Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Хахаха някой бръзо да пусне една нова тема "Митът 2.0ЖТС", че тук започваме да се изчерпваме и повтаряме...
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • Не съм 2.0 ТС,ама моя мъртвец е вече над 315К км.А сега очаквам да почне плюенето и разните обяснения.Между другото съм 3-ти собственник на автомобила,и само аз съм навъртял 106К км.
      Last edited by BillyBoy`; d.m.y г., 11:36.
      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

      Comment


      • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
        От прочетеното тука излезе,че дори да ми дръпне с една кола на 400м(в което се съмнявам) стоково КУ-Ве,то пак ще съм напраед с един два ремонта на мотора- това в кръгът на майтапа ся да не се засегне някой.
        Не знам ся що всички скочиха така да хвалят ТС докато преди са се оплаквали от него . Не знам защо ви е критерии че една кола набира малко по-бързо за 400м и вече е По-добрата кола,ами мисля че сте в грешка и то голяма. Според мен трябва да се гледа цялостното представяне на мотора,динамика,удоволствието което предоставя от карана ,дори и спокойно каране,гъвкавост и тн и тн и най вече надежност . Сега ако някой скочи и ми каве че ТС е много по добре за всякакво каране от V6 то или нее карал шестак или говори за разкази на познати а не за собствени.
        В крайна сметка мнението ми си е същото и ще продължавам да наблюдавам кой кво праел по Т.С (след като родил или почти родил) . докато си карам шестака и то без страх да му подам всичката газ.
        Предлагам да спрем да дъвче по тая тема,че от Мит стана на Митология за Италианските коли като цяло аре ся
        Kолега, не се засягай за шестака. Аз само постнах на колегата нещо, понеже обясняваше, че нямало как по никакъв начин 2-ка да бие 2.5 и се оказва, че не е баш така за 400 метра. Иначе за въртящ момент и гъвкавост над 100км/ч е друго. И няма как да е иначе. Ако не беше така щеше да е голяма излагация. Да ти кажа честно аз никога не съм се страхувал да й давам цялата газ на моята 2-ка, нито ме е страх, че ще роди, понеже знам как е подържана Истината е, че този мотор е доста разпространен. шестака не е толкова популярен. Ако сравним като бройки, сигурно 2.0ТС е с няколко пъти повече. Така че е нормално да има повече скрапове от него. А родилките са все прехвърлили отдавна 100 хиляди км. Така че предлагам да спрем да Който смята, че може да кара 200-хилядник с постоянна скорост 200 половин час, ще прави основни ремонти и ще пуска теми колко е смотан ТС-а. Аз досега съм сменил гарнитура на капака на клапаните и с тва се изчерпват ремонтите ми по ТС-а за повече от 5 години....иначе на мен отдавна ми е мерак един шестак да речем в ГТ, ГТВ или Брера
        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

        Comment


        • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
          Пак почваш да извърташ нещата Антоне. Са по завоите ли ще ги мерим кой мотор е по бърз или направо Вади хипер лупер, мега бързото арезе което си избереш, намериш, купиш, да кара с ТС и спора ще се реши не на клавиатурата, а на пътя.

          В никакъв случай, не искам обаче не искам да обидя феновете на V6, ама Мурджев се превъзбужда, тунингова, сметки прави и накрая ще почне да вика, "да ма на Калояново 2009та знаеш ли....."

          Другия аспект е за незапознатите с супер "тунинговата" кола на Миро е, че QV то яде бой от всяка кадърно направена Е36 328ца, тоест както казва един виден рацер, "абе Алфаджиите тва ли ви е най бързата атмосверна Алфа бе" и почва да се превива от смях. Примера е да си направят сметка четящите колко па е извънземно QV то.

          И в заключение пак да кажа карайте си Алфетата и им се кефете, за спорт не стават ма поне са красиви.

          П.С. Винага има изключения като Нено, Бобо и Феро, но това са изключения, които потвърждават правилото
          Кой се превъзбужда бре госин модератор,пак държиш тон,непристоен за един модератор.Аз не съм се хвалил с никоя кола,колите които аз познавам имат добро представяне на писта,не на светофара,там където не трябва да се дава газ.
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
            Kолега, не се засягай за шестака. Аз само постнах на колегата нещо, понеже обясняваше, че нямало как по никакъв начин 2-ка да бие 2.5 и се оказва, че не е баш така за 400 метра. Иначе за въртящ момент и гъвкавост над 100км/ч е друго. И няма как да е иначе. Ако не беше така щеше да е голяма излагация. Да ти кажа честно аз никога не съм се страхувал да й давам цялата газ на моята 2-ка, нито ме е страх, че ще роди, понеже знам как е подържана Истината е, че този мотор е доста разпространен. шестака не е толкова популярен. Ако сравним като бройки, сигурно 2.0ТС е с няколко пъти повече. Така че е нормално да има повече скрапове от него. А родилките са все прехвърлили отдавна 100 хиляди км. Така че предлагам да спрем да Който смята, че може да кара 200-хилядник с постоянна скорост 200 половин час, ще прави основни ремонти и ще пуска теми колко е смотан ТС-а. Аз досега съм сменил гарнитура на капака на клапаните и с тва се изчерпват ремонтите ми по ТС-а за повече от 5 години....иначе на мен отдавна ми е мерак един шестак да речем в ГТ, ГТВ или Брера
            Ако говорим за бройки 155-ците с мотор 2.5 са малко над 7000 бройки произведени общо. Досега не съм чул някой да е счупил какъвто и да било шестак от каране с висока скорост, просто мотора търпи повече и след 160-170 му става направо леко на душата,а там повечето 4 цилиндрови почват малко по малко да клякат и на 200 почти спират (не говоря за алфови а като цяло), тов го казвам от опит имал съм 2 лични коли преди това 4-цил. и съм се гонил с доста ама доста хора за тея 5 години в които карам моята и резултата принципно е ,че ме държат долу горе на равно до към 170-180 (зависи пак с кого се гоня,някой и доста по-рано клякат) и после гледат кола полсе става точка
            Спор няма КуВе-то е пъргавко като го изцепиш от място- т.нар. светофарни гонки и то при 145 понеже е лекичка в сравнение с 155 примерно,все пак 10 коня разлика не са много ама килата на 155 са 150 отгоре спрямо 145.... и тн тн.
            Общо взето всеки си кара квото му е кеф и при втора ръка кола всичко е късмет. Харесваш,пробваш купуваш и се кръстиш да не роди,без значение дали е 2.0 ,2.5 или 5.5
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Кой се превъзбужда бре госин модератор,пак държиш тон,непристоен за един модератор.Аз не съм се хвалил с никоя кола,колите които аз познавам имат добро представяне на писта,не на светофара,там където не трябва да се дава газ.
              И какъв ми е тона бе госин Диагностик, Миро написа Кондофрей последно като ходих още беше писта, а това кой познаваш ме боли, ти дай да видим къде и кога си карал, на право, на криво, на зигзаг, ма иначе със семкаджии е пълно във форума. Вади нещо бързо, организирай и на 25.05.2013 ще даваме газ на писта. И пак да попитам като съм модератор, някакво специално държание ли трябва да имам и да се съгласявам с небивалиците ти
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                И какъв ми е тона бе госин Диагностик...
                Гос`ин Модератор, този тон е недопустим за потребител, камо ли за модератор! Хайде успокойте топката вече и тая тема я ... знаете, надявам се, какво да я правите ...

                Comment


                • Не мисля, че някой е нарушил с нещо правилата.
                  Темата е страхотна и се развива добре.
                  Много сте "нежни" бре момци, свикнали сте винаги да ви говорят нежно и да ви наричат с нежни имена ли?
                  "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                  К.М.

                  Comment


                  • Темата беше за 2.0 ТС после се намесиха 6-ците по едно време и 33-ките сега остава да се намесят ЖТД-тата.Евала мнооооооо яка рабта.
                    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                    Comment


                    • Абее... Тия JTD-та знаеш ли, че съединителя + маховика им струва колкото стабилен основен на скрапа? А и кола на гориво за отопление... Заеби

                      Comment


                      • Принципно не мисля че някой би възразил на следното:
                        Взимаме най - добрия майстор, тунингар, мапер и прочее на Алфи живял на тая грешна земя и му даваме неограничен бюджет за тунинг, да купува и слага всички фешън валци, колектори, генерации и прочее неща дето съществуват за следните двигатели:
                        1.8 ТС
                        2.0 ТС
                        2.5V6
                        3.0V6
                        Условно приемаме че двигателите са бранд ню, всичките им части са от последната колекция на Бош, и с 2 думи - сичко се прави на макс.......БЕЗ ТУРБО.......
                        След финалните интервенции всички двигатели се качват на дино......казвам КАЧВАТ НА ДИНО, а не се пускат на 400, 500 или 639 метра......
                        Моля тоя дето е убеден че някой от двигателите с по малка кубатура ще изкара повече коне от който и да е с повече кубици, да посочи кой ще е въпросния....
                        Пак казвам - повече коне на ДИНО, а не никъде другаде - нито на драг, нито на писта......
                        Понеже никой тук няма да се обади, значи какво излиза на теория че и на практика - нещата опират до пари......нещата опират само до пари......
                        Така че може да си спестите писането на фермани.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Принципно не мисля че някой би възразил на следното:
                            ............ и му даваме неограничен бюджет за .......
                            ..........едно Bugatti Veyron, едно Ferrari Enzo, две-три Lamborghini Aventador-а, може и един Koenigsegg Agera за жената.
                            А който иска да си тунингова Twin Spark-а.
                            Last edited by Доко; d.m.y г., 20:39.

                            Comment


                            • Появи ми се едно питане след като се зачетох в темата.
                              Интересува ме Алфа Арна (стандартно 850 кг без ръждата, но с полу-кожен салон) със зашит палещ 1.7 16в събран от 4 града, 7 мазета, 33-ки и предшественици на QV-та как ще е на 399 метра с хъркащи 2-ра и 3-та срещу 155 2000 TS с махагонов волан, но без хидравлика и без ремък на балансиращите за компенсиране на заминалия вариатор и несполучливия конусоВеликден хот-еър интейк?
                              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                              и делта

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                                ..........едно Bugatti Veyron, едно Ferrari Enzo, две-три Lamborghini Aventador-а, може и един Koenigsegg Agera за жената.
                                А който иска да си тунингова Twin Spark-а.
                                Е малко по-скромно де, айде поне без последната.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X