Известие

Collapse
No announcement yet.

Какъв хейтър ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщение
    Тролче ... в случая ти си смешен ,тъп и прост... понеже ни най малка представа си нямаш за какво става на дума с тези цени за части ... обиждаш човек който с това си вади прехраната да ремонтира точно тези "боклуци" и че има хора които дават тези пари за части не значи нищо от горе изброените обиди ... по скоро говори лошо за теб че си с комплекси и си някаква дребна душичка която нощно време се чуди с кой за какво да се заяде , намери си работа или ако имаш семейство му обърни внимание на него и се радвай на своя живот ..
    Гледам мач /Челси-Ман.Юн/, играя си с малката, хапвам кекс и пиша във форума.
    Имам мнение и го изразявам, смешно е да се дават такива пари, като може да минеш и по тънко.
    Някакъв уникален ретро автомобил ли поддържаме, или кво?
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
      Загрижен съм за теб.
      Не е еднозначно да си тъп и прост.
      Искам поне да не изглеждаш прост.
      Ти за мен не бери грижа! За разлика от теб, мен изобщо не ме вълнува колко си тъп и прост. Това, че някой се гаври както му дойде с думите в българския език и се върти като селска мастия от тема в тема(т.е. хлъзгав сопол - ти го хващаш, то ти минава между пръстите) не го прави умен. Историята познава много такива тъпаци!
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #18
        Просто има селяни които ги е яд, че има хора които правят нещо напук на общото обществено мнение. В случая това е едно от предимствата да си Алфист. Който от простолюдието да питаш ще ти каже, че Алфа е боклук, аз пък им показвам среден пръст и си я карам с кеф. Принципно българския народ държи нещата да са простички и едноцветни, щом е БМВ е добро, щом е Алфа е лошо. На такива аграри вече въобще не си правя труда да се обяснявам.

        Comment


        • #19
          Съвсем не - вие просто се опитвате всячески да убедите света, че няма по-добро от Алфа Ромео и носите от десет кладенеца вода, за да го докажете дори на себе си, а всъщност Алфа Ромео си е съвсем обикновена кола и много други я превъзхождат
          sigpic

          Comment


          • #20
            според мен проблема в Алфа Ромео е, че стане ли на 200 000 км. трябва да смениш всичко което може да се смени по нея...то просто едно по едно отказва..(което е и нормално според мен..хората са го изчислили кога да почне да се скапва) при немските автомобили това се случва на малко повече километри (300 000)..и другия проблем е ненормално високите цени на авточасти...дори китайските ментета са доста скъпи (сравнено с части за други коли от същата година)..ама ей на ..хванали сме се на хорото ще го играем до края
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
              Съвсем не - вие просто се опитвате всячески да убедите света, че няма по-добро от Алфа Ромео и носите от десет кладенеца вода, за да го докажете дори на себе си, а всъщност Алфа Ромео си е съвсем обикновена кола и много други я превъзхождат
              Да, обикновени коли са, но и като нови и на старо получаваш повече за същата цена от някое дръгливо БМВ със задни барабанни спирачки...

              Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
              според мен проблема в Алфа Ромео е, че стане ли на 200 000 км. трябва да смениш всичко което може да се смени по нея...то просто едно по едно отказва..(което е и нормално според мен..хората са го изчислили кога да почне да се скапва) при немските автомобили това се случва на малко повече километри (300 000)
              Това не е вярно. Зависи къде и как е карана въпросната кола. Каквато и марка да е колата, като я караш като маршрутка и не сменяш масло и консумативи, ще заприлича на кенеф...
              Last edited by Doomguy; d.m.y г., 09:41.

              Comment


              • #22
                еми това са мои лични наблюдения...определено немските автомобили са доста по надеждни от италианските.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                  Гледам мач /Челси-Ман.Юн/, играя си с малката, хапвам кекс и пиша във форума.
                  Имам мнение и го изразявам, смешно е да се дават такива пари, като може да минеш и по тънко.
                  Някакъв уникален ретро автомобил ли поддържаме, или кво?
                  За да стане уникален ретро автомобил, то трябва през целия му "живот' да бъде поддържан, като такъв.. А не да му ебеш майката и после да се сетиш, че искаш да имаш ретро автомобил.
                  Lexus IS200

                  Comment


                  • #24
                    Какъв ретро автомобил ви е патил - Аlfa 166, сменяйте хапчетата Това, че някой е решил да си купи нов носач или вариатор не означава, че е луд или иска да си прави уникален автомобила. Има доста такива хора Те не са от хейтърите дето плюят! Хейтърите си събират гробниците от скрапа и после са недоволни.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
                      еми това са мои лични наблюдения...определено немските автомобили са доста по надеждни от италианските.
                      Това е някакво заклеймяване
                      И въобще как реши това с 200 и 300к.
                      Това дори да са наблюдения смятам че са върху различни автомобили - да речем алфа от 2001 и голф от 91

                      Ако хванеш пи нови автомобили нещата се променят - ето аз мога да говоря за 147 , наблюдава се едно износване на доста елементи около 12тата година , да речем доста познати включително и аз смениха датчици на КВ ,маркуч дросел-интеркулер .... и др....
                      Обаче хвани една кола от 2006 примерно, ако ще и немска да е , там тея неща като нищо ще ги смениш на 6-7ма година , та не смятам че това за което говориш зависи толкова от това дали колата е немска или френска или каквато и да е .......



                      Впрочем всички знаем че 147 има калпаво окачване ама да ви кажа колата ми направи 100 к по бг пътищата и вярно че я пазя доста , но досега съм сменял само горни носачи и предни биалети и 2 щанги отзад.
                      Тоест 2та долни носача не са сменяни както и 4 от щангите отзад, нито задните биалети на кола която прави по 30-40км всеки ден в София и по 500 км през 2 седмици по разбитата Тракия.....
                      Мисля че тампоните на стаб щангата предната са правени веднъж и това е за 100к.


                      Та всеки да си кара каквото му се харесва,тея излишни спорове коя кола е по добра никога не водят до ясна развъзка, нито пък някой от нас ще си купи голф 2 ....
                      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                      Comment


                      • #26
                        Да бе да. И на мен някой ми влиза в профила, ама само ако са решили да ме линчуват.
                        С първото твърдение съм съгласен, с второто... не много, но третото просто не мога да го коментирам.



                        И това го е писал "алфист", който има 164 така като гледам. Ако имаше 156 T.S какво ли щеше да кажеш?

                        В момента има потребител на форума се опитва да си купи 166 FL, при това автомат за 4000лв. Какво ли ще пише ако си я купи в крайна сметка?
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • #27
                          мисълта ми беше, че ако вземеш 147ца за 4к примерно на 200к реални... и голф 4 на 200к реални ...147 всичко оригинално което е по нея ще е за смяна....а голфа ще избута още поне 50 реди да почне всичко да си отива ...друг е въпроса че в ауто италия ми обявиха 900 лв за корите под двигателя?? WTF???? на Октавия 2012 подсилената кора е 200лв. ?
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                          Comment


                          • #28
                            А аз какво да кажа като за моята няма кора? Въобще не ме интересува. Нито пък, че за някаква ручаща шкода имало и даже била и по-евтина. Що не си купиш шкода?
                            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                            Comment


                            • #29
                              Защото нямам пари за нова явно...а и "ручаща Шкода" е доста глупаво и не обективно изказване, Шкода е изключително надежден автомобил...а сравнението го дадох за това как частите на една немска кола в по горен клас и чисто нова са в пъти по-евтини от частите за 10 годишна алфа...теб ако не те интересува кората под двигателя..за мен това е важна част от автомобила и трябва да я има, ама така е има си хора и хора...
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                                Какъв ретро автомобил ви е патил - Аlfa 166, сменяйте хапчетата Това, че някой е решил да си купи нов носач или вариатор не означава, че е луд или иска да си прави уникален автомобила. Има доста такива хора Те не са от хейтърите дето плюят! Хейтърите си събират гробниците от скрапа и после са недоволни.
                                Въпросът е, че след 30 години поддържана алфа има повече шанс да стане ретро отколкото неподдържана...
                                Lexus IS200

                                Comment

                                Working...
                                X