Известие

Collapse
No announcement yet.

За хора с V6 двигатели

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
    Имам няколко въпроса:
    Моя двигател работи на около 700 оборота на празен ход.
    Пак на празен ход като включи вентилатора на първа скорост и пада напрежението от около 14 волта на 13.х. Сега колко ми е верен мултицета е друг въпрос, но вътре в колата се забелязва леко намаляване на осветеноста на уредите.
    Не е светила предупредителната лампа, за проблем с зареждането.
    Нормално ли е да пада така напрежението ? При вашите v6ци има ли го този ефект ?
    Drag0, проблемът със зареждането но празен ход е често срещан проблем при шестаците. На празен ход те работят на доста ниски обороти и това преобразувано през предавателните числа на рамъчните шайби с включени консуматори често пъти се оказва точно под прага на сработване на реле-регулатора на алтернатора. Решението е по-малка ремъчна шайба на алтернатора.
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
      ...
      Добре, но тогава как "оживява" алтернатора , когато мотора работи във високи обороти ?
      Не е ли по-лесно да се вдигнат оборотите на празен ход с малко, колкото да сработва реле-регулатора ?
      Може ли да се направи това софтуерно ?
      ...

      Comment


      • Не го мисли алтернатора. Много си е добре. Моят бивш мотор 12 клапановия, алтернаторът му беше с шайба малко по-голяма от гайката . Всички знаят как се караше колата и нищо му нямаше, ако че беше с корейски лагери.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • Потвърждавам - тоя дето го сложих сега, по изчисления на шайбите е бачкал редовно в 12000 обм и днес свалих ремъка да видя за луфт в лагерите - бетон е - така че просто сложи 0.5 - 1.5 см по малка шайба в диаметър, и ще си ок.....или си карай така......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • Някой слагал ли е полиуретан на горният тампон на моторЯ ?
            Продават такива комплекти за около 30 паунда и отзивите на пръв поглед са добри.
            ...

            Comment


            • Мда.....и четирите ми тампона са такива......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Мда.....и четирите ми тампона са такива......
                Може да напишеш няколко реда с предимства и недостатъци.
                ...

                Comment


                • Ако сложиш само този горе малкия няма да е проблем, тушира надлъжия "ход" на двгто, другите 3 тампона са рискови, могат да се появят вибрации от двг към купето, може и да не се появят, но за ежедневна кола това не е удачен вариант освен ако колата не е на място и не се пробва със всеки тампон по отделно какъв ще е ефекта.......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Какво е това ?

                    http://img805.imageshack.us/img805/9...aromeo25v6.jpg
                    ...

                    Comment


                    • Датчиците на АБС-а. Съответно преден ляв и преден десен
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                        Датчиците на АБС-а. Съответно преден ляв и преден десен
                        Букси са Датчиците не са там
                        sigpic
                        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                          Букси са Датчиците не са там
                          Да де...., а другия край на "кабела" е самия датчик.
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Да де...., а другия край на "кабела" е самия датчик.
                            Бъзикам те.Знам, че знаеш.
                            sigpic
                            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                            Comment


                            • Баси - така ли изглеждаше стокова 2.5.......почти бях забравил.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                                Датчиците на АБС-а. Съответно преден ляв и преден десен
                                ABS-a ми работеше през зимата, но тези букси ги нямам. Явно нещо е поиталиянчвано.
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                X