If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tи госин Алфисте,имаш ли представа с тези пари дето са набити в на Мирон Кувето,ако се налеят в едно Бусо какво ще се случи ????? Питам те реално,не искам да преиначаваш нещата,отговори честно.Стига сте хвалили чуждите коли,хвалете си вашите,ако има с какво,запчоваш да приличаш на една друга особа
П.С.Никога недейте да забравяте коя кола с предно предаване беше най-бърза на писта до преди 3-4 години
Чекай са отправяш ми предизвикателство, или ми хвърляш ръкавица Давай най-бързата си кола да я видиме. Една предавка я прескачам за теб, да има интрига.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Момиче-нце, ако нямате резервна кола, по една карта за автобуса ще свърши работа.
Сега като се присетя, от тук пишештите вероятно почти всеки има алтернативно/резервно превозно средство.
Имам, два фиата.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Tи госин Алфисте,имаш ли представа с тези пари дето са набити в на Мирон Кувето,ако се налеят в едно Бусо какво ще се случи ????? Питам те реално,не искам да преиначаваш нещата,отговори честно.Стига сте хвалили чуждите коли,хвалете си вашите,ако има с какво,запчоваш да приличаш на една друга особа
П.С.Никога недейте да забравяте коя кола с предно предаване беше най-бърза на писта до преди 3-4 години
Е ти изкара, че тунинга е 100000лв, а да не говориме, че тогава бях с мега тунинга чип и аспо генерация и съживен мотор. В момента скъпото са и валовете - 1400лв струват (ти знаеш де) и е 45кс отгоре, сещам се само за едно Арезе тука и то модификато (256коньово) дето върви и може да ме бие и то след 400м!
БМВ имат 20ка - един от най-мудните матори, ма 25 и 28 имат потенциал, а с леки (евтини) доработки правят неща, непосилни за Арезетата, визирам 2.5 и 3.0, за по-голямото си има друг кошмар знаеш. Факт.
Та да обобщим, ТС е претенциозен мотор, който трябва да поддържаш качествено и няма да има проблем дори на заварка, 2.5 и 3.0 са доста по-здрави, но и не особено живи за показателите си. Ако някой твърди обратното, другия месец има Кондофрей, ние живот и здраве сме там.
Младежо Милев, не ми казвай, моля, какво да правя и къде да ходя! Не ме познаваш явно колко съм болен на тема Алфа Ромео и Туин Спарк. Сарказма ми явно не е бил достатъчно красноречив.
А това, че 99% от туинспарковете във форума са пълни кенефи, с извинение, не означава че двигателя като концепция е лош.
Именно. Знам, че и ти и Доко сте ОК към марката и ме хвана яд, че не сте ми разбрали смисъла на темата...а именно - да се опитаме да докажем, чрез факти, че 16v 2.0 или който и да е ТС не е боклук, а напротив...при правилна експлоатация - доста добър двигател.
Аз сменям масло на 8К, обслужвам го на 45К и при глешки на диагностиката сменям. Не минавам 5К оборота и някакси ме кефи като се кача в нея...ката я карам...дори и само, като я гледам...и ме е яд, когато плюем собствените си коли.
Незнам, специално 156-цата как е правена, обаче наистина е кола, след която се обръщаш, която гледаш с интерес (макар и да имаш такава) и която, като караш, изпитваш уникално удоволствие (ако е изправна). Незнам, има някаква магия в тази кола!!!
ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
Tи госин Алфисте,имаш ли представа с тези пари дето са набити в на Мирон Кувето,ако се налеят в едно Бусо какво ще се случи ????? Питам те реално,не искам да преиначаваш нещата,отговори честно.Стига сте хвалили чуждите коли,хвалете си вашите,ако има с какво,запчоваш да приличаш на една друга особа
П.С.Никога недейте да забравяте коя кола с предно предаване беше най-бърза на писта до преди 3-4 години
Аз лично не се сещам за Арезе,пък било то и 3.2,което да се опъне на Мирослав подобаващо Ако имаш идеи,да ги чуем. И,може ли едно списъче с подобрения и цени по Арезе-то, за да стигне парите на тунинга на Миро и би ли станал 300 коня,при положение,че Миро е вдигнал около 50к.с.. Валовете за Арезе не струват, колкото тези за Туин Спарк
А,иначе,какво да си хвалим колите,като са в други категории,разбирай нагооооорееее
Чекай са отправяш ми предизвикателство, или ми хвърляш ръкавица Давай най-бързата си кола да я видиме. Една предавка я прескачам за теб, да има интрига.
Как беше тоя лаф: "Включвам 3-та и хвърлям скоростния лост през прозореца"
Чекай са отправяш ми предизвикателство, или ми хвърляш ръкавица Давай най-бързата си кола да я видиме. Една предавка я прескачам за теб, да има интрига.
Не отговори на никой въпрос,аз не се хваля с чужди коли,щот нямам моя вървяща.Не хвърлям ръкавици на никой,та аз карам семейно комби 1550 кг за бога.Ти едно време ревеше кат вдовица за юй от твоя ТС,та не ми го хвали молят са,да си му ял 3-4 г. лайната,ма ти едва ли изкара толкова.
---------- Post added at 07:15 ---------- Previous post was at 07:14 ----------
Е ти изкара, че тунинга е 100000лв, а да не говориме, че тогава бях с мега тунинга чип и аспо генерация и съживен мотор. В момента скъпото са и валовете - 1400лв струват (ти знаеш де) и е 45кс отгоре, сещам се само за едно Арезе тука и то модификато (256коньово) дето върви и може да ме бие и то след 400м!
БМВ имат 20ка - един от най-мудните матори, ма 25 и 28 имат потенциал, а с леки (евтини) доработки правят неща, непосилни за Арезетата, визирам 2.5 и 3.0, за по-голямото си има друг кошмар знаеш. Факт.
Та да обобщим, ТС е претенциозен мотор, който трябва да поддържаш качествено и няма да има проблем дори на заварка, 2.5 и 3.0 са доста по-здрави, но и не особено живи за показателите си. Ако някой твърди обратното, другия месец има Кондофрей, ние живот и здраве сме там.
Освен валовете,колко мотора смени ака ремонтира ??????
---------- Post added at 07:16 ---------- Previous post was at 07:15 ----------
Аз лично не се сещам за Арезе,пък било то и 3.2,което да се опъне на Мирослав подобаващо Ако имаш идеи,да ги чуем. И,може ли едно списъче с подобрения и цени по Арезе-то, за да стигне парите на тунинга на Миро и би ли станал 300 коня,при положение,че Миро е вдигнал около 50к.с.. Валовете за Арезе не струват, колкото тези за Туин Спарк
А,иначе,какво да си хвалим колите,като са в други категории,разбирай нагооооорееее
Как беше тоя лаф: "Включвам 3-та и хвърлям скоростния лост през прозореца"
Самата тя, истината...кратко и ясно.
Ето и ти говориш за чуждите коли,та нали и ти имаше 2 родилки бе брат,ама се отказа. Извинявай за категорията не знаех,на извънземните италианки дет няма по бързи от тях или сигурно е такава дет можете да карате само на право,че аз в друга не съм ви виждал.
П.С.Говорете за ТС като цяло,а не да хвалите един определен,който е ремонтират 3 пъти.
Извинявай за категорията не знаех,на извънземните италианки дет няма по бързи от тях или сигурно е такава дет можете да карате само на право,че аз в друга не съм ви виждал.
П.С.Говорете за ТС като цяло,а не да хвалите един определен,който е ремонтират 3 пъти.
Пак почваш да извърташ нещата Антоне. Са по завоите ли ще ги мерим кой мотор е по бърз или направо Вади хипер лупер, мега бързото арезе което си избереш, намериш, купиш, да кара с ТС и спора ще се реши не на клавиатурата, а на пътя.
В никакъв случай, не искам обаче не искам да обидя феновете на V6, ама Мурджев се превъзбужда, тунингова, сметки прави и накрая ще почне да вика, "да ма на Калояново 2009та знаеш ли....."
Другия аспект е за незапознатите с супер "тунинговата" кола на Миро е, че QV то яде бой от всяка кадърно направена Е36 328ца, тоест както казва един виден рацер, "абе Алфаджиите тва ли ви е най бързата атмосверна Алфа бе" и почва да се превива от смях. Примера е да си направят сметка четящите колко па е извънземно QV то.
И в заключение пак да кажа карайте си Алфетата и им се кефете, за спорт не стават ма поне са красиви.
П.С. Винага има изключения като Нено, Бобо и Феро, но това са изключения, които потвърждават правилото
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Според тва дето си постнал и двете взимат 400 метра за еднакво време 16,3
Факт, но понеже аз вече съм човек на възраст, със семейство и малко дете, тези дисциплини като 0-100км/ч., 402м. и прочие вече са ми как да кажа, "леко" безинтересни.
Това, което ме интересува е, когато се движа с 90-100км/ч. по пътя или пък със 130-140км/ч. по магистралата, когато ми се наложи, да мога да имам някаква горе-долу адекватна динамика и ускорение.
И именно в този ред на мисли, смятам че 6-таците да далеч по-удачни от всеки един ТS.
Това е.
Точно затова и следващата кола, която възнамерявам да имаме е 166, като съм се спрял на 3 от вариантите й - 2.0 турбо, 3.0 или 3.2.
Каквото намеря в добро състояние, но не бързам. Искам да попадна на читава Alfa, колкото и да е трудно.
От прочетеното тука излезе,че дори да ми дръпне с една кола на 400м(в което се съмнявам) стоково КУ-Ве,то пак ще съм напраед с един два ремонта на мотора- това в кръгът на майтапа ся да не се засегне някой.
Не знам ся що всички скочиха така да хвалят ТС докато преди са се оплаквали от него . Не знам защо ви е критерии че една кола набира малко по-бързо за 400м и вече е По-добрата кола,ами мисля че сте в грешка и то голяма. Според мен трябва да се гледа цялостното представяне на мотора,динамика,удоволствието което предоставя от карана ,дори и спокойно каране,гъвкавост и тн и тн и най вече надежност . Сега ако някой скочи и ми каве че ТС е много по добре за всякакво каране от V6 то или нее карал шестак или говори за разкази на познати а не за собствени.
В крайна сметка мнението ми си е същото и ще продължавам да наблюдавам кой кво праел по Т.С (след като родил или почти родил) . докато си карам шестака и то без страх да му подам всичката газ.
Предлагам да спрем да дъвче по тая тема,че от Мит стана на Митология за Италианските коли като цяло аре ся
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
От прочетеното тука излезе,че дори да ми дръпне с една кола на 400м(в което се съмнявам) стоково КУ-Ве,то пак ще съм напраед с един два ремонта на мотора- това в кръгът на майтапа ся да не се засегне някой.
Не знам ся що всички скочиха така да хвалят ТС докато преди са се оплаквали от него . Не знам защо ви е критерии че една кола набира малко по-бързо за 400м и вече е По-добрата кола,ами мисля че сте в грешка и то голяма. Според мен трябва да се гледа цялостното представяне на мотора,динамика,удоволствието което предоставя от карана ,дори и спокойно каране,гъвкавост и тн и тн и най вече надежност . Сега ако някой скочи и ми каве че ТС е много по добре за всякакво каране от V6 то или нее карал шестак или говори за разкази на познати а не за собствени.
В крайна сметка мнението ми си е същото и ще продължавам да наблюдавам кой кво праел по Т.С (след като родил или почти родил) . докато си карам шестака и то без страх да му подам всичката газ.
Предлагам да спрем да дъвче по тая тема,че от Мит стана на Митология за Италианските коли като цяло аре ся
На същото мнение съм, ако не се разбира от предния ми пост.
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Пак почваш да извърташ нещата Антоне. Са по завоите ли ще ги мерим кой мотор е по бърз или направо Вади хипер лупер, мега бързото арезе което си избереш, намериш, купиш, да кара с ТС и спора ще се реши не на клавиатурата, а на пътя.
В никакъв случай, не искам обаче не искам да обидя феновете на V6, ама Мурджев се превъзбужда, тунингова, сметки прави и накрая ще почне да вика, "да ма на Калояново 2009та знаеш ли....."
Другия аспект е за незапознатите с супер "тунинговата" кола на Миро е, че QV то яде бой от всяка кадърно направена Е36 328ца, тоест както казва един виден рацер, "абе Алфаджиите тва ли ви е най бързата атмосверна Алфа бе" и почва да се превива от смях. Примера е да си направят сметка четящите колко па е извънземно QV то.
И в заключение пак да кажа карайте си Алфетата и им се кефете, за спорт не стават ма поне са красиви.
П.С. Винага има изключения като Нено, Бобо и Феро, но това са изключения, които потвърждават правилото
Тука съм съгласен с теб
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
don_pepone, ти не харесваш скрапа, но си се засилил да си взимаш JTS? Малко си противоречиш ми се струва .
Не че си противореча,аз съм наясно че JTS-а в 156 е скрап като цяло,просто не предпочитам дизел,а в пълният фейслифт бензиновите мотори са 1.6,1.8,2.0 и 3.2 , а аз на нещо под 2.0 няма да се кача след като съм карал 2.5 ,а за 3.2 ми е тънък джоба . Та в тоя ред на мисли прдпочитем да взема един 2.0 JTS с проблемен мотор,но за по ефтено (поне на версиите с тоя мотор им слгат почти фул екстри) и да си го направя (така или иначе щее за ремонт поне да е в началото )и да карам нова кола с нов мотор на добра цена.
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Не че си противореча,аз съм наясно че JTS-а в 156 е скрап като цяло,просто не предпочитам дизел,а в пълният фейслифт бензиновите мотори са 1.6,1.8,2.0 и 3.2 , а аз на нещо под 2.0 няма да се кача след като съм карал 2.5 ,а за 3.2 ми е тънък джоба . Та в тоя ред на мисли прдпочитем да взема един 2.0 JTS с проблемен мотор,но за по ефтено (поне на версиите с тоя мотор им слгат почти фул екстри) и да си го направя (така или иначе щее за ремонт поне да е в началото )и да карам нова кола с нов мотор на добра цена.
Има и 2.5, но държат доста солена цена.
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment