Известие

Collapse
No announcement yet.

Мерцедес Мл или Фолцваген Туарег

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Опит с джипове, който имам е:
    1) Рав 4 2011г 4х4
    2) Jeep Wrangler 2011г 4х4
    3) Toyota Land Cruiser 2005г

    Всичките горе споменати...съм ги карал по 4-5 месеца.
    - Ленда е грозноват...но има адската стабилност...никакви дупки не се усеща с него. Карал съм като бесен през неравен път до плаж с него...няма да се замисли...но е грозен много. Скъпа поддръжка. Удари ме един на завой в заден десен калник...а даже не разбрах докато не погледнах в огледалото!
    - Джипа е машинка за плажове, пресечени местности...неравности... адски проходим и до там...ако имам избор това лято няма да го карам в САЩ...ма нямам де!
    - Рав 4 ми достави доста удоволствие...направена добре машинка...но не е толкова здрав...скъпа поддръжка.
    За 12 месеца съм карал тези три СУВ-а по един и същи път в САЩ...черен път...къщата ми беше на плажа. Та пътят не беше прелест...и на рав-а се раздрунка някой шарнир. Другите издържаха.

    Бащата си купи Мл преди Коледа.. Мл 350 бензин...абе не ме кефи тая машина много много...нито се подмокрям...
    Бмв х5 е арно, ма да е след 2008 новия фейс...дето струва 50к лв.
    Туарег само новия ме кефи..ма на него цената е весела.

    Само Пинко има стабилен довод за зимата за проходимостта на колата...ма в Русе/ колегата е от Разград...много сняг има за има няма месец-два...и то не е чак да не може се кара...щом с ниска 156 съм изкарал 4-ри зими без проблеми...
    Attached Files
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
      На 166 за да е в добро състояние само Ауди и бентли може и стъпат на поддръжката. Брутално завишените цени са за частите на Алфите. На 15г 156-ца предницата с оригинални части е 1000лв а на 5г МЛ е 600лв. Пък и това с "истинските" джипове съм го ял, в сняг и нормален черен път СУВ-овете са много по добри, истинските джипове да си ги карат оффроудаджиите. Имал съм Нисан Патрул ГР е няма такава щайга.
      Това ако купуваш само ТРВ. А ако рециклираш носачи?
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #93
        Ml - за външен вид и престиж
        Land Cruiser - удобство, страхотно возене, минава през всякакви терени без да усещаш неудобство в купето
        Jeep Wrangler - Фън, мн проходим, може планини да катериш
        Rav 4 - Средно положение от вс горе описани..
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #94
          Тука спорите още...

          Най-добър вариант - джип за пикници, села и сняг, бърза лимузина за по Европа и у нас, една кола за всеки ден на евтино гориво и едно кабрио за лятото...

          На мен кабриото ми остана само ...
          То аз и кабрио имах, ама баща ми реши да го скъси наполовина, заблеял се и не видял че някъв тъпак спрял на средата на платното. ХУбаво че бавно карал и само колата беше щета. Много си го харесвах Голф 1 кабрио, ама на 90 000 км....
          AR 166 2,4 jtdm
          NT II 2,7 tdi
          Peugeot 206 1,1
          AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

          Comment


          • #95
            Тия голфове са страшни машини, с пряко сили 900 кила са големи фърчелешки.

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
              Тия голфове са страшни машини, с пряко сили 900 кила са големи фърчелешки.
              Единственият път, в който успях да вдигна 140 с него на едно нанадолнище, имах чувството че подскача като бълха по пътя и всеки момент ще се метнем в някое дере...
              AR 166 2,4 jtdm
              NT II 2,7 tdi
              Peugeot 206 1,1
              AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

              Comment


              • #97
                Явно съм се заблудил, защото този върху когото ми се базират наблюденията е пипан от към двигател.

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                  Тука спорите още...

                  Най-добър вариант - джип за пикници, села и сняг, бърза лимузина за по Европа и у нас, една кола за всеки ден на евтино гориво и едно кабрио за лятото...

                  На мен кабриото ми остана само ...
                  То аз и кабрио имах, ама баща ми реши да го скъси наполовина, заблеял се и не видял че някъв тъпак спрял на средата на платното. ХУбаво че бавно карал и само колата беше щета. Много си го харесвах Голф 1 кабрио, ама на 90 000 км....
                  И една спряна от движение, за когато не ти се кара!
                  Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                  AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                  Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                    А сега сериозно - който не е карал голям, тежък и комфортен СУВ на дълъг път, той не знае колко е комфортно. Отделно е сигурно, гледаш пътя отвисоко и виждаш опасностите много по-рано, отколкото ако ти се влачи гъза по асфалта.

                    Да не говорим, че конкретно ако трябва да се тръгне на път утре, ако още бях със 166, просто нямаше да тръгна - обещават дебел сняг. Докато с Волвото изобщо не гледам прогнозата.

                    В общи линии СУВ-ът е оптималният автомобил за България - 20 сантиметра клиренс, високи гуми, не се плаши от дупки, легнали полицаи (клиренса на моята 166 беше точно 8,5 см), няма значение дали вали сняг, дали има локви до коляно и дали общината пак е изненадана от снега през януари. Абе просто знаеш, че като тръгнеш, вероятността да стигнеш е много висока. За високата позиция на седене да не говорим. Или огромния багажник. Или сигурността при удар.
                    Точно тези предимства имах предвид
                    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                    Въпрос на вкус.
                    По скоро е въпрос на финансови възможноси.Иначе си купувам Х6-цата без да се замислям.
                    Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                    Е, то е най-добре да има лимузина, джип и спортна кола, ама ядец....
                    Всеки си има предпочитания - аз също бих предпочел джип, бил той и паркетен, пред лимузина.
                    А да не говорим, че конкретно пък скорости, стабилности и прочие Зико изобщо не го интересуват, защото си има мотоциклет, като иска да бърза и да си прави кефа
                    Джипа му харесва и явно отговаря на изискванията му - какво повече?!
                    Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
                    ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

                    YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

                    Comment


                    • Не е по темата, ама колата е впечатляваща... в момента разтривам един дизелов вентилатор с три турбинки. Неприлично добре върви говедото...

                      Развърта се като бинзинка, превключва на 5400 оборота, лудница някаква...









                      Volvo XC90 D5 '06
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                      Lancia Ypsilon 1.2 '00



                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                      Comment


                      • Според снимките ще илезе и проходимо......ти да видиш
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                          Поддръжката на тва Волво, дето го виждаш по-горе, е три до четири пъти по-евтина в сравнение със 166.

                          Факт.

                          А колко харчи можеш да видиш в подписа ми. Все пак е 2,2 тона празно, автомат и около 230 коня
                          Да, ама и цената на Волвото секънд хенд е 3 до 4 пъти по-висока от на 166, нали

                          По-темата: щом пича иска черен джиБ, по-добре да е Мерцедес отколкото "народен СУВ"
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • Зико, вече направи покупка...сега остава той да се похвали! Дано остане доволен и новата му красавица да излезе читава!
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • Aз надушвам,че няма жипка,а има 159
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Aз надушвам,че няма жипка,а има 159
                                не има ML350
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X