Първоначално публикувано от ngbauns
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщениеами те хората са горешили тоя спор,а именно 99% от автомобилните състезания са на бензин,какво има да се спори
Какво тогава ще кажете за култовото състезание 24 часа на Льо Ман, където се състезават всички но за титлата се борят две марки Ауди TDI и Пежо HDI...156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеАйде сега да не намесваме и състезанията...
Какво тогава ще кажете за култовото състезание 24 часа на Льо Ман, където се състезават всички но за титлата се борят две марки Ауди TDI и Пежо HDI...
http://en.wikipedia.org/wiki/World_T...r_Championship
Comment
-
Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщениеМного се вживяваш със твоя добре вървящ дизел ХАХАХА внимаваи само да не засмучеш въздух щото 164-та си бяга многоА и друго да те попитам и какви времена даваш на 400м много ми е интересно
Comment
-
Знаем си я олекотената русенска 164-ка на alfaracer-a и той си я знае ама я пъне .
А за Серес някой са на друго мнениеLast edited by Sunny; d.m.y г., 00:39.Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеАма нещо не сващам. Тъй като си знаеш твойта, ето аз продължавам с моето. Давам ти по хубав пример пак между алфи -
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm------Alfa Romeo MiTo 1.4 T-Jet
8.65 Kg/Ch----------------------8.47 Kg/Ch
200 Ch------------------------155 Ch
400 Nm -----------------------230 Nm
Vitesse Maxi : 218 Km/h----------208 Km/h
Km DA : 30.3 s.----------- 29.8 s.
0 à 80 : 6.2 s. ------------- 6 s.
0 à 100 : 8.9 s.--------------8.4 s.
0 à 120 : 12.2 s. ------------12 s.
0 à 130 : 14.6 s.-------------13.9 s.
0 à 140 : 16.6 s. -------------16 s.
0 à 160 : 22.7 s.-------------22.7 s.
80 à 120 mini : 6 s. --------------5.3 s.
80 à 120 en 4 : 6.4 s.-------------5.4 s.
80 à 120 en 5 : 8.4 s.-------------6.8 s.
80 à 120 en 6 : 11.5 s.-------------8.6 s.
50 à 0 : 11.1 m. -------------10 m.
90 à 0 : 33.5 m. -------------33 m.
100 à 0 : 38 m. --------------39 m.
130 à 0 : 67 m. ---------------67 m.
Представи си сега , че бензиновия ДВГ е с кубарура равна на дизела, тоест цели 1000 повече или 2400 кубически сантиметра и е равнопоставен - има си и вентилаторче с буквички на задния капак 2.4 T-Jet а не 2.4 JTDm , е па тогава не ми се мисли .Я си направи в малкото сайтче едно замервеане с друга по-малка кола. Примерно новия Спайдър 2.4JTDm или една Брера с тоя двигател.
---------- Post added at 21:40 ---------- Previous post was at 21:38 ----------
Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщениеЗнаем си я олекотената русенска 164-ка на alfaracer-a и той си я знае ама я пъне .
А за Серес някой са на друго мнениеLast edited by RoMAN; d.m.y г., 00:48.
Comment
-
Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщениеИли пък във World Touring Car Championship, където последните две години едни Сеати TDI скъсват шушоните на бензиновите BMW-та
http://en.wikipedia.org/wiki/World_T...r_Championship156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Около 10стр клавиатурен рацинг,изкарайте ги на чертата и кой кого добара с чипове,мипове и тн.Естествено е,че всеки ще си хвали неговото.Дизела спира на 4000 оборота-ще си вадим кирливите ризи ли,хм,добре.А бензина ражда един път в годината,сутрин се молиме да запали,а и запали ли тресе и глъхне кат москвич,а пък разхода емале.
Сега сериозно пийте една студена бира и не трупайте тъпи мнения,че карате бегачки,че вдругиден ще пуснете тема Лелей хъца ми мотора-ще ражда ли.Факт е,че бензина доминира в автомобилния спорт,факт е,че дизела има отблясъци,но и факт е че карате ЕЖЕДНЕВКИ.
Утре ще си ръчкам кенефчето независимо дали е дизел,бензин или газ,но ще си знам едно по-бърза от мойта кола няма
бтв-е на дядо НЛО,ама то е с чип.
Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
Alfa Romeo 33
Comment
-
Ако трябва да бъда честен сегашните дизели вървят много за сметка на това бензинките се /удушават/ явно заради изгорелите емисии пример 159 1,9 ждтм-150кс 8,8 сек 0-1000м 30 сек и 159 2,2 жтс 185кс 8,8 сек 29,6сек но ако ги сравня с мойта 156 2,0 тс 155кс 8,6сек 0-1000м 29,6сек дизела 100% пада а за бензина язък че е 185коня точно за това пуснах тази тема кои вървят повече новите или старите само че се преименува на бензин срещу дизел ,препоръка-не гледайте сайта дето ви показва коя кола е по бърза на драг там супер много лъжат
Comment
-
Тоя спор е абсолютно безмислен. Сравняват се турбо дизели с атмосферни бензинки и то дизелите пак падат в доста от случайте. Аз имам едно предложение. Намерете една 145жтд и я мапнете на 1 бар. Бобо да си мапне колата на 0.5 (все пак е 16в бензина.. и да се "компенсира" с по ниско налягане) и ги пуснете. Ха сега дизел маняците да ми кажат какво ще стане.Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.
Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър)
Fiat Brava JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщениеИли пък във World Touring Car Championship, където последните две години едни Сеати TDI скъсват шушоните на бензиновите BMW-та
http://en.wikipedia.org/wiki/World_T...r_Championship
щот ги нема вече Алфа,която ги убиваше точно с този скапан/дет му викате/ТСFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Conor - ти си като стена
нали искаше да ти сравним еднаква кубатура бензин и дизел със принудително пълнене е направихме го бензинката е по бърза
а ако искаш да сравни бензин и дизел атмосферки ??
А??
щото 2.0 атмосферен дизел и със ладата го убивах от бой
така че ако искаш да ти ефтино мини на метан , ако искаш бързо мини на бензин
останалото е некаде по-средата ни е бързо ни е ефтиноVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщениеИли пък във World Touring Car Championship, където последните две години едни Сеати TDI скъсват шушоните на бензиновите BMW-та
http://en.wikipedia.org/wiki/World_T...r_Championship), че там за бензиновите и дизеловите автомобили има различни правила.... Като например че на печките им е разрешено дори използването на фабрично БИ ТУРБО, а на бензиновите е забранена дори технологията от типа на JTS-a (директното впръскване), устройства от типа на вариаторите, имат ограничение на оборотите и ред други
(да се счита че съм един от бензиновите поклонници
)
Alfa Romeo 155 2.0 16V; FIAT Bravo 1.4 T-Jet 16V 150 PS
Овладяването на принципите на скептицизма не изисква научна степен – това е доказано на практика от успелите търговци на автомобили на старо. Карл Сейгън
Comment
-
Ако сравним най-мощтния 2.0 турбодизел предлаган на пазара в момента БМВ 123d (би-турбо) е 203 коня. Има и мерцедес 250 cdi 204 коня, той даже е 2.1. Това са най-модерните технологии към момента при дизела. Още 1999 ОБАЧЕ има хонда S2000, 240 коня атмосферни от 2.0 куб. Има и рено и хонда type-R с по 200 атмосф. коня също. Просто бензина има много по-голям потенциал. Карам една от най-бързите дизелови Алфи в България. Колата е много бърза, но е към предела на ресурса за шосейна кола. Докато бензинова турбо кола с аналогична кубатура започва развитието си от 250 коня. Мицубиши и Субару от магазина са по 300 коня все пак.
Ако спора е за бензин с/у дизел при Алфа. Да, Алфа бенз. мотори не произвежда и не разработва от 2005г. Когато се спира производството на V6(Busso) в Арезе. 1.9 и 2.2 JTS са хамерикански мотори, не ги коментирам. Още през 80-те, когата са били фирма за коли (щото сега не са) от 2.0 са вадили 148 коня. И сега след 30г (трийсет) от 2.0 JTS-165 коня при Алфа 156/GT. ЕВАЛА! През 80-те 2.0 дизел-95 коня, сега от 1.9 би-турбо (при новата Делата) 190 коня. Има огромно развитие. 80% от продажбите на Алфи в Европа са дизели. Нормално е от там и за там да са основните инвестиции. ФИАТ просто няма пари да развива паралелно бензинови и дизелови мотори.
Заради непрекъснато повишаващите се еко-изисквания бензиновите мотори последните 15г. наистина се спънаха много. Сега със съвремените турбо-техлогии и системи за директно впръскване обаче, нещата ще дръпнат. Всички производители преминават към така наречения "down size" Един мотор с малък обем и различни турбо-варианти. Това намалява и разходите на производителя. Вместо различни кубатури има примерно един двигател 1.4 с 95, 120, 155 и 170 коня. Така, че бензина винаги ще е по-напред от дизела. Сега просто се случи да го изчака 15г да го догони лекинко.
Comment
Comment