Известие

Collapse
No announcement yet.

Новото Мазерати Куатропорте

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
    Ами визирам бизнес класа, а случайно с А8 имам богат опит.
    Богаташ

    А8 попада ли в бизнес класа ти.
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
      Богаташ

      А8 попада ли в бизнес класа ти.
      Е нали от А8 се тръгна да нищим бизнес класа, а колата беше на фирмата, аз съм беден, за това съм с Алфа...
      Brera и А8 са на различни плоскости, човек може да ги има и двете.

      Comment


      • Коде, батка, МОЛЯ ТЕ, разбери ме поне веднъж - аз изхождам от парите, ПА-РИ-ТЕ!
        Класовете не ме интересуват, защото италианските коли участват само в два класа. Идеята ми е, ако имам 20'000лв. за кола, каква би била тя

        Доко, това Ауди си е съвсем реално, защото колата е на Горубляне, но просто търговеца е малоумен, което е в мой плюс и при пазарлъка може да свали от цената, точно поради липсата на някои екстри, дето и без друго не намирам за особено важни
        А "безключовото" палене си е точно там в дясно от скоростния лост - бутона с пръстовия отпечатък
        Поддръжката е съвсем отделен въпрос, но дори да е по-скъпа от нормалното, поне знаеш за какво ги даваш. А и това с наплашващите цени съм го чувал вече за доста подобни коли, но единствения доказан боклук е 'S-класа' след 1999г. Докато пък едно '745' 2006г., дето това му било скъпо, онова му било скъпо, не-знам-си какво било, всъщност се оказа, че желае две ламбда сонди, масло и накладки за близо 4 години
        За престиж се купува новия модел на бизнес-класата - тия десетгодишни бизнеси вече са съвсем достъпни за много хора - нито цените им ще се повишават, нито частите им ще поскъпват!

        А виж, Свинята ме изпревари - 'Брера' я сравняваме със Z4 М-Купе и съревнованието приключва. Нищо, че няма задни седалки - ееееееееееебати кефа!!!
        Да не говорим, че и 350Z е десет пъти по-файски
        sigpic

        Comment


        • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
          Тия не се научиха да правят интериори и това си е. Ръчката е като от на дядо джугана...
          Определено не могат да правят скоростни лостове.

          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
          К.М.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
            Коде, батка, МОЛЯ ТЕ, разбери ме поне веднъж - аз изхождам от парите, ПА-РИ-ТЕ!
            Класовете не ме интересуват, защото италианските коли участват само в два класа. Идеята ми е, ако имам 20'000лв. за кола, каква би била тя

            Доко, това Ауди си е съвсем реално, защото колата е на Горубляне, но просто търговеца е малоумен, което е в мой плюс и при пазарлъка може да свали от цената, точно поради липсата на някои екстри, дето и без друго не намирам за особено важни
            А "безключовото" палене си е точно там в дясно от скоростния лост - бутона с пръстовия отпечатък
            Поддръжката е съвсем отделен въпрос, но дори да е по-скъпа от нормалното, поне знаеш за какво ги даваш. А и това с наплашващите цени съм го чувал вече за доста подобни коли, но единствения доказан боклук е 'S-класа' след 1999г. Докато пък едно '745' 2006г., дето това му било скъпо, онова му било скъпо, не-знам-си какво било, всъщност се оказа, че желае две ламбда сонди, масло и накладки за близо 4 години
            За престиж се купува новия модел на бизнес-класата - тия десетгодишни бизнеси вече са съвсем достъпни за много хора - нито цените им ще се повишават, нито частите им ще поскъпват!

            А виж, Свинята ме изпревари - 'Брера' я сравняваме със Z4 М-Купе и съревнованието приключва. Нищо, че няма задни седалки - ееееееееееебати кефа!!!
            Да не говорим, че и 350Z е десет пъти по-файски
            А бе стане ли на тези години една кола, си е чист късмет какво те очаква, а всички модели изброени от теб, човек иска да ги притежава, и защо не, но една по-една, за всичко има време. А с 350Z също имам малко "стаж", но не се брои, беше в почти перфектни условия, и чисто нова, все едно караш GTV 3.2, с повече копчета.
            Last edited by Доко; d.m.y г., 17:26.

            Comment


            • Много песимистично гледаш на тия ламирини, батьо - коли са все пак, не сувалки - имаш ли желание винаги се намира начин

              Не съм сигурен, че GTV е дори близо до 350Z
              sigpic

              Comment


              • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                Много песимистично гледаш на тия ламирини, батьо - коли са все пак, не сувалки - имаш ли желание винаги се намира начин
                Не е песимизъм, а опит.

                Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                Не съм сигурен, че GTV е дори близо до 350Z
                А бе образно казано, има за всички...

                Comment


                • Бизнес-класът е много престижен докато е нова колата и след определени години си става селски Ако ще си купуваш А8 или S или 7 айде да не е за 10-15 хилки Например да караш A8 98г и да возиш вътре въздух е много смешно. Това са шофьорски лимузини, ама много хора ги купуват "щот са големи" за без пари.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • Ми моя опит, Доки, сочи малко по-различни неща.... и те определено са в минус за S-класа, но в плюс за А8 и особено за 7-цата....

                    Коде, истинските бизнес лимузини са дълга база (без да е задължително, но все пак), а бизнес-ориентацията им е насочена към задните седалки - щори, реглажи, отопление, масаж, мултимедия.... докато късите варианти без екстри отзад са си точно шофьорски ориентирани и много хора ги избират, за да получат лукса, който го няма в ниските класове.... нищо лошо не виждам в това, че искаш да си возиш гъза на готино
                    Недоумявам, кое му е селското на собственото шофиране в 'А8' или '745'? И има ли друг начин да получа предимствата на голямата лимузина, без шофьор?
                    Това да не е 'Майбах' или 'РолсРойс'
                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                      Ми моя опит, Доки, сочи малко по-различни неща.... и те определено са в минус за S-класа, но в плюс за А8 и особено за 7-цата....

                      Коде, истинските бизнес лимузини са дълга база (без да е задължително, но все пак), а бизнес-ориентацията им е насочена към задните седалки - щори, реглажи, отопление, масаж, мултимедия.... докато късите варианти без екстри отзад са си точно шофьорски ориентирани и много хора ги избират, за да получат лукса, който го няма в ниските класове.... нищо лошо не виждам в това, че искаш да си возиш гъза на готино
                      Недоумявам, кое му е селското на собственото шофиране в 'А8' или '745'? И има ли друг начин да получа предимствата на голямата лимузина, без шофьор?
                      Това да не е 'Майбах' или 'РолсРойс'
                      Докато са нови ОК, или 4-5 годишни после си стават селска радост, особено като почнат да им кичат хромирани елементи, АМГ табелки, ауспуси и карбони Като си вземах 9-ката гледах и S и 7-ци, единствения не много селски вариант, който ми се въртеше в главата е екземпляр без никакви намеси "от после" примерно цвят бордо .. в смисъл да не е в горепосочения селски шаблон и пак не можах да се навия - 10г S класа - айде няма нужда
                      Last edited by code; d.m.y г., 18:48.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • Добре, каква е алтернативата на S-класа, А8 или 7-ца?
                        Къде и как можеш да получиш всичко, което предлага този клас?
                        sigpic

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                          Добре, каква е алтернативата на S-класа, А8 или 7-ца?
                          Къде и как можеш да получиш всичко, което предлага този клас?
                          Ето тук бре: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=1fv19e

                          Докога ще ти отварям очите.

                          ---------- Post added at 18:37 ---------- Previous post was at 18:33 ----------

                          А лично според мен дори и тук, където ще получиш и нещо като оригиналност

                          http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=1fv2kh
                          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                          К.М.

                          Comment


                          • Ще ми отвориш ли очите и за разликите с 'А8' ?

                            За Ягуар не съм се интересувал, но предполагам, че може да се поддържа само в Мото-Пфое, т.е. е още по-голяма балтия от 'А8' и '745'
                            sigpic

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                              Ще ми отвориш ли очите и за разликите с 'А8' ?

                              За Ягуар не съм се интересувал, но предполагам, че може да се поддържа само в Мото-Пфое, т.е. е още по-голяма балтия от 'А8' и '745'
                              Еми разликата е в емблемата.
                              Просто бе длъжен да отбележиш модела.

                              Както брат ми каза, като бях при него тази година: Когато отиваш да избираш бмв те карат да се чувстваш различен, уникален по-някакъв начин, а когато отиваш да избираш ауди те посрещат на входа с думите: вие за ФВ, шкода или ауди сте? И убиват всичко в теб
                              "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                              К.М.

                              Comment


                              • Съгласен съм!
                                Да се спрем на 7-цата, щом предпочиташ
                                Скоростите са слабост, но след фейслифта нещата значително се подобряват.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X