Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет за попупка? 145/6 или 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Да, за това е 'едното или другото', защото са ти казали!
    Аре, гледай си работата....
    sigpic

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
      Да, за това е 'едното или другото', защото са ти казали!
      Аре, гледай си работата....
      Няма едното или другото

      Просто знам кое е
      Но понеже е възможно да я сменям, се чудя дали да го сменям.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Полудяхте ли или съвсем откачихте!
        Още не разбирате, че човека си търси икономичен вариант.
        Да 1.3 не върви като 2.0 ТС. но сравнете данъците, застраховките и разходите по ремонтите. Това , че е с верига изобщо не ме ентусиазира. Такива мотори след 150-200 000 км излизат извън всякакви реглажи, защото веригата, каквато и да е се разтяга . Пуловете мелят като ярмомелка и никой не може да ме убеди, че след 150-200 хил/км не са отишли и те на майната си. За вариатори и дебитомери пък хич не ми се говори.
        Да, боксера има ролки и ремъци, но те са около и под 40 лева комплекта.
        А свещите...
        Човека не си търси кола да ходи по пистите, а да си я кара.
        Освен това не мислете на вас какво ви е изгодно, а на него кое ще му е по-лесно.
        В Серес имаме една 146 с 1.3 боксер. На 430 000 км е вече и още си върви. вярно започнала е да гори масло, но мотора още не е припаднал.


        Ти сега точно на мен ли реши да ми обясняваш и да ме "светкаш" що за мотор е 2.0 8V TS ???? Явно е, че грам не си запознат с този мотор и обсъждаш нещо така, както бабите на сило обсъждат СПИН-ът. Този мотор, нека аз те "светна" е с пулове, но и ти не знаеш къде са тоя пулове, а също така, май не знаеш, че е с 2 вериги, отделно май не знаеш, че когато се опъне веригата, ангренажните колела на разпределителните валове са РАЗДВИЖЕНИ. Направи си изводите сам. А точно на мен не ми обяснявай колко върви 1.3 боксер и колко харчи в 145, дори и на газ. Имах и такава кола - пълен кеенф е откъм вървене, не може да изпревари дори тролей. Точно стария 2.0 мотор е много икономичен, ма и ти не знаеш защо - ще ти отговоря, има сила още от 1000 оборота, много е еластичен този мотор, все пак е дългоходов. А точно 1.3 боксер в 145 не може да откине до 4000 оборота, въпреки, че скоростите са му мноооооого по-къси от тези в 33. Та въздържай се да ми опонираш точно на мен, когато напиша нещо такова, просто защото знам, че грам не познаваш нито едната, нито другата кола. Точно ти беше писал преди време, че ще купуваш 155 V6 Q4 а всички знаем, че такава кола не съществува.
        Относно ремонтите по една ризница, ми съединителя струва колкото на боксер, кабелите са му малко по-скъпи, щото са 8 бр. свещите са му евтини, а живота като цяло пак е по-дълъг от на боксера, именно защото мотора предразполага към каране в ниски обороти. Само да ти светна, че 145 1.3 боксер на 5-та предавка със 100 км/ч. е с 3500 оборота, а 155 2.0 8 клапана държи малко под 3000 оборота. Та явно просто си меляш........ма не можеш да дадеш меродавен съвет на човека, а само го объркваш.

        ---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:36 ----------

        Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
        Имал съм Пунто и поддръжката му е около е 3 пъти по-евтина от тази на 145. Конкретен пример ти давам - разходите по алфата за 4 години са вече малко над 10 000 лв, за същия период и повече навъртяни километри за Пунтото съм дал по-малко от 4000.
        Пунтото е по-добрият избор за първа кола, но ако си решил да се вкараш във филма търси запазена 155 8в.Успех!

        По принцип си прав, но ти имаш 145-ца ТС, който по мое скромно мнение е един от най-скапаните потори на цялото италианско автомобилостроене. А иначе човека е подчертал, че иска или боксер, или 8 клапанов ТС, които и 2-та нямат допирна точка с 16 клапановия ТС, просто са си мотори проектирани от Алфа Ромео, а не от Фиат.


        А още нещо да напиша по темата, защо 155 - ами този автомобил има грандиозно голям багажник за класа си, което е още един +
        Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 19:43.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Ти сега точно на мен ли реши да ми обясняваш и да ме "светкаш" що за мотор е 2.0 8V TS ???? Явно е, че грам не си запознат с този мотор и обсъждаш нещо така, както бабите на сило обсъждат СПИН-ът. Този мотор, нека аз те "светна" е с пулове, но и ти не знаеш къде са тоя пулове, а също така, май не знаеш, че е с 2 вериги, отделно май не знаеш, че когато се опъне веригата, ангренажните колела на разпределителните валове са РАЗДВИЖЕНИ. Направи си изводите сам. А точно на мен не ми обяснявай колко върви 1.3 боксер и колко харчи в 145, дори и на газ. Имах и такава кола - пълен кеенф е откъм вървене, не може да изпревари дори тролей. Точно стария 2.0 мотор е много икономичен, ма и ти не знаеш защо - ще ти отговоря, има сила още от 1000 оборота, много е еластичен този мотор, все пак е дългоходов. А точно 1.3 боксер в 145 не може да откине до 4000 оборота, въпреки, че скоростите са му мноооооого по-къси от тези в 33. Та въздържай се да ми опонираш точно на мен, когато напиша нещо такова, просто защото знам, че грам не познаваш нито едната, нито другата кола. Точно ти беше писал преди време, че ще купуваш 155 V6 Q4 а всички знаем, че такава кола не съществува.
          Относно ремонтите по една ризница, ми съединителя струва колкото на боксер, кабелите са му малко по-скъпи, щото са 8 бр. свещите са му евтини, а живота като цяло пак е по-дълъг от на боксера, именно защото мотора предразполага към каране в ниски обороти. Само да ти светна, че 145 1.3 боксер на 5-та предавка със 100 км/ч. е с 3500 оборота, а 155 2.0 8 клапана държи малко под 3000 оборота. Та явно просто си меляш........ма не можеш да дадеш меродавен съвет на човека, а само го объркваш.

          ---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:36 ----------




          По принцип си прав, но ти имаш 145-ца ТС, който по мое скромно мнение е един от най-скапаните потори на цялото италианско автомобилостроене. А иначе човека е подчертал, че иска или боксер, или 8 клапанов ТС, които и 2-та нямат допирна точка с 16 клапановия ТС, просто са си мотори проектирани от Алфа Ромео, а не от Фиат.


          А още нещо да напиша по темата, защо 155 - ами този автомобил има грандиозно голям багажник за класа си, което е още един +
          Малиййй!
          Почнах да се уригам на пулове и вериги!
          Знам и , че е с две вериги и какво са пулове!
          Поне в наше село съм от малкото, които се захващат да регулират клапани с пулове.
          Я да те питам, какво имаш в подписа си!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Малиййй!
            Почнах да се уригам на пулове и вериги!
            Знам и , че е с две вериги и какво са пулове!
            Поне в наше село съм от малкото, които се захващат да регулират клапани с пулове.
            Я да те питам, какво имаш в подписа си!

            3 коли и един кенеф. Що? По принцип сметам да продам кенефа и да си взема една 164-ка с именно тоя мотор 2.0 8 клапана ТС. Всеки който има такава кола знае за какво става въпрос. Ма иначе хубаво ти се скарах, кво ше каеш?
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              3 коли и един кенеф. Що? По принцип сметам да продам кенефа и да си взема една 164-ка с именно тоя мотор 2.0 8 клапана ТС. Всеки който има такава кола знае за какво става въпрос. Ма иначе хубаво ти се скарах, кво ше каеш?
              Ето една обява, която си заслужава да се види - http://www.cars.bg/u358102. Ако имах излишни пари, веднага си взимам една такава, обаче с V6 мотор.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                Ето една обява, която си заслужава да се види - http://www.cars.bg/u358102. Ако имах излишни пари, веднага си взимам една такава, обаче с V6 мотор.
                Изглежда хубава тази, но е от най-първите , а аз се ориентирам към “супрка“. А иначе искам 2.0, защото е изненадващо икономичен, не му липсва динамика, а шестака е със скъпо обслужване. Иначе и аз много харесвам шестака, но колата ще е ежедневка на газ, а 2.0 мотора много добре понася газ , и то от обикновено АГУ.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #38
                  Без да съм афектиран - 155 1.8 или 2.0 8v (второто е вече в червената книга на изчезващите видове) ... Може би най-добрия вариант е кола като на Muroman от по-предното предложение - новото купе със стария мотор (но само 1.8 за съжаление).

                  Плюсовете - здрав и икономичен мотор; негниещо купе; здраво окачване; евтина поддръжка; супер комфорт, надминаващ много от преките конкуренти и наследници на модела; огромен багажник за класа си; уникално поведение на пътя (не само на писта...) - доказано и потвърдено многократно дори от хора, притежаващи други модели.

                  Минусите - трудно се намира здрав екземпляр; частите по магазините са ментета на 99% - трябва ровене по морги и връзки с чужбина, ако искаш да я възстановиш на 100%; майсторите, които се наемат с ремонти по тоя мотор са толкова на брой, колкото и тези за боксера - т.е. МАЛКО - мотора има специфики, които болшинството майстори-разбирачи не ги знаят, и се започва едно ходене по мъките ... Но каквито и проблеми да има колата, кефа да я подкараш след това си струва всичко !!! ма тва си е мое мнение де ...

                  С две думи - ако колегата попадне на запазена и здрава 155 1.8/2.0 8v, да скача смело - за годините си и класа си 155 е много изгодно, универсално и достатъчно надъхващо решение - вижте какво става в "155 - сектата"
                  164 е супер кола, но и там шанса да се намери читав екзепмляр вече клони към 0 ... но тя е и по-голяма де, не се вписва в класацията на колегата.
                  155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                  Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                  Comment


                  • #39
                    155.

                    8в двигател бие по ВСИЧКИ ПОКАЗАТЕЛИ малкия боксер 1.3 90хп.
                    - ПО-икономичен
                    - ПО-лесен за поддръжка..това незнам как да го обясня, защото никога не ми се е налагало нищо да поддържам по него...
                    - ПО-мощен и приятен за каране.

                    Просто тия 90коня боксер определено са за 33ка, но не и за тежката 145ца!!!

                    И да отговоря на няколко неща, за които Морди наистина се изказа неподготвен.

                    155 8клапана
                    - свещи от 3.50лв. бройката. Има NGK за 4лв. има и за 10лв. аз съм карал и с такива от 3лв. и с такива от 10лв. и разлика няма.
                    - дебитомер. Той НЕ СЕ ЧУПИ. Ако все пак на колата се сложи газова уредба и го пръсне, то той струва 30-40лв. аз лично имам 3 броя..
                    - веригата НЕ се разтяга и не се сменя. Ремък има един за 12лв. и не е задължително да се сменя. Тя заедно с двигателя са вечни. Повечето форумни 155ци са минали отдавна 500 хил км... по мое мнение, а има и колеги с такива от магазина и други които собственоръчно са им направили по 300хил. км... НО да не изпадаме в подробности.
                    - датчици и филми. 155 8клапана не се ВЛИЯЕ от никакви датчици. Колата се движи перфектно и икономично и без работеща ламбда сонда, и със скапан темп. датчик и с 3 свещи....Ми то други датчици няма. И всъщност тя винаги се движи!!!

                    За разхода на 2.0 8клапана...Ахх как ми липсва моята ДВОЙКААААА....

                    Та моята двойка за 21хил км. даде среден разход от 10.3литра пропан бутан на 100км. всичко точно водено на екселска таблица. Изпращам за който иска да я разгледа. Разхода е 70 процента софийско каране+ 2 драг дея и 2 трак дея+ 150 видеоклипа със гонки....а колко още имаше НЕ снимани...това е средния разход....

                    Според мен--> Най-разумния избор е 95г. купе с 1.8 8в. двигател. Разумен с оглед на пазарните предложения.

                    И последно. Подписа ми. Живот и здраве да се увеличават 155ците в него...

                    П.П За мен 155цата може да има две лица. Лицето на един уникално поддържан автомобил от фен на модела и марката. И лицето на супер евтин и здрав автомобил каран зверската с мега евтина поддръжка и без никакви сериозни пари за ремонти. Каран мърляшката като работен кон. Тоест пригоден и за хора, които са готови да правят компромиси и да слагат масло от по 5лв. литъра и филтри от по 5лв. и накладки от Лада самара... и т.н. Всеки според избора и възможностите си
                    Last edited by VFTI; d.m.y г., 22:42.
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                    by RUBIG service

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                      3 коли и един кенеф. Що? По принцип сметам да продам кенефа и да си взема една 164-ка с именно тоя мотор 2.0 8 клапана ТС. Всеки който има такава кола знае за какво става въпрос. Ма иначе хубаво ти се скарах, кво ше каеш?
                      164 2.0 си е класика, ама темата е съвсем друга.
                      Всичките дето гракнахте и защитавате 2.0 8в забравихте една малка подробност. Момчето иска съвет за първа кола. В една друга тема преди три-четири години, давахте други съвети
                      Тука не става въпрос за някой от нас, а за човек , на който това ще му е първата кола.
                      До сега е карал някоя кошница 50-60 коня, а може и изобщо да не е имал кола човека, а вие директно го слагате на 2.0 ТС.
                      Не избераме коя кола е по-добра, а първа кола.
                      По пътищата се размазват точно хора, които без преход се качват на мощни коли.
                      Зазвучах като начален даскал, ама въпроса си е сериозен.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #41
                        Не съм съвсем съгласен. Първата кола която карах, макар и за кратко беше Типо 1.4, а първата лична ми е Алфата от подписа. Карам и Фиата понякога и мога да кажа, че той е доста по-опасен за каране. Спирачките са му слаби, пътното поведение също, а с тези коне едвам изпреварва. В Алфата се чувствам доста по-сигурен на пътя.

                        Comment


                        • #42
                          Да,има няма 140 коня са много опасни,трябва ти много опит да ги държиш в пътя.
                          Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
                            Да,има няма 140 коня са много опасни,трябва ти много опит да ги държиш в пътя.
                            Е колко да са опасни....нищо особено
                            Alfa 155 1.9TD '97 EX
                            Alfa 166 2.4 JTD EX
                            Alfa 156 2.4 JTD

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                              3 коли и един кенеф. Що? По принцип сметам да продам кенефа и да си взема една 164-ка с именно тоя мотор 2.0 8 клапана ТС. Всеки който има такава кола знае за какво става въпрос. Ма иначе хубаво ти се скарах, кво ше каеш?
                              По принцип купувате боклуци....и след това ви е виновно италианксото автобилостроене.....каквото и да възстановяваш от скрапа...проблема е един и същ....
                              155 е добър вариант.....но да не е 16 винтил:а)
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment


                              • #45
                                За любимата 2-ка 8в в 155 ви трябват бутала и ризи за такава от магазина, колянов вал и 4 мотовилки от 2-ка от моргата и полуиздухал екземпляр 1.7 или 1.8. Успех!
                                Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 22:34.
                                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                                и делта

                                Comment

                                Working...
                                X