Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
    На коя казваш втората бобина? На тези на 2-ри цилиндър?
    Ако разглеждам запалването на първи цилиндър, се случва следното:

    1 - ECU то управлява бобината на първи цилиндър и пали голямата свещ.
    2 - След определено времезакъснение ECU - то управлява бобината на 4 - ти цилиндър и тя пали малката свещ на 1 -ви цилиндър почти веднага след голямата.

    Това се случва и за останалите цилиндри.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Ако разглеждам запалването на първи цилиндър, се случва следното:

      1 - ECU то управлява бобината на първи цилиндър и пали голямата свещ.
      2 - След определено времезакъснение ECU - то управлява бобината на 4 - ти цилиндър и тя пали малката свещ на 1 -ви цилиндър почти веднага след голямата.

      Това се случва и за останалите цилиндри.
      А през това време какво се случва в 4-и цилиндър ?????
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
        Щото няма място за 2-ра голяма в горивната камера на тая глава. Кажи ми ти къде да се пробие 2-ра дупка с диаметър 14 мм в тая горивна камера на тази глава.
        Ми отде да знам за това питам, щото не е само че малка ами и конструктивно е друга.Електрода е иридиев и издържа на по-висока температура.Що не е като голямата с платинен електрод.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          А през това време какво се случва в 4-и цилиндър ?????
          2 искри (първо малката свещ и после от голямата) на края на изпускателния такт, които за нищо не служат, но целта е 2 последователни искри в първи цилиндър.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Явно ти не знаеш и не четеш какво съм написал по-нагоре - НЯМА МЯСТО ЗА 2-РА ГОЛЯМА СВЕЩ В ГОРИВНАТА КАМЕРА. ИМА МЯСТО САМО ЗА ДУПКА НЕ ПО-ГОЛЯМА ОТ 10ММ ЕДИНСТВЕНОТО МЯСТО ЗА ГОЛЯМА СВЕЩ Е В ЦЕНТЪРА МЕЖДУ 4-ТЕ КЛАПАНА. Иначе аз не се чудя, на мен ми е ясно защо е така.
            Не ставай смешен - разликата в ширината на буталото е част от милиметъра.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              2 искри (първо малката свещ и после от голямата) на края на изпускателния такт, които за нищо не служат, но целта е 2 последователни искри в първи цилиндър.
              Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
              Не ставай смешен - разликата в ширината на буталото е част от милиметъра.
              Това нещо не го разбрах колега,би ли се обосновал?
              0892 488 330-Теодор
              Alfa Romeo 145 3.0 24V
              Alfa Romeo 146 TI-Turbo

              Comment


              • Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщение
                Това нещо не го разбрах колега,би ли се обосновал?
                Мен ли питаш или колегата?

                Ако питаш мен, какво да поясня?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Мен ли питаш или колегата?

                  Ако питаш мен, какво да поясня?
                  Мен пита, но да се върне да чете - не само да яде чипс и да пие бира.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    2 искри (първо малката свещ и после от голямата) на края на изпускателния такт, които за нищо не служат, но целта е 2 последователни искри в първи цилиндър.
                    А при CF3 мотора как ще го отиграем това упражнение? И ако там не е така, какво губи CF3 мотра спрямо предходните варианти? ТА ТС технологията за кво ти е? Кво пали тая малка свещ отстрани, почти до стената на цилиндъра? Нищо, просто търговски трик. Все за нещо трябва да ти вземат повече пари под ембламата на алфа, спрямо варианта Фиат. Това е истината. Старите ТС с 8 калапана имат съвсем друга идея на 2-рата свещ. Разделяш мисленно целендъра на 2 части, в една част имаш 1 свещ, във втарата, пак на същото място имаш 2-ра свещ, защото клапаните са 2 за цилиндър, един срещу друг, а между тях няма място за свещ. Ако я изместиш в страни на горивната камера, нама да имаш оптимално горене в горивната камера. Затова слагат 2 свещи от 2-те страни на клапаните, за да има правилно горене. При вариант с 4 клапана на цилиндър имаш оптималният вариант да слажиш свещта в центъра на горивната камера, затова отпада нуждата от 2-ра свещ. Но Фиат са решили да има 2-ра свещ в техният мотор, за да може да кажат, че традицията продължава, въпреки, че това е безсмислено. Всъщност за Фиат има смисъл, продават по-скъпи свещи от тези за Фиат, за да може отново феновете да си помислят, че имат нещо по-класно в ръцете си. То ако имаше смисъл от 2 свещи при 4 клапанова глава, щяха първо във Ферари да го направят, а не на преоблечените Фиати. Просто търговски трик, лишен от смисъл. В днешно време не инженери решават какви да бъдат колите, а мениджъри, икономисти и т.н. Затова и Алфа Ромео потъва.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                      Мен пита, но да се върне да чете - не само да яде чипс и да пие бира.
                      Ми вече 50 страници само повърня чета,с изключение на няколко поста!
                      А твоя пост с милиметрите и 1000 пъти да го прочета пак нищо няма да разбера!
                      П.С или вие сте на много високо ниво или аз съм много тъп!
                      0892 488 330-Теодор
                      Alfa Romeo 145 3.0 24V
                      Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                        Не ставай смешен - разликата в ширината на буталото е част от милиметъра.
                        Нещо не разбирам какъв отговор и на какво си дал. Не знам за каква част от милиметъра ми говориш и на кой милиметър къде точно в главата на мотора.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • А дали малката свещ на първи цилиндър не пали когато пали голямата свещ на четвърти за да доизгори неизгорялото гориво с цел да се намалят емисиите и да се осигури правилна работа на ламбдата.Мисля че няма отншение към мощноста, а към евронормите и понеже работи когато изгорелите газиве излизат от цилиндъра затова е с по-висок температурен режим.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            Нещо не разбирам какъв отговор и на какво си дал. Не знам за каква част от милиметъра ми говориш и на кой милиметър къде точно в главата на мотора.
                            Пиша, във връзка с твърдението ти, че нямало място за втората свещ и затова са я изкелифищили накриво.
                            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                            sigpic

                            Comment


                            • Тююю не ми стигнаха пуканките ....
                              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                А дали малката свещ на първи цилиндър не пали когато пали голямата свещ на четвърти за да доизгори неизгорялото гориво с цел да се намалят емисиите и да се осигури правилна работа на ламбдата.Мисля че няма отншение към мощноста, а към евронормите и понеже работи когато изгорелите газиве излизат от цилиндъра затова е с по-висок температурен режим.
                                Да ама на CF3 мотора всяка бобина пали 2-те свещи на цилиндъра под нея едновременно. А все пак CF3 мотора би следвало да е по-икономичен от предходните. Ха сега, баси драмата. Истината е, че е по-икономичен и поекологичен заради повечкото ламбда сонди. За съжаление и по-муден, въпреки, че уж го дават със същата мощност като CF1 мотора. Всичко е Ала-Бала. Пак търговски трикове.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X