Известие

Collapse
No announcement yet.

на коя скорост колко км ?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Предмет, с формата на която и да е съществуваща кола, който тежи 1 тон и стои на земята на 4 колета, задвижван от двигател с мощност 155 конски сили, ако ще да е с осморно пластинчат тетра-хидро виско космически диференциал, НЯМА КАК да развие скорост от 260 км/ч на равен участък, задвижван от въпросния двигател.
    Причината са единствените закони, които не могат да се нарушават...

    Comment


    • #77
      Диеренциала няма много общо с цялата работа.
      Много малко са колите , да не кажа хич, които могат да си развият оборотите на последната скорост.
      Заводската ни Дачия на 5-та при 3000 об/мин вдига 120.
      Това означава ли, че ще вдигне 250. Тоест ще успее ли да развърти 6500 оборота на 5-та.
      На Боби 33 бензинояда е със 140 на 3000 об/мин.
      По тая логика трябва да вдига 300км/ч.
      Отворете си учебниците по физика от прогимназията!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #78
        Попътния вятър, колега, е даден(функция) на съпротивлението. При по-силен попътен вятър съпротивлението намаля.... Теоретично ако попътния вятър е по-голям от насрещното съпротивление то стйността му пада под 1-ца.
        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Диеренциала няма много общо с цялата работа.
          Много малко са колите , да не кажа хич, които могат да си развият оборотите на последната скорост.
          Заводската ни Дачия на 5-та при 3000 об/мин вдига 120.
          Това означава ли, че ще вдигне 250. Тоест ще успее ли да развърти 6500 оборота на 5-та.
          На Боби 33 бензинояда е със 140 на 3000 об/мин.
          По тая логика трябва да вдига 300км/ч.
          Отворете си учебниците по физика от прогимназията!
          Чак със 140 не е при 3000 обл , но е със 115-120 някъде. По принцип скоростомера не ми работи, но на оборотомер в отсечката между Пазарджик и Пловдив я пънах за кратко и направи 6500 оборота на 5-та, ма много бързо позна да пада стрелката на бензина, та не съм я чакал да видя колко ще развърти. По принцип един изряден мотор е нормално да резвърта до оборотите на които му дават максималната мощност, без значение, че е на последна предавка. Иначе 33-ката е около 140 коня примерно и е с тегло 900 кг. Височената е мерена - 129 см., което също е фактар, поне според мен, за развиване на максимална скорост.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            По принцип един изряден мотор е нормално да резвърта до оборотите на които му дават максималната мощност, без значение, че е на последна предавка.
            Именно.
            И по една кой знае каква "случайност" при тези обороти производителите дават и максималната скорост на автомобилите си.
            Максималната мощност на GTV-то е при 6400 оборота (155к.с.) и точно при тези обороти е дадена и максималната скост на модела - 216км/ч.

            Разбира се, разлики и отклонения са възможни, както в посока нагоре, така и в посока надолу от максималната скорост, но 250км/ч....
            Както казах в първия си пост по темата - само при ураганен попътен вятър и сериозен наклон надолу.
            Alfa Romeo 166 3.0 V6
            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
              Именно.
              И по една кой знае каква "случайност" при тези обороти производителите дават и максималната скорост на автомобилите си.
              Максималната мощност на GTV-то е при 6400 оборота (155к.с.) и точно при тези обороти е дадена и максималната скост на модела - 216км/ч.

              Разбира се, разлики и отклонения са възможни, както в посока нагоре, така и в посока надолу от максималната скорост, но 250км/ч....
              Както казах в първия си пост по темата - само при ураганен попътен вятър и сериозен наклон надолу.
              Да де!
              То и аз това твърдя!
              Иначе по разни мероприятия гледам, че няма разлика, с какъв точно модел си.
              Има определен кръг магарета, дето си натискаме колите и такива, които геройски се опитват да потдържат скороста, пушейки и изпушвайки. Пак от същият отбор.
              Тия обаче, дето са с най-големите бегачки, по принцип никога ги няма на трак и драк дейовете.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                Именно.
                И по една кой знае каква "случайност" при тези обороти производителите дават и максималната скорост на автомобилите си.
                Максималната мощност на GTV-то е при 6400 оборота (155к.с.) и точно при тези обороти е дадена и максималната скост на модела - 216км/ч.

                Разбира се, разлики и отклонения са възможни, както в посока нагоре, така и в посока надолу от максималната скорост, но 250км/ч....
                Както казах в първия си пост по темата - само при ураганен попътен вятър и сериозен наклон надолу.
                Напълно логично. За разлика от погрешното схващане на някои колеги, които твърдят, че максималната скорост зависи от въртящия момент.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Напълно логично. За разлика от погрешното схващане на някои колеги, които твърдят, че максималната скорост зависи от въртящия момент.
                  Освен това зависи и от лустрото на предния джам.
                  Темата тотално изтряска!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #84
                    Една фадрома е с мощност около 130 кс, обаче не вдига 250, една кола със същата мощност не може да рине чакъл.Въртящия момент не е критерий за скорост.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Освен това зависи и от лустрото на предния джам.
                      Темата тотално изтряска!
                      Темата може и да е изтряскала, но е доста по-полезна от доста други теми, защото попълва фундаментални пропуски у някои хора. Заради спането им в час по физика примерно.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #86
                        Полезна е, стига да не стане като една друга тема дето се използваха епитети и определения.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Темата може и да е изтряскала, но е доста по-полезна от доста други теми, защото попълва фундаментални пропуски у някои хора. Заради спането им в час по физика примерно.
                          Идеалист!
                          Та тука , преди години измислиха и перпетум мобиле.
                          Даже на ТС моторите твърдвха, че едната свещ дава искра с предварение от другата. Говорим за двете свеши на една и съща бобина. Комутатора бил го задавал.
                          Има такива бисери, че тая тема си е направо Лайт!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Идеалист!
                            Та тука , преди години измислиха и перпетум мобиле.
                            Даже на ТС моторите твърдвха, че едната свещ дава искра с предварение от другата. Говорим за двете свеши на една и съща бобина. Комутатора бил го задавал.
                            Има такива бисери, че тая тема си е направо Лайт!
                            Няма лошо!

                            Всичко що кара човек да си размърда мозъка е добро.
                            А и истината се ражда в спора.



                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #89
                              Пичове не съм тръгнал тука да си измислям разни работи нито да се правя на нещо , което не съм казвам това което ми показва километража и му вярвам защото съм го засичал с радар . Които иска да ми вярва все ми е тая общо взето . Не си мислете , че като някой от вас не ги е вдигнал и друг не може . Това е единичен случай който може и да е случаен но няма значение . Факторите за такава скорост наистина са адски много така , че колкото и да умуваме файда няма . Дайте да прекратяваме тоя спор , че ос*ахме темата зверски

                              Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение

                              Но темата не спира да ме забавлява де.
                              И мен
                              Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                              Когато подхвърляте разни формули трябва да дадете и легенда с означенията в нея.
                              Именно . Не съм физик нито даскал имам 4 по физика
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Дал си го сложно!
                              Челно, задно и прочие съпротивление е само функция на въздушното съпротивление. То е това, което ограничава скоростта, а не теглото. Теглото може да намали ускорението, но нищо друго.
                              Та....:
                              Когато скоростта се увелиява в аритметична прогресия, челното съпротивление се увеличава в геометрична.
                              С други думи, ако скоростта се увеличи два пъти, челното съпротивление ще се увеличи не два, а четри пъти. При четрикратно увеличение на скоростта, съпротивлението ще се увеличи шестнадесет пъти и така до точката, в която силата на мощността на мотора се изравнява със силата на съпротивлението и колата повече не може да вдигне.
                              Ето ви малко статистика:
                              76 коня- 165 км/ч
                              90 коня-178 км/ч
                              107 коня-195 км/ч
                              118 коня-205 км/ч
                              138 коня-215 к м/ч
                              Дал съм приблизително данните за Алфа 33 по памет.
                              Както виждате в началото, 14 коня водят до увеличение с 13 км/ч, до като накрая двадесет коня увеличават само с десет километра в час.
                              При скорости над 200, всеки километър в повече се заплаща с увеличаването на мощността с десетки, а над 250 със стотици коен.
                              Вижте болидите от Ф-1.
                              При мощности от 800-1200 коня, вдигат около 320-360 км/ч. Там разликата от 200-300 коня е разлика от само 10-20 км/ч.
                              Идваме и да една особеност, която не я взимате на сериозно, а именно попътният вятър.
                              Колкото е попътният вятър, с толкова се увеличава и скоростта.
                              С 1.4 мотор 90 коня, по леко нанадолнище и с добър попътен вятър съм вдигал 206 км/ч според солунските катаджии.
                              На "Голфстриит" след последния тунел в посока Люлин на катъра съм му превъртал километража, като нормално там вдига 210, което го считам за 200.
                              Засичал съм го по джипиеса и знам, че лъже около 5%. И десет да е, пак е над 220 км/ч. В обратната посока вдига около 170.
                              Това ще рече, че ако нанадолнището помага с 5 км/ч, то попътният вятър е дал 20 км/ч.
                              С една дума, формулата на колегата трябва да се гледа внимателно.
                              Всичко това говори, че попътният вятър е фактор , на който трябва да се обръща сериозно внимание.
                              sigpic
                              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
                                Именно . Не съм физик нито даскал имам 4 по физика
                                Коректно е да се дадат значението на сигнатурите, защото има и други формули - просто има различни подходи за достигане на една и съща цел.
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X