If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ми то с тази дълга почивка взех да забравям как са държи фазомера.Ся си чеша тиквата понеже ми казаха че в гранични войски търсели електротехник, обаче трябвало да бъде до 40 години, и не мога да разбера какво е значението на възрастта, пък парите били хубави.
Просто дискриминация, сигурно там ще те карат да тичаш с катушка и противогаз, затова до 40
Ми то с тази дълга почивка взех да забравям как са държи фазомера.Ся си чеша тиквата понеже ми казаха че в гранични войски търсели електротехник, обаче трябвало да бъде до 40 години, и не мога да разбера какво е значението на възраста, пък парите били хубави.
Предполагам е защото има пределна възраст за войници. Дали не е 45 г. - не съм сигурен, може и по-малко да е.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Момчета имам едно питане,че с това зарядно от Лидъл нещо не става номера.
Опитах се да си спася акумулатора ама не стана номера та отидох и си купих нов акумулатор.
Гредата е пълна като след по-малко от две седмици се предаде акумулатора на другата.Грешката да имаш два автомобила.
Та с това малко зарядно май съвсем няма да стане зареждането,акумулатора "умря" за една нощ.В крайна сметка взех едно старо зарядно за няколко часа.Самоделка е..Въпроса е остава ли правилото че трябва да кипи поне два часа?
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Ако нямаш възможност да мериш гъстотата на електролита, то мери напрежението. Стигне ли 16,2 V го изключвай. Не е добре да кипи продължително време при това напрежение.
Имам с какво да меря електролита.Сега е бистра водичка а седи на зарядното от лидъл от вчера вечерта със съвсем малки мехурчета.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Аз не казвам че не зарежда.Въпроса беше че акумулатора чудно как за една нощ умря тотално.Даже не искаше да отключи или заключи.Лидълското даваше грешка,явно под определено напрежение не иска да зарежда.Сложих другото китайско зарядно и го възбуди до 10 волта.Сложих лидълското и почнауж да зарежда.Направи ми впечатление че изкарва мехурчета ама образно казано...едно на около минута.Сега съм го сложил на старо зарядно дето изглежда на самоправка,като токоизправителите дето слагахме едно време на телевизорите.Вече половин час е включен и излизат съвсем слабо мехурчета.Електролита е 1.15-1.20 на различните клетки.Тоест водица
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Аз не казвам че не зарежда.Въпроса беше че акумулатора чудно как за една нощ умря тотално.Даже не искаше да отключи или заключи.Лидълското даваше грешка,явно под определено напрежение не иска да зарежда.Сложих другото китайско зарядно и го възбуди до 10 волта.Сложих лидълското и почнауж да зарежда.Направи ми впечатление че изкарва мехурчета ама образно казано...едно на около минута.Сега съм го сложил на старо зарядно дето изглежда на самоправка,като токоизправителите дето слагахме едно време на телевизорите.Вече половин час е включен и излизат съвсем слабо мехурчета.Електролита е 1.15-1.20 на различните клетки.Тоест водица
И моя така миналата година.Умря тотално без предизвестие, даже светодиода на алармата не светеше.Като го замерих, показа 0,00v.А вечерта си пали и вървя без проблем, без да се мъчи стартера без да се налага зареждане през няколко дена...просто умря.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Почна да си сгъстява електролита и да мирише на киселина
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Правилото за зареждане на акумулатор сме го дъвкали многократно, но нека пак да ги систематизирам нещата:
Заряден ток 1/10 от номиналния. 60А/ч акумулатое- 6 А заряден ток.
Колко часа трябва да се зарежда? - когато започне буйно да кипи, трябва два часа да се зарежда още. Тука е редно да не се забравя точка първа. За тока.
Друго правило е, акумулатора да не се загрява над 60 градуса. На практика за ръката това е много висока температура. Тоест той е толкова горещ, че не се пипа.
И едно уточнение!
при заряда на акумулатора е важен токът, а не напрежението!!!!
напрежението е само функция на уравнение с много неизвестни.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment