Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос относно спор между младши водачи...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Не съм казал, че нищо не влиза. Добре почваме с примери. Компресор, той извършва работа , т.е. "помпи" въздух. Компресора се задвижва с да кажем електромотор, който с ремък върти вала на самият компресор. Та сега ако махнем електромотора ама продължим да въртим вала на компресора, той ще продължи ли да "помпи" ? Хубаво на този въпрос отговорихме, а разход на ел. енергия ще имаме ли? Сега цялата тази картинка я постави в автомобила. И аз съм дотук, дано схванеш ...
    http://hopenhagen.org/

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Не мисля ,че има идиот който при 130 ще включи на втора...
      Знам за един, който със 180 е включил без да иска втора вместо 4-та (не само се е пробвал ами някакси го е и постигнал)... Колата е тотална щета и за протокола е била нисан zx (модела може и да го бъркам, ама някакво спортно купе на нисан беше)

      Comment


      • #48
        1- при дизелите нямаш дросел
        2- бензините работят при вакум в колектора
        3- за топлината - имаш механична енергия от колелата която стигайки до буталата се превръща в топлинна - закон за запазване на енергията. спирачките правят същото - превръщат механичната енергия в топлинна, но чрез триене. ретардерите правят същото- механичната енергия - в топлинна.
        точка

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
          Знам за един, който със 180 е включил без да иска втора вместо 4-та (не само се е пробвал ами някакси го е и постигнал
          Пастора също беше постигнал такъв резултат!
          Ден без бира е загубен ден!

          Ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
          Ex Alfa Romeo 146 1.4 Junior

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Mupo Покажи съобщение
            Не съм казал, че нищо не влиза. Добре почваме с примери. Компресор, той извършва работа , т.е. "помпи" въздух. Компресора се задвижва с да кажем електромотор, който с ремък върти вала на самият компресор. Та сега ако махнем електромотора ама продължим да въртим вала на компресора, той ще продължи ли да "помпи" ? Хубаво на този въпрос отговорихме, а разход на ел. енергия ще имаме ли? Сега цялата тази картинка я постави в автомобила. И аз съм дотук, дано схванеш ...
            Е добре де майна, като махнеш мотора с какво го въртиш тоя вал,трябва да го завъртиш с друга енергия,няма перпетум мобиле.А за спирането от 130 естествено ,че ще спре завинаги,някой пишеше ,че нямало да спре??!!Между другото звъннах на едно приятелче също инж.ДВГ и доста се посмя.
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:57.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #51
              Добреееее. Явно е трудно представянето на нещата . В заключение, при движение, двигателя движи автомобила, при ППХ автомобила движи двигателя. Има и едни закони, сега ще използвам един F=m.a . Сега става ли ясна картинката?
              http://hopenhagen.org/

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Mupo Покажи съобщение
                Добреееее. Явно е трудно представянето на нещата . В заключение, при движение, двигателя движи автомобила, при ППХ автомобила движи двигателя. Има и едни закони, сега ще използвам един F=m.a . Сега става ли ясна картинката?
                Нали това ви казвам-колелата въртят буталата и за да не излезе това от контрол сработва системата,нещо като защита.Написах го доста по нагоре.Но това не означава ,че няма никакъв разход на гориво.Лично мен не ме интересува разхода на гориво на моята кола и карайки не се съобразявам с това.F=ma-втори закон на Сър Исак Нютон. Айнщайн Е=МС2 ми харесва повече
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:37.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #53
                  Добре де за чий ти е да се подава гориво когато колелата движат двигателя?

                  Някакси не върви на човек с техническо обрзование да му се обясняват системи прилагани във ВАЗ от преди 30 години.
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                  ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                  Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
                    Добре де за чий ти е да се подава гориво когато колелата движат двигателя?

                    Някакси не върви на човек с техническо обрзование да му се обясняват системи прилагани във ВАЗ от преди 30 години.
                    За да се контролира скоростта на движението.Не сте ли чували как при спускане понякога двигателите се товарят,работейки убиват скоростта.В някаква перфектна ситуация скоростта е подходяща и може да няма разход ,но когато тя се повиши двигателя я убива.Скоростта не е константа тя постоянно се мени и да се твърди ,че няма никакъв разход не е много сериозно.
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:50.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      За да се контролира скоростта на движението.
                      тука ме утрепа направо. аз ти предлагам следния експеримент. закачи осцилоскоп на единия инжектор на каквато кола искаш-бензин,дизел и вкарай двигателя в режим на ППХ , а после пак ще си говорим.
                      гарантирам ти че инжекторите няма да се отворят докато двигателя не падне под граничните обороти за ППХ.
                      точка

                      Comment


                      • #56
                        Е може в лабораторни условия,но на живо е друго -скоростта и оборотите не са константа.Сигурно затварят инжекторите ,но за кратко-както казах не разбирам и ми е все тая какво става под капака стига да работи,тук при мен няма баири и си карам по равното Не се впрягайте,като имам време ще се метна на тепето с 2-3 мацки(за баласт) и ще видя какво става като се спускам.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #57
                          закачаш осцилоскопа и изкарваш колата на равен път. на четвърта засилваш на 3000 и си махаш крака от газта. гарантирам ти че инжекторите няма да се включат докато оборотите не паднат под минимума за ППХ. то го пише и в сервизното за двигателя ти.

                          http://www.cardictionary.com/definit...l-cut-off.html
                          точка

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Нафтата се запалва от високото налягане ,а не от луда жега.
                            След това изказване те признавам за тотално неграмотен по отношение на двигателите и спирам да споря с теб. Завинаги. Щото със същия успех мога да споря и с радиоточката.
                            Volvo XC90 D5 '06
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                            Lancia Ypsilon 1.2 '00



                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                            Comment


                            • #59
                              Най- ниския разход който съм виждал на алфата е бил 5.8 и се е случвало 1-2 пъти нормално ми показва от 6.5 до 7,5( извън града) стига и до 8 При спускане на скорост ми показава същите цифри.Веднъж ме теглиха и показваше разход окло 3.С влючен климатик 7.5 средно.Излиза ,че надолу( ППХ) ДВГ е изгасен(няма гориво -не работи) като натиснеш газта пали ,при палене знаете как е лека детонация и т.н. никога не съм усещал такова палене нито съм чувал двигателя да изгасва.Как го обяснявате?На всеки сигурно му е гаснела кола в движение и я е палил в движение.Усеща се.

                              ---------- Post added at 12:52 ---------- Previous post was at 12:44 ----------

                              Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                              След това изказване те признавам за тотално неграмотен по отношение на двигателите и спирам да споря с теб. Завинаги. Щото със същия успех мога да споря и с радиоточката.
                              Едното е следствие от другото налягането достига до 40 атмосфери и затова се достига температура до 800 градуса,без налягане няма градуси -това е.Гледам ,че разбирате и се забавлявам.Още трябва да четете.Много.Така и не ме убедихте кое как става.И четете специализирана литература ,а не какво пишат по другите форуми-там информацията не е меродавна.Това е от мен.
                              Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:00.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #60
                                Момчета, много се отклонихте от темата.
                                За мен лично, сигурността е на първо място.
                                Един автомобил, движещ се по инерция със запален двигател е по-несигурен отколкото движещият се автомобил с включена скоростна кутия. Знаете какви стари кошове караме, че даже ги кичим и с допълнителни екстри като разни газови уредби и т.н. и вероятността да угасне двигателя е голяма. А да остане един неопитен шофьор с неефективни спирачки и вдървен волан е много опасно, както за него, така и за околните.
                                Затова е препоръчително да се избягва движението на неутрална предавка.
                                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X