Известие

Collapse
No announcement yet.

За използването на мигачите при престрояване...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Е, аз ги пускам когато си трябва Пък ако ще да ми се смеят околните.
    А за бързаците от СО и другите села - за всеки такъв си има по едно дърво/стълб и дано да го улучи преди да е убил някой друг... че ми писна вече да ми вдигат кръвното от сутринта разни идиоти - кой без фарове в тъмното, кой без мигачи... тока е скъп
    GTV 2.0 TS '95
    Alfa 145 1.6 Boxer '96 - ex

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от badmadafaka
      Само ей такива изказвания не подхождат на един интелигентен човек... Освен ако според теб наистина всички от "СО" са селяндури, всички от "РК" са голфаджии (и селяндури), всички не-шопи говорят мЙеко (и съответно са селяндури) и т.н...
      Това с разграничаването по регистрации (СО, РК, РЗ, РВ и т.н.) и аз не го подкрепям, защото тя селянията не е нещо, което може да се причисли на даден регион. Верно в София има много но това поради факта, че града е голям и с много население. Ако Разград примерно беше 2 милиона и отгоре и там щеше да е същото. Селянията е "Болестно състояние" за което все още не е открит лек. Честно казано замислил съм се дали да не си махна мигачите на колата и на мотора. То тук и без тва никой не им обръща внимание, каквото с тях такова и без...... За жалост, ако го направя това с мотора много бързо ще мина в графата "Донори" а аз нямам такова желание
      sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
      Suzuki GSXR 750 W настоящ
      Kawasaki KZ 440A вече бивш

      Comment


      • #63
        Много си личи, че водача на някакво МПС не е местно лице, независимо от регистрацията, защото регистрации всякакви - така, че много отворените софийски дрвайвъри да не се правят на голяма работа, защото са дотолкова безпомощни в други населени места, колкото и водачите от дълбоката провинция в София.
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
        sigpic

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
          П.П. Един маршруткаджийски маниер наблюдавам от известно време, дори и тук в Сандански, където никога не е имало маршрутки. Пускане на аварийни при спиране до тротоара за качване или слизане на пътник. По закон, по логика, по подразбиране, и по всичко, това се прави с десен мигач. (имам предвид точка)
          Ей тва вече е най-абсурдното. Аз като го видя се чудя кое е по-добре - да тръгне в дясно без мигач или да ме "информира" със сигнала "завивам навсякъде". А най-абсурдното е че на него самия му е по-лесно да цъкне лостчето на мигача, което му е на по-удобно място, отколкото да се пресяга за аврийните, ама той като твърдо е решил да не спази правилника е готов на всичко

          Иначе работата с мигачите е много проста според мене. Ако си свикнал да даваш мигач го правиш абсолютно несъзнателно без значение от маневрата - дали се престрояваш, дали завиваш, дали ще изпреварваш, дали ше спираш вдясно - просто при всяка смяна на посоката цъкваш лостчето без да мислиш. Ако се замисляш над мигачите, значи най-вероятно не ги пускаш винаги когато трябва
          А пък е навик, който се придобива толкова лесно, колкото да навика че когато искаш да завиеш трябва да завъртиш волана... не случайно лостчето е сложено там Ама кво да правиш, някои хора просто не искат да се научат да живеят нормално в среда с други хора. Просто не могат да схванат, че освен за другите и за тях ще е по-добре (това не важи само за мигачите)
          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение

            Иначе работата с мигачите е много проста според мене. Ако си свикнал да даваш мигач го правиш абсолютно несъзнателно без значение от маневрата - дали се престрояваш, дали завиваш, дали ще изпреварваш, дали ше спираш вдясно - просто при всяка смяна на посоката цъкваш лостчето без да мислиш. Ако се замисляш над мигачите, значи най-вероятно не ги пускаш винаги когато трябва
            А пък е навик, който се придобива толкова лесно, колкото да навика че когато искаш да завиеш трябва да завъртиш волана... не случайно лостчето е сложено там Ама кво да правиш, някои хора просто не искат да се научат да живеят нормално в среда с други хора. Просто не могат да схванат, че освен за другите и за тях ще е по-добре (това не важи само за мигачите)
            Мноооого точно казано! Някои ми се смеят, че давам мигач и като завивам на паркинга.
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от badmadafaka
              Само ей такива изказвания не подхождат на един интелигентен човек... Освен ако според теб наистина всички от "СО" са селяндури, всички от "РК" са голфаджии (и селяндури), всички не-шопи говорят мЙеко (и съответно са селяндури) и т.н...
              Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
              Това с разграничаването по регистрации (СО, РК, РЗ, РВ и т.н.) и аз не го подкрепям, защото тя селянията не е нещо, което може да се причисли на даден регион. Верно в София има много
              Това в резултат на наблюдения, чиста статистика. За "софиянци" изобщо не си струва да се коментира, по простата причина, че те 3/4 са само по адресна регистрация такива.
              Да си призная, в петък така добре се омотах в Сандански, че щях да вляза в еднопосочна улица, добре, че човека насреща ми показа знака но аз не го напсувах, а му благодарих за упътването
              Та не съм искала да обидя никого с това разделение, навсякъде има простаци, просто в София вече не им се впечатлявам толкова - твърде много са
              GTV 2.0 TS '95
              Alfa 145 1.6 Boxer '96 - ex

              Comment


              • #67
                Абе колеги не знаете ли че мигачите и спирачките са за страхливците, а да си сложиш колана е лоша поличба.
                Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                Comment


                • #68
                  Според мен колеги мигачите са като всички други уреди и инсталации в купето на един автомобил! Също както е педала на съединителя, педала на газта, спирачката, фаровете, волана и др. всичко си има предназначение и цел! Когато се бърза никой не сменя скоростите без съединител защото бърза или не използва фарове вечер защото пак бърза! Така е и с мигачите трябва да се използват защото останалите участници в движението не могат да знаят следващата ти маневра или да се опитат да я отгатнат! Така че аз съм за мигачите!
                  Избери Твоят ... SOUND
                  https://soundcloud.com/maserati_hq

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Krasko_Si Покажи съобщение
                    Смисъл и аз давам десен мигач когато изпреварвам културно под културно имам на идея,че колата е набрала инерция и с лекото се изпреварва,а имало е случаи когато за кратко разстояние трябва да изпреваря и после не винаги пускам десният мигач.
                    Дано колегите не са го смятали за обида.
                    Аз пък пускам ляв....когато изпреварвам...но пък много ама много се дразня когато някои спира изведнъж без да пусне мигач или поне авариики.Решава си цървула и си отбива леко без да го интересува задният.Много често това важи за Маршрутките

                    Comment


                    • #70
                      Пускането на мигач НЕ бива да става по преценка,а по НАВИК !

                      Смятам,че един мигач е способен да спаси живот и за това не пестя от мигачите без значение на какъв път се намирам ... дори паркирайки пред дома си преди да кача гумите на тротоара по навик пускам мигач.
                      Смятам също така,че е редно мигача да се пусне на време,а не непосредствено преди маневра за да има време шофоьора отзад да отреагира адекватно.

                      Всъщност работата с мигача е много проста и който не я разбрал не ми се мисли какво остава до други далеч по-сложни неща

                      ---------- Post added at 11:36 ---------- Previous post was at 11:33 ----------

                      Първоначално публикувано от valio 323 Покажи съобщение
                      Аз пък пускам ляв....когато изпреварвам...но пък много ама много се дразня когато някои спира изведнъж без да пусне мигач или поне авариики.Решава си цървула и си отбива леко без да го интересува задният.Много често това важи за Маршрутките
                      Не знам до колко е правилно,но преди да предприема изпреварване пускам ляв мигач и когато реша да се прибера в своето платно пускам десен ... поне така се шофира в Германия и това ми се е загнездило в съзнанието от годините в които дори не съм била шофьор.
                      Може да не е по правилата,но смятам,че подавайки максимална информация за маневрите които извършваш даваш възможност на останалите да преценят максимално ситуацията и да не се стига до нелепи ситуации.
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
                      140 HP + Chip Tuning -> ex
                      Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
                      Born to make me happy

                      Comment


                      • #71
                        Когато катастрофирах през Април месец, тоя дето караше пред мен в последният момент даде ляв мигач, че ще завива. А и вече бях започнал да се изравнявам със задницата на неговия автомобил и добре, че видях страничния мигач да мига и успях да намала скоростта до около 30-40км. Но и аз като шофирам винаги давам ляв мигач и след това десен като се прибирам в лентата си. И много се дразна от такива дето не ползват мигачите въобще.
                        VW Passat 2.5 TDI 4 Motion '00 - now
                        Alfa Romeo 145 1.4 TS '98 - ex

                        Comment


                        • #72
                          Всичко е въпрос на навик и култура,като шофьори! Аз дори и на село и/или по черни пътища си цъкам по навик мигач.
                          п.п.Преди,като бях шофьор на разносна търговия на бира,безалкохолни и алкохол,всеки ден съм имал проблем с такива шоферчета,който мигачите ги нямат за нищо.
                          Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
                          Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

                          Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
                          Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от mihail_mladenov Покажи съобщение
                            ...тоя дето караше пред мен в последният момент даде ляв мигач, че ще завива. А и вече бях започнал да се изравнявам със задницата на неговия автомобил и ...
                            Аз също щях да се пребия при такава ситуация на междуградски път. НО и аз и ти сме си виновни сами - преди и в кръстовище не се изпреварва
                            Аз си завърших изпреварването, но добре, че имаше оширение на пътя, иначе баничарката щеше да стане на баница. И добре, че не шибнах отзад предната кола.
                            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                            Comment

                            Working...
                            X