Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Tи госин Алфисте,имаш ли представа с тези пари дето са набити в на Мирон Кувето,ако се налеят в едно Бусо какво ще се случи ????? Питам те реално,не искам да преиначаваш нещата,отговори честно.Стига сте хвалили чуждите коли,хвалете си вашите,ако има с какво,запчоваш да приличаш на една друга особа

    П.С.Никога недейте да забравяте коя кола с предно предаване беше най-бърза на писта до преди 3-4 години
    Чекай са отправяш ми предизвикателство, или ми хвърляш ръкавица Давай най-бързата си кола да я видиме. Една предавка я прескачам за теб, да има интрига.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
      Момиче-нце, ако нямате резервна кола, по една карта за автобуса ще свърши работа.
      Сега като се присетя, от тук пишештите вероятно почти всеки има алтернативно/резервно превозно средство.
      Имам, два фиата.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Tи госин Алфисте,имаш ли представа с тези пари дето са набити в на Мирон Кувето,ако се налеят в едно Бусо какво ще се случи ????? Питам те реално,не искам да преиначаваш нещата,отговори честно.Стига сте хвалили чуждите коли,хвалете си вашите,ако има с какво,запчоваш да приличаш на една друга особа

        П.С.Никога недейте да забравяте коя кола с предно предаване беше най-бърза на писта до преди 3-4 години
        Е ти изкара, че тунинга е 100000лв, а да не говориме, че тогава бях с мега тунинга чип и аспо генерация и съживен мотор. В момента скъпото са и валовете - 1400лв струват (ти знаеш де) и е 45кс отгоре, сещам се само за едно Арезе тука и то модификато (256коньово) дето върви и може да ме бие и то след 400м!
        БМВ имат 20ка - един от най-мудните матори, ма 25 и 28 имат потенциал, а с леки (евтини) доработки правят неща, непосилни за Арезетата, визирам 2.5 и 3.0, за по-голямото си има друг кошмар знаеш. Факт.
        Та да обобщим, ТС е претенциозен мотор, който трябва да поддържаш качествено и няма да има проблем дори на заварка, 2.5 и 3.0 са доста по-здрави, но и не особено живи за показателите си. Ако някой твърди обратното, другия месец има Кондофрей, ние живот и здраве сме там.
        sigpicex
        147Q2
        300bhp/606nm
        Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

        Comment


        • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
          Младежо Милев, не ми казвай, моля, какво да правя и къде да ходя! Не ме познаваш явно колко съм болен на тема Алфа Ромео и Туин Спарк. Сарказма ми явно не е бил достатъчно красноречив.

          А това, че 99% от туинспарковете във форума са пълни кенефи, с извинение, не означава че двигателя като концепция е лош.
          Именно. Знам, че и ти и Доко сте ОК към марката и ме хвана яд, че не сте ми разбрали смисъла на темата...а именно - да се опитаме да докажем, чрез факти, че 16v 2.0 или който и да е ТС не е боклук, а напротив...при правилна експлоатация - доста добър двигател.
          Аз сменям масло на 8К, обслужвам го на 45К и при глешки на диагностиката сменям. Не минавам 5К оборота и някакси ме кефи като се кача в нея...ката я карам...дори и само, като я гледам...и ме е яд, когато плюем собствените си коли.
          Незнам, специално 156-цата как е правена, обаче наистина е кола, след която се обръщаш, която гледаш с интерес (макар и да имаш такава) и която, като караш, изпитваш уникално удоволствие (ако е изправна). Незнам, има някаква магия в тази кола!!!
          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

          ВАЗ 21079 1990 г.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Tи госин Алфисте,имаш ли представа с тези пари дето са набити в на Мирон Кувето,ако се налеят в едно Бусо какво ще се случи ????? Питам те реално,не искам да преиначаваш нещата,отговори честно.Стига сте хвалили чуждите коли,хвалете си вашите,ако има с какво,запчоваш да приличаш на една друга особа

            П.С.Никога недейте да забравяте коя кола с предно предаване беше най-бърза на писта до преди 3-4 години
            Аз лично не се сещам за Арезе,пък било то и 3.2,което да се опъне на Мирослав подобаващо Ако имаш идеи,да ги чуем. И,може ли едно списъче с подобрения и цени по Арезе-то, за да стигне парите на тунинга на Миро и би ли станал 300 коня,при положение,че Миро е вдигнал около 50к.с.. Валовете за Арезе не струват, колкото тези за Туин Спарк
            А,иначе,какво да си хвалим колите,като са в други категории,разбирай нагооооорееее

            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Чекай са отправяш ми предизвикателство, или ми хвърляш ръкавица Давай най-бързата си кола да я видиме. Една предавка я прескачам за теб, да има интрига.
            Как беше тоя лаф: "Включвам 3-та и хвърлям скоростния лост през прозореца"

            Първоначално публикувано от миро Покажи съобщение
            Та да обобщим, ТС е претенциозен мотор, който трябва да поддържаш качествено и няма да има проблем дори на заварка...
            Самата тя, истината...кратко и ясно.
            Mercedes ML 63 AMG 07'
            159 TI 2.4JTDm SW 09'
            156 2.0 20V Turbo
            VW Phaeton 3.0 TDI 09'
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Чекай са отправяш ми предизвикателство, или ми хвърляш ръкавица Давай най-бързата си кола да я видиме. Една предавка я прескачам за теб, да има интрига.
              Не отговори на никой въпрос,аз не се хваля с чужди коли,щот нямам моя вървяща.Не хвърлям ръкавици на никой,та аз карам семейно комби 1550 кг за бога.Ти едно време ревеше кат вдовица за юй от твоя ТС,та не ми го хвали молят са,да си му ял 3-4 г. лайната,ма ти едва ли изкара толкова.

              ---------- Post added at 07:15 ---------- Previous post was at 07:14 ----------

              Първоначално публикувано от миро Покажи съобщение
              Е ти изкара, че тунинга е 100000лв, а да не говориме, че тогава бях с мега тунинга чип и аспо генерация и съживен мотор. В момента скъпото са и валовете - 1400лв струват (ти знаеш де) и е 45кс отгоре, сещам се само за едно Арезе тука и то модификато (256коньово) дето върви и може да ме бие и то след 400м!
              БМВ имат 20ка - един от най-мудните матори, ма 25 и 28 имат потенциал, а с леки (евтини) доработки правят неща, непосилни за Арезетата, визирам 2.5 и 3.0, за по-голямото си има друг кошмар знаеш. Факт.
              Та да обобщим, ТС е претенциозен мотор, който трябва да поддържаш качествено и няма да има проблем дори на заварка, 2.5 и 3.0 са доста по-здрави, но и не особено живи за показателите си. Ако някой твърди обратното, другия месец има Кондофрей, ние живот и здраве сме там.
              Освен валовете,колко мотора смени ака ремонтира ??????

              ---------- Post added at 07:16 ---------- Previous post was at 07:15 ----------

              Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
              Аз лично не се сещам за Арезе,пък било то и 3.2,което да се опъне на Мирослав подобаващо Ако имаш идеи,да ги чуем. И,може ли едно списъче с подобрения и цени по Арезе-то, за да стигне парите на тунинга на Миро и би ли станал 300 коня,при положение,че Миро е вдигнал около 50к.с.. Валовете за Арезе не струват, колкото тези за Туин Спарк
              А,иначе,какво да си хвалим колите,като са в други категории,разбирай нагооооорееее



              Как беше тоя лаф: "Включвам 3-та и хвърлям скоростния лост през прозореца"



              Самата тя, истината...кратко и ясно.
              Ето и ти говориш за чуждите коли,та нали и ти имаше 2 родилки бе брат,ама се отказа. Извинявай за категорията не знаех,на извънземните италианки дет няма по бързи от тях или сигурно е такава дет можете да карате само на право,че аз в друга не съм ви виждал.


              П.С.Говорете за ТС като цяло,а не да хвалите един определен,който е ремонтират 3 пъти.
              Last edited by Mury; d.m.y г., 07:21.
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Извинявай за категорията не знаех,на извънземните италианки дет няма по бързи от тях или сигурно е такава дет можете да карате само на право,че аз в друга не съм ви виждал.


                П.С.Говорете за ТС като цяло,а не да хвалите един определен,който е ремонтират 3 пъти.
                Пак почваш да извърташ нещата Антоне. Са по завоите ли ще ги мерим кой мотор е по бърз или направо Вади хипер лупер, мега бързото арезе което си избереш, намериш, купиш, да кара с ТС и спора ще се реши не на клавиатурата, а на пътя.

                В никакъв случай, не искам обаче не искам да обидя феновете на V6, ама Мурджев се превъзбужда, тунингова, сметки прави и накрая ще почне да вика, "да ма на Калояново 2009та знаеш ли....."

                Другия аспект е за незапознатите с супер "тунинговата" кола на Миро е, че QV то яде бой от всяка кадърно направена Е36 328ца, тоест както казва един виден рацер, "абе Алфаджиите тва ли ви е най бързата атмосверна Алфа бе" и почва да се превива от смях. Примера е да си направят сметка четящите колко па е извънземно QV то.

                И в заключение пак да кажа карайте си Алфетата и им се кефете, за спорт не стават ма поне са красиви.

                П.С. Винага има изключения като Нено, Бобо и Феро, но това са изключения, които потвърждават правилото
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                  Според тва дето си постнал и двете взимат 400 метра за еднакво време 16,3
                  Факт, но понеже аз вече съм човек на възраст, със семейство и малко дете, тези дисциплини като 0-100км/ч., 402м. и прочие вече са ми как да кажа, "леко" безинтересни.
                  Това, което ме интересува е, когато се движа с 90-100км/ч. по пътя или пък със 130-140км/ч. по магистралата, когато ми се наложи, да мога да имам някаква горе-долу адекватна динамика и ускорение.
                  И именно в този ред на мисли, смятам че 6-таците да далеч по-удачни от всеки един ТS.
                  Това е.

                  Точно затова и следващата кола, която възнамерявам да имаме е 166, като съм се спрял на 3 от вариантите й - 2.0 турбо, 3.0 или 3.2.
                  Каквото намеря в добро състояние, но не бързам. Искам да попадна на читава Alfa, колкото и да е трудно.
                  Last edited by Fear; d.m.y г., 08:52.
                  Alfa Romeo 166 3.0 V6
                  Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                  Comment


                  • От прочетеното тука излезе,че дори да ми дръпне с една кола на 400м(в което се съмнявам) стоково КУ-Ве,то пак ще съм напраед с един два ремонта на мотора- това в кръгът на майтапа ся да не се засегне някой.
                    Не знам ся що всички скочиха така да хвалят ТС докато преди са се оплаквали от него . Не знам защо ви е критерии че една кола набира малко по-бързо за 400м и вече е По-добрата кола,ами мисля че сте в грешка и то голяма. Според мен трябва да се гледа цялостното представяне на мотора,динамика,удоволствието което предоставя от карана ,дори и спокойно каране,гъвкавост и тн и тн и най вече надежност . Сега ако някой скочи и ми каве че ТС е много по добре за всякакво каране от V6 то или нее карал шестак или говори за разкази на познати а не за собствени.
                    В крайна сметка мнението ми си е същото и ще продължавам да наблюдавам кой кво праел по Т.С (след като родил или почти родил) . докато си карам шестака и то без страх да му подам всичката газ.
                    Предлагам да спрем да дъвче по тая тема,че от Мит стана на Митология за Италианските коли като цяло аре ся
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      От прочетеното тука излезе,че дори да ми дръпне с една кола на 400м(в което се съмнявам) стоково КУ-Ве,то пак ще съм напраед с един два ремонта на мотора- това в кръгът на майтапа ся да не се засегне някой.
                      Не знам ся що всички скочиха така да хвалят ТС докато преди са се оплаквали от него . Не знам защо ви е критерии че една кола набира малко по-бързо за 400м и вече е По-добрата кола,ами мисля че сте в грешка и то голяма. Според мен трябва да се гледа цялостното представяне на мотора,динамика,удоволствието което предоставя от карана ,дори и спокойно каране,гъвкавост и тн и тн и най вече надежност . Сега ако някой скочи и ми каве че ТС е много по добре за всякакво каране от V6 то или нее карал шестак или говори за разкази на познати а не за собствени.
                      В крайна сметка мнението ми си е същото и ще продължавам да наблюдавам кой кво праел по Т.С (след като родил или почти родил) . докато си карам шестака и то без страх да му подам всичката газ.
                      Предлагам да спрем да дъвче по тая тема,че от Мит стана на Митология за Италианските коли като цяло аре ся
                      На същото мнение съм, ако не се разбира от предния ми пост.
                      Alfa Romeo 166 3.0 V6
                      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        Пак почваш да извърташ нещата Антоне. Са по завоите ли ще ги мерим кой мотор е по бърз или направо Вади хипер лупер, мега бързото арезе което си избереш, намериш, купиш, да кара с ТС и спора ще се реши не на клавиатурата, а на пътя.

                        В никакъв случай, не искам обаче не искам да обидя феновете на V6, ама Мурджев се превъзбужда, тунингова, сметки прави и накрая ще почне да вика, "да ма на Калояново 2009та знаеш ли....."

                        Другия аспект е за незапознатите с супер "тунинговата" кола на Миро е, че QV то яде бой от всяка кадърно направена Е36 328ца, тоест както казва един виден рацер, "абе Алфаджиите тва ли ви е най бързата атмосверна Алфа бе" и почва да се превива от смях. Примера е да си направят сметка четящите колко па е извънземно QV то.

                        И в заключение пак да кажа карайте си Алфетата и им се кефете, за спорт не стават ма поне са красиви.

                        П.С. Винага има изключения като Нено, Бобо и Феро, но това са изключения, които потвърждават правилото
                        Тука съм съгласен с теб
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • don_pepone, ти не харесваш скрапа, но си се засилил да си взимаш JTS? Малко си противоречиш ми се струва .

                          Comment


                          • Аз точно двойката имах в предвид, "прекия" наследник на скрапа. Този, който е 1.9 и 2.2 е тема на друг разговор.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              don_pepone, ти не харесваш скрапа, но си се засилил да си взимаш JTS? Малко си противоречиш ми се струва .
                              Не че си противореча,аз съм наясно че JTS-а в 156 е скрап като цяло,просто не предпочитам дизел,а в пълният фейслифт бензиновите мотори са 1.6,1.8,2.0 и 3.2 , а аз на нещо под 2.0 няма да се кача след като съм карал 2.5 ,а за 3.2 ми е тънък джоба . Та в тоя ред на мисли прдпочитем да взема един 2.0 JTS с проблемен мотор,но за по ефтено (поне на версиите с тоя мотор им слгат почти фул екстри) и да си го направя (така или иначе щее за ремонт поне да е в началото )и да карам нова кола с нов мотор на добра цена.
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                                Не че си противореча,аз съм наясно че JTS-а в 156 е скрап като цяло,просто не предпочитам дизел,а в пълният фейслифт бензиновите мотори са 1.6,1.8,2.0 и 3.2 , а аз на нещо под 2.0 няма да се кача след като съм карал 2.5 ,а за 3.2 ми е тънък джоба . Та в тоя ред на мисли прдпочитем да взема един 2.0 JTS с проблемен мотор,но за по ефтено (поне на версиите с тоя мотор им слгат почти фул екстри) и да си го направя (така или иначе щее за ремонт поне да е в началото )и да карам нова кола с нов мотор на добра цена.
                                Има и 2.5, но държат доста солена цена.
                                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                                Comment

                                Working...
                                X