Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    16в ТС е възможно най-трошливия мотор слаган някога на АР.
    +1 с уточнението 16V TS от първите.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от dariog Покажи съобщение
      подкрепям колегата пламен петков вярно е 2.0 тс са здрави мотори аз моя го пържа до 7000 и няма проблеми смяна на масло навреме и ремъци и газ до ламарината
      И аз подкрепям. Друг е въпросът, че при мен почва да тъпче след 6 к об и това се явява като естествен предпазител Става въпрос за 2.0ТС '97.
      '05 166 V6
      '98 156 2.0 TS ex ...

      Comment


      • #18
        След 6000 оборота тъпче, ако не е в ред.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #19
          Ама и не ражда
          '05 166 V6
          '98 156 2.0 TS ex ...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
            2.0 ТС е един от здравите двигатели ! Никакъв проблем при високи обороти /тогава всъщност се усеща за какво е бил замислен този двигател / .Това е един от хилядите митове за Алфа Ромео !Ако има добра поддръжка издържа много / за всеки двигател е така /
            Това извън форума го запази в тайна.
            Нека си остане между нас,да си затвориме очите,да си представим... и да си кажем:
            Това не сме го прочели.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              След 6000 оборота тъпче, ако не е в ред.
              На какво може да се дължи това тъпчене ?
              156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

              Comment


              • #22
                И още един въпрос - на какво се дължи това чупене?
                Кое точно не е както трябва - смазване, слаби чаркове, софтуер? Кое точно е недомисленото на този мотор? Преди време се говореше, че сместа обеднявала много във високите обороти и вследствие на това ставали детонации и съответно моторът ражда. И съответно се оправяло с подходящия ремап?
                '05 166 V6
                '98 156 2.0 TS ex ...

                Comment


                • #23
                  Веднъж я изпържих до 8000 оборота и таблото светна като коледна елха, ама на двигателя му няма нищо

                  Comment


                  • #24
                    ако е с 10w60 масло истинско и се спазва загряване и охлаждане няма да има проблеми си мисля
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                      И още един въпрос - на какво се дължи това чупене?
                      Кое точно не е както трябва - смазване, слаби чаркове, софтуер? Кое точно е недомисленото на този мотор? Преди време се говореше, че сместа обеднявала много във високите обороти и вследствие на това ставали детонации и съответно моторът ражда. И съответно се оправяло с подходящия ремап?
                      Калпав мотор в комбинация с болни претенции. Като си знаеш, че си артрит няма да отидеш с хлапетата да бягаш на 100м...
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #26
                        Която и кола да я пържиш на 7000 оборота в минута продължително време ще роди. Маслената помпа не е разчетена да работи на такива обороти. Това е една от причините за родилните функции на нашите Белисими .
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • #27
                          Да...за съжаление не можах да получа адекватен отговор на въпроса си...с извиение и уважение към Вас, но отговорите бяха дадени, все едно ми отговарят в кварталната кръчма. Неаргументирано и без факти.
                          Въпроса ми е каква е причината тези мотори да се чупят?! Кое в мотора се чупи? Кога се чупи? Защо се чупи? Кое е некачествено? Материал, изработка, математически грешно ли е сметнато? Извинявам се, че ме интересуват такива детайлни неща, но не виждам къде другаде мога да получа отговор, освен тук. Не съм някакъв тъп карач, който пържи колата си до "лютеницата". Напротив. Сменям си маслото на 10 000 км. Ангренажния комплект беше на 52 000 - смених го. Предавките ги сменям на 2 000 оборота. Е...на магистралата като изляза карам най-често на 3 500 - 4 000 оборота, но понякога и вдигам 160-180 км/ч. Ей така, за 2,3 минутки Та въпросите са ми целенасочени, обясних ги по-горе. Интересува ме какво се случва с мотора и като знам всичко това, да си правя сметка как да карам.Никак не съм на мнение, че тези двигатели са лоши, но моето мнение не важи пред мнението на специалисти, така че...Моля! Ще се радвам на адекватни отговори! Благодаря!
                          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                          ВАЗ 21079 1990 г.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                            Да...за съжаление не можах да получа адекватен отговор на въпроса си...с извиение и уважение към Вас, но отговорите бяха дадени, все едно ми отговарят в кварталната кръчма. Неаргументирано и без факти.
                            Въпроса ми е каква е причината тези мотори да се чупят?! Кое в мотора се чупи? Кога се чупи? Защо се чупи? Кое е некачествено? Материал, изработка, математически грешно ли е сметнато? Извинявам се, че ме интересуват такива детайлни неща, но не виждам къде другаде мога да получа отговор, освен тук. Не съм някакъв тъп карач, който пържи колата си до "лютеницата". Напротив. Сменям си маслото на 10 000 км. Ангренажния комплект беше на 52 000 - смених го. Предавките ги сменям на 2 000 оборота. Е...на магистралата като изляза карам най-често на 3 500 - 4 000 оборота, но понякога и вдигам 160-180 км/ч. Ей така, за 2,3 минутки Та въпросите са ми целенасочени, обясних ги по-горе. Интересува ме какво се случва с мотора и като знам всичко това, да си правя сметка как да карам.Никак не съм на мнение, че тези двигатели са лоши, но моето мнение не важи пред мнението на специалисти, така че...Моля! Ще се радвам на адекватни отговори! Благодаря!
                            Отговорите са много адекватни, макар да не ти харесват и са само от практиката Ако има дефект в двг той ще е в определен възел, а проблемите с ТС са с колянов вал, бутала, сегменти и разпределителни валове - моето мнение е, че има проблем с мазането при агресивно каране и най-вече каране с големи скорости на магистрала. И по-точно рязко падане на налягането на маслото в следствие на много фактори. Карането на този мотор с 10W40 за мен е грешка. Първите години може и да е минавал номера, но на 15 годишен туинспарк е просто въпрос на време да му видиш карантиите. И тази грешка е осъзната затова и по-новите ги дават с 10W60 по каталог.
                            Last edited by code; d.m.y г., 16:33.
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #29
                              На моята вече 15 000 км. й давам газ като замаян и нямам проблеми . Щом ремъци ролки и т.н. са нови и маслото си го наглеждаш не мисля , че има от какво да се тревожиш
                              sigpic
                              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                              Comment


                              • #30
                                Рецепта?!
                                Итересува ме какви са начините за изчистване на маслените магистрали и за подобряване работата на маслената помпа?! И изобщо има ли начин да се провери дали мазилната уредба е изправна?!?!
                                И второ какво масло бе гарантирало стабилността на 250 000 км. Аз карам сега със Селения 20К. Незнам дали това масло би гарантирало един добре омазан двигател...
                                Last edited by milev86; d.m.y г., 16:37.
                                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                                ВАЗ 21079 1990 г.

                                Comment

                                Working...
                                X