Известие

Collapse
No announcement yet.

За хора с V6 двигатели

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Моята кола показва около 620 кг на втора на прекъсвач
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • 655 на трета......има и видео.......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Сега шЪ мЪ карате да ходя до Нови Хан ... оппп нямам кабел в момента
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение

          Питам, защото на магистрала колата ускорява по странен начин - натискам до дупка - уж тръгва, после отпускам леко газта и тогава почва да набира както си трябва. Освен това понякога не поема дори на 1-ва, друг път не мога да я вкварам в пътя на 2-ра... Грешки записани няма.
          С моята съм имал подобно изживяване и си реших проблема с нови свещи.
          sigpic
          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

          Comment


          • Сложил съм нови свещи, NGK BKR6EIX (upgrade варианта). Не се оправи. Почвам да си мисля за катализаторите, както каза Tedo.
            '05 166 V6
            '98 156 2.0 TS ex ...

            Comment


            • Имаш катализатори........???????
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Според eper има точно 3 катализатора: 2 в колекторите и 1 под колата. В английския форум направо сменят колекторите с други такива но от CF2 V6.
                ...

                Comment


                • Той по-скоро се учудва, че не са махнати вече !
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                  Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                  Comment


                  • Според много мнения, катовете имат 80-100 хиляди живот, според мен във времената в който живеем сигурно траят и по малко......след това са най - обикновенни тапи......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Имаме няколко служебни автомобила на над 250000 км. бензинови и дизелови единствено една С2 ка е със запушен катализатор, но тя е почти на 400000 км.
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • А как разбирате че са запушени и как че са читави......предполагам че като колата вземе че спре и се предполага че е запушен, а се мисли че ако се вижда що годе през него и е бомба......
                        Тва са общоприетостите който битуват на запад, не коментирам че тука горивата са пълни с много повече лайна.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          А как разбирате че са запушени и как че са читави......предполагам че като колата вземе че спре и се предполага че е запушен, а се мисли че ако се вижда що годе през него и е бомба......
                          Тва са общоприетостите който битуват на запад, не коментирам че тука горивата са пълни с много повече лайна.......
                          Фераристе, горе долу си прав за живота на катализаторите, при по -новите автомобили те са ефективни до около 100~150К километра и това го виждам при всичките ни фирмени автомобили когато минават през ГТП и ги закачат на газ анализатора. От 150~200К км нагоре някой от колите са на ръба на еконормите и пак не всички. А катализатора става тапа или се запушва не когато е спрял да пречиства, а когато почне да се саморазрушава, което е абсолютно нормално за новият внос италиански морги на по уж 120~130К километра, а реално на два и повече пъти километри.
                          А въпросният С2 беше диагностициран в сервиза на Ситроен след като започна да проявява проблем със запалването и вървежа и записваше различни грешки въпреки, че винаги е поддържан и обслужван безкомпромисно и реално нямаше никакви технически технически проблеми- освен катализатора, но това е автомобил на почти 400 000 км..
                          Last edited by BLUE1; d.m.y г., 21:56.
                          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                          Comment


                          • Катализаторите са измислени от хора, които сами си вярват!
                            Кола с преебан катализатор е много по-вредна от кола без, но с добре работещ мотор.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Катализаторите са измислени от хора, които сами си вярват!
                              Кола с преебан катализатор е много по-вредна от кола без, но с добре работещ мотор.
                              Много добре знаеш, че кола с добре работещ мотор няма да скапе катализатора и след половин милион километра. Той на теория е вечен, но на практика именно състоянието на двигателя предрешава продължителността на живота му, и точно за това състоянието на катализатора е показател за това как е бил поддържан и експлоатиран един автомобил.
                              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                                Много добре знаеш, че кола с добре работещ мотор няма да скапе катализатора и след половин милион километра. Той на теория е вечен, но на практика именно състоянието на двигателя предрешава продължителността на живота му, и точно за това състоянието на катализатора е показател за това как е бил поддържан и експлоатиран един автомобил.
                                Много добре казано.
                                Винаги съм се учудвал на хора каращи скъпи возила, но зареждащи скапани горива и каращи със скапани гуми.
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X