Известие

Collapse
No announcement yet.

Хибриди, електромобили, алтернативни горива - дискусия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • голяма част от акциите на автомобилните концерни са собственост на петролни държави,петролни шейхове и петролни корпорации . как я мислиш тая работа ще задържат положението докато може
    Last edited by SFINKS; d.m.y г., 22:33.

    Comment


    • Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
      голяма част от акциите на автомобилните концерни са собственост на петролни държави,петролни шейхове и петролни корпорации . как я мислиш тая работа ще задържат положението докато може
      Едва ли някои от тези които си изредил държи контролен пакет акции в някоя от автомобилните компании. Освен това значителна част от автомобилните компании не са акционерни дружества.

      Comment


      • сигурно са ЕТ автомобилните компании
        айде стига със спама , пишете по темата , една от малкото интересни във форума

        Comment


        • Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
          сигурно са ЕТ автомобилните компании
          айде стига със спама , пишете по темата , една от малкото интересни във форума
          Според теб освен акционерно дружество ЕТ е единствената друга алтернатива ли и защо си мислиш че търговското законодателство е едно и също навсякъде по света. За Крайслер съм 100% сигурен че не е АД.

          ---------- Post added at 13:55 ---------- Previous post was at 13:42 ----------

          А сега по темата. Според мен бъдещето е в горивата алтернативни на тези произведени от петрол. БМВ и Мерцедес имат разработени автомобили с водороден двигател, които се тестват в момента. Джей Лено например има тестово БМВ 7 с водороден двигател. Хонда също продадоха около 20 тестови автомобила в САщ миналата година. Тойота се опитват упорито да си наложат хибридите но според мен тази технология не е много обещаваща. По-скоро това може би е временен етап докато се разработи нещо по напредничаво.

          Comment


          • Малко по темата и може би на къде вървят нещата:

            Акцент на Kia във Франкфурт са хибридите на Sorento и cee`d
            Auto.dir.bg - 23 Септември 2009, 09:38
            Kia представи хибридните версии на Sorento и cee`d във Франкфурт.
            Хибридната система под капака на cee`d използва 1,6-литров 4-цилиндров двигател с вътрешно горене и мощност 126 к.с., комбиниран с електромотор с максимална мощност 15 к.с. и въртящ момент от 105 Нм. Електромоторът се зарежда от литиево-полимерна батерия, разположена в дъното на багажника, използва 180 В напрежение и разполага с капацитет от 5,3 А/ч, съобщава агенция SpeedPress.

            Благодарение на безстепенната трансмисия хибридният cee`d ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,8 секунди и достига максимална скорост от 185 км/ч. На този етап няма официални данни за разхода, но вредните емисиите C02 ще са в границите на 96 грама за километър, което е с 25% по-малко спрямо стандартната версия.

            Вижте снимки

            Хибридният Sorento използва 1,6-литровия турбодизел на Kia с мощност 161 к.с. и електромотор с максимална мощност от 50 к.с. Трансмисията с два съединителя, която също дебютира във Франкфурт, предава въртящия момент само на предните колела. И тук батерията е литиево-полимерна, като целият пакет е инсталиран в багажника.

            Единият двигателен мост, по-тънките гуми, ревизираната аеродинамика и намаленото с близо 100 кг тегло позволяват на хибридния Sorento да ограничи вредните емисии CO2 до 119 г/км, което е с 30% по-добро от това на най-ефективната версия на модела.

            http://auto.dir.bg/2009/09/23/news5110372.html

            и

            Toyota пуска пълен хибрид през 2010 г. - видео
            Auto.dir.bg - 23 Септември 2009, 09:43
            Toyota представи прототипа Auris HSD Full Hybrid Concept на автосалона във Франкфурт и обяви, че от втората половина на 2010 г. сериен модел ще се предлага на пазара.
            Автомобилът ще се произвежда в заводите на Toyota в Англия и ще е първият масов модел с хибридно задвижване.

            Auris използва познатата от Toyota Prius хибридна система Hybrid Synergy Drive (HSD) с 1,8-литров бензинов двигател и електромотор. Auris е от типа "пълен хибрид", който дава възможност за движение изцяло в електрически режим. Има три режима на работа, измежду които може да избира водачът: ECO, който повишава ефективността, Power, който повишава динамиката, и EV, при който автомобилът се движи изцяло на електричество в продължение на 2 км със скорост до 50 км/ч.

            Прототипът Auris Hybrid има доста вътрешни и външни промени в сравнение с обикновения модел. Външният дизайн е оптимизиран аеродинамично, като са променени броните, намалена е височината с 2 см, монтирани са 18-цолови джанти със специален аеродинамичен дизайн, има по-голям заден спойлер и равен под на купето с дифузьори. Благодарение на това Auris има коефициент на въздушно съпротивление едва Cx=0,28. Това е най-икономичният автомобил в класа си и отделя в околната среда под 100 г/км CO2.

            Интериорът на Auris Hybrid е футуристичен, с преобладаващ син цвят, който символизира хибридната технология. Воланът с права долна част, седалките и горната част на таблото са тапицирани със синя кожа, а таблото свети в син цвят. Покривът на прототипа е от соларни панели, които осигуряват енергия за климатичната инсталация, а таблото зад предния прозорец също е слънчева батерия, която осигурява електричество за външни източници като зарядно за мобилни телефони и др.

            http://auto.dir.bg/2009/09/23/news5110434.html
            "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
            Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
            Opel Astra J GTC

            Comment


            • Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
              Според теб освен акционерно дружество ЕТ е единствената друга алтернатива ли и защо си мислиш че търговското законодателство е едно и също навсякъде по света. За Крайслер съм 100% сигурен че не е АД.

              ---------- Post added at 13:55 ---------- Previous post was at 13:42 ----------

              А сега по темата. Според мен бъдещето е в горивата алтернативни на тези произведени от петрол. БМВ и Мерцедес имат разработени автомобили с водороден двигател, които се тестват в момента. Джей Лено например има тестово БМВ 7 с водороден двигател. Хонда също продадоха около 20 тестови автомобила в САщ миналата година. Тойота се опитват упорито да си наложат хибридите но според мен тази технология не е много обещаваща. По-скоро това може би е временен етап докато се разработи нещо по напредничаво.
              ми айде като си сигурен и запознат се разрови и намери как е разпределена собственоста в Крайслер .

              ти май не си чел темата отначало ?
              звънни в БМВ и питай колко струва водордна седмица , джей лено са му дали да го кара точно щото е тестово иначе струва 1 000 000 долара , а 20 те хонди изобщо не са продадени , и те са дадени на хора да ги тестват .
              Колкото и според теб да не е обещаваща технологията по едни или други причини следващите поне 15-20 години принадлежат на хибридите + ел колите .
              Водородният вариант се отлага за след изчерпването на петрола , тоест няма да е скоро, първо са много скъпи , второ няма инфраструктура , и трето докато има петрол няма да видят бял свят
              Last edited by SFINKS; d.m.y г., 16:05.

              Comment


              • Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
                ми айде като си сигурен и запознат се разрови и намери как е разпределена собственоста в Крайслер .

                ти май не си чел темата отначало ?
                звънни в БМВ и питай колко струва водордна седмица , джей лено са му дали да го кара точно щото е тестово иначе струва 1 000 000 долара , а 20 те хонди изобщо не са продадени , и те са дадени на хора да ги тестват .
                Колкото и според теб да не е обещаваща технологията по едни или други причини следващите поне 15-20 години принадлежат на хибридите + ел колите .
                Водородният вариант се отлага за след изчерпването на петрола , тоест няма да е скоро, първо са много скъпи , второ няма инфраструктура , и трето докато има петрол няма да видят бял свят
                милионка и нещо лева излиза изготвяне на напълно автономна водорна станция

                друг е въпроса с какво се произвежда тока за производство на водорода - а именно в повечето случаи е от "мръсни" източници
                sigpic
                днес съм в почивка ---

                Comment


                • Милиард искаш да кажеш сигурно.
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                  ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                  Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
                    Милиард искаш да кажеш сигурно.
                    2 мил. лв ти трябват , ток , въздух и вода

                    технологията и средставата са там, липсват автомобилите и волята

                    както писах по-рано в темата, ако си заинтерисован и имаш 2 мил. лв ще те свържа с правилните хора
                    sigpic
                    днес съм в почивка ---

                    Comment


                    • и още един милион ще му трябва да си купи водородна кола , начи общо 3 стават

                      Comment


                      • http://auto.dir.bg/2009/09/24/news5116509.html

                        Френската компания Peugeot показа пред широката публика на салона във Франкфурт първия си масов електромобил.
                        Моделът iOn се задвижва изцяло на електроенергия и ще бъде на пазара от края на 2010 г. Колата е разработена в сътрудничество с Mitsubishi и предлага пробег от 130 км с едно зареждане. 80% от капацитета на литиево-йонната батерия се достига само за 30 мин при използване на устройство за бързо зареждане.

                        „За разлика от някои наши конкуренти, ние не излизаме с твърдения, а действаме. Това, което виждате, е нашият сериен автомобил. Той е с мощност 64 к.с. и може да измине 130 км с едно зареждане, което трае само 30 мин, на 80% от пълния си капацитет при използване на скоростно зарядно устройство”, коментира Никола Вертран, търговски директор на Peugeot international.

                        информацията за пежото се потвърждава . само да видим на каква цена ще излезе . ако е нещо около 12 -13 000 еуро отивам да се нареждам на опашката .

                        Comment


                        • ако е на добра цена, веднагически и аз, това е стъпката
                          sigpic
                          днес съм в почивка ---

                          Comment


                          • Стъпката струва 45 000 $ в Япония и 30 000 ойро в Европа. С тази цена ще е по-скоро крачка назад
                            146 1.6TS CF1 '98

                            sigpic

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
                              Стъпката струва 45 000 $ в Япония и 30 000 ойро в Европа. С тази цена ще е по-скоро крачка назад
                              за Япония толкова струва , само че за Европа как разбр а колко ще струва кола дето ще се появи след 1 година

                              Comment


                              • От Пежо ми се обадиха и ми го пошепнаха на ушенце По реакцията ми обаче разбраха, че нещо са се объркали
                                146 1.6TS CF1 '98

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X