If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
голяма част от акциите на автомобилните концерни са собственост на петролни държави,петролни шейхове и петролни корпорации . как я мислиш тая работа ще задържат положението докато може
голяма част от акциите на автомобилните концерни са собственост на петролни държави,петролни шейхове и петролни корпорации . как я мислиш тая работа ще задържат положението докато може
Едва ли някои от тези които си изредил държи контролен пакет акции в някоя от автомобилните компании. Освен това значителна част от автомобилните компании не са акционерни дружества.
сигурно са ЕТ автомобилните компании
айде стига със спама , пишете по темата , една от малкото интересни във форума
Според теб освен акционерно дружество ЕТ е единствената друга алтернатива ли и защо си мислиш че търговското законодателство е едно и също навсякъде по света. За Крайслер съм 100% сигурен че не е АД.
---------- Post added at 13:55 ---------- Previous post was at 13:42 ----------
А сега по темата. Според мен бъдещето е в горивата алтернативни на тези произведени от петрол. БМВ и Мерцедес имат разработени автомобили с водороден двигател, които се тестват в момента. Джей Лено например има тестово БМВ 7 с водороден двигател. Хонда също продадоха около 20 тестови автомобила в САщ миналата година. Тойота се опитват упорито да си наложат хибридите но според мен тази технология не е много обещаваща. По-скоро това може би е временен етап докато се разработи нещо по напредничаво.
Акцент на Kia във Франкфурт са хибридите на Sorento и cee`d
Auto.dir.bg - 23 Септември 2009, 09:38
Kia представи хибридните версии на Sorento и cee`d във Франкфурт.
Хибридната система под капака на cee`d използва 1,6-литров 4-цилиндров двигател с вътрешно горене и мощност 126 к.с., комбиниран с електромотор с максимална мощност 15 к.с. и въртящ момент от 105 Нм. Електромоторът се зарежда от литиево-полимерна батерия, разположена в дъното на багажника, използва 180 В напрежение и разполага с капацитет от 5,3 А/ч, съобщава агенция SpeedPress.
Благодарение на безстепенната трансмисия хибридният cee`d ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,8 секунди и достига максимална скорост от 185 км/ч. На този етап няма официални данни за разхода, но вредните емисиите C02 ще са в границите на 96 грама за километър, което е с 25% по-малко спрямо стандартната версия.
Вижте снимки
Хибридният Sorento използва 1,6-литровия турбодизел на Kia с мощност 161 к.с. и електромотор с максимална мощност от 50 к.с. Трансмисията с два съединителя, която също дебютира във Франкфурт, предава въртящия момент само на предните колела. И тук батерията е литиево-полимерна, като целият пакет е инсталиран в багажника.
Единият двигателен мост, по-тънките гуми, ревизираната аеродинамика и намаленото с близо 100 кг тегло позволяват на хибридния Sorento да ограничи вредните емисии CO2 до 119 г/км, което е с 30% по-добро от това на най-ефективната версия на модела.
Toyota пуска пълен хибрид през 2010 г. - видео
Auto.dir.bg - 23 Септември 2009, 09:43
Toyota представи прототипа Auris HSD Full Hybrid Concept на автосалона във Франкфурт и обяви, че от втората половина на 2010 г. сериен модел ще се предлага на пазара.
Автомобилът ще се произвежда в заводите на Toyota в Англия и ще е първият масов модел с хибридно задвижване.
Auris използва познатата от Toyota Prius хибридна система Hybrid Synergy Drive (HSD) с 1,8-литров бензинов двигател и електромотор. Auris е от типа "пълен хибрид", който дава възможност за движение изцяло в електрически режим. Има три режима на работа, измежду които може да избира водачът: ECO, който повишава ефективността, Power, който повишава динамиката, и EV, при който автомобилът се движи изцяло на електричество в продължение на 2 км със скорост до 50 км/ч.
Прототипът Auris Hybrid има доста вътрешни и външни промени в сравнение с обикновения модел. Външният дизайн е оптимизиран аеродинамично, като са променени броните, намалена е височината с 2 см, монтирани са 18-цолови джанти със специален аеродинамичен дизайн, има по-голям заден спойлер и равен под на купето с дифузьори. Благодарение на това Auris има коефициент на въздушно съпротивление едва Cx=0,28. Това е най-икономичният автомобил в класа си и отделя в околната среда под 100 г/км CO2.
Интериорът на Auris Hybrid е футуристичен, с преобладаващ син цвят, който символизира хибридната технология. Воланът с права долна част, седалките и горната част на таблото са тапицирани със синя кожа, а таблото свети в син цвят. Покривът на прототипа е от соларни панели, които осигуряват енергия за климатичната инсталация, а таблото зад предния прозорец също е слънчева батерия, която осигурява електричество за външни източници като зарядно за мобилни телефони и др.
Според теб освен акционерно дружество ЕТ е единствената друга алтернатива ли и защо си мислиш че търговското законодателство е едно и също навсякъде по света. За Крайслер съм 100% сигурен че не е АД.
---------- Post added at 13:55 ---------- Previous post was at 13:42 ----------
А сега по темата. Според мен бъдещето е в горивата алтернативни на тези произведени от петрол. БМВ и Мерцедес имат разработени автомобили с водороден двигател, които се тестват в момента. Джей Лено например има тестово БМВ 7 с водороден двигател. Хонда също продадоха около 20 тестови автомобила в САщ миналата година. Тойота се опитват упорито да си наложат хибридите но според мен тази технология не е много обещаваща. По-скоро това може би е временен етап докато се разработи нещо по напредничаво.
ми айде като си сигурен и запознат се разрови и намери как е разпределена собственоста в Крайслер .
ти май не си чел темата отначало ?
звънни в БМВ и питай колко струва водордна седмица , джей лено са му дали да го кара точно щото е тестово иначе струва 1 000 000 долара , а 20 те хонди изобщо не са продадени , и те са дадени на хора да ги тестват .
Колкото и според теб да не е обещаваща технологията по едни или други причини следващите поне 15-20 години принадлежат на хибридите + ел колите .
Водородният вариант се отлага за след изчерпването на петрола , тоест няма да е скоро, първо са много скъпи , второ няма инфраструктура , и трето докато има петрол няма да видят бял свят
ми айде като си сигурен и запознат се разрови и намери как е разпределена собственоста в Крайслер .
ти май не си чел темата отначало ?
звънни в БМВ и питай колко струва водордна седмица , джей лено са му дали да го кара точно щото е тестово иначе струва 1 000 000 долара , а 20 те хонди изобщо не са продадени , и те са дадени на хора да ги тестват .
Колкото и според теб да не е обещаваща технологията по едни или други причини следващите поне 15-20 години принадлежат на хибридите + ел колите .
Водородният вариант се отлага за след изчерпването на петрола , тоест няма да е скоро, първо са много скъпи , второ няма инфраструктура , и трето докато има петрол няма да видят бял свят
милионка и нещо лева излиза изготвяне на напълно автономна водорна станция
друг е въпроса с какво се произвежда тока за производство на водорода - а именно в повечето случаи е от "мръсни" източници
Френската компания Peugeot показа пред широката публика на салона във Франкфурт първия си масов електромобил.
Моделът iOn се задвижва изцяло на електроенергия и ще бъде на пазара от края на 2010 г. Колата е разработена в сътрудничество с Mitsubishi и предлага пробег от 130 км с едно зареждане. 80% от капацитета на литиево-йонната батерия се достига само за 30 мин при използване на устройство за бързо зареждане.
„За разлика от някои наши конкуренти, ние не излизаме с твърдения, а действаме. Това, което виждате, е нашият сериен автомобил. Той е с мощност 64 к.с. и може да измине 130 км с едно зареждане, което трае само 30 мин, на 80% от пълния си капацитет при използване на скоростно зарядно устройство”, коментира Никола Вертран, търговски директор на Peugeot international.
информацията за пежото се потвърждава . само да видим на каква цена ще излезе . ако е нещо около 12 -13 000 еуро отивам да се нареждам на опашката .
Comment