Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за акумулатор.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    В подводниците, дето ги имахме, едва ли са помирисвали алкални акумулатори.
    Иначе темата сме я дъвкали многократно, но е полезна преди сезона
    Имаш опит в електротехниката и се сещаш защо там акумулаторите трябва да са алкални, както и на карите. Навремето беше бъкано с тях. Аз имах "удоволствието" да поддържам такива две години на "Кльон".

    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Но накрая ми дадоха добронамерен съвет - независимо от това, какво знам или си мисля, че знам.........независимо от това дали има грешки или не в материалите - ако искам да получа техен сертификат, да давам на тестовете отговорите, които ТЕ считат за правилни.........
    Това си е открай време, особено в англосаксонските формирования. Там начетеността не се котира. Трябва да си изпълнителен и нищо повече.
    По принцип в такива материали, освен грешките от чисто незнание има и такива, които прикриват технологии, както и изменят вредности или пък са съобразени с някакви законови норми.
    Но в повечето случаи, никой не обича, някакъв си келеш от туземното население да дава акъл.
    Много редки са фирмите, които толерират такова поведение.
    Така, че момчета, не се правете на по-умни от тях.
    Иначе


    Едит: Сега се сетих!
    Тия грешки имат още едно приложение. По това се определят нашите и вашите. Тоест от нас ли си чел или от конкуренцията. Системата я има и в приема за висшето ни образование. Посещаваш ли определени хора на частни уроци ще влезеш. Не си ли си платил при тях, при проверката на кандидат-студентската работа те отсяват и отсвирват.[/QUOTE]

    Никой не уважава знаещите и можещите. Те са независими, разбирай - опасни. Стават за "ползване" , ама ако може за алелуя.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #32
      Е така де, ама тоя дет ни води курса е исобственик на фирмата и е капитан далечно плаване, член на съза на девиаторите и някъв там в ИАМА, демек аз съм от наште.Обаче, МА е със седалище София, там праят тестовете и воайорстват на камерите и "наште" нищо не могат да направят.Добрата новина е че можеш две години да се явяваш на проклетия изпит, ама аз нямам толкова време.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
        Е така де, ама тоя дет ни води курса е исобственик на фирмата и е капитан далечно плаване, член на съза на девиаторите и някъв там в ИАМА, демек аз съм от наште.Обаче, МА е със седалище София, там праят тестовете и воайорстват на камерите и "наште" нищо не могат да направят.Добрата новина е че можеш две години да се явяваш на проклетия изпит, ама аз нямам толкова време.
        Ще ти се наложи да постъпиш типично за ситуацията. Да научиш "верните" отговори, а истината да си я оставиш за себеси.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Ще ти се наложи да постъпиш типично за ситуацията. Да научиш "верните" отговори, а истината да си я оставиш за себеси.
          Това е най-умното, което може да направи.
          А аз, докторе, по първа професия съм електро-шлосер! Тоест техник в мините. Там също се набляга на алкалните акумулатори.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Това е най-умното, което може да направи.
            А аз, докторе, по първа професия съм електро-шлосер! Тоест техник в мините. Там също се набляга на алкалните акумулатори.
            Пък моя милост завърши МГ с профил физика, а като първа професия - шофьор и монтьор в градския електротранспорт
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #36
              Пък моя милост е завършил МГ, с основна професия ел.монтьор и съм се заел с безнадеждната задача да си търся работа по корабите, за начало къв да е и АААКО се уредя за в бъдеще да се домогна до асистишън на ел механика, та затова са тия курсове за капитан до 40 тона, и корабен ел техник, щото там има мааалки разлики.Не в законите на електротехниката, ми в оборудването, като например няма заземен звезден център и др по специфични изисквания.Итва щото в тоя голем град нема работа по моята специалност, т.е. мога между другото да държа фазомер и то за умопомрачителната заплата от 450-500 пари - мерси.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Пък моя милост е завършил МГ, с основна професия ел.монтьор и съм се заел с безнадеждната задача да си търся работа по корабите, за начало къв да е и АААКО се уредя за в бъдеще да се домогна до асистишън на ел механика, та затова са тия курсове за капитан до 40 тона, и корабен ел техник, щото там има мааалки разлики.Не в законите на електротехниката, ми в оборудването, като например няма заземен звезден център и др по специфични изисквания.Итва щото в тоя голем град нема работа по моята специалност, т.е. мога между другото да държа фазомер и то за умопомрачителната заплата от 450-500 пари - мерси.
                На това някъде му викат плаващ потенциал. На много места слагаме разделителни трансформатори, та да не ни друса тока. На кораба е най-паче тая история, щото е вода и желязо.
                Заплата от 450-600 лева за ел.техник има само в болните мозъци на някои кретени, дето си нямат и на идея за какво иде реч. Няма уважаващ себе си ел. техник, който да работи за по-малко от 1000 лева, та ако ще до гъза да му е работата, защото само да си кеси в къщи, пак ще му намерят да чука частно за тия пари, без да има кой да му виси на главата. То напоследък и няма техници, защото като гледам , от три месеца търсят един техник при нас, ама идват, оглеждат и си заминават.Такъв дето е бил техник в селсъвета тука не върви.
                Лошото е, че всички ни слагат в един кюп. Едно време поне имаше разряди и горе-долу се виждаше кой колко може.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Пък моя милост е завършил МГ, с основна професия ел.монтьор и съм се заел с безнадеждната задача да си търся работа по корабите, за начало къв да е и АААКО се уредя за в бъдеще да се домогна до асистишън на ел механика, та затова са тия курсове за капитан до 40 тона, и корабен ел техник, щото там има мааалки разлики.Не в законите на електротехниката, ми в оборудването, като например няма заземен звезден център и др по специфични изисквания.Итва щото в тоя голем град нема работа по моята специалност, т.е. мога между другото да държа фазомер и то за умопомрачителната заплата от 450-500 пари - мерси.
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  На това някъде му викат плаващ потенциал. На много места слагаме разделителни трансформатори, та да не ни друса тока. На кораба е най-паче тая история, щото е вода и желязо.
                  Заплата от 450-600 лева за ел.техник има само в болните мозъци на някои кретени, дето си нямат и на идея за какво иде реч. Няма уважаващ себе си ел. техник, който да работи за по-малко от 1000 лева, та ако ще до гъза да му е работата, защото само да си кеси в къщи, пак ще му намерят да чука частно за тия пари, без да има кой да му виси на главата. То напоследък и няма техници, защото като гледам , от три месеца търсят един техник при нас, ама идват, оглеждат и си заминават.Такъв дето е бил техник в селсъвета тука не върви.
                  Лошото е, че всички ни слагат в един кюп. Едно време поне имаше разряди и горе-долу се виждаше кой колко може.
                  Пичове, пожелавам ви колкото се може по-големи заплати, но за информация ще ви кажа, че моята при сума си стаж, специалност и три подспециалности е между 500 и 600. Не я казвам точна, щото се води фирменна тайна и могат да ме осъдят.
                  Работата ми е в среда с йонизираща радиация, високоволтови генератари и като бонус заразите на всички, които преглеждаш.
                  Смятайте, че става въпрос за "Университетска" болница.
                  Частниците също не предлагат по-добри условия.
                  За да стигна 1000 лв. трябва да дам един куп извънреден труд.
                  Само да завърши детето гимназия и дим да ме няма. Писна ми да изправям кривия.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Въпроса не е опира до алчност, а до желание за по достойно заплащане, защото съм на 50 и пред мен има по-малко години отколкото зад гърба ми.Писна ми да живея за да работя, омръзна ми да се надявам че нещо ще се промени.За 23 години не само не мръднахме напред ами и стабилно слизаме надолу.Ами ние сме си виновни, щото българите сме най-велики и можещи.Що го казвам, ами когато работих в топлофикация, вземах около 1000 лв.,докато управляваха французите.Тогава си бях ел.техник, огняра си беше огняр, механика - механик ит.н.Сложиха един българин за изп.директор, който заедно с едно неуспяло инженерче което го играеше профсъюз решиха да покажат на французите колко много разбират от управление и бизнес.Заплатата ми падна с 300 лв,вече не знаех какъв съм, впоследствие ни съкратиха близо 40 човека барабар с началници и прочие.По непотвърдена информацея на французите им писнало и на изп. директор орязали правомощията, а на онова пишлиме му връчили предизвестие.Така, после почнах да търся работа, оказа се че каквото мога няма къде да го работя, едвам намерих едно две места дето ме удовлетворяваха като работа.На едното се заприказвахме с другите кандидати и бяха много възмутени че ще искам 800 лв възнаграждение, ти е на 500 лв. щели да са доволни.Въобще не влязох на интервю, пожалих им успех и заминах.И реших че на кораб работата би ме удовлетворявала, както и заплащането.Затова уча като шантав и съм вложил близо 3 бона в курсове и сертификати, понеже и специално образование да имаш трябва да го защитиш със сертификат пред Морска администрация.И освен това работиш с чужденци.Както каза един "пампурджия", има ли още един българин на борда, ще завърти интрига, ще ти направи мръсно, за да се изтъкне.Хубавото на кораба е че има демокрация дотолкова, доколкото можеш да използваш почивката както намериш за добре, иначе капитана има абсолютна власт, дори може да арестува и да бракосъчетава и ако не ти е работа нещо, най-добре е да не даваш акъл иначе смяната те чака на първото пристанище.И за това не искам и в БМФ, щото като им четеш форумите, почваш да се чудиш, защо шепа хора в едно корито на майната си в окена не могат да се сработят, ами си бъркат по дупките.По един или друг начин познати и приятели разбраха намеренията ми/не че ги крия/ и почнаха - абе Димитре, стой си тука, фани си някаква рабоата да ти капе нещо в джоба и си гледай живота.Е, с капане, живота си не мога да гледам, ако някой му стига като се прибере салатата да го чака на масата, да пий една ракия няколко пъти и да заспи преди жена си, негова си работа.На сутринта хем ще го боли глава, хем ще мърмори че живота е скапан.Така че когато загърбим зависта,алчноста и посредственоста и въобще българския си начин на мислене може и да тръгнем напред.Никого не искам да засегна, просто обяснявам какво и провокирало действията ми, защо съм се захванал с тази почти безнадежна задача, предвид възрастта ми, ама ако не пробвам, ще трябва да свикна жената да ми приготвя салатата и да са науча да пия ракия.Досега винаги съм се справял и съм си определял посоката на живота и ако и сега се справя, понеже както казах съм на финалната права, ще съм много горд със себе си.Това е, кой както иска да ме разбира, аз обаче нямам намерение да увесвам нос и ще търся начин за достойно заплащене.Дали в морето или на сушата но не и за бог да прости.
                    Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 12:11.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                      Въпроса не е опира до алчност, а до желание за по достойно заплащане, защото съм на 50 и пред мен има по-малко години отколкото зад гърба ми.Писна ми да живея за да работя, омръзна ми да се надявам че нещо ще се промени.За 23 години не само не мръднахме напред ами и стабилно слизаме надолу.Ами ние сме си виновни, щото българите сме най-велики и можещи.Що го казвам, ами когато работих в топлофикация, вземах около 1000 лв.,докато управляваха французите.Тогава си бях ел.техник, огняра си беше огняр, механика - механик ит.н.Сложиха един българин за изп.директор, който заедно с едно неуспяло инженерче което го играеше профсъюз решиха да покажат на французите колко много разбират от управление и бизнес.Заплатата ми падна с 300 лв,вече не знаех какъв съм, впоследствие ни съкратиха близо 40 човека барабар с началници и прочие.По непотвърдена информацея на французите им писнало и на изп. директор орязали правомощията, а на онова пишлиме му връчили предизвестие.Така, после почнах да търся работа, оказа се че каквото мога няма къде да го работя, едвам намерих едно две места дето ме удовлетворяваха като работа.На едното се заприказвахме с другите кандидати и бяха много възмутени че ще искам 800 лв възнаграждение, ти е на 500 лв. щели да са доволни.Въобще не влязох на интервю, пожалих им успех и заминах.И реших че на кораб работата би ме удовлетворявала, както и заплащането.Затова уча като шантав и съм вложил близо 3 бона в курсове и сертификати, понеже и специално образование да имаш трябва да го защитиш със сертификат пред Морска администрация.И освен това работиш с чужденци.Както каза един "пампурджия", има ли още един българин на борда, ще завърти интрига, ще ти направи мръсно, за да се изтъкне.Хубавото на кораба е че има демокрация дотолкова, доколкото можеш да използваш почивката както намериш за добре, иначе капитана има абсолютна власт, дори може да арестува и да бракосъчетава и ако не ти е работа нещо, най-добре е да не даваш акъл иначе смяната те чака на първото пристанище.И за това не искам и в БМФ, щото като им четеш форумите, почваш да се чудиш, защо шепа хора в едно корито на майната си в окена не могат да се сработят, ами си бъркат по дупките.По един или друг начин познати и приятели разбраха намеренията ми/не че ги крия/ и почнаха - абе Димитре, стой си тука, фани си някаква рабоата да ти капе нещо в джоба и си гледай живота.Е, с капане, живота си не мога да гледам, ако някой му стига като се прибере салатата да го чака на масата, да пий една ракия няколко пъти и да заспи преди жена си, негова си работа.На сутринта хем ще го боли глава, хем ще мърмори че живота е скапан.Така че когато загърбим зависта,алчноста и посредственоста и въобще българския си начин на мислене може и да тръгнем напред.Никого не искам да засегна, просто обяснявам какво и провокирало действията ми, защо съм се захванал с тази почти безнадежна задача, предвид възрастта ми, ама ако не пробвам, ще трябва да свикна жената да ми приготвя салатата и да са науча да пия ракия.Досега винаги съм се справял и съм си определял посоката на живота и ако и сега се справя, понеже както казах съм на финалната права, ще съм много горд със себе си.Това е, кой както иска да ме разбира, аз обаче нямам намерение да увесвам нос и ще търся начин за достойно заплащене.Дали в морето или на сушата но не и за бог да прости.
                      Мисля си, че никой на трябва да се засяга, когато човек търси достойно заплащане. Това горе съм го написал, просто за пример, че в България ученето, моженето и заплащането нямат нещо общо.
                      Много правилно си се ориентирал и разсъждаваш. Аз и за това съм писал, че ми е писнало да изправям кривия и вземе ли си детето средното образование се омитам от тук. И аз не мисля, че трябва да си натискаш задника и да чакаш живота да те връхлети, като товарен влак.
                      За това дерзай и успех. Най-искрено ти го пожелавам.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Митак, само така!
                        Аз също приказвам, че ние сме си виновни. Аз за това от 12-13 години в чужбина, само три месеца съм имал около мене българи и те така се осраха, че бедна ти е фантазията, Шефа ни награди с двуседмична почивка на Малта, а цървуланите си бяха продали за по 200-300 евро и билетите и ваучерите за хотела.
                        Докторе, аз на твое място ще направя така, че да ги облъчвам перманентно
                        Имам си го в къщи онова с черната коса, дето е с две висши, по цял ден и нощ се рови в бацили и туберкулози и е на около 450-500 лева заплата. Добре, че и дадат по някой труп от време на време , та си повдигне заплатата
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #42
                          В смутни времена с нарастваща безработица има 2 неща, които човек ако прави, със сигурност ще си стъпи на краката:

                          1 - Да не пада духом.
                          2 - Да инвестира в себе-си.

                          Така че Митко, продължавай в същия дух и със сигурност ще успееш.

                          Искрено ти желая сполуката, която заслужаваш.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                            Мисля си, че никой на трябва да се засяга, когато човек търси достойно заплащане. Това горе съм го написал, просто за пример, че в България ученето, моженето и заплащането нямат нещо общо.
                            Много правилно си се ориентирал и разсъждаваш. Аз и за това съм писал, че ми е писнало да изправям кривия и вземе ли си детето средното образование се омитам от тук. И аз не мисля, че трябва да си натискаш задника и да чакаш живота да те връхлети, като товарен влак.
                            За това дерзай и успех. Най-искрено ти го пожелавам.
                            Ми ясно че ако имаш намерение да ходиш в чужбина не си доволен от живота тука.Не го написах по твой адрес, просто посоката на разговора ме провокира да си изкажа това което ми си е натрупало, понеже на тези години човек очаква да е отхвърлил повечето си житейски задължения и да се наслаждава на плодовете на труда си.Ма не, сега трябва да се доказвам наново заради нечии болни амбиции, които се оказаха и ялови на всичкото отгоре и как един от тъй наречените ми приятели и познати не ме подкрепи, ами само завист, завист, обаче не им стиска или не искат да си развалят рахътлъка да постигнат повече и като е тъй, дай да го разкандърдисаме че току виж напреднал с матряла.Че затова де.Добре че поне тука има хора които ме подкрепят.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              Ми ясно че ако имаш намерение да ходиш в чужбина не си доволен от живота тука.Не го написах по твой адрес, просто посоката на разговора ме провокира да си изкажа това което ми си е натрупало, понеже на тези години човек очаква да е отхвърлил повечето си житейски задължения и да се наслаждава на плодовете на труда си.Ма не, сега трябва да се доказвам наново заради нечии болни амбиции, които се оказаха и ялови на всичкото отгоре и как един от тъй наречените ми приятели и познати не ме подкрепи, ами само завист, завист, обаче не им стиска или не искат да си развалят рахътлъка да постигнат повече и като е тъй, дай да го разкандърдисаме че току виж напреднал с матряла.Че затова де.Добре че поне тука има хора които ме подкрепят.
                              Не си разбран погрешно, просто аз уточнявах, защото и аз не желая да ме разбират погрешно. Малко по-малък съм, но нещата които описваш съм ги преживявал вече няколко пъти и абсолютно те разбирам.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                Ми ясно че ако имаш намерение да ходиш в чужбина не си доволен от живота тука.Не го написах по твой адрес, просто посоката на разговора ме провокира да си изкажа това което ми си е натрупало, понеже на тези години човек очаква да е отхвърлил повечето си житейски задължения и да се наслаждава на плодовете на труда си.Ма не, сега трябва да се доказвам наново заради нечии болни амбиции, които се оказаха и ялови на всичкото отгоре и как един от тъй наречените ми приятели и познати не ме подкрепи, ами само завист, завист, обаче не им стиска или не искат да си развалят рахътлъка да постигнат повече и като е тъй, дай да го разкандърдисаме че току виж напреднал с матряла.Че затова де.Добре че поне тука има хора които ме подкрепят.
                                Приеми нагласата, че по стечение на обстоятелствата сега трябва да се доказваш най-вече пред себе си. Нормалното е хората да правят това непрекъснато през целия си живот.
                                Ще ти дам пример със себе-си.
                                Аз съм на 51. Занаятът ми е такъв, че непрекъснато трябва да уча. Средно на 2 години карам по някой курс. Просто защото, ако не го правя непрекъснато след много кратко време няма да мога да си върша работата както трябва. Хубавото е това, че работодателят ми плаща това обучение. От мен се иска само да уча. Ама това, както казваш не е приятно на дърти години.
                                Но това е положението. Минаха времената, когато човек вземаше една диплома на младини и после цял живот лежеше на нея. Не случайно в днешно време не е толкова важна дипломата, колкото след-дипломните квалификации.
                                Никой високо-ценен сертификат няма доживотна валидност. Максимумът е 3 - 4 години и след това трябва отново да го защитаваш. Говоря преди всичко за техническите специалности.
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:52.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X