Пак го избивате на пари и ако тръгнем в това направление, ще се окаже, че сте на загуба от дизелите.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Митът "2.0 туин спарк"...
Collapse
X
-
Вече и в това не съм сигурен.
Преди години баща ми имаше Ауди 100-2,3 бензин.при него гореше 10-11,при мен 8 лтр/100. градско,а аз го юрках повече.до неотдавна държах едно Рено 25 2,2 бензин гореше 8-9 бензин или 10-11 газ,също градско.Сега имам 1,9 JTD и ми гори 9-10 в града.бензинките горяха масло (умерено)100гр на 1000 км , а дизела не го пипа.Конете на бензинките са бая повече от на дизела.А сега кажете къде е ключа от бараката.
P.S. D.Алфетата от подписа гореше 8 градско.Last edited by 546; d.m.y г., 13:00.
Comment
-
ЪпсУрТ Ауди 100 2.3 да гори 10-12/100 в града, имал съм 2 такива петака '90-те години, това е извънградски разход.
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеПак го избивате на пари и ако тръгнем в това направление, ще се окаже, че сте на загуба от дизелите.Last edited by Доко; d.m.y г., 13:08.
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеЪпсУрТ Ауди 100 2.3 да гори 10-12/100 в града, имал съм 2 такива петака '90-те години, това е извънградски разход.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеСпрете да се заблуждавате с този въртящ момент.
По-напред в темата, колега беше предложил за сравнение 2 конкретни двигателя:
1.9 16V JTD M-Jet (150 Hp) - 305/2000 Н*м
2.0 i 16V T.Spark (155 Hp) - 187/3800 Н*м
Привидно дизеловият двигател е с по-голям въртяш момент.
Ако сложим един редуктор на изхода на бензиновия двигател с преводно число 1,9 (това което прави трансмисията), оборотите на изхода на редуктора и този на КВ на дизеловия двигател ще са еднакви (2000). При редукцията на оборотите на бензиновия двигател, се увеличава и въртящият момент със същия коефициент (1,9) и се получава:
187 X 1,9 = 355,3 Nm
Накратко имаме 2 двигателя, които се въртят с едни и същи обороти (2000)
Дизеловият има въртящ момент 305 Nm
Бензиновият има въртящ момент 355 Nm
Кой от двата е по-голям???
Не става въпрос за мерене на пишки а за проста физика!Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Хаха ecotronic - да ама май не
Като сложиш редуктор ще изравниш оборотите в скоростната кутия, но бензиновия ти мотор ще работи на 3800об, а дизела на 2000Т.е. твърдението - "Накратко имаме 2 двигателя, които се въртят с едни и същи обороти (2000)"- цъ, цъ и цъ
И да ти обяснявам ли като му направиш скоростите 2 пъти по-къси тогава пък колко ще е спрял
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеХаха ecotronic - да ама май не
Като сложиш редуктор ще изравниш оборотите в скоростната кутия, но бензиновия ти мотор ще работи на 3800об, а дизела на 2000Т.е. твърдението - "Накратко имаме 2 двигателя, които се въртят с едни и същи обороти (2000)"- цъ, цъ и цъ
И да ти обяснявам ли като му направиш скоростите 2 пъти по-къси тогава пък колко ще е спрял
Той ТС-а е свръхтехнология от космоса 2 литров атмосферен мотор с 400 нютона,кво разбираш ти от коли бре
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Абе я вземете се скарайте като хората ,че поне темата да отиде там където си е мястото .... заключена и потънала ... защото "великите" нови правила нали не позволяват и теми да се трият - да има да се радват поколенията .Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеХаха ecotronic - да ама май не
Като сложиш редуктор ще изравниш оборотите в скоростната кутия, но бензиновия ти мотор ще работи на 3800об, а дизела на 2000Т.е. твърдението - "Накратко имаме 2 двигателя, които се въртят с едни и същи обороти (2000)"- цъ, цъ и цъ
И да ти обяснявам ли като му направиш скоростите 2 пъти по-къси тогава пък колко ще е спрял
С колкото трансмисията, дели оборотите КВ, докато предаде движението на колелата, с толкова умножава въртящия момент на КВ, докато го предава на същите тези колела.
Не знам на кого какво му се струва, но знам, че много хора са спали в час по физика.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Бах тия бързи ТС-кове чак катаджиите едвам успяват да ги хващат
http://www.youtube.com/watch?v=p9CW61QmWdo156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеБах тия бързи ТС-кове чак катаджиите едвам успяват да ги хващат
http://www.youtube.com/watch?v=p9CW61QmWdo
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеОпитвам се да ви го обясня възможно най-просто, защото виждам, че някои хора отказват упорито да "вденат".
С колкото трансмисията, дели оборотите КВ, докато предаде движението на колелата, с толкова умножава въртящия момент на КВ, докато го предава на същите тези колела.
Не знам на кого какво му се струва, но знам, че много хора са спали в час по физика.Пък ти като искаш си направи редуктор от 2000 оборота да ги прави на 20 и да си бъркаш тесто за козунак
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеДа де ама въртящия момент ти е на коляновия вал, това ти казват хората като технически данни и това са възможностите на мотораПък ти като искаш си направи редуктор от 2000 оборота да ги прави на 20 и да си бъркаш тесто за козунак
Вервай ми!
Затова дадох и примера с еднаквите обороти на валовете.
Какво като единият минава през редуктор?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко тези 2 двигателя с вграждат на едно и също купе, преводните числа на двете трансмисии ще се различанат точно с множителя 1,9! Просто защото оборотите на колелата при една и съща скорост ще са ЕДНАКВИ, независимо дали колата е с дизел, бензин или ядрен двигател.
Вервай ми!
Затова дадох и примера с еднаквите обороти на валовете.
Какво като единият минава през редуктор?Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
Comment