Известие

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 - новия Голф ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
    По принцип си прав, но се усеща една тенденциозност в постовете ти по отношение на "Фиатските Алфи".
    Аз също обичам по-старите алфи. Даже първата Алфа, която помня беше някъде преди 10-на години една лачена росо 33 1.7 16в Перманент 4. Невероятна красавица, всяка сутрин я срещах на капки от сутрешната роса.
    Всяко поколение обаче си има и своите недостатъци. 33 също не прави изключение и ти го знаеш - проблемите с ръждата особено при първата серия на 33, ненадеждните скоростните кутии при боксерите. Отделно да не говорим, че е имало цели модели недоразумения като Арна например.
    Крайностите никога не са хубаво нещо. Надявам се да ме разбереш правилно. Поздрави!
    Остави я 33-ката настрана, не е критерии тя. Вече е на 30 гондини модел. Ще видим как ще се говори за 145, когато стане модел на 30 години, отделно, че и тях също ги гони ръждата. А Фиатите от времето на 33 не гният никак по-малко, спомни си за Ритмо. Въобще колите от 80-те гният, без значение, дали са Алфа, дали са италиански, френски, немски или японски.
    Аз говоря като цяло за Алфа, всички останали модели, включително рядката Алфа 6 - и в нея се седи ниско. В общи линии говорехме за позицията на седене
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #32
      В 166 стоя високо, при максимално пусната седалка , отделно когато наглася волана да ми е удобен не виждам част от приборите на таблото. Не знам дали други имат такъв проблем.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #33
        И на мен ми е висока седалката, така и не можах да си намеря удобна позиция в тая Алфа... Иначе във Фиата съм като в бус.

        Comment


        • #34
          Най-мразИМ е такива теми.

          Кво Ви е криво аудито?
          Ауди си е лидер отвсякъде и за мен е достойна за уважение марка!!!!!!!!
          Ако Ви издуха порше с бесен селЬо вътре, ще се "подмокрите" от кеф, а когато е по евтина кола задължително се лепва определението селска марка.
          За пореден път ще го кажа, научете се да уважавате успелите!
          Ауди и Бмв са успели марки, доказани марки, бързи, красиви и здрави автомобили.
          И най-важното, ТЪРСЕНИ автомобили, продавани автомобили.
          Успехът им не е случаен, нито пък е плод само на реклама или на ретро слава, като АР.
          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
          К.М.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
            И на мен ми е висока седалката, така и не можах да си намеря удобна позиция в тая Алфа... Иначе във Фиата съм като в бус.
            На мен пък ми е удобно в Алфата. В на бащата маздата 323 все едно съм седнал на земята, толкова е ниско седалката. В Алфата съм я дръпнал макс назад и волана макс нагоре и си ми е много добре. Може би щот съм близо 2 м.....
            (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

            Comment


            • #36
              Хих... успели автомобили...

              Ауди А3 от първите, които са по 3 - 4 хил лева хич не са от най-успелите. Ами са дърти грозни кошници... МОже би трябваше да уточня, че имам предвид предимно дърти кошници с 19 годишни пикльовци ... Просто тенденция има някаква пичлеметата да се местят от Голф 2 на А3, вгледайте се по улиците и ще видите..
              AR 166 2,4 jtdm
              NT II 2,7 tdi
              Peugeot 206 1,1
              AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                Хих... успели автомобили...

                Ауди А3 от първите, които са по 3 - 4 хил лева хич не са от най-успелите. Ами са дърти грозни кошници... МОже би трябваше да уточня, че имам предвид предимно дърти кошници с 19 годишни пикльовци ... Просто тенденция има някаква пичлеметата да се местят от Голф 2 на А3, вгледайте се по улиците и ще видите..
                Аз съм 19 годишен пикльо с Алфа 166...
                Не е важно каква кола караш, а как я караш и дали си културен и толерантен на пътя. Марката на автомобила има малко общо с манталитета на собственика.

                Comment


                • #38
                  Абе то олигофренията по пътищата е тотална. Днес попаднах на бесен рацер с Рено Меган Сценик. Какво рацерско има в тая кола не знам, ма тоя юнак щеше да се обърне само и само да ми покаже, че е бърз. Въобще не ми стана ясно за къде толкова бързаше, при положение, че в след 100 метра след завоя на който щеше да се обърне, зави вдясно. Миналата година пък друг образ, пак с Рено, в зора да ме изпревари не успя да вземе завоя преди моста на Бакърена Фабрика и се резна в мантинелите.

                  Та и сред тия с Рената не е добре положението.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                    Аз съм 19 годишен пикльо с Алфа 166...
                    Не е важно каква кола караш, а как я караш и дали си културен и толерантен на пътя. Марката на автомобила има малко общо с манталитета на собственика.
                    И е така и не е... Абсолютно съм уверен, че марката на автомобила има много общо с манталитета на собственика.
                    И да - не всеки 19 годишен пикльо е рацер и невъзпитан, определено има съвестни, съзнателни и възпитани пикльовци, като сина ми например.. Ама няма да го огрее него скоро кола над 100 коня... защото желанието за криво разбрано самоизтъкване в тия години е малко повече отколкото мозъкът им може качествено да контролира...
                    AR 166 2,4 jtdm
                    NT II 2,7 tdi
                    Peugeot 206 1,1
                    AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                    Comment


                    • #40
                      Аз пък се пазя най- много от тези с опелите
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #41
                        като чета темата днес се замислих че един пичага с Citroen забележете C1 ! така я караше все едно е някакъв 3-4 литров змей
                        155 1.8 8v SUPER MY95

                        Comment


                        • #42
                          Аз се кефя на всякакви рацери по светофари...спират, гледат те лошо...и дават газ на свободна Пълнят ми душата.
                          На тоя свят си мислят е единственото важно да те сложат на чертата. Често ми се случва такива да са или с бмв или нещо японски.
                          Досега ауди а3 не съм виждал да се раздава много..не че няма де. Иначе са арни новите sportsback....за една бройка преди 5 години не си купих тея новите след 2004г.
                          Тези от 97-00г. са били арни за времето си...но имам авер с такова...леле на времето и аз съм го харесвал като дизайн...гледам го сега...ужас е вътре това...в класа на 147 е...но 147 е мн повече кола...като интериор/ ектериор/ екстри.
                          Най-много рацери според мен са с бмв...всеки 2 е такъв.
                          Според мен най-опасни са тези с малолитражките...50-60 кс...карат като луди...газта до край...и мислят, че са хакинен.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #43
                            Ха, един такъв преди година-две го прекарах много кофти, всъщност той сам се прекара ма да е гледал.С хонда беше, и ме издуха на един светофар.Всъщност аз изобщо не му обръщах внимание, ама точно така си даваше газ и като светна зелено завъртя гуми и изчезна напред.На следващия светофар го настигнах,но застанах в дясната лента за десен завой.Семафора беше секционен.Той бръмчи и аз бръмча и като ми светна стрелката тръгнах да завивам.Тръгна и оня ама за направо беше червено и добре че нямаше кола да минава напреко.Не се усети пича че има само една лента за направо.Наби кучки по средата на кръстовището и го гледам в огледалото как жестикулира...
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #44
                              Ах,ах...вчера бях на такава "вълна"
                              Не знам кой беше пуснал всички бастуни накуп из града.
                              Обожавам wanna be рейсърите(независимо какви коли карат,обикновено 15+ годишни ...)Селяндури ,които си мечтаят да бъде мутри,жестоки са !Как дават газ и карат майсторки между колите,ах...
                              Умирам за квартални "пички" с пластмасови очила от "зръчно",на който обемът и Фафлите по косата са повече от мозъка.Всъщност, същества с очила като бръмбар съм виждала и от двата пола
                              Шофьорите на баничарки са в отделна графа,но коя съм аз ,за да се пречкам по пътя на космическите кораби....
                              О,сетих се за лелите в менопауза,това ако има лесно няма да ти даде възможност изобщо да шофираш...Освиркват всеки,който ти направи път
                              "Охлювите", гледащи само направо и каращи с 20км под ограничението само ги "маркирам",понеже не са агресивни .Тези "пешеходци",често са възрастни хора,но преди десетина дни,един дядо (към 70 вероятно),за 4 кръстовища ме засече 3 пътиКараше на цялата газ ,сигурно някой му е объркал 'апчетата за кръвно с нещо друго...
                              Та,така.Забавно е да се шофира в село Варнево
                              “And what is good, Phaedrus, And what is not good— Need we ask anyone to tell us these things...?”
                              ― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle

                              Comment


                              • #45
                                Като стана дума за охлюви, дайте ми една шибана причина да караш 20-30км под ограничението в града... На главната в Пазарджик най-редовно се намира някой ентусиаст, който да направи тапа на цялото движение, да спре на зелено, да тръгне като са минали 5-6 секунди от зеленото, или да забие спирачките по средата на пътя без видима причина... Такива направо ми бъркат здравето, карам на втора и оборотите падат под 2000...

                                Comment

                                Working...
                                X