Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяната на маслото е излишна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Ми аз от 4 години съм с термостат за 60-70лв.По-скъпото не винаги е по-качествено, убедил съм се от опит.Това не значи че ще си купя отвертка за 1лв.В много случаи купуваме име на фирма разчитаща на славата си от отминали времена.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #92
      Опитът показва, че е възможно да купим нещо скъпо и некачествено, но е невъзможно да купим нещо евтино и качествено.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #93
        Пьрво си купих акумолаторна дрелка Ейнхел, след година батерията даде фира, вече втора година че и повече ползвам Бъджет на половината на цената на Ейнхела.Ако допуснем че батерията е консуматив, в другото не виждам разлика.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
          В Хускварна продават масло за смазване на веригите и струва 5-6 лв. литъра. Освен, че е по-евтино, вероятно е и по-добро от моторно масло.
          Купувам "марково" масло само за двигателя на резачката, а пък и не режа професионално дърва. В интерес на истината въобще не съм се сетил да питам дали продават масло са веригата.
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:37.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Пьрво си купих акумолаторна дрелка Ейнхел, след година батерията даде фира, вече втора година че и повече ползвам Бъджет на половината на цената на Ейнхела.Ако допуснем че батерията е консуматив, в другото не виждам разлика.
            Как да видиш като Ейнхела е правен в Китай? Вероятно и двете са излезли от една фабрика .
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
              В Хускварна продават масло за смазване на веригите и струва 5-6 лв. литъра. Освен, че е по-евтино, вероятно е и по-добро от моторно масло.
              "Специализираните" масла за вериги, супорти, там където непрекъснато са в разход, не са нищо друго, а просто филтрирани, отработени моторни и редукторни масла.
              Те не струват дори и лев, защото ги взимат без пари.

              Имах Ауди 50 и за него взех скъпи и прескъпи лагери за главината. Отидоха си за два месеца. После в Бг си взех Тимкен за десет лева и така си е и до днес.
              Не винаги по-скъпото е по-добро
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                "Специализираните" масла за вериги, супорти, там където непрекъснато са в разход, не са нищо друго, а просто филтрирани, отработени моторни и редукторни масла.
                Те не струват дори и лев, защото ги взимат без пари.

                Имах Ауди 50 и за него взех скъпи и прескъпи лагери за главината. Отидоха си за два месеца. После в Бг си взех Тимкен за десет лева и така си е и до днес.
                Не винаги по-скъпото е по-добро
                Аз колега от 20 години работя механик ,имал съм и 2 мои сервиза,сега от около 10 години продавам коли,та ако ми отвориш очите ,за Ауди 50 ще ти бъда благодарен,понеже познавам,АУДИ 80,90,100,200,5000,5000s,А3,А4,А5,А6,А8,R8,RS3,RS4 ,RS5,RS6,Q5,Q7,И още много други модели,ма сигурно измежду годините и моделите AUDI 50 ми е убегнало,та ако не ти искам много поясни ми.Или може би е лимитирана серия като онази 155 ца 2.5 V6 4x4 ,кадето трееше да ти доиде от гърция,ма види се остана в Византия заедно с другата алфа,8Ц ,и ако и интегралето на колегата,от германия е там,То тия византиици си имат вече колекция от яки италянкиТа по темата мразя гърците и въздухарите,ти от кой си ,ако не е таина.
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                  Аз колега от 20 години работя механик ,имал съм и 2 мои сервиза,сега от около 10 години продавам коли,та ако ми отвориш очите ,за Ауди 50 ще ти бъда благодарен,понеже познавам,АУДИ 80,90,100,200,5000,5000s,А3,А4,А5,А6,А8,R8,RS3,RS4 ,RS5,RS6,Q5,Q7,И още много други модели,ма сигурно измежду годините и моделите AUDI 50 ми е убегнало,та ако не ти искам много поясни ми.Или може би е лимитирана серия като онази 155 ца 2.5 V6 4x4 ,кадето трееше да ти доиде от гърция,ма види се остана в Византия заедно с другата алфа,8Ц ,и ако и интегралето на колегата,от германия е там,То тия византиици си имат вече колекция от яки италянкиТа по темата мразя гърците и въздухарите,ти от кой си ,ако не е таина.
                  Серията изобщо не е лимитирана. Произвежда се от 1974 до към 78-ма.
                  До 1975 се произвежда под марката Ауди 50, а след това същият явтомобил става първото Поло на Фолксваген.
                  Ето защо у нас е известно Полото, а не Ауди 50. Заради него в най-селският форум у нас, Офроуда се разрази истинска буря от подигравки. Намери се обаче един човек, който беше чукнал в нета и им го показа.
                  Модела е известен с изключителната си динамика.
                  При собствена маса от 650 кг и мотор 1.3, зверчето се изстрелва като куршум по баирите. Динамиката му е много подобна на алфа 33 1.7.

                  По втората част на питането ти:
                  155-цата, заради която падна и доста смях не беше в Гърция, а в Италия. Чети внимателно!
                  Писах това, което ми бяха казали и го бях съвсем точно казал.
                  Обаче май и нашият форум се пълни с въздухари и селяни, клавиатурни рацери, готови във всеки момент да леят помията на собственото си невежество.
                  Не е важно колко сервиза си имал, а как са работили!
                  http://www.google.bg/imgres?imgurl=h...ed=0CDMQ9QEwAQ
                  http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%...D0%B4%D0%B8_50

                  Ето ти чети и повече не се захващай с мене!
                  Мразя селяниите!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Серията изобщо не е лимитирана. Произвежда се от 1974 до към 78-ма.
                    До 1975 се произвежда под марката Ауди 50, а след това същият явтомобил ставаМразя селяниите!
                    Ухххххх, чак мен ме заболя от този плесник.
                    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                    К.М.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Серията изобщо не е лимитирана. Произвежда се от 1974 до към 78-ма.
                      До 1975 се произвежда под марката Ауди 50, а след това същият явтомобил става първото Поло на Фолксваген.
                      Ето защо у нас е известно Полото, а не Ауди 50. Заради него в най-селският форум у нас, Офроуда се разрази истинска буря от подигравки. Намери се обаче един човек, който беше чукнал в нета и им го показа.
                      Модела е известен с изключителната си динамика.
                      При собствена маса от 650 кг и мотор 1.3, зверчето се изстрелва като куршум по баирите. Динамиката му е много подобна на алфа 33 1.7.

                      По втората част на питането ти:
                      155-цата, заради която падна и доста смях не беше в Гърция, а в Италия. Чети внимателно!
                      Писах това, което ми бяха казали и го бях съвсем точно казал.
                      Обаче май и нашият форум се пълни с въздухари и селяни, клавиатурни рацери, готови във всеки момент да леят помията на собственото си невежество.
                      Не е важно колко сервиза си имал, а как са работили!
                      http://www.google.bg/imgres?imgurl=h...ed=0CDMQ9QEwAQ
                      http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%...D0%B4%D0%B8_50

                      Ето ти чети и повече не се захващай с мене!
                      Мразя селяниите!
                      Ето малко повече инфо на немски http://de.wikipedia.org/wiki/Audi_50

                      Ама май е 1.1, а не 1.3

                      ---------- Post added at 07:39 ---------- Previous post was at 07:33 ----------

                      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                      Ми аз от 4 години съм с термостат за 60-70лв.По-скъпото не винаги е по-качествено, убедил съм се от опит.Това не значи че ще си купя отвертка за 1лв.В много случаи купуваме име на фирма разчитаща на славата си от отминали времена.
                      Точно така... В България скъпо не означава качествено. Затова обикновенно, каквото и да правиш тук първо трябва да изчетеш доста информация и после да купуваш. Затова разбираме от всичко, ама по- малко. Защото не може да се довериш на никого.
                      Lexus IS200

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Серията изобщо не е лимитирана. Произвежда се от 1974 до към 78-ма.
                        До 1975 се произвежда под марката Ауди 50, а след това същият явтомобил става първото Поло на Фолксваген.
                        Ето защо у нас е известно Полото, а не Ауди 50. Заради него в най-селският форум у нас, Офроуда се разрази истинска буря от подигравки. Намери се обаче един човек, който беше чукнал в нета и им го показа.
                        Модела е известен с изключителната си динамика.
                        При собствена маса от 650 кг и мотор 1.3, зверчето се изстрелва като куршум по баирите. Динамиката му е много подобна на алфа 33 1.7.

                        По втората част на питането ти:
                        155-цата, заради която падна и доста смях не беше в Гърция, а в Италия. Чети внимателно!
                        Писах това, което ми бяха казали и го бях съвсем точно казал.
                        Обаче май и нашият форум се пълни с въздухари и селяни, клавиатурни рацери, готови във всеки момент да леят помията на собственото си невежество.
                        Не е важно колко сервиза си имал, а как са работили!
                        http://www.google.bg/imgres?imgurl=h...ed=0CDMQ9QEwAQ
                        http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%...D0%B4%D0%B8_50

                        Ето ти чети и повече не се захващай с мене!
                        Мразя селяниите!
                        Абе ти верно си голям фантазиор ,от каде извади тоя пороиник на 40 години,кадето няма живи роднини,кога ,го има ,и кога му намери лагери в БГ през комунизма ли,или след 90 година,когато това ауди е било на 20 години,и в бг не е имало и един болт за него.Понеже ново няма как да си го имал понеже когато е правено ти си бил още малък селянин на 10 години,после си пораснал,и когато си бил на 20 години,чичо Живков не позволяваше селяните да карат Ауди,та ако някога си придобил този пороиник то е било след 95 година,и кърпела е бил на 20 години,и лагери за него пак не е имало.
                        155 2.0 16v МY95 Sport

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                          Ухххххх, чак мен ме заболя от този плесник.
                          И още ще има, така като гледам ...
                          145, 1.6 boxer
                          156, 2.4 JTD - ex
                          Giulietta, 2.0 JTDm

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                            Абе ти верно си голям фантазиор ,от каде извади тоя пороиник на 40 години,кадето няма живи роднини,кога ,го има ,и кога му намери лагери в БГ през комунизма ли,или след 90 година,когато това ауди е било на 20 години,и в бг не е имало и един болт за него.Понеже ново няма как да си го имал понеже когато е правено ти си бил още малък селянин на 10 години,после си пораснал,и когато си бил на 20 години,чичо Живков не позволяваше селяните да карат Ауди,та ако някога си придобил този пороиник то е било след 95 година,и кърпела е бил на 20 години,и лагери за него пак не е имало.
                            Човек, недей така тия лагери не са специално за ауди 50. Това си е напълно стандартен лагер, който и сега можеш да купиш.
                            Lexus IS200

                            Comment


                            • Необходимо е да си признае, че се осра, и ще му олекне.
                              Старото ченге кофти го закова и сега колкото повече постове пише, толкова по-зле става.
                              "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                              К.М.

                              Comment


                              • абе и 1,3 е имало
                                895 cc, producing 40 bhp (30 kW; 41 PS) 1093 cc and 1272 cc engines were used, with the smaller one used only in the Polo hatchback, and the 1272 cc only in the Derby, Audi 50, and the rare Polo GT. Different levels of compression were used on each size to achieve different power outputs, and the variations are numerous, often differing depending on the country of sale, ranging from 34 to 60 PS (26 to 44 kW).
                                http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Polo_Mk1

                                тука има в движение поло мк2 вагон 3 врати от първите ~80-та година. прилича на анорексичен голф 1
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X