If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ако няма знаци, тези, които влизат в кръговото са с предимство, като десни...
Това е пределно ясно.
В повечето обаче има.
Имал съм точно такъв случай в който на кръговото на Пушкин един ме засече, при все че има знак че, излиза от улица без предимство. Интересното е че след като му свирнах тъпото копеле почна да ми ръкомаха и да псува.
Та малко му трябваше да го сурвакам. Затова ми е много интересно когато някой се възмущава, че е засекъл някого и той го е освиркал.
Това е пределно ясно.
В повечето обаче има.
Имал съм точно такъв случай в който на кръговото на Пушкин един ме засече, при все че има знак че, излиза от улица без предимство. Интересното е че след като му свирнах тъпото копеле почна да ми ръкомаха и да псува.
Та малко му трябваше да го сурвакам. Затова ми е много интересно когато някой се възмущава, че е засекъл някого и той го е освиркал.
За кръговото на Пушкин няма нужда да ми обясняваш, съседе ...там досега на 5-6 човека съм обяснявал за какво иде реч...най-интересното е, че редовно ми се отговаря "Не видях знака, извинявай", което единствено доказва, че никой не ебава да гледа за дясностоящи или знаци за предимство и, че всеки си кара на автопилот и изобщо не му пука какво се случва наоколо
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
Кръговите общо взето са предпоставка за доста "интересни" случаи. Там винаги с повишено внимание, не зависимо кои е с предимство.
Днес отново имах странна история на 4-ти км. Аз карах в средната лента, пред мен от новата зала Арена Армеец, се включи един чичко, без да бърза много, така директно в най-вътрешната лента, имаше доста дистанция всичко беше ОК.
След, което стигам до следващия изход към Г.М.Димитров, давам си мигач и се каня да излизам от кръговото, следя от дясно за коли и целта ми е да вляза в лявата лента на изхода. Когато забелязвам как чичкото решава от най-вътрешната лента, че също иска да излезе от тоя изход, и така си навлиза в моето платно прилично..
Набих спирачки пуснах го да мине, пред мен, но останах доста озадачен.
Беше решил че когато,ще влиза в кръговото за да излезе от следващия изход е най-удачно да се отиде до най-вътрешното платно първо.
нивото на култура, на БГ шофьорите, да карат в кръгово ужасно много прилича на формата на самото кръгово.....
Абе да беше само до културата в кръгово щеше добре да е. Лошото е, че във всякакви безумни ситуации се появява по някой неграмитник, който в най-безумна ситуация те засича и се сърди след това. Точно като в първия пост на темата.
Ден без бира е загубен ден!
Ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Ex Alfa Romeo 146 1.4 Junior
CrazyElement,при така създалата се ситуация,при подсвиркването от негова страна и обяснението че ще ми счупи главата,директно слизам и го размазвам.
Ша ви замола да не ми казвате дали съм прав или седнал.В тая скапана държавица населена от 80% маймуни,трябва да се спазват законите на дървото иначе и след сто години ще е пак с 80% маймуни.И аз ще ти дам пример от вчера вечерта.Моя баща които е цял живот шофер с всички категории/това е предпоставка че е добър шофьор/,влиза в улицата на която живее,има паркирани автомобили от дясната му страна.Обаче в улицата влиза младеж с бързо рено,баща ми в случая е без предимство но младежа чупи страничното огледало и му казва че ще слезне да му счупи и главата/явно е модерен лаф/.И си продължава... Та мисълта ми беше,не слезнеш ли да му обясниш нагледно,няма да можеш да спиш спокойно.Аз поне като съм имал пропуски не заспивам.Даже си имам един любимец които го чакам близо три години да го засеча пак
Това е хубаво, но аз последния път трябваше да гледам зареждане на пистолет и дуло от близко разстояние, не е никак приятно. Сега не слизам толкова уверен, защото не мисля, че това решава някакви проблеми. Това е като в бокса, и победеният и победителят са си бити.
По темата, мога само да кажа, че това си е чисто отнемане на предимство в кръгово. Тук няма никакъв казус, нито нещо за разясняване. Мигачът е само ориентир, той няма императивен смисъл. Никога не бих тръгнал да влизам в кръгово по този начин.
Айде, айде, големите светци, какво го наиграхте човека. Представете си, че чакате да се включите на главен път със десен завой. Идва кола която е дала мигач, че завива (завива в улицата, в която сте вие). Вие я чакате да завие и чак тогава ли завивате? Мисля, че отговора е ясен. Да ама човека решава в последния момент да продължи направо и дружно отивате при дядо Петър горе на небето да се чудите кой прав кой крив. Единствено може да обмислим ситуацията с учебната кола, сиреч, че е учебна и трябва да се замисли човек повече. При положение, че има перфектно празна лента, която на теория ще остане перфектно празна много ясно, че ще завие. А на практика дали ще остане празна само господ знае, както и само той знае дали както си карате изрядно някой симпатяга от насрещното няма да реши да ви надене с 160
Винаги изчаквам, докато се убедя, че той е намалил скоростта и се готви да завие. Замисли се защо на тези кръстовища имаш ограничение 60 км. Трябва да си безумец да излезеш на пътя пред него, само защото му цъка мигача.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Те мигачите хубаво са ориентир, ама като почне всеки да цъка ляв и да завива надясно ти гарантирам, че ще се объркаш поне един от пет пъти, колкото и да анализираш всяка една ситуация. Колегата е изпаднал в ситуация, която на практика има много разновидности, но в закона само една. Отнемане на предимство, но ако и другия водач се е държал адекватно на пътя нямаше да се стигне разгорещена ситуация. Просто не смятам за правилно всеки момент да трябва да завиеш надясно, но да не си в дясна лента, а даже да си пуснал и ляв мигач (ако ти е изостанал от влизането в кръговото проблема си е твой, имаш ръце да си ги цъкаш).
А, в Плевен са нацвъкали наскоро няколко квартални кръгови движения с много малък радиус и там се минава по споразумение, защото много бързо се развива действието в и около тях.
Comment