Известие

Collapse
No announcement yet.

Зарядно за акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
    Ми то с тази дълга почивка взех да забравям как са държи фазомера.Ся си чеша тиквата понеже ми казаха че в гранични войски търсели електротехник, обаче трябвало да бъде до 40 години, и не мога да разбера какво е значението на възрастта, пък парите били хубави.
    Просто дискриминация, сигурно там ще те карат да тичаш с катушка и противогаз, затова до 40
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      Ми то с тази дълга почивка взех да забравям как са държи фазомера.Ся си чеша тиквата понеже ми казаха че в гранични войски търсели електротехник, обаче трябвало да бъде до 40 години, и не мога да разбера какво е значението на възраста, пък парите били хубави.
      Предполагам е защото има пределна възраст за войници. Дали не е 45 г. - не съм сигурен, може и по-малко да е.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

      Comment


      • #78
        ...
        Attached Files
        точка

        Comment


        • #79
          Момчета имам едно питане,че с това зарядно от Лидъл нещо не става номера.
          Опитах се да си спася акумулатора ама не стана номера та отидох и си купих нов акумулатор.
          Гредата е пълна като след по-малко от две седмици се предаде акумулатора на другата.Грешката да имаш два автомобила.
          Та с това малко зарядно май съвсем няма да стане зареждането,акумулатора "умря" за една нощ.В крайна сметка взех едно старо зарядно за няколко часа.Самоделка е..Въпроса е остава ли правилото че трябва да кипи поне два часа?
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #80
            ---
            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 00:38.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #81
              Ако нямаш възможност да мериш гъстотата на електролита, то мери напрежението. Стигне ли 16,2 V го изключвай. Не е добре да кипи продължително време при това напрежение.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #82
                Имам с какво да меря електролита.Сега е бистра водичка а седи на зарядното от лидъл от вчера вечерта със съвсем малки мехурчета.
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #83
                  Аз съм със зарядно само че от кауфланд, виж тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=83313 Все още го ползвам и нямам проблеми.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                    Имам с какво да меря електролита.Сега е бистра водичка а седи на зарядното от лидъл от вчера вечерта със съвсем малки мехурчета.
                    Понякога зарежда бавно. Случвало се е по три дена да зарежда. Зависи колко е разреден. Мехурчета почти няма.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #85
                      Аз не казвам че не зарежда.Въпроса беше че акумулатора чудно как за една нощ умря тотално.Даже не искаше да отключи или заключи.Лидълското даваше грешка,явно под определено напрежение не иска да зарежда.Сложих другото китайско зарядно и го възбуди до 10 волта.Сложих лидълското и почнауж да зарежда.Направи ми впечатление че изкарва мехурчета ама образно казано...едно на около минута.Сега съм го сложил на старо зарядно дето изглежда на самоправка,като токоизправителите дето слагахме едно време на телевизорите.Вече половин час е включен и излизат съвсем слабо мехурчета.Електролита е 1.15-1.20 на различните клетки.Тоест водица
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #86
                        Такива са. Предишния запали сутринта и след два часа не успя. Мъртва клетка.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                          Аз не казвам че не зарежда.Въпроса беше че акумулатора чудно как за една нощ умря тотално.Даже не искаше да отключи или заключи.Лидълското даваше грешка,явно под определено напрежение не иска да зарежда.Сложих другото китайско зарядно и го възбуди до 10 волта.Сложих лидълското и почнауж да зарежда.Направи ми впечатление че изкарва мехурчета ама образно казано...едно на около минута.Сега съм го сложил на старо зарядно дето изглежда на самоправка,като токоизправителите дето слагахме едно време на телевизорите.Вече половин час е включен и излизат съвсем слабо мехурчета.Електролита е 1.15-1.20 на различните клетки.Тоест водица
                          И моя така миналата година.Умря тотално без предизвестие, даже светодиода на алармата не светеше.Като го замерих, показа 0,00v.А вечерта си пали и вървя без проблем, без да се мъчи стартера без да се налага зареждане през няколко дена...просто умря.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #88
                            Почна да си сгъстява електролита и да мирише на киселина
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #89
                              ---
                              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 19:46.
                              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                              Comment


                              • #90
                                Правилото за зареждане на акумулатор сме го дъвкали многократно, но нека пак да ги систематизирам нещата:
                                Заряден ток 1/10 от номиналния. 60А/ч акумулатое- 6 А заряден ток.
                                Колко часа трябва да се зарежда? - когато започне буйно да кипи, трябва два часа да се зарежда още. Тука е редно да не се забравя точка първа. За тока.
                                Друго правило е, акумулатора да не се загрява над 60 градуса. На практика за ръката това е много висока температура. Тоест той е толкова горещ, че не се пипа.
                                И едно уточнение!
                                при заряда на акумулатора е важен токът, а не напрежението!!!!
                                напрежението е само функция на уравнение с много неизвестни.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X