Известие

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем ... с голям боклук ( Форд Фиеста ) ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Голям проблем ... с голям боклук ( Форд Фиеста ) ...

    Здравейте , Колеги !

    Извинявам се предварително ако темата не е в правилният раздел и ще помоля модератора да я премести ако е така.

    Имам следният проблем с Форд Фиеста 2000 год.,1,3 пълен инжекцион :

    - от известно време , няколко седмици започна да придърпва по време на движение и смяна на предавки ( нещо като да изпуснеш дизел и да го загасиш в движение на ниски обороти ) .
    - преди 1 седмица карайки с не повече от 20 км в час по павирана уличка леко тръсна и се отвори единственият ербег който имаше в самият волан.
    - снощи както си карах започна да се включва и изключва , да прекъсва СД - то ... , малко след това спря осветлението на таблото , намаля силата на късите светлини, а дългите светеха като къси . След това отново започна да придърпва и просто тъй както си я карах аз таз каруца просто умря всичко ... ни звук , ни картина , ни дявол ! Ток имаше малко , сега нема никой у дома . Колата не пожела да запали дори когато все още имаше ток .

    Давайте идеи какво може да е , че лошо ....
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
    140 HP + Chip Tuning -> ex
    Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
    Born to make me happy

  • #2
    Нека стои тук темата, Белла.
    Дано намериш отговор.
    Grande Amore: Alfa Romeo 159 1.9 JTD
    My Red Love
    AR 145 1.4 TS - ex

    Comment


    • #3
      Най-вероятно е масата на купето или плюсовия кабел на стартера.Някъде по силовите вериги е. Като се прекъсне масата, тока започва да тече през жила или други кабели и всичко се обърква.
      Там търсете!
      Преди да сте го открили, не правете опити да я запалите, защото може да гръмне всичко. Първо проверете акумулатора и замерете динамото. После огледайте масите на купето , динамото(ако има такава) и за нагорели кабели..
      Еърбега мисля , че няма връзка в цялата каша.
      Успех!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Благодаря !

        Говорих по телефона с един човек който се занимава с това и е с добра слава в града и той мисли, че може генератора да се е прецакал и да не зарежда акумулатора.
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
        140 HP + Chip Tuning -> ex
        Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
        Born to make me happy

        Comment


        • #5
          Динамото е първият заподозрян!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Някаква идея за какви пари става дума ?
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
            140 HP + Chip Tuning -> ex
            Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
            Born to make me happy

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bella Покажи съобщение
              Някаква идея за какви пари става дума ?
              Монтаж->демонтаж и най-вероятно четки за подмяна или някое реле - абе приготви една стотачка
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
              Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
              http://www.family-sozopol.com/

              Comment


              • #8
                така както си го представям да не си забравила някой плафон и от там да ти дръпне тока и да повлечеш крак,викни някой с кабели да я запалите,после на ход отиди до някой който замерва акумолатори и стартери и тн,да хване да ти замери тока на алтернатора да види дали връща ток дали работи като като ти е запалена колата,отвори вратите наведи се и клекни и кажи дали чуваш около и под волана и таблото цъкането на релетата защото като ти е слаб тока на 9 волта крачетата тропат и се чува цъкане-това е признак за слаб ток най лесен,така като ти гасне в движение ако си мила кола или двигател или има нагар по некое реле може да не прехвърля тока по веригата да губи токове по релетата и изобщо по веригата,значи проверяваш от зад почваш първо клеми на акумолатор плюс и минус затегнати ли са и имаш ли окъсена клетка на акумолатора и обслужва ли се да се долее и да се зареди после проверяваш зареждането връща ли ток алтернатора на запален двигател,после кабели от бубината към свещите да се замери тока който идва до свещтите и идва ли изобщо,за да ти светят така фаровете дългите като къси би трябвало да ти играят оборотите на обортомера да се местят на празен ход,нещо свети ли ти код ключ по таблото и тн?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от RUNNING WILD Покажи съобщение
                  така както си го представям да не си забравила някой плафон и от там да ти дръпне тока и да повлечеш крак,викни някой с кабели да я запалите,после на ход отиди до някой който замерва акумолатори и стартери и тн,да хване да ти замери тока на алтернатора да види дали връща ток дали работи като като ти е запалена колата,отвори вратите наведи се и клекни и кажи дали чуваш около и под волана и таблото цъкането на релетата защото като ти е слаб тока на 9 волта крачетата тропат и се чува цъкане-това е признак за слаб ток най лесен,така като ти гасне в движение ако си мила кола или двигател или има нагар по некое реле може да не прехвърля тока по веригата да губи токове по релетата и изобщо по веригата,значи проверяваш от зад почваш първо клеми на акумолатор плюс и минус затегнати ли са и имаш ли окъсена клетка на акумолатора и обслужва ли се да се долее и да се зареди после проверяваш зареждането връща ли ток алтернатора на запален двигател,после кабели от бубината към свещите да се замери тока който идва до свещтите и идва ли изобщо,за да ти светят така фаровете дългите като къси би трябвало да ти играят оборотите на обортомера да се местят на празен ход,нещо свети ли ти код ключ по таблото и тн?

                  Румба, това не е работа за жена!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    знам много добре,виж написъл съм ВИКНИ НЯКОЙ не някоя...идеята ми е да се опита да запомни и да си запише или да отиде с мъж на майстор защото може да е паднал акуто а да и каже че е заминал алтернатора или стартера или релетата и всичко и да я сдерат набързо за некои глупост,жените ги разбиват майсторите защото не разбират и не се интересуват от нищо-майстора така каза и това е,нали знам какво е обикаляме от 2 седмици за една интериорна врата и и обясних няколко пъти и спрях и казах днес кажи ми на къде да карам и какво да правя?и получих отговора Х - ами не знам...
                    Last edited by RUNNING WILD; d.m.y г., 21:43.

                    Comment


                    • #11
                      ---
                      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 19:33.
                      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                      Comment


                      • #12
                        1 пакетен ключ или укасяване в него
                        2 разхлабени клеми
                        3 генератор
                        и поговорката че форд и коза мрът от ведъж
                        Last edited by sole_moe; d.m.y г., 23:05.
                        156 SW 1.9JTD 110ph

                        Comment


                        • #13
                          Форда пък специално е 5 пъти по-надеждна кола от всяка Алфа.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            Форда пък специално е 5 пъти по-надеждна кола от всяка Алфа.
                            Не искам да влизам във подробности но има и друга поговорка по нашият край
                            Форд дизел ,циганин и пчела зимата не работят ти знаеш защо падне ли -15
                            156 SW 1.9JTD 110ph

                            Comment


                            • #15
                              Нито едно от споменатите предположения не се оказа вярно... ремъка се е охлабил и ролката се е въртяла на сама без да върти ремъка и от там съответно не се е зареждал акумулатора и за това просто в един момент издъхна. Проблема бе разрешен за скромната сума от 20 лв ( труд + ремък ) и 2 бири почерпка

                              Мразя Форд-а си , но обичам цените за редките му ремонти ...
                              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
                              140 HP + Chip Tuning -> ex
                              Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
                              Born to make me happy

                              Comment

                              Working...
                              X