Известие

Collapse
No announcement yet.

Превъртане на километраж....така ли е или не???????????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мерцедес Е-клас 200Д на 605000К стана на 200000 и го лапнаха като топъл хляб!!!
    Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Vlado_PK Покажи съобщение
      Мого правилно колега между 10 и 80лв струва услугата зависи от автомобила имам познати които се занимават с това
      Първоначално публикувано от Panchev Покажи съобщение
      Аз, като купувах моята, не гледах километрите. Даже на двигателя хвърлих едно око само за информация, за да видя дали няма нещо фрапиращо. Не беше мит (или поне не му бяха изядени маркучите и изолациите от пароструйката), пък и то кво да му гледаш, като отгоре има капак. Да не говорим, че изобщо не търсех такава кола, ама това е друга бира. Бях запленен от състоянието на кожения салон и външния вид -нямаше пребоядисвани детайли и видими поражения по купето. Логиката ми беше, че който е поддържал и пазил така салона и купето, все ще е отварял и капака по някой път, за да види каква е ситуацията. Не че не можех да я кача на канал, да й навържа компютри и пр, ама не виждах смисъл от това. Просто аз си харесвам колите от пръв поглед и веднага разбирам, че това е МОЯТА кола, когато я видя. А и 160000км за 8 годишна кола си бяха напълно в реда на нещата, ако изобщо са толкова, де!
      Обаче у нас купувачът обича да бъде лъган. И джамбазите с готовност предоставят услугата! Такива неща видях по салоните, като обикалях да търся, че чак се бях отчаял от състоянието на колите, които се предлагат и наглостта на продавачите. Понеже съм гледал и по европейските сайтове за продажба на автомобили, знам, че там автомобили под 150000км почти не се срещат. Основно са на по 250, че и 300000км, че някои и с документи и сертификати, че километрите са реални, ти ги дават. Как така става, че тук трошките са се на по 150000 и то в най-лошия случай? Освен това, цената та колите навън цифрово е същата, която и тук се обявява на аналогични модели, само че там е в евро, а тук в левчета! Да се чуди човек къде ги намират тези евтинийки, дето ги предлагат тук! От моргите, естествено, ама това никой няма да си го признае.
      Един колега си намира отвън автомобили с повредени автоматични скоростни кутии, вкарва ги, оправя ги и ги продава, та често го бъзикам: А бе, що се занимаваш с разкарване и разправии да внасяш коли отвън - ми те тука и по-нови, и по-евтини, и на по-малко километри!
      Тука гледаш някое возило, което очевидно е без душа, обче на таблото му греят 80000, а на табелката пише "всички екстри за модела" и "всички консуматеве сменени". Викаш му на джамбазина "Как така бе?", пък той почва да мрънка: "Ми, бате, кво да прайш, те ге въртят километражите там, ний ги въртим тук и така става! Ни ги гледай!".
      На друга кола пък отварям да погледна мотора и се оцъклям: То, че измито с пароструйка си личи отдалеч. Ама всичко по мотора е пипнато, както си му е редът - маркучите и гумените съединения с черна боичка, всички метални части - с бронз, а всички кабели - с лак!?! Цъкам аз с език и питам продавача -"Тая кола що сте я "обработили" така бе?" Пък той: "Ми кво да прайш, ний сме търговци и се грижим стоката да има търговски вид, за да я хареса купувачът!"
      Пък, като почнат да си хвалят стоката, направо усещаш как почваш да пълнееш от лафове. Обяснявам аз какво търся, показват ми едно-две возила, които от пръв поглед си личи, че за нищо не стават и после ми викат "Ей ся щи покажа нещо точно кат за теб, ма понеже ноо запазено, малко по-скъпичко!" Проявявам аз любопитство и разглеждам екземпляра, повече от неудобство, отколкото от интерес, щото от пръв поглед се вижда, че това е послед ната бракма и си тръгвам. Пък джамбазинът нахален, с ехидна усмивка: "Нищо не казваш за колата, скъпо ли ти е?". По принцъп съм културен и спокоен човек, ама в такъв момент кипвам: Кво да кажа бе? Нали ти казах, че търся нещо ЗАПАЗЕНО на около 8 години, а ти ми предлагаш нещо 12 годишно, на поне половин милион километра? Кое да ми хареса?" и т.н. и т.н.... Изобщо, много е интересно да се обикалят автосалоните.
      PS: Малко дълго се получи, ама да чете на който му е интересно.

      Ето за това става дума,всички са ти приятели,ще ти покажт уникалния автомобил,само за теб....смях...на горубляне има повече коли за продан от колкото се карат в София в пиковите часове...някои наистина вече за морга!

      ---------- Post added at 10:43 ---------- Previous post was at 10:37 ----------

      Първоначално публикувано от alfonco147GTA Покажи съобщение
      Мерцедес Е-клас 200Д на 605000К стана на 200000 и го лапнаха като топъл хляб!!!

      баща ми кара Е класа,като я взе на 250 000 (беше преди 6 години) и отиде при един приятел тои му казал:То че е пипан километража е пипан,ама поне да го бчха правили по финно.С бормашината въртяли въртяли... та се забравили...Колата според баща ми може да е била и над 600...700 000 хиляди...но тои я взе защото обича този модел..но това е друга история.Има хора дето се самозалъгвват като видят,100 150 000 и айдееее..колата става
      CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

      Comment


      • #18
        Аз пък ако си закупувам кола, която е сравнително нова (след 2003та например) и е на повечко километри не бих се притеснил особено. Това според мен ще означава, че колата е карана предимно на дълги разстояния, т.е. работила е в оптимален режим, а не на тръгни-спри. Много по-износен ще е един мотор който е на 50хил например, но е бил ползван за работа в града, където след старт минава 10км, спира работа и след половин час следва нов старт и така по 10-20 пъти на ден... така че това с километрите е много относително, пък и като всички знаем как се манипулира с тея числа незнам защо изобщо ги гледат хората
        Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

        Comment


        • #19
          Иначе като живях навремето в Германия си беше нормално да видиш 3-5 годишна кола на 300-350000км! В началото се пулех, като знам как вървяха километражите в България, ама после посвикнах. Е, виждаха се и на по-малко километри, ама тези с големия пробег бяха по-хубави и по-запазени. Защо ли? И аз се чудех, докато един образ, с който си говорехме (караше 3 годишен Мерцедес, не помня вече какъв), ми сподели, че неговата кола всеки месец е във фирмен сервиз поне за ден! Питам го, естествено "Е, що, толкова ли е зле?", а той ми отговаря "Ми, сменят маслото и филтрите всеки месец, през някой и друг месец сменят накладките и дисковете, веднъж годишно сменят ремъка.....и пр!" Аз -"WTF!@?!@?" Вярно, че човекът си беше мнооого богат (без да му личи външно!), ама чак пък толкоз на будала да го правят в сервиза не ми се връзваше. После разбрах, че колата е на 350000км, което разделено на времето, за което са навъртени, си правеше точно нормалните сервизни интервали!

          Comment


          • #20
            Във фирмата имаме едно Пежо Партнер на 4 години и е на 250 000 км. Купувано е чисто ново.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Обикаляйки в търсене на автомобил ,съм ходил къде ли не(Дупница,Горубляне,Пловдив,Стара Загора,Сливен.....)
              За половин година не успях да си купя автомобил,в началото влизах в тях оглеждах ги,палех(С надеждата да ми хареса),ама после просто отдалеч ги отхвърлях,реших че автомобила сам те избира и още като го видиш ще го познаеш.Така беше с Мареата(Купена от Горубляне),точно 1 ден обикаляне и 10 минуги с нея и я отнесох,По километраж показваше ~180 ,сега е на 220 ,но колата си личеше че е карана само извънградско,по времето в което я карах си дадох сметка че тази кола е била на над 300к километра,но беше поддържана и пазена,затова и досега нищо не сме правили по нея ,освен смяна на Помпа на Хидравликата.

              Случая с Алфата е малко по -особен,взех я от познат,който я кара вече 2 години в България,също купена от Горубляне и избрана за точно 10 минути,само че по километраж е била на 84к,аз я взимам 2 години по- късно на 122к и съм твърдо решен този път да ги проверя,защото има много детайли които ме карат да мисля че са реални и много други кото ми казват че колата е на около 200к

              Малко се впуснах в разкази които никой не ги чете
              Мисалта ми е че през това време се запознах с много автоджамбази и понякога сме изпадали в по -детайлни разговори.Хората ми казват
              "Връщаме километражите ,защото хората го желаят,те искат да повярват че за парите които едва са събрали си купуват нещо запазено"
              "И има ефект"-казват те.
              Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Във фирмата имаме едно Пежо Партнер на 4 години и е на 250 000 км. Купувано е чисто ново.
                Ако е 1,9 D атмосферен дизел 70 к.с., значи тамън му е дошло време да омеше течностите и да шлайфате глава. Всички Партнер/Берлинго го правят на тези километри - проверено нееднократно В България е нормално служебна кола да прави по 60 000 на година.
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от branny Покажи съобщение
                  Колеги,сигурен съм че такива коли има,дето са на 7,8 години,та дори 10,а са на по 50...60...70...80 000 км,но от един мой приятел(механик в автосервиз в чужбина) разбрах че такава кола може да бъде само ако:

                  1-е била ползвана за превозване на някой шеф,ала бала возен от точка А до точка Б...(видях такава S500 mercedes,96 година беше,на 80 000 км,като нова).

                  2- колата да е карана от пенсионер,което е най-лошия вариант,щото точно този приятел беше извадил двигателя на едно Пунто-96 год. на !!35 000!!км,за да му оправя съеденителя,понеже беше разбит...ама разбит... Те некарат карат кой знае каде,я до магазина,до внука,до незнам си каде....ама подеглят на 7000 оборота на първа....

                  3-Просто да си случил на някакво чудо,дето да е истина,и колата да е наистина на толкова,или и да е превъртан километража колата да е читава,щото сигурно има коли с превъртян километраж,но читави.
                  Колега, по скоро ми се струва, че човек има шанс да спечели от тотото, отколкото да уцели кола с малко километри. Общо взето навъртяните километри зависят от класа на автомобила. Колкото повече отива към лимузина, толкова повече нарастват. За нашия клас коли бензинка на 10 години няма как да бъде на по-малко от 250-300к километра. А пък за дизелити сложи още 100к отгоре. Единственият шанс да е на много години и сравнително малки километри е, ако е влезнала у нас само след няколко години. Моята е на 264к и са реални. Внесена е от Германия през далечната 2004г, като тогава е била на 198k, като тук за останалите5 години са и навъртяни 66к километра. Ако беше останала там още 3-4 години, сега щеше да гони 350+к километра . А това, което си го написал е все едно, че го слушам от устата на някой автоджамбазин, когато те успива как някоя кола е карана от пенсионер или някоя баба, която само през уикенда я карала за да отиде на гости на сестра си на 30 км от града, където живеела. Та това S- класа и 60км ми звучи именно като подобна "басня".
                  Оня ден слушах една съвсем нова "приказка" по повод една алфа, която е била пребоядисана от червена на черна. Видиш ли продавача й я е купил от първият й собственик в Италия, който я пребоядисал от червена в черна (забележи) защото не можел да понася оригиналният й цвят То ще кажеш, че и там сигурно с ред се купуват алфите, както по време на Бай Тошо бяха ладите от мототехника и човека немал избор с цвят. Абе постановки всякакви.

                  Превъртането не е от сега и е доста доходен бизнес (както със сервизните книжки) - и клиент и купувач доволни. Една значителна част се превъртат още в чужбина, а друга тук на място.
                  Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 17:07.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                    Колега, по скоро ми се струва, че човек има шанс да спечели от тотото, отколкото да уцели кола с малко километри. Общо взето навъртяните километри зависят от класа на автомобила. Колкото повече отива към лимузина, толкова повече нарастват. За нашия клас коли бензинка на 10 години няма как да бъде на по-малко от 250-300к километра. А пък за дизелити сложи още 100к отгоре. Единственият шанс да е на много години и сравнително малки километри е, ако е влезнала у нас само след няколко години. Моята е на 264к и са реални. Внесена е от Германия през далечната 2004г, като тогава е била на 198k, като тук за останалите5 години са и навъртяни 66к километра. Ако беше останала там още 3-4 години, сега щеше да гони 350+к километра . А това, което си го написал е все едно, че го слушам от устата на някой автоджамбазин, когато те успива как някоя кола е карана от пенсионер или някоя баба, която само през уикенда я карала за да отиде на гости на сестра си на 30 км от града, където живеела. Та това S- класа и 60км ми звучи именно като подобна "басня".
                    Оня ден слушах една съвсем нова "приказка" по повод една алфа, която е била пребоядисана от червена на черна. Видиш ли продавача й я е купил от първият й собственик в Италия, който я пребоядисал от червена в черна (забележи) защото не можел да понася оригиналният й цвят То ще кажеш, че и там сигурно с ред се купуват алфите, както по време на Бай Тошо бяха ладите от мототехника и човека немал избор с цвят. Абе постановки всякакви.

                    Превъртането не е от сега и е доста доходен бизнес (както със сервизните книжки) - и клиент и купувач доволни. Една значителна част се превъртат още в чужбина, а друга тук на място.
                    Сигурно си прав колега,че моя човек може да ме е качвал по черешата.В крайна сметка в днешно време имаш две решения:Див късмет при кола втора ръка,или да си купиш чисто нов автомобил и да не го мислиш ноо....новото си е ново
                    CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от branny Покажи съобщение
                      Колеги,сигурен съм че такива коли има,дето са на 7,8 години,та дори 10,а са на по 50...60...70...80 000 км,но от един мой приятел(механик в автосервиз в чужбина) разбрах че такава кола може да бъде само ако:

                      1-е била ползвана за превозване на някой шеф,ала бала возен от точка А до точка Б...(видях такава S500 mercedes,96 година беше,на 80 000 км,като нова).

                      2- колата да е карана от пенсионер,което е най-лошия вариант,щото точно този приятел беше извадил двигателя на едно Пунто-96 год. на !!35 000!!км,за да му оправя съеденителя,понеже беше разбит...ама разбит... Те некарат карат кой знае каде,я до магазина,до внука,до незнам си каде....ама подеглят на 7000 оборота на първа....

                      3-Просто да си случил на някакво чудо,дето да е истина,и колата да е наистина на толкова,или и да е превъртан километража колата да е читава,щото сигурно има коли с превъртян километраж,но читави.

                      Явно и 2015 година да стане,видим ли числото 200 000 ще ни плаши че е много (само погледнете колко бмв-нца,голфчета,фордчета от 93,94,95 са си на по 100 -150 000 хиляди)

                      А ето ви снимки на мойто чудо,което е на 230 000 хиляди,а е като на 10 000:
                      Найстина много красива и добре поддържана алфичка. Със здраве да я караш хиляди километри още.
                      Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                      Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщение
                        Найстина много красива и добре поддържана алфичка. Със здраве да я караш хиляди километри още.

                        Благодаря колега,и на теб ти пожелавам същото
                        CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

                        Comment


                        • #27
                          кола на 8 години да речем за мен е нормално да е между 80-130к км, има такива екземпляри, и не мисля че е невъзможно, мое мнение. Редко и застрашено животно е, но го има.
                          Last edited by rusiq86; d.m.y г., 01:11.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #28
                            аз права една година с кола. за тази година съм навъртял 16000 км. карам е само когато ми се налага за нещо смислено. ако обикалях нонстоп с нея дори и 30 000км да навартя за 10 години тва са 300 000. интересно в италия дъли така карат както тука. ама и на 400 000 км да е според мен бива. или не бива? то пък в асеновград и да са утрепа да карам повече от 50 км немога да навартя
                            Last edited by k1lcone; d.m.y г., 01:53.

                            Comment


                            • #29
                              Колега, k1lcone, винаги ми е било чудно, дали твоята клавиатура има бутони "Shift" и "я"? Гледам в профила ти, че разбираш от компютри, та подозирам, че ще е някаква доста странна. Както и да е, все пак не сме литературен форум, но любопитството е много силно чувство.
                              А за километражите - още един пример. Преди години един познат ми разправяше за неговата кола - Пежо 607, взел го е 2-3 годишно, на към 200000км (не помня вече съвсем точните цифри). И ми обяснява далаверата -"Карам го вече една година и съм му навъртял 120000км. Ще го покарам още годинка, ще му върна километража на около 120000 и ще го продам. За 4-5 годишна кола тези километри са си съвсем реални, нали?". Казах "Да" и изпаднах в размисъл.

                              Comment


                              • #30
                                аз преди време бях писал в подобна тема хората също си карат колите, а не им стоят в гаражите. кола на 10 години е много малко вероятно да е на под 250 000 км. макар, че съм виждал '98-а година коли на по 200 000 и предполагам, че би могло да е вярно и да не са с върнати километри.

                                Comment

                                Working...
                                X