Известие

Collapse
No announcement yet.

Колебания между 166 и 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
    Споко бе, собствениците на дизелови Алфи няма да ти кажат за скъпите ремонти, все едно собственик на Голф да ти каже, че много се чупи.
    А доволните собственици на туинспаркове удобно пропускат, че правят по 5 х км годишно, повече се движат со велисопедо.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • #47
      Хайде да погледнем така на нещата: 2.0 бензин и 2.4 дизел.
      Дизеловият агрегат е по-тежък. По-тежка кола и съответно по-натоварено окачване.
      Вместо общо два радиатора - водния и кондензатора при бензина, дизела има 4-ри!
      Вместо една перка за охлаждане, дизела има 2!
      Вместо 4-ри цилиндъра дизела има 5!
      Супер усложнена електронна с/ма от датчици при дизела за следене на потока, налягането и температурата на горивото (един такъв температурен датчик му разката фамилията и моята на моето бивше джи ти ди).
      Да не говорим за проблеми с паленето зимата: при темп. под -10 всичко просто трябва да работи перфектно за успешен старт на мотора. Тук прибавяме темата със замръзналата нафта (два пъти съм ял хурката, като първия беше свързан и със сваляне на резервоар).
      Ако някой ми каже, че особено 2.4 мотора харчи градско под 9/100 нафта, просто или да замълчи (т. е. да не лъже) или да се научи да си изчислява разхода на колата.
      Та имаме двойно по-усложнен мотор(дизеловият), по-тежък, по-капризен, с по-скъпа поддръжка, с 15 к. с. по-слаб, със средно изчислено в пари 7лв/100 по-скъп пробег (от газовия инжекцион) и т. н., и т. н.
      Та се получиха само минуси... в полза на дизела!
      Към колегата Ladjov: при сегашната цена на уредба ГИ за 156, цената и се "избива" за около 9-10 000 км. И не можеш и да си представиш к`ъв е кеф на дълъг път (напр. в Италия) бензин и дизел на 1.7-1.8 евро, а ти зареждаш газчица на 0.75 !!! Така де, разликата не е ли по-добре да я усвоя аз, а не колата?!
      Така че не се опъвайте собствениците на "кебабчийници", като "гордите 18 год, собственици" на 20 год. хонди, че ви`ишли от тази неземна душегубка хондата по-яко нема. Та и вие така относно нафтата!
      В момента твърдо ЗА бензинов агрегат! Дали да е 166 или 156, т`ва е друга тема.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщение
        Хайде да погледнем така на нещата: 2.0 бензин и 2.4 дизел.
        Дизеловият агрегат е по-тежък. По-тежка кола и съответно по-натоварено окачване.
        Вместо общо два радиатора - водния и кондензатора при бензина, дизела има 4-ри!
        Вместо една перка за охлаждане, дизела има 2!
        Вместо 4-ри цилиндъра дизела има 5!
        Супер усложнена електронна с/ма от датчици при дизела за следене на потока, налягането и температурата на горивото (един такъв температурен датчик му разката фамилията и моята на моето бивше джи ти ди).
        Да не говорим за проблеми с паленето зимата: при темп. под -10 всичко просто трябва да работи перфектно за успешен старт на мотора. Тук прибавяме темата със замръзналата нафта (два пъти съм ял хурката, като първия беше свързан и със сваляне на резервоар).
        Ако някой ми каже, че особено 2.4 мотора харчи градско под 9/100 нафта, просто или да замълчи (т. е. да не лъже) или да се научи да си изчислява разхода на колата.
        Та имаме двойно по-усложнен мотор(дизеловият), по-тежък, по-капризен, с по-скъпа поддръжка, с 15 к. с. по-слаб, със средно изчислено в пари 7лв/100 по-скъп пробег (от газовия инжекцион) и т. н., и т. н.
        Та се получиха само минуси... в полза на дизела!
        Към колегата Ladjov: при сегашната цена на уредба ГИ за 156, цената и се "избива" за около 9-10 000 км. И не можеш и да си представиш к`ъв е кеф на дълъг път (напр. в Италия) бензин и дизел на 1.7-1.8 евро, а ти зареждаш газчица на 0.75 !!! Така де, разликата не е ли по-добре да я усвоя аз, а не колата?!
        Така че не се опъвайте собствениците на "кебабчийници", като "гордите 18 год, собственици" на 20 год. хонди, че ви`ишли от тази неземна душегубка хондата по-яко нема. Та и вие така относно нафтата!
        В момента твърдо ЗА бензинов агрегат! Дали да е 166 или 156, т`ва е друга тема.
        Тва палене зимата, голям проблем, бе Азимов, как пък досега не съм го имал вече 6 зими Камо ли пък нафта да замръзне, като имаш предвид, че по едно време работех и вечерна работа, и на плаца пред халето насред полето, в 2 през нощта редовно беше минус 28 градуса, колата от тъмносиня ставаше белоскрежна, а антенката на покрива беше като борово клонче, ама беличко
        Туинспарка да не би да няма проблемни термостати, датчици на валове, ламбди сонди, неработещи вариатори, дебитомери и свещи струващи майка си и баща си?!? Ако не си имал проблеми с тях, стягай се, че им е дошло времето, а ако предният собственик не е направил основният ремонт на спарка, и за това ще ти дойде реда, особено ако "с лекота поддържаш скорости над 180 км/ч", или викаш жената я крепи яваш-яваш със 100 на магистралата
        Giulietta 1,6 JTDm 2013
        156 SW 1,9 JTD 2003

        Comment


        • #49
          При мен всичко е 100 и нямам никакви проблеми :
          100-октанов бензин
          100-амперов акумулатор
          100км./ч - на магистралата.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщение
            Хайде да погледнем така на нещата: 2.0 бензин и 2.4 дизел.
            Дизеловият агрегат е по-тежък. По-тежка кола и съответно по-натоварено окачване.
            Вместо общо два радиатора - водния и кондензатора при бензина, дизела има 4-ри!
            Вместо една перка за охлаждане, дизела има 2!
            Вместо 4-ри цилиндъра дизела има 5!
            Супер усложнена електронна с/ма от датчици при дизела за следене на потока, налягането и температурата на горивото (един такъв температурен датчик му разката фамилията и моята на моето бивше джи ти ди).
            Да не говорим за проблеми с паленето зимата: при темп. под -10 всичко просто трябва да работи перфектно за успешен старт на мотора. Тук прибавяме темата със замръзналата нафта (два пъти съм ял хурката, като първия беше свързан и със сваляне на резервоар).
            Ако някой ми каже, че особено 2.4 мотора харчи градско под 9/100 нафта, просто или да замълчи (т. е. да не лъже) или да се научи да си изчислява разхода на колата.
            Та имаме двойно по-усложнен мотор(дизеловият), по-тежък, по-капризен, с по-скъпа поддръжка, с 15 к. с. по-слаб, със средно изчислено в пари 7лв/100 по-скъп пробег (от газовия инжекцион) и т. н., и т. н.
            Та се получиха само минуси... в полза на дизела!
            Към колегата Ladjov: при сегашната цена на уредба ГИ за 156, цената и се "избива" за около 9-10 000 км. И не можеш и да си представиш к`ъв е кеф на дълъг път (напр. в Италия) бензин и дизел на 1.7-1.8 евро, а ти зареждаш газчица на 0.75 !!! Така де, разликата не е ли по-добре да я усвоя аз, а не колата?!
            Така че не се опъвайте собствениците на "кебабчийници", като "гордите 18 год, собственици" на 20 год. хонди, че ви`ишли от тази неземна душегубка хондата по-яко нема. Та и вие така относно нафтата!
            В момента твърдо ЗА бензинов агрегат! Дали да е 166 или 156, т`ва е друга тема.
            Е, не, сега ще се изредят горди собственици на 2.4 със смесен разход 6-7 , градско 9 и 5 извън градско.

            ---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:54 ----------

            За мен спор няма, бензиновият двигател винаги е по-добрият избор за автомобил втора ръка.
            И който твърди обратното е
            "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
            К.М.

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
              Е, не, сега ще се изредят горди собственици на 2.4 със смесен разход 6-7 , градско 9 и 5 извън градско.

              ---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:54 ----------

              За мен спор няма, бензиновият двигател винаги е по-добрият избор за автомобил втора ръка.
              И който твърди обратното е
              Много ги подценяваш разочарова ме.Разход 4.5 на дълго 6 на градско.Задни стопове опушени и от вътре,ма каляската е мапната и лети.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #52
                С тея теми постоянно получавам деджа-ву бе колеги.Стига с тоя бензин/дизел, не ви ли писна да меляте едно и също, имам чувството, че някой нарочно пуска такива темо да ви гледа как се надвиквате като кокошки на двора
                Alfa 156
                ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                sigpic

                Comment


                • #53
                  На мен ми е интересно как дизели на 15 години падат с няколко литра под каталожния разход...

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                    На мен ми е интересно как дизели на 15 години падат с няколко литра под каталожния разход...
                    Чип туниг му е майката,ако мапера е добър може да се налага и да точиш нафта,понеже не я гори вече,ми почва да я произвежда.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • #55
                      И сега ако аз съм новобранец във форума, влезнал за съвет каква алфа да избера...след тези четири страници "страсти и откровения" бързо ще си плюя на петите и ще забравя напълно за тенекиите със сърце!
                      Last edited by BLUE1; d.m.y г., 17:28.
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                        И сега ако аз съм новобранец във форума, влезнал за съвет каква алфа да избера...след тези четири страници "страсти и откровения" бързо ще си плюя на петите и ще забравя напълно за тенекиите със сърце!
                        Много важно, тенекии без сърце колкото щеш, пазар голям...

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                          И сега ако аз съм новобранец във форума, влезнал за съвет каква алфа да избера...след тези четири страници "страсти и откровения" бързо ще си плуя на петите и ще забравя напълно за тенекиите със сърце!
                          Значи колега то тема от този род е супер излишна при положение ,че човек не е ориентиран за себе,от каква кола има нужда,малка или голяма.Има от каде да краде нафта понеже кара Тир. Или иска да се вози тънко на гас или метан.То ако дизела е по добър от бензина или обратното то от завода ще правят само единия вариат.То разликите в горивото или размера на колата е за да задоволи по голям кръг от клиенти.

                          Кое е по добро BMW 120D ИЛИ 760IL
                          To като клиента не е на ясно какви нужди има ние тука може да си чатим вечно.Аз навремето като работих с камиони имах Темпра 1.9 тд понеже крадях нафта и не ми беше зор за подръжка понеже не слизаш от нея гратис,па утре и да чупи турбо здраве да е.Аз продавам 10 години коли и сега дизел не се търси ,понеже няма вече аванта,сега се търси бензин ,понеже може да се мине на газ или метан.

                          Колата се избира според нуждите и възможностите на човека,а не според мнението на хората.Въпроса бензин или дизел няма твърд отговор,зависи от много фактори.
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                            И сега ако аз съм новобранец във форума, влезнал за съвет каква алфа да избера...след тези четири страници "страсти и откровения" бързо ще си плюя на петите и ще забравя напълно за тенекиите със сърце!
                            То не е късно и сега и много добре ще направиш.

                            ---------- Post added at 14:43 ---------- Previous post was at 14:42 ----------

                            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                            Е, не, сега ще се изредят горди собственици на 2.4 със смесен разход 6-7 , градско 9 и 5 извън градско.[COLOR="Silver"]
                            Първи в редицата.
                            5 не е извънградското, но около 6 с умерено настъпване.
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • #59
                              Никой не написа за дизела, колко грама найлонови пликчета на 100км. изгарят.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                                То не е късно и сега и много добре ще направиш.

                                ---------- Post added at 14:43 ---------- Previous post was at 14:42 ----------



                                Даже не подозираш колко си прав, но вече го направих!
                                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                                Comment

                                Working...
                                X