Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо после младите шофъори били лоши

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
    Да, така е, но по какъв начин да му покаже грешката в такава ситуация - да не забравяме, че инструктурите придобиват с времето даскалски манталитет.
    Не би трябвало да се чувства длъжен да му показва грешката , трябваше да си потърпи мъжки и толкова не са се ударили и нищо не е станало.
    Впрочем ако беше попаднал на А8 примерно със здрави момчета вътре, със сигурност щеше да прояви разбиране
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
      АМИН!
      Само едно нещо не успях да разбера.
      Какъв беше смисъла на тая тема? За да се оплачеш, че си отнел предимството на "поредния български изверг" в следствие на което той те е нахранил?!? Ако така разсъждаваш и шофираш се надявам това:
      Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
      Няма какво повече да кажа. Утре отивам и си връщам шофъорската книжка , явно не съм достоен за нея
      да е обещание.
      Last edited by Ramsezsh; d.m.y г., 02:22.
      Ден без бира е загубен ден!

      Ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
      Ex Alfa Romeo 146 1.4 Junior

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
        Без значение кой прав и кой крив в ситуацията , селяка инструктор е трябвало да си спести заплахите за саморазправа!
        Слизаш и го набиваш насред кръстовището, грозно е, селско е, ще те арестуват после почти сигурно е, обаче понякога е необходимо. В 80% от такива ситуации ако слезнеш от колата ербапа се заключва вътре в 20% трее го набиеш. И не забравяй трее си подбираш противниците за да не те набият де хахаха. Колата отдавна не е предпоставка колко луд се вози в нея
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
          Да, така е, но по какъв начин да му покаже грешката в такава ситуация - да не забравяме, че инструктурите придобиват с времето даскалски манталитет.

          Грешката на колегата е само теоретична. По нашите пътища освен правилници трябва да има и етични отношения между участниците.
          В случая на колегата не ми е понятно защо "иструктор" трябва да се навре в лентата в която е колегата, при положение, че има още две свободни. Да, по правилник е с предимство, но не му пречи нищо и да се движи в съседната лента безпрепятствено. Въпрос на култура и първите 7 години... то се е видяло и от последващата му реакция.
          Аман от комплексари и комплексарщина по пътищата !
          Тъпото в случая, е че такъв обучава кандидат шофьори.
          bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета

          Comment


          • #20
            http://www.spik-bg.org/doc/articles/...affic_man1.pdf

            В съвременните кръгови кръстовища се е наложило
            правилото за предимството на „левия”, т.е. всички
            превозни средства, движещи се по платното за кръгово
            движение (наричани още и „циркулиращи”) имат
            неограничено предимство,
            Ти го виждаш от далече, че е най-вътрешна лента, но няма как да знаеш откъде иска да излезе/ продължи. А това, че е бил турбо селянин е друг въпрос вече .
            Вече е трудно да попаднеш на добър инструктор, който да те научи на нещо повече от тръгване и спиране, частен случай е, че на голяма част от хората 32 учебни часа са не достатъчни да свикнат с пътната война
            Last edited by Deathriderr; d.m.y г., 08:36.
            145 1.4 ts на газ с зелен капак и черна броня

            Comment


            • #21
              Аз пък не разбирам, колегата защо се хваща за тоя мигач, при положение, че очеизвадно курсиста се обучава и може да не се справя прекалено добре с мигачите и кръговите още...докато инструктора му каже смени мигача минава време, то не става за една секунда.Именно по тая причина се кара внимателно около учебни коли. Нали се сещате, че ако тоя вчера се е качил за пръв път да кара и изведнъж няква АЛфа комби му изскача в кръговото, му набивате ебаси стреса на човека... та ти съвсем откровено си е брутално засичане, на практика
              В случая КрейзиЕлемента е направил елементарна грешка от своя страна, да не говорим, че мигач-немигач, колата в кръговото е била с предимство....аз пак казвам, мигача няма да е никакво оправдание, ако стане катастрофа...и е по-добре да изчакаш тея 2 секунди, вместо после да има олеле....

              Малко по-толеранти бъдете вие, пък после искайте толерантност от другите...а мигачите се забравят, развалят и т.н...към тях винаги с 99% доверие....
              Last edited by Satanism; d.m.y г., 09:00.
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                Защо после младите шофъори били лоши
                Не бе, не са лоши младите шфьори (а пък младите шофьорки изобщо)...
                Лоши са младите (и старите) малоумни, неграмотни, вярващи в себе си повече от всичко на света, дебилно-кретено-идиоти, които не искат и да чуват, че има правила, закони на физиката, елементарна логика и т.н.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                  Не бе, не са лоши младите шфьори (а пък младите шофьорки изобщо)...
                  Лоши са младите (и старите) малоумни, неграмотни, вярващи в себе си повече от всичко на света, дебилно-кретено-идиоти, които не искат и да чуват, че има правила, закони на физиката, елементарна логика и т.н.
                  Малко краен, но за съжаление си прав.
                  Last edited by Доко; d.m.y г., 10:59.

                  Comment


                  • #24
                    Сатанизме колега по-горе ти е казал , човека имаше и други ленти за влизане в движението нищо не му пречише да влезне в нея той даже си караше в средна не в дясна , а и не съм му секал предимството пред него имаше доста място между мене и него но въпреки това изрази някакво нечовешко недоволство излгежда има пробеми с марката или незнам какво не му хареса , но колегата от ляво на мене тръгна мн по опасно и замалко не се удари с друг идващ от кръговото но никой не се саморазправяше , че на това кръгово винаги е така , не е особедно голямо и хората се изтеглят максимално бързо. П.С. Алфата не ми е комби

                    ---------- Post added at 15:51 ---------- Previous post was at 15:50 ----------

                    Въпросния интруктор , изобщно не тръгна да ми обеснява каква е моята грешка той каза " Имаш ли проблеми как карам или искаш да ти счупя главата" е аз се опитах да му обесня , че имам проблеми как кара, но той не ме остави , но нека не забравяме , резкие десен завой който направи точно пред мен, това как да го разбирам.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #25
                      CrazyElement,при така създалата се ситуация,при подсвиркването от негова страна и обяснението че ще ми счупи главата,директно слизам и го размазвам.
                      Ша ви замола да не ми казвате дали съм прав или седнал.В тая скапана държавица населена от 80% маймуни,трябва да се спазват законите на дървото иначе и след сто години ще е пак с 80% маймуни.И аз ще ти дам пример от вчера вечерта.Моя баща които е цял живот шофер с всички категории/това е предпоставка че е добър шофьор/,влиза в улицата на която живее,има паркирани автомобили от дясната му страна.Обаче в улицата влиза младеж с бързо рено,баща ми в случая е без предимство но младежа чупи страничното огледало и му казва че ще слезне да му счупи и главата/явно е модерен лаф/.И си продължава... Та мисълта ми беше,не слезнеш ли да му обясниш нагледно,няма да можеш да спиш спокойно.Аз поне като съм имал пропуски не заспивам.Даже си имам един любимец които го чакам близо три години да го засеча пак
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #26
                        Случката на кръговото и случката след кръговото са две съвсем отделни случки...в едната колегата е сбъркал, в другата поведението на инструктора не е правилно....
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                          Слизаш и го набиваш насред кръстовището, грозно е, селско е, ще те арестуват после почти сигурно е, обаче понякога е необходимо. В 80% от такива ситуации ако слезнеш от колата ербапа се заключва вътре в 20% трее го набиеш. И не забравяй трее си подбираш противниците за да не те набият де хахаха. Колата отдавна не е предпоставка колко луд се вози в нея
                          Мдааа има много такива случаи, просто кола ама сериозен батко излиза от там и става а има едни Скъпи колички с туко що взели книжка и се мислят за богове, да ама не
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #28
                            Да е здраве да е , 1 път се спускам по 1 булеврард в Хасково 2 лентов е 1 пич иска да влезни с ляв завой аз се спускам от горе при което отивам в дясна лента оставяйки му цялото място в лявата свободно карам си така виждам , че пича си тръгва при което прави мн красив завой навлизайки в мойта лента при което аз скачам на спирачките ( за кой ли път ги хваля и аз нз) едвам намалям на санти от бронята му ми кажи ми в тая сситуация изравних се с него свалих прозореца и го попитах ти видяли кво напрай ве?! при което въпросното момченце просто си продължи да си гледа напред пътя и да се прави сеедно нищо не е направил ама нали аз си ебах майката на спирачките да не го отнеса, ама видиш ли човек аз на тоз учебен му оставих място за 2 тира да минат ама той пак протести и т.н. ей това ме подразни, еби ги законите ако всеки чака при такива ситуации ще има задръстване на това кръгово от изхода на магистралата до него, това си е чисто и просто нормално човешко мислене , шофирането все пак е процез включваш и други хора затова са ти ги сложили и тези мигачи.
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • #29
                              само да те питам, толкова ли меко говориш на живо, че чак и пишеш на И ...
                              sigpic
                              днес съм в почивка ---

                              Comment


                              • #30
                                Нем даже в Пловдив мн се смея като почнат да ми говорят пИтнайсе и т.н.
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                                Comment

                                Working...
                                X