Известие

Collapse
No announcement yet.

Новият VW Touareg

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
    интериора не ви харесва, защото не се заглеждате в детайлите, а го гледате цялостно - при италианците дизайна ми е направило впечатление, че е изключително цялостно ориентиран и понякога детайлите издишат, докато при немците, понякога цялостната форма не е толкова впечатляваща, но пък детайлите и стила са доста добри
    За един наистина добър дизайн не е достатъчно само да се изпипат отделните детайли...(както наистина немците обичат)- добра идея е да са в някакъв вид композиция...да имат обща идея... абе да си взаимодействат, да се вписват в цялостния интериор, а не да са въпреки него - колкото и да са изпипани самите те. Та между другото при Таурега до голяма степен си е точно така... просто цялостните линии са по-ръбати и грубовати, което според мен подхожда на имиджа и размера на колата... но не подхожда на вкуса на някои хора, включително и на мен
    147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
    Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
    156 2.4 JTD - ex

    Comment


    • #47
      Ръбати в новия да, но в стария не виждам нищо ръбато! Така че не може да приравниш Туарега като цяло на новия му имидж
      The greatest of all scientific hobbies!

      Comment


      • #48
        Честно стария дори не съм си направил труда да го потърся в google... просто коментирам новия
        147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
        Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
        156 2.4 JTD - ex

        Comment


        • #49
          В стария ( до болка ми познат ) интериор няма почти никаква разлика с този на пасата от същите години(говоря за стил на оформление и взаимстване на цели детайли). Честно казано той беше цялостно по-добре оформен, въпреки мнението ми, че е правен в час по трудово.
          Arena Coast Customs

          Comment


          • #50
            Никой не може да ме убеди, че липсата на ергономия и изумителните решения като копчета в стил печка Раховец не са целенасочени при Фолксваген. Може би масата хора си внушават, че колкото по-неудобна и грозна е една кола, толкова е по-здрава и евтина за поддръжка. Не намирам друго логично обяснение за това как 25 години след като от СААБ са се сетили, че могат да обърнат арматурното табло към шофьора и да направят уредите така, че да имаш достъп до всички тях с показалец докато ръката ти е на лоста, да правят таблата така, че да е по-удобно за някой пътник от задната седалка с по-дълги ръце да борави с него, отколкото на шофьора.
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • #51
              Еми пък ни ма кефи вътря .
              Аз като ще си паля фаровете като на Опел Астра Ф да ти е*ем Туарега .
              Кастифона - по недодялани врътки може да има само в Москвич .

              Абе немска му работа .
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
                В стария ( до болка ми познат ) интериор няма почти никаква разлика с този на пасата от същите години(говоря за стил на оформление и взаимстване на цели детайли). Честно казано той беше цялостно по-добре оформен, въпреки мнението ми, че е правен в час по трудово.
                Има, има В Пастета копчелъка е по-малък
                А градските SUV-та, които излизат напоследък, главно ме дразнят с наподобяващото уголемено комби купе. Типичен пример за което е Х3. При стария това липсваше ама явно става мода. Ще доживеем да го видим и този на живо и ще се разбере дали е с такава дълга предница и грозно издължено купе.

                А копчелъка му е разположен по абсолютно класически начин. Съвсем традиционна, права (с лека чупка под дисплея) конзола и всичко натрупано върху нея. Аз лично в стария не съм срещал трудности в боравенето с конзолата и всички останали копчета, бутончета, лостчета и тем подобни.
                The greatest of all scientific hobbies!

                Comment


                • #53
                  Дано новия Таурег да не е с излитащо антикрило, като половината от старите(изтеглиха ги да подменят болтовете), че кола с тази визия и подобни дефекти, И НАД 120 000 лева, а мерси !
                  Arena Coast Customs

                  Comment

                  Working...
                  X