Известие

Collapse
No announcement yet.

Икономичен TS - има ли такова чудо невиждано?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от trace Покажи съобщение
    Моят съвет - карайте си в ограниченията на скоростта.
    Днес се върнах от море в Гърция - изминати км - 1000.
    Двама човека, дете, много багаж, разход 6,2.
    Колата е Алфа 147 1.6 105к.с.
    От тези километри обаче, само 60 са по магистрала и съм карал с 130. На останалите места макс 90-100.
    Абе изобщо доволен съм от колата.
    90-100,ок, винаги съм се старал да поддържам някакво постоянно темпо около тази скорост.Хем се движиш прилично, хем не настигаш чак толкова много камиони...
    Ама да кара някой по ограничението 60, щото имало отбивка за космато путино, на идеално прав широк път, и да прави 5км задръстване зад себе си, включително 5-6 от онея лудите с тировете, дето ти влизат в багажника, щото бързат ама имат шибан лимитър и трябва да карат с 92км/ч нон-стоп...УУУУУУУ
    Last edited by Satanism; d.m.y г., 00:55.
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • браво на aav, trace и satanism - те доказаха че TS може да бъде икономичен. други пък доказаха че може и да е бая жаден.

      п.п. един литър бензин на 100км по-малко е икономия, защото ти спестява гражданската примерно, стига да си навъртял определени км годишно.
      Last edited by sa6o_roman; d.m.y г., 01:15.
      по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

      Comment


      • Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
        Ама да кара някой по ограничението 60, щото имало отбивка за космато путино, на идеално прав широк път, и да прави 5км задръстване зад себе си, включително 5-6 от онея лудите с тировете...
        Очевидно намаляването по кръстовищата, където има ограничение, определено не е много икономично, защото после трябва да ускоряваш пак до 90-100 и то след броени метри
        ...Но пък, намалява шанса да огледаш от свърх близка дистанция чисто новия 30-годишен беларус на пияния тракторист от космато путино, който бавно и величествено излиза на първокалсния път докато ти се приземяваш в кръстовището с над 100 км/ч Намалява шанса и да станеш герой в неприлична фотосесия от станалите исторически чисто нови 15 камери с радари и техните 30 кутии
        Е да си призная и аз не бих тръгнал да спирам до 60 ако имам 20 тона и закъсняващ тираджия в огледалото, но ако е безопасно ще намаля, едва ли ще фалирам от разликата в разхода след тая маневра
        Last edited by Sm0k; d.m.y г., 01:48.
        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

        Comment


        • Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
          90-100,ок, винаги съм се старал да поддържам някакво постоянно темпо около тази скорост.Хем се движиш прилично, хем не настигаш чак толкова много камиони...
          Ама да кара някой по ограничението 60, щото имало отбивка за космато путино, на идеално прав широк път, и да прави 5км задръстване зад себе си, включително 5-6 от онея лудите с тировете, дето ти влизат в багажника, щото бързат ама имат шибан лимитър и трябва да карат с 92км/ч нон-стоп...УУУУУУУ
          Ееее, чакай сега, аз не съм се стремил да свалям разхода. Където е имало някой да ми се влачи съм си го изпреварвал. А и там където има знак 60 примерно, никой не кара с толкова. Това че съм спазвал ограниченията не тря6ва да се раз6ира толкова 6уквално.
          Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC
          Ex Fiat 126p
          Ex Fiat Вravo 1.6
          Alfa Romeo 147 1.6

          Comment


          • Доказано е, че по-мощен двигател може да харчи колкото или с не повече от десети от литъра повече от маломощния, но АКО се карат по един и същи начин. А са малко хората, които си купуват мощна кола, за да я карат бавно. Моята кола например при поддържане на 100-120 може да падне и под 7, ама доста рядко се случва да не карам с повече от 120. Служебната Зафира е 2.0 дизел 82 коня. При такива скорости и тя лапа около 7. Защото при нея със 120 вече и излиза душицата, а Алфата таман тогава тръгва да се развърта.
            Аз съм решил да си направя един експеримент - следващия път като пътувам до Плевен ще се заредя с някаква релаксираща музика - има един бразилски джаз, много отпускащо ми действа - и ще си наложа да не надвишавам 120 по магистралата и 100 по пътя и ще видим какъв ще е разходът.
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • От кое време се опитвам точно това да обясня чрез примери но някой все ми изтрива постовете само със сравнения с другите марки ще се стигне до истината

              Comment


              • Аз само исках да спомена, че хората тук, които са на газ и имат бордкомпютри, всъщност почти никога не виждат реалния разход там. По-конкретно автора на темата.
                После - режима на ППХ при мен специално се прекратява при 1800 оборота. Т.е. за да имам нулев разход при спиране, трябва да са по-високи.
                Другото хората са го казали вече. Усещането на колата е най-важното.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                  Аз само исках да спомена, че хората тук, които са на газ и имат бордкомпютри, всъщност почти никога не виждат реалния разход там. По-конкретно автора на темата.
                  Не става ясно за кой разход говориш?
                  Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                  После - режима на ППХ при мен специално се прекратява при 1800 оборота.
                  Това как го разбра?
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • Разхода по компютъра, докато си на газ, много се различава от това, докато си на бензин. Защото сметките са на база инжекторни времена, а те на газ се променят.

                    Разбрах го първо на усет - отнемам газта, колата почва да намаля много. При 1800 започва да намаля по-слабо. Второ - моята газова ако няма сигнал към бензиновите дюзи, не превключва на газ. Вдигам примерно 2000 оборота, бутам копчето и чакам. Като падне на 1800 - превключва.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment

                    Working...
                    X