Известие
Collapse
No announcement yet.
Колебания между 166 и 156
Collapse
X
-
Към колегата SLADE!
В момента притежавам (т.е. в случая жена ми) 5-та по ред алфа. В случая 156 2.0 с по две свещички на ц. От преди 40 хил. км е газифицирана. По отношение разхода на гориво се родихме! Харчи около 12-13/100 газ в града и около 9/100 извън със скорост м/у 100 и 120 км/ч. На месец и налива и за по 20 лв. бензин. Зимата малко повечко бензинец. Колата е газифицирана в сервиз в който определено си разбират от работата. ГИ струваше 800 лв. с монтажа. Не е правил никакви проблеми досега.
Не мога да разбера защо някои колеги този двигател го имат за най-ненадежния? Според повечето специалисти това е най-удачния двигател от туинспарк серията!
Дърпа сериозно, поддържа с лекота скорости от над 180 км/ч, почти никакви разходи по експлоатация освен нужните консумативи! Всичко това го потвърждавам с две ръце!
Относно ходовата част на 156-цата. Не мисля, че е чак толкова слаба. Моята е на около 30 хил. от смяна на носачите, като преди това сме и навъртяли 50 хил. км Предният собственик дали е пипал нещо не мога да кажа.
До тук за 2.0 мотора и 156 модела. Смятам, че уцелена читава 156 с 2.0 бензинов мотор при ниските цени на марката втора употреба на газ е "6-ца от тотото" по отношение на експлоатацията.
По отношение на дизела... Винаги съм си мислел: Алфа на нафта??? Ама пък нали те измислиха комън-рейл-а?! Аз имах 156 спортвагон 1.9, 140 к. с. К`во да кажа? То не бяха дюзи, ЕГР-и, турбо, електроники, замръзнала нафта (и не само проблеми по Алфата). Общо взето "два пъти повече чаркалък и три пъти по-скъпа поддръжка", който каквото иска да си говори. След 6 дизелови автомобила в къщи съм казал: в личен план само бензинови автомобили (еле пък специално Алфа-та) нафта може, но на камион, а бус също бензинов. `що трябва да си усложняваш живота с нещо сложно (дизела), като има по-просто (бензиново пък и на газ...). Вярно джи ти ди-то дърпа яко до 150-160, ама от там нагоре 2.0 TS как дърпа... и к`ъв звук вади!!!
Така че 156 или 166 - според нуждите и желанието. А агрегата: твърдо 2-ката бензин на газчица, монтирана от кадърен човек. По-простичките устройства работят по-надеждно и дълго!
Comment
-
Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщениеКъм колегата SLADE!
В момента притежавам (т.е. в случая жена ми) 5-та по ред алфа. В случая 156 2.0 с по две свещички на ц. От преди 40 хил. км е газифицирана. По отношение разхода на гориво се родихме! Харчи около 12-13/100 газ в града и около 9/100 извън със скорост м/у 100 и 120 км/ч. На месец и налива и за по 20 лв. бензин. Зимата малко повечко бензинец. Колата е газифицирана в сервиз в който определено си разбират от работата. ГИ струваше 800 лв. с монтажа. Не е правил никакви проблеми досега.
Не мога да разбера защо някои колеги този двигател го имат за най-ненадежния? Според повечето специалисти това е най-удачния двигател от туинспарк серията!
Дърпа сериозно, поддържа с лекота скорости от над 180 км/ч, почти никакви разходи по експлоатация освен нужните консумативи! Всичко това го потвърждавам с две ръце!
Относно ходовата част на 156-цата. Не мисля, че е чак толкова слаба. Моята е на около 30 хил. от смяна на носачите, като преди това сме и навъртяли 50 хил. км Предният собственик дали е пипал нещо не мога да кажа.
До тук за 2.0 мотора и 156 модела. Смятам, че уцелена читава 156 с 2.0 бензинов мотор при ниските цени на марката втора употреба на газ е "6-ца от тотото" по отношение на експлоатацията.
По отношение на дизела... Винаги съм си мислел: Алфа на нафта??? Ама пък нали те измислиха комън-рейл-а?! Аз имах 156 спортвагон 1.9, 140 к. с. К`во да кажа? То не бяха дюзи, ЕГР-и, турбо, електроники, замръзнала нафта (и не само проблеми по Алфата). Общо взето "два пъти повече чаркалък и три пъти по-скъпа поддръжка", който каквото иска да си говори. След 6 дизелови автомобила в къщи съм казал: в личен план само бензинови автомобили (еле пък специално Алфа-та) нафта може, но на камион, а бус също бензинов. `що трябва да си усложняваш живота с нещо сложно (дизела), като има по-просто (бензиново пък и на газ...). Вярно джи ти ди-то дърпа яко до 150-160, ама от там нагоре 2.0 TS как дърпа... и к`ъв звук вади!!!
Така че 156 или 166 - според нуждите и желанието. А агрегата: твърдо 2-ката бензин на газчица, монтирана от кадърен човек. По-простичките устройства работят по-надеждно и дълго!Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщениеОбясни на колегата SLADE защо е необходимо да се крия. На него му трябват обосновани коментари, а не от типа "скрий се някъде БЕ"... Жул Верн!
Comment
-
Колега ето и моето мнениие,Ако 156 можем да я наречем кола,то 166 спокойно може да я наречем АВТОМОБИЛ.много по добра езда,седи на пътя много по добре,през дупките минава много по плавно и тихо,а също по голяма и комфортна кола.Няма друга Алфа от по новите кадето мотора ,да не е висящ,а да е положен на магарето,като при мерцедес и бмв,само на 166 е така.Затова колата има това добро поведение при лоши пътища.
По въпроса за Мотора ,аз лично карам само бензинови коли и нямам грижи.Турбо,дюзи,помпи,просто не ги мисля.Като разход,ако метнеш газ се возиш без пари,един мой комшия има 166 и я кара на метан вече мноо години.Дизеловите мотори бяха модерни преди 10 години,когато нафтата беше без пари ,и можеше да се краде от фабрики,или да се намира от камионите без пари.Няма дизел Кадето да не дава среден разход 8 или 9 нафта.Аз имам и 159 2.4 жтд и среден разход 9 ръчкаш ли я 11.Бензина е същата работа,ма там може да сложиш газ,макар ,че аз мразя газовите уредби.Ако си вземеш 166 2.0 16к има ги и с 6 скорости на газчица ще се возиш с кеф.И дизел да си вземеш пак ще си доволен.Избора е твои.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщениеОбясни на колегата SLADE защо е необходимо да се крия. На него му трябват обосновани коментари, а не от типа "скрий се някъде БЕ"... Жул Верн!Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеКолегата Слейд просто може да прочете малко из форума, и ще му стане ясно що за двигател е 2,0 16V TS, а ти наистина си фантаст, друже
Comment
-
[QUOTE=ecotronic;1247045]Абе като видя някоя печка да прави димна завеса, та ме е срам, че карам Алфа
Я виж в раздела 166 на алфаоунър колко печки ще видиш? Всичко е предимно бензин. А и TS-ите гарантирано са повече от печките. Ма те хората са проЗти и не знаят къде е истината.
Цитат от един от последните постове там:
"and you know that the ***** diesel is only 50% Alfa!"
А вие продължавайте да се нахъсвате с кюмбетата[/QUOTE
В Англия съм вече 6-та година,166-ца дизел не съм виждал,виж от всички други модели дизелът преобладава.
Първоначално публикувано от Murderer Покажи съобщениеМоже колега и да не пуши,но "шевната машина" никога няма да докара звука на истинска алфа(имам предвид стоковият вариант),а и на права отсечка ше ме биеш,ама на скоростен етап(пр.Варна-Сл.бряг),надалиAlfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic
Comment
-
[QUOTE=AttilaSL;1247365]Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАбе като видя някоя печка да прави димна завеса, та ме е срам, че карам Алфа
Я виж в раздела 166 на алфаоунър колко печки ще видиш? Всичко е предимно бензин. А и TS-ите гарантирано са повече от печките. Ма те хората са проЗти и не знаят къде е истината.
Цитат от един от последните постове там:
"and you know that the ***** diesel is only 50% Alfa!"
А вие продължавайте да се нахъсвате с кюмбетата[/QUOTE
В Англия съм вече 6-та година,166-ца дизел не съм виждал,виж от всички други модели дизелът преобладава.
Аз мога да се пробвам на този път с удоволствие.THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related
Comment
-
Бе не че нещо ма на срещите зимата рядко идва некоя нафта, може на шоферите да им е студено.Втора употреба дизел никога няма да си купя.Нов също....то и бензинова нова не моа си купя ма тва друга бира.Не ми се разправя с дюзи, помпи, и само като чуя как работи на място....Дизела си има предимства дето трябва.166 само фейслифт, тези малки фарчета не ми харесват.Лично мое мнение, колегата да си вземе каквото му харесва.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщениеОбясни на колегата SLADE защо е необходимо да се крия. На него му трябват обосновани коментари, а не от типа "скрий се някъде БЕ"... Жул Верн!
А ти с газовата с 40 хил току що си я избил (спрямо нафтата) и тепърва ще имаш някакви икономии . Да не говорим , че имаш нещо с размерите на авиобомба в багажника , който е изключително "голям" при 156 .
Но колкото и да се дърляме печкарите и бензиджиите , кое е по-добро . 156 има една основна слабост а тя е окачването . Чиято смяна преди 3 години си беше жива трагедия , но вече има и по-евтини решения .
Моя съвет е ако се чуди между 156 и 166 да си вземе нещо по средата а именно Ланчия Либра . Същите дизелови двигатели (ако иска дизел ) и здраво окачване .Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
-
Е то все едно да кажеш, че между 5-та и 3-та серия на БМВ най-добре да си вземеш нещо по-средата - Мерцедес. Какви са тия съвети?166 с 2,4JTD е неочаквано добра комбинация, доказана с годините.
Аз си харесвам TS-а, колата е чук, но дотук ми е 20 бона.
Ако си бях взел навремето дизел, нямаше нищо да спестя като пари, щото тогава вървяха по 15, все щях да изсипя за 6 години още 5 бона, обаче нервите дето съм ги строшил са безценни!
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеБе не че нещо ма на срещите зимата рядко идва некоя нафта, може на шоферите да им е студено.Втора употреба дизел никога няма да си купя.Нов също....то и бензинова нова не моа си купя ма тва друга бира.Не ми се разправя с дюзи, помпи, и само като чуя как работи на място....Дизела си има предимства дето трябва.166 само фейслифт, тези малки фарчета не ми харесват.Лично мое мнение, колегата да си вземе каквото му харесва.Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
Comment