Известие

Collapse
No announcement yet.

Колко струват колите?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз съм доволен от цената която платих на моята белисима, след три дена става една година радост с нея. Още не съм се нарадвал, погледждам през прозореца и се чудя как може да има такова бижу. Знам аз какво съм вложил и колко струва, гледал съм по разни автокъщи и обяви, и ще прозвучи нескромно, но моята е мн по-добра от мн на пазара, не само като техническо състояние, но и като процент запазеност, както и екстериорно и интериорно. Човек си купува кола да му върши работа, но и да му харесва на външен вид. Смятам че цената от 6000 е за кола гола, без нищо, нисък клас на оборудване, 98 година, било то и дизел, на който трябва да му налееш една хилядарка най-малко и тогава ще тръгне.
    На много от колите по автокъщите и пазарите със съмнително състояние са: носачи, ходова част, дебитомер, турбо ако има, термостат, като сложиш ролки, ремъци, гражданска, еко такса, каско, номера и талони, е няма да е 6000.
    Но все пак когато си на зор и искаш кола, даваш за колкото ти дадат. Аз лично за 6000 мога само да повозя някой, не я давам за толкова, тя не се продава де. Това е знам какво карам, и в какво състояние е, и какво е в сравнение с мн фруги дараци. И никога ама никога когато си търся кола, не гледам най-ефтините, те и никога нямат нито излъчване, нито нищо, а е просто един автомобил. Млад съм още и няма да търся това, а съвсем други неща.
    Един колега каза че 156-та ще те разури, нима?! тъкмо имах гости малко, и гледахме части за хюндай купе 97г. дебитомера му струва 500 лева и то не е най-скъпият, е колата струва 3500, кво да говорим.
    Който иска да си купува за 6000 и да си се радва до момента в който влезе в сервиз, малко са запазените, има ги но рядко.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #17
      Аз не мисля да ги продавам, лично за мен просто няма смисъл, модела ме кефи, инвестирам в подръжка без да ми мигне окото......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        по принцип за всеки влак си има пътник, така че ако колата е добра дори и цената да е малко по-височка от останалите на пазара то ще се намери клиент и за нея.
        вярно е че в БГ има доста боклуци вкарани от вънка, а и е пълно и с разбирачи на тема италианско, върли фенове на немското и само немското държи цена. когато си купувах моята имаше и много други предложения на цени дори и с по 1000 лв надолу, но не ме привличаха, дори някой от тях бяха с 2-3 години по-нови.
        това беше така, защото си избирах за себе си кола и с мисълта да си я карам дълги години, виж сега, когато се купува кола за препродаване дори и да има забележки в чужбина, свалял съм цена и си знаех че ще се оправи тука по-евтино и ще е на много добра цена за БГ клиент, ние българите масово търсим да е най-евтивото, но и за по-скъпите екземпляри си има ценители

        Comment


        • #19
          До тук май цената на 156 е 4500-5000 лв, а за 166 да е още 1500 лв.

          Comment


          • #20
            Кола и жена ...нямат цена!
            След време винаги излизат скъпи
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #21
              Тея цени са направо смешни...то всеки си преценява, но като гледам в немското мобиле колко вървят хубавите 156 и 166 се плаша какво ли се продава тука за 5000
              Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

              Comment


              • #22
                Технически тази цена се опредееля на база продаваните коли в този сайт, следователно ако в него се продават дараци от автокъщи или в недобро нагледно и техническо състояние, а просто гледат да се отърват от тях, то следва, че тази цена не е реална. Като се разтърсиш в мобилето ще видиш че например за 5к лв няма да откриеш нещо особено.
                Има хляб от 40ст и от един лев, но този от един лев е с мн по-добри вкусови, трайностни качества. Защо ли ефтинкото излиза скъпо!?
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #23
                  една кола струва толкова колкото и вземеш
                  Volvo S80 D5 awd 2010г.

                  Comment


                  • #24
                    на моята по немското Schwacke ми излиза цена на колата - 4700 лв
                    докато от cars.bg вече 1 месец ми изпращат всяка неделя тяхна цена 5300 лв
                    колата е Алфа 156 2.0 ТС - 1997 г
                    важно е какво е състоянието на колите ни, а не какви цени можем да им вземем, особено Алфа карана от алфист е много по гледана от някой непридерчив шофер

                    Comment


                    • #25
                      Цената на колата зависи от търсенето не случайно голф 4 1,6 струваше почти двойно колкото моята 156 2,0 цената не се формира върху екстрите и ремонтите според мен голфа с нищо не превъзхожда 156 но на хората им е втълпено че е супер кола ,156 за сега е най-евтината в класа си очаквам да се вдигнат цените и защото все повече хора си я взимат

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                        156 не е кола за каране до дупка, ще те разори
                        Пари има, проблем няма , пък я карам трета година и съм сменял неща ей така-не е имало належаща нужда, нямам нито една повреда, а, май датчик на коляновия вал само се прецака, с моя стил на каране ще изкара още 20 години, а и както е отбелязъл колегата plamen Petkov, коя ли пък кола се кара без подръжка не знам
                        Last edited by fred; d.m.y г., 13:59.
                        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                        Нагоре по стълбата, която води надолу
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Аз лично , съм силно против новия внос Но по стечение на обстоятелствата взех такава (от подписа ми ). След обслужване ,аларма, дебитомер , водна помпа , термостат , на път и воден радиатор и т.н. ми легна към 6000лв ( без радиатора ). А гумите са дот09 и според моите разбирания - няма хляб в тях!!! Сега като купя едни гуми , кажи ги 400 - 500лв и ето една цена от порядъка на 7000лв.
                          Носачите са към своя край и т.н. и вече ще и загубя ( умишлено ) сметката

                          Моето мнение е , че една кола карана в България е по добрия вариант. Аз лично която и кола да съм карал ВИНАГИ съм я обслужвал по най добрия начин, а в италия - поред Вас моята кола била лие обслужвана коректно?

                          Сега ако тръгна да я продавам , примерно , колко трябва да и търся? Вложеното не играе тук... А пазарната цена не е 8000лв , а да кажем на половина...

                          Цената се определя от Пазара, а не от вложеното в една кола.

                          Comment


                          • #28
                            от RPWWD
                            156 не е кола за каране до дупка, ще те разори

                            Е колега какво ще кажеш че един голф може да се кара до дупка ?стига бе хора алфите са за това а другите са за работа

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                              Моето мнение е , че една кола карана в България е по добрия вариант. Аз лично която и кола да съм карал ВИНАГИ съм я обслужвал по най добрия начин, а в италия - поред Вас моята кола била лие обслужвана коректно?
                              В Италия не ги обслужват и ги карат ей така, а в Германия пък по цял ден лежат отдолу...
                              Като пример-моята дойду с лепенките за технически прегледа на стъклото, на еърбеците, на смяна на масло и т.н, от Милано, та стига с тия обобщения, както и тук има мърлячи, така и в Италия има разбира се, но там според мен са по малко мърлячи от българите, факта е че държавата им изглежда много по добре от нашата
                              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                              Нагоре по стълбата, която води надолу
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                И ти си прав, но разликата идва от пробега който е минала колата.
                                Аз се нагледах и на "обслужвани" коли в BG от "съвестните" им собственици. Почти се бях отказал вече...
                                Не искам да правя обобщения, но...

                                Comment

                                Working...
                                X