Известие

Collapse
No announcement yet.

Новото Мазерати Куатропорте

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Момчета, не сравнявайте 166 с мутренски коли щото в нея няма нищо мутренско. Ако поне малко сте карали такива коли(аз съм карал) няма как да не ви направи впечатление, че навсякъде ви гледат като натровени с шоколадови бонбони, т.е. мутренския етикет си го носите на челото, а това за мен е доста кофти. Затова и не си купих такава претенциозна кола. Това са коли за бизнес, единствения начин да си адекватен е да излезеш от нея с костюм. И такива "не ме интересува хорското мнение" и от сорта може да ги цепиш за покупка на Алфа, а за горепосочените е направо смешно. Те се купуват главно за това
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • Верно ли някой спомена, че е по-добре да си купиш нова Дачия, от колкото А8 на 8 години... Тук не говорим за престиж. Тук говорим за съвсем други неща, които за мен са на по-важни позиции. Тръгване, спиране, изпреварване, завиване, сигурност (краш тест баце, сеш ли се).

      Да не говорим, че за новата кола гаранцията ти поддържа неща, които много рядко се трошат за 3 години. Накладки, спирачки, масла, носачи - всичко е консуматив, да не говорим, че обслужването в оторизиран сервиз, за да не ти падне гаранцията излиза двойно и тройно на това, което ще платиш в нормален сервиз.

      А що се отнася до избора нова Жулиета и Ауди на 8 години... Жулиетата нова се равнява като цена на S8-ца на 4 години. Ама вие да не сте луди да се набиете у тоя немски кош. Земи си Алфа и бъди уникален...
      www.facebook.com/workshox

      Comment


      • Деца мои, нали се сещате, че тези лимузни в нормалните развити западно европейски общесва се облагат с такива данъци, че на опашка ще се редите за сандерото. Брат ми живее в Белгия и с "огромно" удоволствие си взе чисто нова ауди А6 със скромен 2.0 дизелов двигател, защото за 3.0 данъците са майко мила.
        Та не забравяйте, че тук има пазар за тези лимузини и ги кара сульо и пульо основно заради това. Друга причина е, че тук ремонтират всичко, а там сменят цели агрегати.
        И тук идва резонният въпрос, защо пък в тази все още добра данъчна атмосфера и евтини ремонти да не се възползваме и да караме този "бизнес" клас втора употреба.
        Откъдето и да се погледнат, тези коли са в пъти по-надеждни, по-комфортни и значително по-сигурни.
        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
        К.М.

        Comment


        • Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
          Верно ли някой спомена, че е по-добре да си купиш нова Дачия, от колкото А8 на 8 години... Тук не говорим за престиж. Тук говорим за съвсем други неща, които за мен са на по-важни позиции. Тръгване, спиране, изпреварване, завиване, сигурност (краш тест баце, сеш ли се).
          ОК ама практиката показва друго Купил си си А8 за без пари, ама идва ред за смяна на гуми пък джантите големи, гумите скъпи, а парите - малко(все пак си го купил вместо Дачия) айде гуминетки 2-ра употреба и това се получава във всеки аспект и всички малко по-скъпи възли, колата си иска нейното ти не можеш да го посрещнеш и от ден на ден зазлява докато стане пълен кош. Има и някои дето си купуват кола за 10хилки и после набиват 15 но това е по-скоро рядкост.
          Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
          Откъдето и да се погледнат, тези коли са в пъти по-надеждни...
          Тук си в грешка Дачия е много по-надеждна от всякакви лимузини поради простия факт, че няма какво да и се развали - тотален катър със смешна поддръжка
          Last edited by code; d.m.y г., 08:58.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • Така е! Българина е уникален в това отношение. Изкарва 500лв, ама колата трябва да е за 15000 минимум и после става скапана, щото ремонтите са скъпи.

            Един приятел сега иска да купува Х5 от първите, аз се опитвам да го разубедя, ама за сега неуспешно. Той иска да е от човек, а аз смятам, че точно в този клас на скъпите лимузини и големите джипове не трябва да се купуват коли от човек. За някоя кола като ГТ-то примерно, като някоя А3-ка или въобще за колите може би повече си заслужава да е от човек, а не нов внос, защото се очаква да е обслужена и поддържана, НО точно при лимузините и джиповете според мен се прави следното: купуваш, караш докато е в положение пред разпад и после продаваш. Това е така, защото наистина колите са си скъпи за поддръжка с високи данъци и скъпи такси.

            А за Дачия-та ако говорим, за мен е по-важно колко надеждна е при удар, от колкото колко копчета има за разваляне. Според мен на всички, освен на 18-годишните им е ясно, че всяко копче е потенциален проблем, но по тая логика да се набиеме у едно Тико и да си цъкаме. Там нема кво да се развали, копчета няма.
            www.facebook.com/workshox

            Comment


            • За мечтаните 450кс данъка в София е 1426.77 лева, и тук идва въпроса - като ви е нисък този данък, и ефтини S8 защо ми карате Алфички бре?
              Я скачайте бързо на по едно S8, гледам ги вече 4 годишни са по 30х евра, без пари... мухахаа.... Честито.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                За мечтаните 450кс данъка в София е 1426.77 лева, и тук идва въпроса - като ви е нисък този данък, и ефтини S8 защо ми карате Алфички бре?
                Я скачайте бързо на по едно S8, гледам ги вече 4 годишни са по 30х евра, без пари... мухахаа.... Честито.
                Това наистина е нисък данък за удоволствието, което ще ти дава тази кола.

                ---------- Post added at 07:09 ---------- Previous post was at 07:08 ----------

                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                ОК ама практиката показва друго Купил си си А8 за без пари, ама идва ред за смяна на гуми пък джантите големи, гумите скъпи, а парите - малко(все пак си го купил вместо Дачия) айде гуминетки 2-ра употреба и това се получава във всеки аспект и всички малко по-скъпи възли, колата си иска нейното ти не можеш да го посрещнеш и от ден на ден зазлява докато стане пълен кош. Има и някои дето си купуват кола за 10хилки и после набиват 15 но това е по-скоро рядкост.

                Тук си в грешка Дачия е много по-надеждна от всякакви лимузини поради простия факт, че няма какво да и се развали - тотален катър със смешна поддръжка
                Стига бе, тази дачия е магаре при това болнаво, изобщо не е катър, тук говорим за коли, които и след 10 год. възраст са си тежковози, коне на викинги.
                "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                К.М.

                Comment


                • А бе вие верно ли изкарахте Дачия Сандеро по-добра и надеждна от S8-ца?


                  А тоя звук става ли или на Твин Скрапа е по-хубав?
                  http://www.youtube.com/watch?v=Cu27jTo-y8s
                  Last edited by ShoxXx; d.m.y г., 09:39.
                  www.facebook.com/workshox

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                    А бе вие верно ли изкарахте Дачия Сандеро по-добра и надеждна от S8-ца?


                    А тоя звук става ли или на Твин Скрапа е по-хубав?
                    http://www.youtube.com/watch?v=Cu27jTo-y8s
                    Натам тръгнаха нещата.
                    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                    К.М.

                    Comment


                    • За съжаление, страдате от предразсъдъци, батки.... дълбоко вкоренени в мисленето ви. Не знам, по какъв друг начин да обясня разсъжденията ви
                      Дадох ви вече пример - употребявана 'АлфаРомео' от най-високия клас може, а употребявано 'Ауди' от най-високия клас не може
                      Един клас ги дели, но по-високия клас бил мутренски, селски, шофьорски, нам-си-кво....
                      В 'АлфаРомео' може ли по анцуг и джапанки?
                      А в коя кола може по анцуг?
                      Вие как се обличате за да отидете на пазар?
                      А на фитнес?
                      На пикник?
                      Плаж?

                      Каква е разликата дали купуваш 17-ки за '166' или 18-ки за 'А8'?
                      А каква е разликата дали ремонтираш двигател/скорости на '330д' или на '730д'? 'А4 3.0ТДИ' и 'А8 3.0 ТДИ'?
                      Масовото ползване на скъпи модели немски автомобили прави тяхната поддръжка не толкова скъпа и екзотична.
                      За 'Мерцедес', например, мога да пазарувам части с 20% отстъпка и ползвам ДДС още 20%, т.е. ремонтирам с 40% отстъпка. Горе-долу същото се получава и за 'Ауди' (умишлено не пиша магазините да няма реклама)
                      Да не говорим, че някои ремонти по т.нар. премиум модели са по-лесни и по-евтини, отколкото на други не толкова премиум марки, само заради инженерната мисъл приложена овреме

                      Доки, батанка, данъка на коментираните по-горе 333к.с. ('А8'/'740') е ПОД 600лв., защото са в графата 5-14 години
                      Last edited by Kuku; d.m.y г., 10:11.
                      sigpic

                      Comment


                      • 760лв е данъка на S8-цата в София.

                        За чисто нова жулиета 170 коня дизел данъка е 539лв.

                        За Дачия Сандеро 75 коня данъка е 55лв.

                        Аз викам, че за всеки влак си има пътници и всеки сам си преценява. Но е смешно тия три коли горе да се сравняват. Може би единственото общо между тях е че имат по 4 гуми...ама верно това им е общото. Волана на едната е с подгряване, на другата просто кожен, на третата пластмасов. Стъклата на едната се затъмняват сами, на другата са тонирани, на третата са обикновени. Едната има биксенон и лед, другата има ксенон и дневни, третата просто халогенна крушка. Дори за елементарни неща разликите са фрапиращи. Стопове лед, стопове с крушка, дето събират вода. Quattro с 20 системи за кво ли не и предното на Дачията...то като се замисля и гумите не са еднакви. Едните нископрофилни с подсилен борд, другите некви 14-ки на Сандерото с Барум-ки.
                        www.facebook.com/workshox

                        Comment


                        • Ей радвате ме с разсъждения, правилни са, но...?
                          Пак да попитам аз, защо никой от тук пишещите още не си е купил А8 или 7 или S?
                          Ще ви отговоря:
                          Защото батьовото няма да ви утива на доходите, и както Шокса по напред даде описание на милионерския синдром, явно ако се "видите" с някой лев, ще го развиете.
                          Пожелавам на всички, такива доходи, че да могат да си позволят коментираните бизнес класи.

                          Comment


                          • Е, хайде тази тема да я прескочим леко, искаш ли
                            Нали уж коментирамехе колите - нека личностите останат на заден план!
                            sigpic

                            Comment


                            • Баси темата. Откъде тръгна, през какво мина и до какви изводи се стигна?!?
                              Тук всеки счита собственото си мнение за единствено правилното и съответно иска да убеди останалите в правотата си. Стига бе, големи хора сме, уж. Можем да мислим и смятаме, но това не ни пречи всеки сам да направи своя избор и той да е различен от избора на другия. Две и две винаги е четири, но за какво ще използвам това четири си зависи само от мен.
                              Иначе щеше да има само един производител на коли, както и на телевизори, а сигурно и на перални да речем .
                              Ако тая тема не се казваше " Новото Мазерати Куатропорте" а примерно " Ако имах 18 000 лв за каква кола бих ги дал", тогава част от разсъжденията щяха да звучат интересно. Но истината е, че тук обективна истина няма. Винаги има нещо повече, за сметка на друго - по-малко.
                              И понеже, чисто финансово даже и не мога да си помисля да се сравнявам с част от тука пишещите, не мога да дам и съвет как да се изхарчат въпросните 18 000 лв. .
                              Ще си позволя обаче да кажа нещо по темата - новото Куатропорте е в пъти по-стилно от БМВ-та И Алдитата, с които го стравнявате.
                              Айде сега да си премерим и ...стиловете.
                              ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                              ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                              ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                              ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                                760лв е данъка на S8-цата в София.

                                За чисто нова жулиета 170 коня дизел данъка е 539лв.

                                За Дачия Сандеро 75 коня данъка е 55лв.

                                Аз викам, че за всеки влак си има пътници и всеки сам си преценява. Но е смешно тия три коли горе да се сравняват. Може би единственото общо между тях е че имат по 4 гуми...ама верно това им е общото. Волана на едната е с подгряване, на другата просто кожен, на третата пластмасов. Стъклата на едната се затъмняват сами, на другата са тонирани, на третата са обикновени. Едната има биксенон и лед, другата има ксенон и дневни, третата просто халогенна крушка. Дори за елементарни неща разликите са фрапиращи. Стопове лед, стопове с крушка, дето събират вода. Quattro с 20 системи за кво ли не и предното на Дачията...то като се замисля и гумите не са еднакви. Едните нископрофилни с подсилен борд, другите некви 14-ки на Сандерото с Барум-ки.
                                Демек, Сандерото е най-логичният избор. Не за друго, ами щото ксеноновите крушки на Халдито струват по 250 кинта, а нископрофилните гуми с усилен борд обикновено се тотализират в комплект с джантата по нашите хубави пътища и после ги търсят при моргаджията в Богров и други такива екзотични местенца, нали са гъзенца
                                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                                156 SW 1,9 JTD 2003

                                Comment

                                Working...
                                X