Известие

Collapse
No announcement yet.

AlfaRomeo на път да стане Audi

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
    Кой ненормален ще даде 88к лв за бмв кабрио с две седалки, дори не е ново...както се пее в една песен...Луди хора...много луди хора.

    С 4 седалки е Рус, и за разлика от Спайдъра при затворен таван няма никаква разлика от нормален автомобил, може да се ползва целогодишно, a е само 420 hp.

    Спайдера лично на мен много ми допада, но не е толкова функционален, а и ми идва малко дамски, таргет-групата на Алфа е друга.
    Attached Files
    Last edited by Доко; d.m.y г., 15:13.

    Comment


    • Само аз ли си давам сметка, че топ-изпълнението на Alfa Romeo за последните 15 години е 147/156 GTA и то е много далече още от тогавашните си преки конкуренти (M3, RS4, C63)? Да не говорим, че концепцията на двигателя още по онова време си е стара.

      А в момента се сравнява Brera JTS с М3? WTF?
      www.facebook.com/workshox

      Comment


      • Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
        Само аз ли си давам сметка, че топ-изпълнението на Alfa Romeo за последните 15 години е 147/156 GTA и то е много далече още от тогавашните си преки конкуренти (M3, RS4, C63)? Да не говорим, че концепцията на двигателя още по онова време си е стара.

        А в момента се сравнява Brera JTS с М3? WTF?
        Шокси, то е ясно, че при немците нещата стоят брутално и Алфа в този сегмент не може да предложи конкурент, всичко опира до цена-качество. В този аспект Алфа предлага най-много, или перефразирано: за цената си Алфа е най-хубава и предлага повече, защото е вярно, че на цената на един спайдер може само да обслужиш едно RS4. Мисля, че на всеки му е ясно как стоят нещата, ето примерно Русия си купи топ модела на Алфа на цената на А4 2.5 tdi ot 2004, аз също ще предпочета Алфата, ако бюджета не ми позволява 40000+лв за аналогово Ауди или БМВ.
        Last edited by Доко; d.m.y г., 15:30.

        Comment


        • Почти абсолютно съгласен, ама не може за тва, че нема пари за S4/RS4 или просто нещо по-мощно немско да се плюе абсолютно всичко и да се издига Алфа на пиадестал.

          Защо съм почти съгласен? Давам пример с GT-то. Примерно купуваш си GT 2005-6-7, защото нямаш пари да си купиш BMW E92 тия години. В това няма нищо лошо, не всеки се е родил милионер. Ама като си купиш Alfa ще се примириш с дреболии като паразитни шумове, по-кофти интериор, по-слаб мотор, по-кекаво окачване и всичко точно. Ама да застанеш да обясняваш, че Алфата е над всичко и шибаното BMW е шибано, просто щото е BMW и е немско е някак смешно.

          Сега примерно една 159ti е в пъти по-красива от 530ка дизел 2006. Вски би предпочел Алфата (стига да не е фен на BMW), но в единия случай говорим за топ изпълнение на Alfa и съвсем обикновена 5-та серия, която между другото има и повече екстри и повече място. Обаче ако заговорим за топ изпълнението на Алфа и на БМВ.
          Last edited by ShoxXx; d.m.y г., 15:35.
          www.facebook.com/workshox

          Comment


          • Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
            Почти абсолютно съгласен, ама не може за тва, че нема пари за S4/RS4 или просто нещо по-мощно немско да се плюе абсолютно всичко и да се издига Алфа на пиадестал.

            Защо съм почти съгласен? Давам пример с GT-то. Примерно купуваш си GT 2005-6-7, защото нямаш пари да си купиш BMW E92 тия години. В това няма нищо лошо, не всеки се е родил милионер. Ама като си купиш Alfa ще се примириш с дреболии като паразитни шумове, по-кофти интериор, по-слаб мотор, по-кекаво окачване и всичко точно. Ама да застанеш да обясняваш, че Алфата е над всичко и шибаното BMW е шибано, просто щото е BMW и е немско е някак смешно.
            Ами така е, но багерчето го каза най-точно, тук всички сме гости на Алфа Ромео, и като такива трябва да се държим почтително към домакина. Мен лично ме провокира това изказване в стил "Волен Сидеров": "Абе може и да е гола като пушка , но до която и да е немска талига да спре резултата все ще е един и същ-талигата си е талига , без значение колко пари струва и тоя дето я кара кого е хванал за шлифера."
            Last edited by Доко; d.m.y г., 15:42.

            Comment


            • То и италианските мотори сигурно са били номер едно, ама сега най-известната марка като е собственост на VAG сигурно вече са на дъното!

              Между другото миналата седмица излезе една статистика за продадените нови автомобили от началото на годината. AR в България има един продаден автомобил!
              www.facebook.com/workshox

              Comment


              • Аз лично нямам нищо против Ауди да купят Алфа и да набутат в новата Gloria ето този мотор 5.0 TFSI V10 (580Hp), и след време като станат по 10 х. лв да си купя една.
                Attached Files
                Last edited by Доко; d.m.y г., 16:03.

                Comment


                • Просто сравнявате круши с ябълки - общото е, че растат на дърво.
                  Най-хубавите АлфаРомео са около средата на немската моделна гама, т.е. колкото и да се напъваме, няма как да имаме по-добри коли за момента.
                  Просто марката с абсолютно нищо не превъзхожда конкуренцията, освен, понякога, може би, евентуално с дизайн, което пък е безкрайно субективен фактор
                  sigpic

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                    Просто сравнявате круши с ябълки - общото е, че растат на дърво.
                    Най-хубавите АлфаРомео са около средата на немската моделна гама, т.е. колкото и да се напъваме, няма как да имаме по-добри коли за момента.
                    Просто марката с абсолютно нищо не превъзхожда конкуренцията, освен, понякога, може би, евентуално с дизайн, което пък е безкрайно субективен фактор
                    Точно така, толкова могат - толкова правят. След време ако успеят да оцелят, може и да започнат да праеят конкурентни коли, но това пак ме съмнява, защото ако сложат 500 коня в Алфа кой ще си купи Мазерати?
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                    Comment


                    • Роска не си прав, по тази логика защо да си купуват някои модели Порше, като всяко М, RS, AMG са по бързи, дори Фокус и Голф имат по мощни версии. Мазерати е лайфстайл, икона, няма да видиш версия с 1.9JTD.
                      Last edited by Доко; d.m.y г., 18:12.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                        Роска не си прав, по тази логика защо да си купуват някои модели Порше, като всяко М, RS, AMG са по бързи, дори Фокус и Голф имат по мощни версии. Мазерати е лайфстайл, икона, няма да видиш версия с 1.9JTD.
                        И ти си прав, ама Порше струва 12 милиарда, просто имат престиж - и колело да продават /а те правят и колелета/ и него ще го продадат за 50000 евро. На Алфа ако и сложиш 500 коня пак никой няма да я купи, те италинаците са си направили сметката. 8С се скъса от продажби сигурно .
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                          8С се скъса от продажби сигурно .
                          ами да и то особенно добре в америка
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                            И ти си прав, ама Порше струва 12 милиарда, просто имат престиж - и колело да продават /а те правят и колелета/ и него ще го продадат за 50000 евро. На Алфа ако и сложиш 500 коня пак никой няма да я купи, те италинаците са си направили сметката. 8С се скъса от продажби сигурно .
                            Именно де, аз за това казах, че ще си купя Глория като стане под 10000 лв, и то при положение, че е с 10 цилиндров RS 580 коньов мотор. То в момента всеки един от мотоциклетите по-отделно които съм сменил са двойно, даже тройно по-скъпи от Алфата която имам, сумарно с ремонтите по нея.
                            Last edited by Доко; d.m.y г., 18:42.

                            Comment


                            • Проблемът при италианците преди беше,че имат твърде малко варианти на моторизация и оборудване. Т.е. няма голи като пушка, но няма и топ изпълнения. При немците, особено при БМВ, е друго - ако искаш само емблема, плащаш едни пари за емблема плюс мотор и оборудване като за ФВ Поло. Ако искаш истински висок клас кола - плащаш още толкова пари. Въпрос на политика. Коя е по-успешна - мисля, че пазарът го показа и няма какво да го коментираме.
                              Отделна тема е, че както е смешно да сравняваш несрваними нива на Алфа и немските марки, така е смешно да твърдиш, че едно БМВ с ръчки на прозорците, седалки като на Москвич и тдс двигател е по-добро от една 166 дистинктив например.
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                                Ами така е, но багерчето го каза най-точно, тук всички сме гости на Алфа Ромео, и като такива трябва да се държим почтително към домакина. Мен лично ме провокира това изказване в стил "Волен Сидеров": "Абе може и да е гола като пушка , но до която и да е немска талига да спре резултата все ще е един и същ-талигата си е талига , без значение колко пари струва и тоя дето я кара кого е хванал за шлифера."
                                О Доше ти си бил много докачлив бе!!!Пък и не мога да разбера защо аз ако съм стил Волен Сидеров ти реагираш като хер Флик и скачаш като ужилен , когато някой е на различно мнение от твоето.Да не си на комисионна при немците и пропагандата им в стил Гьобелс /една лъжа казана сто пъти става истина/, че само те правят истински коли съвсем да ти е промила мисленето.Както вече ти казах , като толкова те кефят купи си немско и се вози до завиване на свят.Всеки втори мангал и идиот с пари в България кара немско , защото и те като теб са изключително компетентни и много разбират от мощни мотори , окачвания , Х-драйвове , мултитроници и т.н. За тия дето не разбират и са технически малограмотни /като мен/ остават коли като алфата.Може да не е най , ама е от сърце , различна и кола след която се обръщат , като след красива жена, а това за някои хора е по-важно от това кого си мислиш , че си хванал за шлифера возейки се в "инженерно перфектната си безаналогова немска кола ".
                                Last edited by alfageorgi; d.m.y г., 20:55.
                                Alfa Romeo Giulietta 170hp

                                Comment

                                Working...
                                X