Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
    Не ти отива някак си като модератор на форум на Алфа Ромео да наричаш потребителите глупаци, на база емперичните ти наблюдения.
    Наричам глупаци такива като теб, които преди това са засегнали мен и някакво друго съсловие (в случая "майстори") с обида по някакъв начин. След като преди няколко поста си се опитал да обидиш някого, е малко детско да си помислиш, че няма да ти отвърне. А това, че съм модератор на друг раздел от форума, въобще не ми пречи да си кажа истината, удобна за едни или неудобна за други. Това, че съм модератор според теб какво означава? Какво трябва да ти напиша, заради това, че ми свети името в зелено? Че съм много щастлив, че пишеш във форума? Да ама аз не съм пиколо в хотел, нещо си объркал нещата. Баш ми е през ..... че съм модератор. Мога да бъда, мога и да не бъда модератор, не съм молил никого да ме направят модератор. Ти да не очакваш, че като съм модератор на раздел 33 ще ти се радвам, че се изявяваш във виртуалното пространство? Объркал си рейса.

    ---------- Post added at 19:48 ---------- Previous post was at 19:46 ----------

    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Аз за себе си знам защо. Но ми се струва, че ти не знаеш и затова те попитах.
    От отговора ти ми става ясно, че според теб това е заради търговски трик.

    Аз не смятам, че е така. И мога да се аргументирам за техническата причина.

    Ти можеш ли да дадеш аргументи в подкрепа на твоята теза?
    Слушам те!!! Понеже подозирам, какво ще напишеш, ще ти се аргументирам като контра след това, което ще напишеш.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Аз за себе си знам защо. Но ми се струва, че ти не знаеш и затова те попитах.
      От отговора ти ми става ясно, че според теб това е заради търговски трик.

      Аз не смятам, че е така. И мога да се аргументирам за техническата причина.

      Ти можеш ли да дадеш аргументи в подкрепа на твоята теза?
      Неговата теза вече е ясна. Направили са го да си мислим, че караме нещо изключително и толкова - обяснението е елементарно, ми даже си и вярва.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • Краткият отговор е заради реализиране на отместване във времето на искрите от голямата и малката свещ при CF2 мотора.
        Малката се пали втора когато сместа е вече възпламенена от голямата и има свръх налягане. Това според конструкторите води до по-ефективно изгаряне.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Краткият отговор е заради реализиране на отместване във времето на искрите от голямата и малката свещ при CF2 мотора.
          Малката се пали втора когато сместа е вече възпламенена от голямата и има свръх налягане. Това според конструкторите води до по-ефективно изгаряне.
          Сега остава и да ми обясниш как бобините запалват със закъснение една от друга 2-те свещи в цилиндъра и вече ще припадна. Хубаво е, че си написал при CF2 ( което означава и CF1) но тогава каво прави малката свещ при CF3 моторите питам аз. Според мен прави същото , като и при другите - демек нищо, спазва традицията ТС!!!
          Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 23:01.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Наричам глупаци такива като теб, които преди това са засегнали мен и някакво друго съсловие (в случая "майстори") с обида по някакъв начин. След като преди няколко поста си се опитал да обидиш някого, е малко детско да си помислиш, че няма да ти отвърне. А това, че съм модератор на друг раздел от форума, въобще не ми пречи да си кажа истината, удобна за едни или неудобна за други. Това, че съм модератор според теб какво означава? Какво трябва да ти напиша, заради това, че ми свети името в зелено? Че съм много щастлив, че пишеш във форума? Да ама аз не съм пиколо в хотел, нещо си объркал нещата. Баш ми е през ..... че съм модератор. Мога да бъда, мога и да не бъда модератор, не съм молил никого да ме направят модератор. Ти да не очакваш, че като съм модератор на раздел 33 ще ти се радвам, че се изявяваш във виртуалното пространство? Объркал си рейса.
            Ако нещо не ти бендисва, не са ти виновни хората - по-добре се опитай да разбереш какво ти пишат, защото човек се учи докато е жив.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              Сега остава и да ми обясниш как бобините запалват със закъснение една от друга 2-те свещи в цилиндъра и вече ще припадна.
              Не е чак толкова сложно че да припада човек.
              В момента на запалване ECU то управлява почти едновременно но с малко времезакъснение 2 бобини.
              Първо тази на която е закачена голямата свещ и почти мигновено след нея втората бобина, на която е закачена малката свещ.
              Накратко - за запалването на сместта във всеки цилиндър, се ползват отместените по време искри от 2 бобини.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                Ако нещо не ти бендисва, не са ти виновни хората - по-добре се опитай да разбереш какво ти пишат, защото човек се учи докато е жив.
                Е точно ти ли ще ме научиш на нещо? Предполагам, че е възможно, но не и в областта на автомобилите, особено по отношение на Алфа Ромео.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Ми що трябва да са различни свещите
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Не е чак толкова сложно че да припада човек.
                    В момента на запалване ECU то управлява почти едновременно но с малко времезакъснение 2 бобини.
                    Първо тази на която е закачена голямата свещ и почти мигновено след нея втората бобина, на която е закачена малката свещ.
                    Накратко - за запалването на сместта във всеки цилиндър, се ползват отместените по време искри от 2 бобини.

                    На коя казваш втората бобина? На тези на 2-ри цилиндър?
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                      Е точно ти ли ще ме научиш на нещо? Предполагам, че е възможно, но не и в областта на автомобилите, особено по отношение на Алфа Ромео.
                      Да допуснем, че аз съм никой.

                      Но аз се аргументирах на ясен технически език.

                      Ти можеш ли да защитиш твърдението си по същия начин?

                      PS:

                      Много бързо си коригираш постовете


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Ми що трябва да са различни свещите
                        Щото няма място за 2-ра голяма в горивната камера на тая глава. Кажи ми ти къде да се пробие 2-ра дупка с диаметър 14 мм в тая горивна камера на тази глава.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          Е точно ти ли ще ме научиш на нещо? Предполагам, че е възможно, но не и в областта на автомобилите, особено по отношение на Алфа Ромео.
                          При положение, че не знаеш защо има малки и големи свещи и се чудиш защо са асиметрично разположени явно има какво да научиш и то точно от мен.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • Тук пак станало интересно,отивам за бира и чипс!
                            0892 488 330-Теодор
                            Alfa Romeo 145 3.0 24V
                            Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Да допуснем, че аз съм никой.

                              Но аз се аргументирах на ясен технически език.

                              Ти можеш ли да защитиш твърдението си по същия начин?

                              PS:

                              Много бързо си коригираш постовете
                              Не съм променял нищо в постовете си, а не съм те цитирал теб.

                              ---------- Post added at 20:17 ---------- Previous post was at 20:14 ----------

                              Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                              При положение, че не знаеш защо има малки и големи свещи и се чудиш защо са асиметрично разположени явно има какво да научиш и то точно от мен.
                              Явно ти не знаеш и не четеш какво съм написал по-нагоре - НЯМА МЯСТО ЗА 2-РА ГОЛЯМА СВЕЩ В ГОРИВНАТА КАМЕРА. ИМА МЯСТО САМО ЗА ДУПКА НЕ ПО-ГОЛЯМА ОТ 10ММ ЕДИНСТВЕНОТО МЯСТО ЗА ГОЛЯМА СВЕЩ Е В ЦЕНТЪРА МЕЖДУ 4-ТЕ КЛАПАНА. Иначе аз не се чудя, на мен ми е ясно защо е така.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • Аз ше ви кажа защо е малката свещ при 16в ТС,ами за да свети на голямата и на буталото да не се треснат,че не се знае в даден момент в какво състояние са лагерите

                                ---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:18 ----------

                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Не е чак толкова сложно че да припада човек.
                                В момента на запалване ECU то управлява почти едновременно но с малко времезакъснение 2 бобини.
                                Първо тази на която е закачена голямата свещ и почти мигновено след нея втората бобина, на която е закачена малката свещ.
                                Накратко - за запалването на сместта във всеки цилиндър, се ползват отместените по време искри от 2 бобини.
                                Искам да ми го извадиш това на хартия написано от инженерите на Бош,после може да те поканя на живо да ми го покажеш,защото тва е доста странно твърдение. Също така господин Супермен 2,да обясниш на нас неуките каква е схемата на управление на бобините при Евро 2 ?????
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X