Известие

Collapse
No announcement yet.

Колебания между 166 и 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
    Да, за да изглежда колегата Еко след това така:
    Не, ще изглеждам така:







    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Към колегата SLADE!
      В момента притежавам (т.е. в случая жена ми) 5-та по ред алфа. В случая 156 2.0 с по две свещички на ц. От преди 40 хил. км е газифицирана. По отношение разхода на гориво се родихме! Харчи около 12-13/100 газ в града и около 9/100 извън със скорост м/у 100 и 120 км/ч. На месец и налива и за по 20 лв. бензин. Зимата малко повечко бензинец. Колата е газифицирана в сервиз в който определено си разбират от работата. ГИ струваше 800 лв. с монтажа. Не е правил никакви проблеми досега.
      Не мога да разбера защо някои колеги този двигател го имат за най-ненадежния? Според повечето специалисти това е най-удачния двигател от туинспарк серията!
      Дърпа сериозно, поддържа с лекота скорости от над 180 км/ч, почти никакви разходи по експлоатация освен нужните консумативи! Всичко това го потвърждавам с две ръце!
      Относно ходовата част на 156-цата. Не мисля, че е чак толкова слаба. Моята е на около 30 хил. от смяна на носачите, като преди това сме и навъртяли 50 хил. км Предният собственик дали е пипал нещо не мога да кажа.
      До тук за 2.0 мотора и 156 модела. Смятам, че уцелена читава 156 с 2.0 бензинов мотор при ниските цени на марката втора употреба на газ е "6-ца от тотото" по отношение на експлоатацията.
      По отношение на дизела... Винаги съм си мислел: Алфа на нафта??? Ама пък нали те измислиха комън-рейл-а?! Аз имах 156 спортвагон 1.9, 140 к. с. К`во да кажа? То не бяха дюзи, ЕГР-и, турбо, електроники, замръзнала нафта (и не само проблеми по Алфата). Общо взето "два пъти повече чаркалък и три пъти по-скъпа поддръжка", който каквото иска да си говори. След 6 дизелови автомобила в къщи съм казал: в личен план само бензинови автомобили (еле пък специално Алфа-та) нафта може, но на камион, а бус също бензинов. `що трябва да си усложняваш живота с нещо сложно (дизела), като има по-просто (бензиново пък и на газ...). Вярно джи ти ди-то дърпа яко до 150-160, ама от там нагоре 2.0 TS как дърпа... и к`ъв звук вади!!!
      Така че 156 или 166 - според нуждите и желанието. А агрегата: твърдо 2-ката бензин на газчица, монтирана от кадърен човек. По-простичките устройства работят по-надеждно и дълго!

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщение
        Към колегата SLADE!
        В момента притежавам (т.е. в случая жена ми) 5-та по ред алфа. В случая 156 2.0 с по две свещички на ц. От преди 40 хил. км е газифицирана. По отношение разхода на гориво се родихме! Харчи около 12-13/100 газ в града и около 9/100 извън със скорост м/у 100 и 120 км/ч. На месец и налива и за по 20 лв. бензин. Зимата малко повечко бензинец. Колата е газифицирана в сервиз в който определено си разбират от работата. ГИ струваше 800 лв. с монтажа. Не е правил никакви проблеми досега.
        Не мога да разбера защо някои колеги този двигател го имат за най-ненадежния? Според повечето специалисти това е най-удачния двигател от туинспарк серията!
        Дърпа сериозно, поддържа с лекота скорости от над 180 км/ч, почти никакви разходи по експлоатация освен нужните консумативи! Всичко това го потвърждавам с две ръце!
        Относно ходовата част на 156-цата. Не мисля, че е чак толкова слаба. Моята е на около 30 хил. от смяна на носачите, като преди това сме и навъртяли 50 хил. км Предният собственик дали е пипал нещо не мога да кажа.
        До тук за 2.0 мотора и 156 модела. Смятам, че уцелена читава 156 с 2.0 бензинов мотор при ниските цени на марката втора употреба на газ е "6-ца от тотото" по отношение на експлоатацията.
        По отношение на дизела... Винаги съм си мислел: Алфа на нафта??? Ама пък нали те измислиха комън-рейл-а?! Аз имах 156 спортвагон 1.9, 140 к. с. К`во да кажа? То не бяха дюзи, ЕГР-и, турбо, електроники, замръзнала нафта (и не само проблеми по Алфата). Общо взето "два пъти повече чаркалък и три пъти по-скъпа поддръжка", който каквото иска да си говори. След 6 дизелови автомобила в къщи съм казал: в личен план само бензинови автомобили (еле пък специално Алфа-та) нафта може, но на камион, а бус също бензинов. `що трябва да си усложняваш живота с нещо сложно (дизела), като има по-просто (бензиново пък и на газ...). Вярно джи ти ди-то дърпа яко до 150-160, ама от там нагоре 2.0 TS как дърпа... и к`ъв звук вади!!!
        Така че 156 или 166 - според нуждите и желанието. А агрегата: твърдо 2-ката бензин на газчица, монтирана от кадърен човек. По-простичките устройства работят по-надеждно и дълго!
        Я се скрий някъде, бе Айзък Азимов
        Giulietta 1,6 JTDm 2013
        156 SW 1,9 JTD 2003

        Comment


        • #34
          Обясни на колегата SLADE защо е необходимо да се крия. На него му трябват обосновани коментари, а не от типа "скрий се някъде БЕ"... Жул Верн!

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщение
            Обясни на колегата SLADE защо е необходимо да се крия. На него му трябват обосновани коментари, а не от типа "скрий се някъде БЕ"... Жул Верн!
            Споко бе, собствениците на дизелови Алфи няма да ти кажат за скъпите ремонти, все едно собственик на Голф да ти каже, че много се чупи.

            Comment


            • #36
              Колега ето и моето мнениие,Ако 156 можем да я наречем кола,то 166 спокойно може да я наречем АВТОМОБИЛ.много по добра езда,седи на пътя много по добре,през дупките минава много по плавно и тихо,а също по голяма и комфортна кола.Няма друга Алфа от по новите кадето мотора ,да не е висящ,а да е положен на магарето,като при мерцедес и бмв,само на 166 е така.Затова колата има това добро поведение при лоши пътища.
              По въпроса за Мотора ,аз лично карам само бензинови коли и нямам грижи.Турбо,дюзи,помпи,просто не ги мисля.Като разход,ако метнеш газ се возиш без пари,един мой комшия има 166 и я кара на метан вече мноо години.Дизеловите мотори бяха модерни преди 10 години,когато нафтата беше без пари ,и можеше да се краде от фабрики,или да се намира от камионите без пари.Няма дизел Кадето да не дава среден разход 8 или 9 нафта.Аз имам и 159 2.4 жтд и среден разход 9 ръчкаш ли я 11.Бензина е същата работа,ма там може да сложиш газ,макар ,че аз мразя газовите уредби.Ако си вземеш 166 2.0 16к има ги и с 6 скорости на газчица ще се возиш с кеф.И дизел да си вземеш пак ще си доволен.Избора е твои.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщение
                Обясни на колегата SLADE защо е необходимо да се крия. На него му трябват обосновани коментари, а не от типа "скрий се някъде БЕ"... Жул Верн!
                Колегата Слейд просто може да прочете малко из форума, и ще му стане ясно що за двигател е 2,0 16V TS, а ти наистина си фантаст, друже
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                  Колегата Слейд просто може да прочете малко из форума, и ще му стане ясно що за двигател е 2,0 16V TS, а ти наистина си фантаст, друже
                  Стига бе, кво му е на 2.0 16V TS, я скИи тука, вече Хонда почнаха да го слагат в галактическите совалки Civic:
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    [QUOTE=ecotronic;1247045]Абе като видя някоя печка да прави димна завеса, та ме е срам, че карам Алфа

                    Я виж в раздела 166 на алфаоунър колко печки ще видиш? Всичко е предимно бензин. А и TS-ите гарантирано са повече от печките. Ма те хората са проЗти и не знаят къде е истината.

                    Цитат от един от последните постове там:

                    "and you know that the ***** diesel is only 50% Alfa!"

                    А вие продължавайте да се нахъсвате с кюмбетата[/QUOTE

                    В Англия съм вече 6-та година,166-ца дизел не съм виждал,виж от всички други модели дизелът преобладава.
                    Първоначално публикувано от Murderer Покажи съобщение
                    Може колега и да не пуши,но "шевната машина" никога няма да докара звука на истинска алфа(имам предвид стоковият вариант),а и на права отсечка ше ме биеш,ама на скоростен етап(пр.Варна-Сл.бряг),надали
                    Аз мога да се пробвам на този път с удоволствие.
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                    Comment


                    • #40
                      [QUOTE=AttilaSL;1247365]
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Абе като видя някоя печка да прави димна завеса, та ме е срам, че карам Алфа

                      Я виж в раздела 166 на алфаоунър колко печки ще видиш? Всичко е предимно бензин. А и TS-ите гарантирано са повече от печките. Ма те хората са проЗти и не знаят къде е истината.

                      Цитат от един от последните постове там:

                      "and you know that the ***** diesel is only 50% Alfa!"

                      А вие продължавайте да се нахъсвате с кюмбетата[/QUOTE

                      В Англия съм вече 6-та година,166-ца дизел не съм виждал,виж от всички други модели дизелът преобладава.


                      Аз мога да се пробвам на този път с удоволствие.
                      аа ти батка не играеш(онова в скобичките по-горе ,като че ли си го пропуснал),за сток карс говорехме,конкретно офертата за реисинг е към колегата Саифър
                      THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
                      http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related

                      Comment


                      • #41
                        Бе не че нещо ма на срещите зимата рядко идва некоя нафта, може на шоферите да им е студено.Втора употреба дизел никога няма да си купя.Нов също....то и бензинова нова не моа си купя ма тва друга бира.Не ми се разправя с дюзи, помпи, и само като чуя как работи на място....Дизела си има предимства дето трябва.166 само фейслифт, тези малки фарчета не ми харесват.Лично мое мнение, колегата да си вземе каквото му харесва.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщение
                          Обясни на колегата SLADE защо е необходимо да се крия. На него му трябват обосновани коментари, а не от типа "скрий се някъде БЕ"... Жул Верн!
                          Защото за 4 години аз съм сменил един егр , чистих един път дюза при Румен и смених бушона на АБС . Като се има в предвид , че я купих не особено запазена в някой отношения . А да за малко да забравя сменям маслото и наливам течност за чистачки та да го отварям тоя капак .
                          А ти с газовата с 40 хил току що си я избил (спрямо нафтата) и тепърва ще имаш някакви икономии . Да не говорим , че имаш нещо с размерите на авиобомба в багажника , който е изключително "голям" при 156 .

                          Но колкото и да се дърляме печкарите и бензиджиите , кое е по-добро . 156 има една основна слабост а тя е окачването . Чиято смяна преди 3 години си беше жива трагедия , но вече има и по-евтини решения .

                          Моя съвет е ако се чуди между 156 и 166 да си вземе нещо по средата а именно Ланчия Либра . Същите дизелови двигатели (ако иска дизел ) и здраво окачване .
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Е то все едно да кажеш, че между 5-та и 3-та серия на БМВ най-добре да си вземеш нещо по-средата - Мерцедес. Какви са тия съвети? 166 с 2,4JTD е неочаквано добра комбинация, доказана с годините. Аз си харесвам TS-а, колата е чук, но дотук ми е 20 бона. Ако си бях взел навремето дизел, нямаше нищо да спестя като пари, щото тогава вървяха по 15, все щях да изсипя за 6 години още 5 бона, обаче нервите дето съм ги строшил са безценни!
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              Бе не че нещо ма на срещите зимата рядко идва некоя нафта, може на шоферите да им е студено.Втора употреба дизел никога няма да си купя.Нов също....то и бензинова нова не моа си купя ма тва друга бира.Не ми се разправя с дюзи, помпи, и само като чуя как работи на място....Дизела си има предимства дето трябва.166 само фейслифт, тези малки фарчета не ми харесват.Лично мое мнение, колегата да си вземе каквото му харесва.
                              Докато във Варна ходите по срещи и обсъждате паламуда, тия с дизелите си караме и си вършим работата по всяко време на годината, по всяко време на денонощието - и при плюс 40 и при минус 28 градуса
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • #45
                                За да не се чудиш, най-добре си купи и двете - едната бензинова за цялата година и дизелова за пролетно-летния период от годината.
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X