Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пак го избивате на пари и ако тръгнем в това направление, ще се окаже, че сте на загуба от дизелите.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • Вече и в това не съм сигурен.
      Преди години баща ми имаше Ауди 100-2,3 бензин.при него гореше 10-11,при мен 8 лтр/100. градско,а аз го юрках повече.до неотдавна държах едно Рено 25 2,2 бензин гореше 8-9 бензин или 10-11 газ,също градско.Сега имам 1,9 JTD и ми гори 9-10 в града.бензинките горяха масло (умерено)100гр на 1000 км , а дизела не го пипа.Конете на бензинките са бая повече от на дизела.А сега кажете къде е ключа от бараката.
      P.S. D.Алфетата от подписа гореше 8 градско.
      Last edited by 546; d.m.y г., 13:00.

      Comment


      • ЪпсУрТ Ауди 100 2.3 да гори 10-12/100 в града, имал съм 2 такива петака '90-те години, това е извънградски разход.


        Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
        Пак го избивате на пари и ако тръгнем в това направление, ще се окаже, че сте на загуба от дизелите.
        Костов е виновен...
        Last edited by Доко; d.m.y г., 13:08.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
          ЪпсУрТ Ауди 100 2.3 да гори 10-12/100 в града, имал съм 2 такива петака '90-те години, това е извънградски разход.
          Хехе а беше на 300000+

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Спрете да се заблуждавате с този въртящ момент.

            По-напред в темата, колега беше предложил за сравнение 2 конкретни двигателя:

            1.9 16V JTD M-Jet (150 Hp) - 305/2000 Н*м
            2.0 i 16V T.Spark (155 Hp) - 187/3800 Н*м

            Привидно дизеловият двигател е с по-голям въртяш момент.

            Ако сложим един редуктор на изхода на бензиновия двигател с преводно число 1,9 (това което прави трансмисията), оборотите на изхода на редуктора и този на КВ на дизеловия двигател ще са еднакви (2000). При редукцията на оборотите на бензиновия двигател, се увеличава и въртящият момент със същия коефициент (1,9) и се получава:

            187 X 1,9 = 355,3 Nm

            Накратко имаме 2 двигателя, които се въртят с едни и същи обороти (2000)

            Дизеловият има въртящ момент 305 Nm
            Бензиновият има въртящ момент 355 Nm


            Кой от двата е по-голям???

            Не става въпрос за мерене на пишки а за проста физика!
            Ако имаш дай числата на кутийте и на диференциалите на двата мотора, че да сравним. Да я видим тая физика, че може и механика да е...
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

            Comment


            • Хаха ecotronic - да ама май не
              Като сложиш редуктор ще изравниш оборотите в скоростната кутия, но бензиновия ти мотор ще работи на 3800об, а дизела на 2000 Т.е. твърдението - "Накратко имаме 2 двигателя, които се въртят с едни и същи обороти (2000)"- цъ, цъ и цъ И да ти обяснявам ли като му направиш скоростите 2 пъти по-къси тогава пък колко ще е спрял
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                Хаха ecotronic - да ама май не
                Като сложиш редуктор ще изравниш оборотите в скоростната кутия, но бензиновия ти мотор ще работи на 3800об, а дизела на 2000 Т.е. твърдението - "Накратко имаме 2 двигателя, които се въртят с едни и същи обороти (2000)"- цъ, цъ и цъ И да ти обяснявам ли като му направиш скоростите 2 пъти по-къси тогава пък колко ще е спрял
                Нещо сметките не излизат,ама на мен ми е скапан калкулатора,а плюс това имам кифтета на очите,и все още не намирам кой да ми ги махне Той ТС-а е свръхтехнология от космоса 2 литров атмосферен мотор с 400 нютона,кво разбираш ти от коли бре
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • Абе я вземете се скарайте като хората ,че поне темата да отиде там където си е мястото .... заключена и потънала ... защото "великите" нови правила нали не позволяват и теми да се трият - да има да се радват поколенията .
                  Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                  Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                  Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Хаха ecotronic - да ама май не
                    Като сложиш редуктор ще изравниш оборотите в скоростната кутия, но бензиновия ти мотор ще работи на 3800об, а дизела на 2000 Т.е. твърдението - "Накратко имаме 2 двигателя, които се въртят с едни и същи обороти (2000)"- цъ, цъ и цъ И да ти обяснявам ли като му направиш скоростите 2 пъти по-къси тогава пък колко ще е спрял
                    Опитвам се да ви го обясня възможно най-просто, защото виждам, че някои хора отказват упорито да "вденат".

                    С колкото трансмисията, дели оборотите КВ, докато предаде движението на колелата, с толкова умножава въртящия момент на КВ, докато го предава на същите тези колела.

                    Не знам на кого какво му се струва, но знам, че много хора са спали в час по физика.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Намесиха се другарите от нафтовия отдел и веднага омазаха темата.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • Бах тия бързи ТС-кове чак катаджиите едвам успяват да ги хващат

                        http://www.youtube.com/watch?v=p9CW61QmWdo
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          Бах тия бързи ТС-кове чак катаджиите едвам успяват да ги хващат

                          http://www.youtube.com/watch?v=p9CW61QmWdo
                          Може да е TD или V6...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Опитвам се да ви го обясня възможно най-просто, защото виждам, че някои хора отказват упорито да "вденат".

                            С колкото трансмисията, дели оборотите КВ, докато предаде движението на колелата, с толкова умножава въртящия момент на КВ, докато го предава на същите тези колела.

                            Не знам на кого какво му се струва, но знам, че много хора са спали в час по физика.
                            Да де ама въртящия момент ти е на коляновия вал, това ти казват хората като технически данни и това са възможностите на мотора Пък ти като искаш си направи редуктор от 2000 оборота да ги прави на 20 и да си бъркаш тесто за козунак
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                              Да де ама въртящия момент ти е на коляновия вал, това ти казват хората като технически данни и това са възможностите на мотора Пък ти като искаш си направи редуктор от 2000 оборота да ги прави на 20 и да си бъркаш тесто за козунак
                              Ако тези 2 двигателя с вграждат на едно и също купе, преводните числа на двете трансмисии ще се различанат точно с множителя 1,9! Просто защото оборотите на колелата при една и съща скорост ще са ЕДНАКВИ, независимо дали колата е с дизел, бензин или ядрен двигател.

                              Вервай ми!

                              Затова дадох и примера с еднаквите обороти на валовете.

                              Какво като единият минава през редуктор?


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Ако тези 2 двигателя с вграждат на едно и също купе, преводните числа на двете трансмисии ще се различанат точно с множителя 1,9! Просто защото оборотите на колелата при една и съща скорост ще са ЕДНАКВИ, независимо дали колата е с дизел, бензин или ядрен двигател.

                                Вервай ми!

                                Затова дадох и примера с еднаквите обороти на валовете.

                                Какво като единият минава през редуктор?
                                Какъв е този множител и какво прави той? На кое казваш редуктор?
                                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                                Comment

                                Working...
                                X