Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
    ГАЗТА е за готвене, НАФТАТА за отопление, а БЕНЗИНА е за каране !!
    Ти си докарай великия бензинов ТС да ти скъсам шортите с мъртвия газов боксерен хладилник, па ти ми се смей после.

    Иначе тия клишета всички ги знаем. Има такива клишета и за италианските коли като цяло. Знаш ги предполагам, ма дали вярваш във клишета, или само в тия дето ти подкрепят мнението?
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      P.S Аз съм 99% сигурен че всеко който се изказа в тая тема,било то в защита на бенззина газта или дизела и тн. ,ако има шанса да го "храни" би си купил бензин с 6 или 8 цилиндъра и одста коне под капака и да си прай кефа,защото съм сигурен че всеки би си взел примерно GTA вместо 2.4жтд,ако нямаше да му гори 20 градско,така че нека не се прайм на философи толкоз и да фалим дизела.
      Дори за 1.9jts бих си сменил 9-ката, ако гореше колкото jtdm-а
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
        |....
        P.S Аз съм 99% сигурен че всеко който се изказа в тая тема,било то в защита на бенззина газта или дизела и тн. ,ако има шанса да го "храни" би си купил бензин с 6 или 8 цилиндъра и одста коне под капака и да си прай кефа,защото съм сигурен че всеки би си взел примерно GTA вместо 2.4жтд,ако нямаше да му гори 20 градско,така че нека не се прайм на философи толкоз и да фалим дизела. Да дизела е ОК н оза икономия само и е по-добре от ТС щот се чупел по малко и вървял малко повече,ами ок всеки да кара каквото иска. Аз затова съм си тъп и карам 6-гърла
        Ако имам шанса бих си я поръчъл с надлъжно разположен осмак,със задно предаване.Бензин разбира се!
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Ако имам шанса бих си я поръчъл с надлъжно разположен осмак,със задно предаване.Бензин разбира се!
          Е и аз съм на същото мнение, ама май ще трябва да я паля на аванс и на заплата за по 2 кръгчета
          Alfa 155 2.0TS 8V '93
          sigpic
          VW LADAVAGEN '81
          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

          Comment


          • Не всички коли горят като Алфите,като разбрах колко гори rs6,ми иде да си запаля колата.
            Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

            Comment


            • ......аз само не вденах кво му е лошото да търсим икономията.
              159-та я взех дизел точно заради икономията не,че в голям трафик е много икономична но извънградско разликата с 2 TS е голяма.
              Ако има как и газ ще и сложа .

              ....и все пак TS-а е най-добрият двигател.
              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
              Citroen C2 1,6 Sensodrive

              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

              Comment


              • Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
                Не всички коли горят като Алфите,като разбрах колко гори rs6,ми иде да си запаля колата.
                Баш е това е най-големият минус на ТС и Арезетата според мен. В момента фабрични коли по 400-500 коня горят колкото 150-200 коньова алфа
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • Да де ама разликата от сегашните 4-500 коньови и ТС е 20-ина години
                  2011 Giulietta MA-ex
                  1995 155 1.8 TS 8V
                  2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

                  Comment


                  • Тъжно,но факт.
                    Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от wrc Покажи съобщение
                      Да де ама разликата от сегашните 4-500 коньови и ТС е 20-ина години
                      А новите ни Тби мотори си остават все толкова 200 коньови
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от wrc Покажи съобщение
                        Да де ама разликата от сегашните 4-500 коньови и ТС е 20-ина години
                        Май са даже повече от 30
                        Съвременните двигатели могат без особени проблеми и естествено редовна поддръжка да изкарат пробег от поне половин милион километра, а старите "лади" на 150 000 вече са с два основни ремонта.

                        П.П. Сетих се за огромните дизелови двигатели на локомотивите. Извънредно трудоемко е да им се прави основен ремонт всяка година... намерили са хората решение - хонингова се цилиндровия блок и се напластява с хромово покритие още когато е нов/може и след това/.... деяни десетки години говедото.!
                        Last edited by vaklinator; d.m.y г., 21:26.
                        Alfa 155 2.0TS 8V '93
                        sigpic
                        VW LADAVAGEN '81
                        CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          А новите ни Тби мотори си остават все толкова 200 коньови
                          ....има и бигачки TBI с повече ......235 коня.

                          ---------- Post added at 21:42 ---------- Previous post was at 21:39 ----------

                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          Баш е това е най-големият минус на ТС и Арезетата според мен. В момента фабрични коли по 400-500 коня горят колкото 150-200 коньова алфа
                          Дигиталник бъди над тези неща и не дръж на подробностите......горят по-малко но не са Алфа.
                          ....говориш за некви смешни дръгели.
                          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                          Citroen C2 1,6 Sensodrive

                          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                            Май са даже повече от 30
                            Съвременните двигатели могат без особени проблеми и естествено редовна поддръжка да изкарат пробег от поне половин милион километра, а старите "лади" на 150 000 вече са с два основни ремонта.
                            В гоуема грешка си - първия път на 280000, втория път на 310000 след първия/за Ладата/.И двата пъти аз съм си ги правил.Каквито са ви били ладите, такива са ви и алфите.

                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=72060
                            Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 22:07.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              В гоуема грешка си - първия път на 280000, втория път на 310000 след първия/за Ладата/.И двата пъти аз съм си ги правил.Каквито са ви били ладите, такива са ви и алфите.

                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=72060
                              Не се превъзнасяй чак толкова. Тя тая твоята лада след 590 000 километра е останала само походно легло с колела
                              Alfa 155 2.0TS 8V '93
                              sigpic
                              VW LADAVAGEN '81
                              CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                              Comment


                              • Еми виждаш снимките.Както и да е.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X