If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
КАТ ще спира автомобилите, които имат ксенонови фарове
а и в кат няма да приемат медицинско за работа. пише ли друго на бланката.....
ПП
а то е и на същата цена като това за шофьорска. нещо смисъла ми убягва.
Суско, ама голяма заядица си - двама човека ти казваме, че личния лекар дава заключението, но очния преглед се извършва от специалист и при него е или с направление, или си плащаш на пазарни принципи.
Прочети удебеленото, няма основание за направление - за медицинско.
Там се слага едно ОСНОВАНИЕ от личния. Защо дава направлението. Няма вариант "медицинско"
Примерът е за работа, но то е идентично като процедура.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
абе на медицинския преглед се установява здрав ли си или болен, а медицинското удостоверява това пред съответното лице което го изисква. не разбирам що спамиш
абе на медицинския преглед се установява здрав ли си или болен, а медицинското удостоверява това пред съответното лице което го изисква. не разбирам що спамиш
Предпазвам колегите от опита ти да ги заблудиш, че за медицинско се изисква направление.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Предпазвам колегите от опита ти да ги заблудиш, че за медицинско се изисква направление.
не ми преписвай неща които не съм казал. за медицинско ти трябват 15лв и половин час чакане при личния лекар. ако искаш истински очен преглед ти трябва направление за да минеш по здравната каса или да си платиш пълната сума за прегледа.
медицинско за очен преглед се издава..... ами от очен лекар. за да отидеш при него ти трябва направление от личния лекар. реалността е друга, личния лекар вади бланката, бие печатите, пише и ти взима парите.
това че ти си наопаки на целия свят, вече го разбрахме.
2:0 за мен
Свалете гаражния ксенон преди да се наложи да плащате глоби и пак да го свалите после.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
виж сега прасчо.
дядо ми беше далтонист. отишъл за медицинско за шофьорска книжка. направили му очен преглед и се установило че е далтонист. той това не го е знаел до тогава. в медицинското било записано че е далтонист. на база на това нещо, КАТ отказали да му издадат шофьорска книжка.
а теб ще те следя само за да видя до кога ще издържат нервите на модовете и админите преди да ти праснат един и да ти затрият спама.
На мой колега браточвед, пътен полицай: "Нищо не са ни казвали за ксеноните, а то и няма нищо за тях в закона. Като всяка година - гледаме само кой кара на фарове, изправни ли са, и дали гумите не са износени почти на слик".
Край на цитата.
Останалото е медийна партенка на Милчев, да отчита дейност...
И с това мисля, че цялата тази галимация с фаровете и ксеноните, може да я приключите. Докато не променят закона, това ще е като със "задължителните зимни гуми", според журналята...
Две черни перли... Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
виж сега прасчо.
дядо ми беше далтонист. отишъл за медицинско за шофьорска книжка. направили му очен преглед и се установило че е далтонист. той това не го е знаел до тогава. в медицинското било записано че е далтонист. на база на това нещо, КАТ отказали да му издадат шофьорска книжка.
а теб ще те следя само за да видя до кога ще издържат нервите на модовете и админите преди да ти праснат един и да ти затрият спама.
Това по никакъв начин не означава, че за медицинско с участие на офталмолог се изисква направление за същия.
Радвай се, че далтонизмът се предава по женска линия.
А някой знае ли, колко струва ксенон за светлините, които работят при движение назад, много е тъмно пред нашия блок.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Това по никакъв начин не означава, че за медицинско с участие на офталмолог се изисква направление за същия.
Радвай се, че далтонизмът се предава по женска линия.
А някой знае ли, колко струва ксенон за светлините, които работят при движение назад, много е тъмно пред нашия блок.
Само това остана - и на задните, но може да питаш и за светлините осветяващи номера.
Да вадят машините и да мерят светлините ми.Не може така на око да ми каже някой ти защото си с ксенон и не ти е оригинален - глоба. (Ксенона е Бош де - мое да мине и за оригинален)
Аз на стара кола съм с ксенон.
Колата е 1993 г. - 164 -ка (другите ми коли са без ксенон)
Та 164 -ката е с лупи, ксенона е регулиран, а благодарение на лупите няма отразена светлина и не заслепяват. ел регулирането ми работи също без грешка - мога за една секунда толкова да си сваля фаровете , че и дългите даже да не заслепяват.
Но да се върна на ксеноните - никога до сега не са ми мигали за засллепяване, ясно виждам линията на светлината. Като цвят не са дразнещи сини, синкави,лилави или тем подобни - нормална бяла светлина.
Да вадят машините и да мерят светлините ми.Не може така на око да ми каже някой ти защото си с ксенон и не ти е оригинален - глоба. (Ксенона е Бош де - мое да мине и за оригинален)
Аз на стара кола съм с ксенон.
Колата е 1993 г. - 164 -ка (другите ми коли са без ксенон)
Та 164 -ката е с лупи, ксенона е регулиран, а благодарение на лупите няма отразена светлина и не заслепяват. ел регулирането ми работи също без грешка - мога за една секунда толкова да си сваля фаровете , че и дългите даже да не заслепяват.
Но да се върна на ксеноните - никога до сега не са ми мигали за засллепяване, ясно виждам линията на светлината. Като цвят не са дразнещи сини, синкави,лилави или тем подобни - нормална бяла светлина.
Напълно ти вярвам, защото точно и аз съм така на 166-цата - ксенон на лупите и никой не ми присветка, а в същото време си виждам перфектно, като за моето зрение.
Звучиш нелепо. ))
"Причината да има организирана престъпност, кражби и грабежи е в липсата на работни места". - Нещо такова )))
Нарпотив, много добре си звучи колегата, проблема е инфраструктурен в 80% от случайте - когато наблъскаш много коли на малко площ е напълно нормално те да се блъскат......колите за 20 години се увеличиха в пъти, пътищата не увеличават площа си дори и минимално....
Тва за престъпноста също е така - в държавите с висок стандарт битовата престъпност е на много ниско ниво, огранизираната така или иначе не и пука......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Comment