днеска бях да си взимам части от Италсервиза дето го преместиха срещу караулката на Панчарево сега е Темпо Сервиз,та там от пред точно на входа има 2 тезиса един до друг с свалени номера и днеска докато чаках ги разглеждах,по натам имаше и още един,от доста време седят там не знам защо,не е моята кола от вън като дизайн ми е меко казано като отмъщение към феновете,от вътре става предполагам е комфортна,а за това БМВ дето говорите 7ма серия преди много години се търкаляхме с едно 740L 4.4 литра беше голяма баровия на времето,на ден да се возиш в София да направиш няколко кръгчета беше 50 лева бензин,стъпва ужасно тежко на пътя усеща се тежеста на колата никво подскачане по пътя и вървеше много прилично,от зад е широко по широко от от A8 и w140,от тия 3 немски дарака Бмв е най сполучливото на интериор и визия,Аудито е гадно от волана до задните седалки от вънка голямо а вътре е тясно дори задният подлакътник е гаден,ес класата си я бива ама като седнеш да караш от пред не е много широка и пожарогасителя те бие по краката а таблото е като на 123 от 76 година само дето пише 260 на него,от зад пасат 3 комби е по широк от нея,не знам какво им стана на тия хора откачиха по лимузини и тъмни стъкла.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ланча Тезис.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от alfageorgiМа какви пазарни анализатори има в милицията!!!
Ако визираш мен, нещо си се объркал, но това по никакъв начин не променя факта, че продажбите на Ланча са в стотици пъти по-малки от на лидерите в автомобило строенето... и то какви лидери Пежо/Ситроен напримера иначе дребни пари, мека пишка и общи приказки без съмнение можеш да изкараш.
---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:36 ----------
Първоначално публикувано от RUNNING WILDще му свикнеш,е питай го за психология и за законите на МВР ако си немаш работа,като го хванеш на тясно и нема къде да бега ти отговаря с пренебрежителното-да пич прав си успокой се,сега гледам анализира пазара и потреблението на Ланчия как се котира.
Ти това на каква база го пишеш? Знаеш повече от мен, хващал си ме на тясно?? Нещо не се сещам, може и да съм забравил, но ако ти помниш дай линк да видим, или си просто клеветник и лъжец!SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщениеМи тя и Алфа продава толкова. Ама ние всички ли сме тъпи, че сме си купили такива "кошници", а не продаваните в милиони екземпляри немски "совалки"?SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщениеМи тя и Алфа продава толкова. Ама ние всички ли сме тъпи, че сме си купили такива "кошници", а не продаваните в милиони екземпляри немски "совалки"?Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщениеС теб със сигурност не сме от най-умните, щом караме селета.
Селето си е супер!
Много го обичам.....сигурно защото съм тъп.Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
Първоначално публикувано от Peak1 Покажи съобщениеАре стига вече с тия заучени фрази, които нямат нищо общо с реалността. Я питай някой собственик на Ауди А4 колко здраво и безкомпромисно му е окачването.
Това което цитираш се дължи единствено на инженерни недомислици, но един инженер никога не може да предвиди всичко, което би могло да се случи.
Истината е че немските коли нямат и никога няма да имат истинска конкуренция.
Богатите си купуват немски коли- това е истината.Last edited by lordliness; d.m.y г., 02:10.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеВсичко това са празни приказки. Пазарът си е казал думата- Тезиса е поредният боклук на Фиат!
Пайнерките се продават доста повече от ФСБ. Трябва ли да слушам тях вместо ФСБ, щото пазарът си е казал думата?Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениеСмешник.
Пайнерките се продават доста повече от ФСБ. Трябва ли да слушам тях вместо ФСБ, щото пазарът си е казал думата?
Грубият тон не те прави по-убедителен, но очевидно възпитанието ти е такова. Сравнението което правиш е абсолютно погрешно!SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеКолега, давам ти за пример една не немска марка- Пижо Ситроен, продават през 2010 близо 2 000 000 автомобила и те не са лидери, преди тях са ВАГ, а за Тойота изобщо няма да говоря. Нямам нищо против фенщината, но Ланча Тезис е тотално компрометиран автомобил! Най-високият клас на марката с най-нисък ръст на продажби и най-голямо обезценяване при автомобилите втора употреба....трябва много да мразиш човека на който би му препоръчал да си купи такава кола.
П.С.Имай предвид,че твоят Ситроен не е никакъв Ситроен,а жива Тойота-ама точно за това е най-надеждния Ситроен от всчики/сметай най-дребния кенеф в гамата да е най-надеждната кола/Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Мъри не си ме разбрал правилно, не хваля френските "чекии" просто ги давам като пример, че даже и те имат по-добра търговска стратегия от Фиат. А С2 като оставим факта, че е просто тенекиена кутия със седалки и моторче всъщност се оказа доста непретенциозен градски автомобил (като разход и поддръжка)SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Първоначално публикувано от Peak1 Покажи съобщениеАре стига вече с тия заучени фрази, които нямат нищо общо с реалността. Я питай някой собственик на Ауди А4 колко здраво и безкомпромисно му е окачването.
Марките с най-надеждни двигатели според "Уорънти дайрект":
1. Хонда (повреди 1:344)
2. Тойота (1:171)
3. Мерцедес (1:119)
4. Волво (1:111)
5. Ягуар (1:103)
6. Лексус (1:101)
7. Фиат (1:85)
8. Форд (1:80)
9. Нисан (1:76)
10. Ленд Роувър (1:72)
Марките с най-ненадеждни двигател според "Уорънти дайрект":
1. Ем Джи Роувър (1:13)
2. Ауди (1:27)
3. Мини (1:40)
4. СААБ (1:40)
5. Воксхол/Опел (1:41)
6. Пежо (1:44)
7. БМВ (1:45)
8. Рено (1:46)
9. Фолксваген (1:52)
10. Мицубиши (1:59)
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=5461751
Я виж ти, къде са се наредили всички безкомпромисни немски колоси. Да не говорим за новината от преди 4 дни, че BMW привиква над половин милион автомобила в Щатите заради 2 различни проблема.
Това, което липсва на италианците е пазарна политика. До 80те никой не е знаел какво е Ауди, днес немцита са извоювали да бъдат една от най-големите марки въпреки, че както се вижда от класацията далеч не предлагат най-високото качество. После хвърляме поглед към Алфа и Ланча - титани в автомобилната индустрия с по над 100 славни години история, създатели на повечето най-значими иновации, а виж в какво състояние са в момента. От върха в DTM/WRC до ръба на оцеляването... тъжно... ама така става като се опитваш да ги откъснеш от традициите им - губиш пазара и изобщо интереса на хората."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеАма моля те, то е достатъчно да отвориш капака на алфата си и после този на някое бмв, за да разбереш, че в твоята алфа има лего конструктор.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщениеАма моля те, то е достатъчно да отвориш капака на алфата си и после този на някое бмв, за да разбереш, че в твоята алфа има лего конструктор.sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
Comment