНИ при това!!! Веднага си късам дипломата и предлагам да направят същото вкупом всички "енжинери" и проектанти на автомобилни агрегати изобщо!!!
П.С. Замисли се колко ще е реалното тегло на такъв "пистов" мотоциклет с дизелов ДВГ!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщениеЯ кажи в коя от посочените оот ТЕБ обяви има 600 куб.см. дизелов ДВГ с поне 100 к.с. и веднага ти ГО КУПУВАМ!!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщениеTwo key issues which need to be sorted out before the project can continue, includes the need to widen the engines narrow power band as well as the necessity of improving overall power delivery, both problems associated with diesel technology.
Освен това, статията е преди излизането на Q7, т.е. много е актуална.
Както и тази от сайта на Сега, която е от началото на 2007г.Last edited by Fear; d.m.y г., 16:52.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеТова е от статията, която си постнал. Да превеждам ли?
Освен това, статията е преди излизането на Q7, т.е. много е актуална.
Както и тази от сайта на Сега, която е от началото на 2007г.
Пропускаш и положителните черти. И какво толкова? Според тях трябва да е просто още по-мощен. Спокойно... И този проблем ще решат
Comment
-
Не бе пич - САМ ТИ ги намеси моторите, а аз за да е още по-лесно ти дадох пример за абсолютно еднакви матори с охлюви качени на моторна спирачка (стенд) и да видиме какво ще стане???
Прочети ми 1-то мнение в темата от днес и ще видиш че никъде не отричам приложението им при 2-колесните!!!
Разбери - не отричам дизелите, но в чисто "динамичен" план от единица обем не "вадят" повече мощност!!!!! И за разлика от теб не отричам дори и старите дизелови агрегати - всяко нещо с времето си! Имам прекрасни впечатления от 2.5 ТД ВМ-ския матор качван на Крома/Тема/ 164 но това беше за времето си и сравнен сам по себе си в неговия си клас!!! Същото мога да кажа и за 90-ка 2.4 ТД която на 2-ра правеше 90 км/ч по километраж и след Лада/Полски Фиат през 92-ра ми се струваше направо "извънземен"))
Comment
-
Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщениеНе бе пич - САМ ТИ ги намеси моторите, а аз за да е още по-лесно ти дадох пример за абсолютно еднакви матори с охлюви качени на моторна спирачка (стенд) и да видиме какво ще стане???
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеСамо няма да се карате много...
Алфа 156 2,4 ЖТД (мойта), разказа играта на едно Ауди R8 420 коня бензин!!!
Който не вярва имам доказателство - видеоПървоначално публикувано от AntiLuuP Покажи съобщениеОк защо няма дизелов M POWER ( не говоря за М пакет)
Защо няма дизелов AMG или BRABUS ?!?
Ми ето и моят отговор на твоите бързи бензини какво им се случва от едно 2.4 JTD (мойто JTD)
www.vbox7.com/play:691c9091156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от AntiLuuP Покажи съобщениеОк защо няма дизелов M POWER ( не говоря за М пакет)
Защо няма дизелов AMG или BRABUS ?!?
Comment
Comment