Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
Покажи съобщение
Абе спрямо типовото задно не мога да се съглася, че на 156 е по-здраво. Вярно, че типовото хвърля лагери на носачите, ма след 15-20 години каране, отделно, че сменяш веднъж въпросните лагери и край. А при 156 имаш и биелетки, и напречни щанги, които си отиват често, също и тампони на шенкелите. Не рядко изпускат зани амортисьори, а цената им е много различна от тази на типовския амортисьор. Смяната им също е много по-неприятна от тази на типовия заден мост.
Иначе моторите ги оставям настрана, говорим за окачване., а то като за кола в средния клас е кекаво, но за сметка на това скъпо.
Просто 156 и отзад е трошлива. Давам пример - 164 е с много сходно окачване отзад, една идея по-опростено, стаб щангата е хваната с болтове към надлъжните щанги, биелетки и тампони на стаб щанга отпадат. Напречните щанги на 164 просто не умират, вечни са, а това е модел, който е излязъл 10 години по-рано. Амортисьорите на 164 също карат много повече, а 164 е и по-тежка.
166 е ясна, там умират доста неща по задницата и са скъпи, на пак казвам, по-висок клас е, оправдано е. Отделно, че в 166 почти не се чува трапане, дори да има доста разбити неща, докато 156 от най-малкото тропа като кокал в буркан.
Comment