Известие

Collapse
No announcement yet.

За всички професори по книга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Препоръчва се преди навиването на новия филтър да се провери дали щуцерът на който се навива не се е разхлабил при свалянето на стария. Щуцерът трябва да е стегнат с 30 Nm. Убедил съм се напрактика, че тази проверка трябва да се прави.

    ---------- Post added at 18:13 ---------- Previous post was at 18:11 ----------

    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Винаги си сменям сам маслото, на всички коли и винаги стягам филтъра на ръка, никога не се е случвало да капе. Е вярно, че съм като Скалата
    Аз избягвам да го стягам на ръка, защото така много го мачкам
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:03. Основание: сбъркана мерна единица


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #92
      Аз само с два пръста го навивам...
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #93
        В интерес на истината Скалата е малко по- дребен.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Препоръчва се преди навиването на новия филтър да се провери дали щуцерът на който се навива не се е разхлабил при свалянето на стария. Щуцерът трябва да е стегнат с 3 Nm.
          3 Nm това вече е хит. Помисли дали не са 30 нютонметра. Което пък се равнява приблизително на около 3 килограмметра.

          По принцип няма динамометричен ключ, който да мери 3 нютонметра. Поне аз не съм виждал такъв. Повечето започват от 15-20 нютона нагоре.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #95
            Като ми се наложи да сменям масло в Плевен,където съм ходил, 2-ри път като ме видят и ми казват не става,тъй като филтъра е заврян на майка си в ....В Плевен и не само има такива надути майстори че не ми се говори,да идеш пари да му даваш и той да не ще,лошото е че това упражнение няма как да го извърша без канал и се налага да се моля.Всичко друго се налага да го върша сам,дори и да не искам.
            Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              3 Nm това вече е хит. Помисли дали не са 30 нютонметра. Което пък се равнява приблизително на около 3 килограмметра.

              По принцип няма динамометричен ключ, който да мери 3 нютонметра. Поне аз не съм виждал такъв. Повечето започват от 15-20 нютона нагоре.
              Прав си. Механична грешка. Гледам в документацията, където всичи моменти са в daNm, мисля си за Nm и грешката е налице.
              Благодаря за корекцията.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                3 Nm това вече е хит. Помисли дали не са 30 нютонметра. Което пък се равнява приблизително на около 3 килограмметра.

                По принцип няма динамометричен ключ, който да мери 3 нютонметра. Поне аз не съм виждал такъв. Повечето започват от 15-20 нютона нагоре.
                Има-има!
                В самолетите, както и ако се занимаваш с американски и английски, тоест с мотори с инчови резби, то задължително ти трябва дино-ключ от 0.2 до 4 кг/м. Особено по капаците имат едни болтове 1/4 (6.35 мм), които са с толкова едра резба, че не остава нищо за самия болт. там дори и на ръка го късаш или поне разтегляш.
                Отврат!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  По принцип няма динамометричен ключ, който да мери 3 нютонметра. Поне аз не съм виждал такъв. Повечето започват от 15-20 нютона нагоре.
                  Аз имам Малкият ми е от 3 до 30 Друг е въпросът, че под 6Nm не съм срещал да се стяга нещо, каквото и да е.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Аз имам Малкият ми е от 3 до 30 Друг е въпросът, че под 6Nm не съм срещал да се стяга нещо, каквото и да е.
                    Излезте от мисълта, че тези ключове са само за автомобили.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • Пред мен имам динамометрична отвертка Wera от три до шест Nm.
                      Най- малкия въртящ момент е от 0,3 до 1,2 с точност +-6% за тези отвертки
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 07:45.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Пред мен имам динамометрична отвертка Wera от три до шест Nm.
                        Най- малкия въртящ момент е от 0,3 до 1,2 с точност +-6% за тези отвертки
                        и тя се използва в автомобилите ли ???


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                          и тя се използва в автомобилите ли ???
                          Никъде не съм казал това.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment

                          Working...
                          X